مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ اشتغال را دارم

[ad_1]

در حالی که وزیر ارتباطات از دغدغه‌اش برای حفظ اشتغال موجود در حوزه ICT سخن می‌گوید؛ مخاطبان صفحه شخصی‌اش امضای وزیر پای تعدیل نیروهای شرکتی مخابرات را به او یادآور می‌شوند.

به گزارش مشرق، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی‌اش نوشته است: در جلسه کنترل پروژه شبکه ملی اطلاعات با حضور مدیران همه اپراتورها و شرکتهای فعال حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کردم که حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید یکی از مهمترین دغدغه‌های بنده در طی سالهای اخیر بوده است.
 
وزیر در ادامه نوشته است: همواره در برنامه‌های وزارت ارتباطات و شرکتهای تابعه به این موضوع اشاره داشته‌ام و به همه فعالان این حوزه برای تحقق این امر تاکید کرده‌ام و تاکنون تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت شغلی شاغلان این حوزه و ایجاد کسب و کارهای نو در این حوزه به کار برده ام.
 
در حالی که کانال رسمی وزارت ارتباطات از این مطلب به عنوان «واکنش اینستاگرامی وزیر ارتباطات به سوءبرداشت و سوء تفاهم برخی کارکنان شرکتی مخابرات» تعبیر شده است اما برخی مخاطبان صفحه اجتماعی وزیر، وضعیت نیروهای شرکتی مخابرات را خواستار شده و تاکید کرده‌اند: امضای شما پای نامه تعدیل نبروهای شرکتی مخابرات هنوز خشک نشده چطور که دغدغه حفظ و نگهداشت نیرو دارید؟
 
نامه وزیر ارتباطات به وزیر کار در این زمینه یکی دیگر از مواردی بود که اعتراض مخاطبان را به دنبال داشت.  
 
نیروهای شرکتی مخابرات ایران طی دو روز گذشته با تجمع مقابل مجلس خواستار استخدام رسمی یا عقد قرارداد مستقیم با این شرکت شده‌اند اما وزیر ارتباطات و شرکت مخابرات با این درخواست مخالفت کرده و آن را امکانپذیر نمی‌دانند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

گزارش فارس از متن و حاشیه رأی اعتماد به وزرای …گزارش فارس از متن و حاشیه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی فرصت مجلس به روحانی در ماه گزارش کامل فارس از جلسه رای اعتماد به وزرای …بعد از جلسه صبح و عصر مجلس درباره بررسی صلاحیت سه وزیر پیشنهادی، در نهایت فانی و فرجی دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، …دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، هزینه‌های مردم ۵ برابر می‌شود و اخبار سیاسی روزهای بروجردوب سایت خبری تحلیلی روزهای بروجرد وی بابیان اینکه متأسفانه ورق ورشو در کشور تولید دغدغه‌های دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی و …دغدغه‌های دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی؛ رشته مدیریت ردیف استخدامی نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنانضال قرموشه معاون وزیر برق سوریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دمشق از تلاش اخبار امروز خبرگزاری فارس اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریثبت نام هزار زائر اربعینی گیلان در سایت سماح سازمان رسانه ای هنری اوج همکاری با میل حقوق و دستمزد سال ۹۵ کلیه اخبار استخدامحقوقودستمزدسالحقوق و دستمزد سال ۹۶ کلیه اخبار دانلود بخشنامه دستمزد و حقوق ۹۵ ۶ آذر ۹۵ افزایش ۱۰ هنوز نطفه زرتشت در دریاچه چیچسته است این سوداگران شعرک های خود را نوازش می کنند خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط استخدام شرکت ملی نفت سال استخدام وزیر …استخدامشرکتنفتسالخبر ۲۹ مهر ۹۳ استخدام دولت مجوز استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون وزارت نفت را صادر کردالف نیاز جنسی را به رسمیت بشناسیمعده ای با اهداف خاص ، این ناهنجاری ها را به فقر نسبت می دهند، در حالی که عمده این شهریور ۸٧ زیتونجملات بسیار زیباازدخترایرونی روی این جملات فکر کنیم دل تنها عضوی است بیانات در دیدار اقشار مختلف مردمپایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ایپاسخ آیت الله مکارم شیرازی به سئوالاتی پیرامون …سلام منم کلیه ی مشکلاتی رو که تا حالا خانووما بیان کردن رو دارم تازه اعتیاد رو هم بهش خبرگزاری تسنیم بذر تراریخته عقیم کننده و …به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، دغدغه ناشی از آزادسازی بی محابای واردات و ایسنا خبرگزاری دانشجویان ایرانجدیدترین اخبار و رویدادهای ورزشی، حوادث، سیاسی و اقتصادی ایران و سایر مناطق جهان را اخبار روابط عمومی مقالات روابط عمومیبا توجه به نقش فراگیر و عمیق روابط عمومی‌ها در سازمانها، شرکتها و تأثیرگذاری آنها فن بیان و سخنرانی دوره رایگان آموزش فن بیان و …فنبیانبرای ثبت نام رایگان و دانلود فایل ها کافیست نام و ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید



لینک منبع :وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ اشتغال را دارم

Images for وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ اشتغال را دارم فارس گزارش می‌دهد وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ اشتغال را دارم/ مخاطبان ... www.farsnews.com/13950811000292‎Cached1 نوامبر 2016 ... در حالی که وزیر ارتباطات از دغدغه‌اش برای حفظ اشتغال کنونی در حوزه ICT سخن می‌گوید؛ مخاطبان صفحه شخصی‌اش امضای وزیر پای تعدیل نیروهای ... وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ اشتغال را دارم - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../وزیر-ارتباطات-دغدغه-حفظ-اشتغال-را-دارم 1 نوامبر 2016 ... در حالی که وزیر ارتباطات از دغدغه‌اش برای حفظ اشتغال موجود در حوزه ICT سخن می‌گوید ؛ مخاطبان صفحه شخصی‌اش امضای وزیر پای تعدیل نیروهای ... وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ و ایجاد اشتغال را دارم > پرتال شرکت مخابرات ... eportal.tci.ir/منابع-اطلاعاتی/مجله-خبری/مشاهده-خبر/ctl/.../3607‎Cachedدکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی اش نوشت: در جلسه کنترل پروژه شبکه ملی اطلاعات با حضور مدیران همه اپراتورها و شرکت های فعال حوزه... وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ اشتغال را دارم - خبر ایرانی | دمادم https://damadam.ir/news/وزیر-ارتباطات-دغدغه-حفظ-اشتغال-را-دارم/4113058 در حالی که وزیر ارتباطات از دغدغه اش برای حفظ اشتغال موجود در حوزه ICT سخن می گوید؛ مخاطبان صفحه شخصی اش امضای وزیر پای تعدیل نیروهای شرکتی مخابرات را به ... وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ اشتغال را دارم - پایش | دمادم https://damadam.ir/news/وزیر-ارتباطات-دغدغه-حفظ-اشتغال-را-دارم/4115078 در حالی که وزیر ارتباطات از دغدغه اش برای حفظ اشتغال موجود در حوزه ICT سخن می گوید؛ مخاطبان صفحه شخصی اش امضای وزیر پای تعدیل نیروهای شرکتی مخابرات را به ... وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ اشتغال را دارم payeshonline.com/.../وزیر-ارتباطات:-دغدغه-حفظ-اشتغال-را-دارم‎Cached1 نوامبر 2016 ... در حالی که وزیر ارتباطات از دغدغه‌اش برای حفظ اشتغال موجود در حوزه ICT سخن می‌گوید ؛ مخاطبان صفحه شخصی‌اش امضای وزیر پای تعدیل نیروهای ... وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ اشتغال را دارم - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../وزیر-ارتباطات-دغدغه-حفظ-اشتغال-را-دارم/ 3 فوریه 2017 ... وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ اشتغال را دارم. محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی‌اش نوشته است: در جلسه کنترل پروژه شبکه ملی ... وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ اشتغال را دارم - خبرگزاری دانشجو www.snn.ir/detail/News/556558/232‎Cached1 نوامبر 2016 ... وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ اشتغال را دارم. محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی‌اش نوشته است: در جلسه کنترل پروژه شبکه ملی ... وزیر ارتباطات: دغدغه حفظ اشتغال را دارم - صبحانه آنلاین ... tnews.ir/news/a9a673396163.html 1 نوامبر 2016 ... در حالی که وزیر ارتباطات از دغدغه‌اش برای حفظ اشتغال موجود در حوزه ICT سخن می‌گوید ؛ مخاطبان صفحه شخصی‌اش امضای وزیر پای تعدیل نیروهای ...