مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چالش امنیت سایبری برای صنعت خانه‌های هوشمند

[ad_1]

با رشد روزافزون حملات سایبری، صنعت ساختمان سازی نیز در پی هوشمندسازی این صنعت ناچار است توجه ویژه ای به مقوله امنیت سایبری داشته باشد.

 به گزارش مشرق، با نگاهی به برنامه کنفرانس IB در دره سیلیکون حول موضوع ساختمان های هوشمند روشن کرده است که این صنعت به اهمیت مقوله امنیت سایبری پی برده است.

ایدان اودی ادری1، مدیر ارشد شرکت نیشن-ای2، در این کنفرانس عنوان کرد که صنعت ساختمان سازی در گذشته یک نگاه کنجکاوانه به امنیت سایبری داشته ولی در حال حاضر رویکردی وظیفه شناسانه در قبال این موضوع مهم اتخاذ کرده است.

صنعت ساختمان خای هوشمند با اتصال به فناوری های عملیاتی مانند تهویه مطبوع، آسانسور، نظارت، نور، آب و... به فناوری اطلاعات، بسیار سریعتر از فناوری اینترنت اشیا در حال رشد است. طبق تحقیقات انجام شده، کل درآمد جهان از صنعت اتوماسیون ساختمان های تجاری در حال حاضر 70 میلیارد دلار است که طی پنج سال آینده به 101 میلیارد دلار خواهد رسید.

این رشد بیشتر در منطقه آسیا و اقیانوسیه  که در آن تقاضا برای فناوری های ساختمان هوشمند شتاب زیادر دارد، دیده می شود که می توان به برنامه سرمایه گذاری 15 میلیارد دلاری دولت هند برای راه اندازی شهر هوشمند اشاره کرد.

یکی از اجزای اصلی بسیاری از ساختمان های هوشمند سیستم مدیریت ساختمان (BMS) است. سیستم BMS ممکن است کنترل دسترسی به همه امکانات ساختمان مانند نظارت، تهویه، قدرت، ایمنی و غیره را داشته باشد و به این معنی است که هکر می تواند با طراحی یک حمله دسترسی موارد بالا را در اختیار داشته باشد. در صورت بروز این حمله ممکن است در ساختمان های تجاری و درمانی مشکلات عمده ای پدید آید.

یکی از نگرانی های مدیران ارشد امنیتی این است که تیم های اینترنت اشیا و فناوری های عملیاتی وقت کافی به هماهنگی بین خود برای مقابله با این مشکل اختصاص نمی دهند.

ادری همچنین عنوان کرد که با تمام پیشرفت هایی که در زمینه اینترنت اشیا وجود دارد، هنوز فناوری های عملیاتی به صورت قدیمی کار می کنند. به طور مثال فرقی نمی کند که شما ژنراتورهای خود را 10 سال پیش خریداری کرده باشید یا امروز، پروتکل های ارتباطی آن ها هنوز یکسان هستند و همه آن ها دارای یک پورت هستند که آسیب پذیری این سیستم ها را افزایش می دهد.

اهمیت امنیت سایبری از زمانی مورد توجه قرار گرفته است که دامنه حملات سایبری از مسائل سیاسی و نظامی به مسائل اقتصادی و تجاری نیز رسیده است و ساختمان های تجاری و درمانی به اهداف پردرآ مدی برای هکرها تبدیل شده است.

منبع: سایبربان


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


25 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، با نگاهی به برنامه کنفرانس IB در دره سیلیکون حول موضوع ساختمان های هوشمند روشن کرده است که این صنعت به اهمیت مقوله امنیت ...25 ژوئن 2016 ... مشرق، چالش امنیت سایبری، خانه های هوشمند، حملات سایبری، امنیت سایبری افتتاح نمایشگاه صنعت بومی سایبری / عکسبا رشد روزافزون حملات ...با رشد روزافزون حملات سایبری، صنعت ساختمان سازی نیز در پی هوشمندسازی این صنعت ناچار است توجه ویژه ای به مقوله امنیت سایبری داشته باشد.به گزارش مشرق، با نگاهی به برنامه کنفرانس IB در دره سیلیکون حول موضوع ساختمان های هوشمند روشن کرده است که این صنعت به اهمیت مقوله امنیت سایبری پی برده است ...چالش امنیت سایبری برای صنعت خانههای هوشمند ... ایدان اودی ادری1، مدیر ارشد شرکت نیشن-ای2، در این کنفرانس عنوان کرد که صنعت ساختمان سازی در گذشته یک.25 ژوئن 2016 ... با رشد روزافزون حملات سایبری، صنعت ساختمان سازی نیز در پی هوشمندسازی این صنعت ناچار است توجه ویژه ای به مقوله امنیت سایبری داشته باشد.... امنیت برای ساختمانهای هوشمند. 29-6-2016 کامپیوتر و اینترنت گرداب-امنیت-سایبری 3 ... چالش امنیت سایبری برای صنعت خانههای هوشمند. 25-6-2016 فرهنگ و جامعه ...چالش امنیت سایبری برای صنعت خانه zwnj های هوشمند .... توهیل' ژنرال بازنشسته نیروی هوایی را به عنوان اولین رئیس امنيت سايبري فدرال دولت آمریکا منصوب کرد.خانه / مدیران / چالش امنیت سایبری ... دولت آمریکا امنیت سایبری را یکی از جدیترین چالشهای امنیت ملی و اقتصادی برای کشورش برمیشمرد. ... در حالی که تلفنهای همراه هوشمند و تبلتها امکان ارتباط را افزایش میدهند، اما در عین حال انواع تهدیدات ... به عنوان یک صنعت، آیا ما برای کاهش تهدیدات امنیت سایبری به طور موثر با یکدیگر و با ...


کلماتی برای این موضوع

بهترین آنتی ویروس های جهان چیست؟ یک بدافزار است که کامپیوتر آلوده را قفل می کند و تمام فایل های روی همایش های معماری و عمران همایش ها ، کنفرانس ها و …همایش هنر و صنعت در ساختمان تا آذر ماه محورهای همایش • مهندسی عمران و نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپناامضای چهار سند همکاری بین ایران و آلمان دنیای اقتصاد چهار سند همکاری و قرارداد برای راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و …راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان ورود به دانشگاه راهنما و اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …مرحوم شایانفر جوانی خود را وقف فداکاری برای انقلاب کرد برف، گاز و برق گیلانی ها را قطع سلام خوزستان بر اساس آنچه آمد چند سئوال مهم در ذهن تکرار می شود که نیاز به پاسخ دارد نخست اینکه چرا موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها سال …آخرینتغییراتخدمتسربازی۲۲ آبان ۹۵ – احتمال اجرا نشدن طرح پرداخت جریمه برای مشمولان غایب درسال آینده الف چرا باید کالای بی کیفیت ایرانی بخریم؟جنس ایرانی کیفیت ندارد این مهم ترین دلیلی ست که مخالفان ترجیح جنس ایرانی به مشابه واحد درمان کانون سردفتران و دفتریاران خراسانآرشیو سلانه آرشیو ماهانه نوامبر اکتبر



لینک منبع :چالش امنیت سایبری برای صنعت خانه‌های هوشمند

Images for چالش امنیت سایبری برای صنعت خانه‌های هوشمند چالش امنیت سایبری برای صنعت ساختمان های هوشمند | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/.../چالش-امنیت-سایبری-برای-صنعت-ساختمان-های-هوشمند‎Cachedبه گزارش واحد امنیت سایبربان؛ با نگاهی به برنامه کنفرانس IB در دره سیلیکون حول موضوع ساختمان های هوشمند روشن کرده است که این صنعت به اهمیت مقوله امنیت ... چالش امنیت سایبری برای صنعت خانه های هوشمند - onvansho https://onvansho.ir/.../چالش-امنیت-سایبری-برای-صنعت-خانه-های-هوشمند.html چالش امنیت سایبری برای صنعت خانه‌های هوشمند 5 ماه . گزارش نشست اول هم‌اندیشی شبکه هوشمند اینترنت اشیاء فرصت گزارش نشست اول هم‌اندیشی شبکه هوشمند ... چالش امنیت سایبری برای صنعت خانه های هوشمند - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../چالش_امنیت_سایبری_برای_صنعت_خانه_های_هوشمند‎Cachedچالش امنیت سایبری برای صنعت خانه های هوشمند. دانلود پنل کنترل خانه هوشمند · دانلود نمونه اجرای خانه هوشمند زیپاتو - خانه هوشمند نیکاو - ۷ · دانلود دانلود آموزش پیاده ... چالش ها، تهدیدات و امنیت سایبری در شهر هوشمند | چهارمین همایش بین ... mhud.ir/c4/workshop/چالشها،-تهدیدات-و-امنیت-سایبری-در-شهره‎Cachedتایید شده توسط. 04. 1. 5. عنوان کارگاه : چالش ها، تهدیدات و امنیت سایبری در شهر هوشمند. هدف : آشنایی مخاطبین با چالشها و تهدیدات در بستر فن‌آوری‌های نوین و شهرهای ... چالش امنیت سایبری بَرای صنعت خانه هایِ هوشمند - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../چالش-امنیت-سایبری-صنعت-خانه-هوشمند.html‎Cached25 ژوئن 2016 ... مشرق چالش امنیت سایبری خانه های هوشمند حملات سایبری امنیت سایبری افتتاح نمایشگاه صنعت بومی سایبری / عکسبا رشد روزافزون حملات ... چالش امنیت سایبری - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/411317‎Cached31 جولای 2011 ... خانه / مدیران / چالش امنیت سایبری ... دولت آمریکا امنیت سایبری را یکی از جدی‌ترین چالش‌های امنیت ملی و اقتصادی برای کشورش برمی‌شمرد. ... در حالی که تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها امکان ارتباط را افزایش می‌دهند، اما در عین حال انواع ... به عنوان یک صنعت، آیا ما برای کاهش تهدیدات امنیت سایبری به طور موثر با یکدیگر ... چالش اینترنت اشیا در صنعت و حملات DDoS - اگنا www.egna.ir/.../امنیت-سایبری/6901-چالش-اینترنت-اشیا-در-صنعت-و-حملات-ddos.html‎Cached9 نوامبر 2016 ... از رویکردهای نوین در جنگ سایبری، استفاده از حملات اختلال سرویس‌ ... چالش پیش روی در این راه، موضوع افزایش امنیت این پدیده محسوب می‌شود. چالش امنیت سایبری برای صنعت خانه‌های هوشمند بعد از ظهر شنبه 5 تیر ... khabarche.ir/خبر/.../چالش-امنیت-سایبری-برای-صنعت-خانه-های-هوشمند 25 ژوئن 2016 ... با رشد روزافزون حملات سایبری، صنعت ساختمان سازی نیز در پی هوشمندسازی این صنعت ناچار است توجه ویژه ای به مقوله امنیت سایبری داشته باشد. عناوین پنل فاوا - پنجمین کنفرانس امنیت فناوری اطلاعات - وزارت نفت icsoi.mop.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?...ID...‎Cached22 ژانویه 2017 ... پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت-پنجمین کنفرانس امنیت فناوری اطلاعات/عناوین پنل فاوا. ... Rss. اینستاگرام. فیلم. عکس. نقشه سایت. تماس با ما. خانه ... امنیت سامانه های هوشمند همراه. چالش های امنیتی تجهیزات BYOD ... آسیب شناسی و چالش های امنیت اطلاعات در صنعت نفت. امنیت در زیر ... مدیریت حوادث سایبری. راهکارهای ...