مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس

[ad_1]

شیائومی مرتباً در تکاپوست تا به همگان ثابت کند که یک تولید کننده صرف تلفن های هوشمند نیست، بلکه برندی فعال در عرصه تکنولوژی است.

 به گزارش مشرق، در طی چند سال گذشته این کمپانی دیوایس‌های هوشمند متعددی مانند هواساز، گجت های پوشیدنی، پلوپز، کتری و… را معرفی کرده و با هر یک شگفتی عموم را برانگیخته است. اما جدیدترین محصول آنها چیست؟ در پاسخ باید بگوییم، یک دوچرخه تاشوی الکتریکی که نام Mi QiCycle را یدک می کشد.
رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس

با نگاهی به قیمت و مشخصه های این دوچرخه ی الکتریکی می توان تائید کرد که با محصولی ارزشمند طرف هستیم. کاربر در ازای پرداخت ۴۵۵ دلار وسیله‌ای در اختیارش قرار می گیرد که با هر بار شارژ تا ۴۵ کیلومتر از رکاب زدن بی نیاز خواهد بود، ضمناً برایش اپلیکیشنی طراحی گشته که به کمک آن مسافت پیموده شده، سرعت، مسیریابی به کمک GPS، مقدار کالری سوخته شده و… همگی در دسترس هستند.
رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس
ناگفته نماند Mi QiCycle دارای سه دنده است که سیستم مربوط به آنها توسط «شیمانو» طراحی گشته، شما قادر خواهید بود آن را تا کنید تا فضایی که اشغال می نماید نصف شود، وزن آن به ۱۴.۵ کیلوگرم می رسد و در قسمت جلویی و پشتی اش برای قابل تشخیص بودن در شب چراغ تعبیه شده.

شایان ذکر است که مشخص نیست طراحی و توسعه ی این محصول به صورت کامل توسط خود شیائومی به سرانجام رسیده یا خیر. در عین حال می بایست یادآوری کنیم کمی قبل تر -و طی سال جاری میلادی- برند چینی مورد بحث از دوچرخه الکتریکی دیگری با نام QiCycle R1 پرده برداری کرده بود که توسط استارتاپی با نام iRiding آماده سازی شده بود و بر چسب قیمتی به مراتب گران تر و ۳۰۰۰ دلاری داشت. برخی منابع می گویند، نمونه ی تاشویی که هم اکنون با آن طرف هستیم نیز توسط همین استارتاپ طراحی شده ولی شیائومی تا به اکنون این مسئله را رد یا تائید نکرده است.

رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس

با همه این تفاسیر شکی نیست که شیائومی با دوچرخه ی Mi QiCycle و قیمتی که برای آن در نظر گرفته در تلاش بوده تا بازاری وسیع تر را هدف قرار دهد و در کشوری همانند چین که دوچرخه ها خصوصاً از نوع الکتریکی بسیار محبوب هستند فروشی مناسب را تجربه نماید.

البته برند مذکور تنها کمپانی نیست که سعی می کند از طریق دوچرخه های هوشمند به کسب درآمد در میهن خود بپردازد و نام های فعال متعدد دیگری نیز در سرزمین اژدهای سرخ وجود دارند که محصولاتی مشابه و بسیار متنوع را به علاقه مندان عرضه می نمایند.

رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس

در پایان لازم است اشاره کنیم که Mi QiCycle از طریق بلوتوث با موبایل شما و اپ مربوطه اش در ارتباط خواهد بود، موتوری ۲۵۰ واتی دارد، از یک باتری ۱۸۶۵۹ پاناسونیک متشکل از ۲۰ سلول لیتیوم-یونی ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می گیرد و نمایشگری که روی دسته ی آن نصب شده اطلاعاتی همانند آنچه در اپلیکیشن موبایل اش در دسترس است را به شما نشان خواهد داد.

منبع: دیجیاتو


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


25 ژوئن 2016 ... رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی عکس. شیائومی مرتباً در تکاپوست تا به همگان ثابت کند که یک تولید کننده صرف تلفن های هوشمند ...25 ژوئن 2016 ... دوچرخه الکتریکی شیائومی، دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی، مشرق، شیائومی، mi qicycle رونمایی از پیشرفته ترین دوچرخه برقی دنیاشیائومی ...25 ژوئن 2016 ... دوچرخه تاشو، دوچرخه الکتریکی، شیائومی تصویر رونمایی اَز دوچرخه الکتریکی وَ تاشوی شیائومیشیائومی بِه تازگی یِک دوچرخه الکتریکی تاشو ...23 ژوئن 2016 ... شیائومی یک دوچرخه خوش قیمت الکتریکی و تاشو را معرفی کرده که ... آرم از طرح تراشه های کورتکس ام 23 و ام 33 برای حوزه اینترنت اشیا رونمایی کرد.25 ژوئن 2016 ... یک دوچرخه تاشو الکتریکی به نام QiCycle محصول جدید شیائومی است. ... اوایل سال جاری این شرکت از دوچرخهای به نام QiCycle R1 رونمایی کرد که نه ...25 ژوئن 2016 ... شیائومی به تازگی یک دوچرخه الکتریکی تاشو تولید کرده که برای رفت آمدهای داخل شهری ... رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی عکس.23 ژوئن 2016 ... دوچرخه هوشمند الکتریکی، تاشو و ارزان شیائومی سرانجام با نام QiCycle معرفی شد. با وجود ... رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی عکس.23 ژوئن 2016 ... شیائومی از دوچرخه هوشمند الکتریکی خود با نام QiCycle رونمایی کرد؛ ... این دوچرخه الکتریکی که البته قابل تاشو شدن نیز میباشد، قرار است با ...جدیدترین محصول شائومی: یک دوچرخه فوق العاده تاشو الکتریکی به نام Mi Qicycle جدیدترین ... رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی عکس رونمایی از دوچرخه ...


کلماتی برای این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …بهترین راه برای پولدار شدن حتما ببینید عشق و شهوت نیاز جنسی مشهد هر شب هزار تومان اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …یک شرکت ایتالیایی به تولید نوع جدیدی از پلاستیک برای بسته‌بندی مواد غذایی پرداخته که



لینک منبع :رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس

Images for رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../رونمایی-از-دوچرخه-الکتریکی-و-تاشوی-شیائومی-عکس‎Cached25 ژوئن 2016 ... رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس. شیائومی مرتباً در تکاپوست تا به همگان ثابت کند که یک تولید کننده صرف تلفن های هوشمند ... دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی معرفی شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/6/23/.../xiaomis-foldable-electric-bicycle/‎Cached23 ژوئن 2016 ... یک دوچرخه تاشو الکتریکی به نام QiCycle محصول جدید شیائومی است. ... نام QiCycle R1 رونمایی کرد که نه قابلیت تا شدن داشت و نه الکتریکی بود. بلاغ مازندران - رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس www.bloghnews.com/.../رونمایی-دوچرخه-الکتریکی-تاشوی-شیائومی-عکس‎Cachedرونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس. تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۵. Share/Save/Bookmark. شیائومی مرتباً در تکاپوست تا به همگان ... رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-965623.aspx‎Cachedشیائومی مرتباً در تکاپوست تا به همگان ثابت کند که یک تولید کننده صرف تلفن های هوشمند نیست، بلکه برندی فعال در عرصه تکنولوژی است. - با نگاهی به قیمت و ... رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس - مفیدستان mofidestan.ir/رونمایی-از-دوچرخه-الکتریکی-و-تاشوی-شیا/‎Cachedرونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی عکس. شیائومی مرتباً در تکاپوست تا به همگان ثابت کند که یک تولید کننده صرف تلفن های هوشمند …25 ژوئن 2016 ... عکس: دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/2358392/عکس-دوچرخه-الکتریکی-و-تاشوی-شیائومی 25 ژوئن 2016 ... شیائومی به تازگی یک دوچرخه الکتریکی تاشو تولید کرده که برای ... نام QiCycle R1 رونمایی کرد که نه قابلیت تا شدن داشت و نه الکتریکی بود. عکس: دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی - برترین ها | خبر فارسی 7.khabarfarsi.com/u/20833053 25 ژوئن 2016 ... شیائومی به تازگی یک دوچرخه الکتریکی تاشو تولید کرده که برای رفت آمدهای داخل شهری ... رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس. دوچرخه الکتریکی تاشو شیائومی معرفی شد - عصر ایران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20843320 دوچرخه جدید QiCycle شیائومی با هر بار شارژ می تواند تا 45 کیلومتر شما را در رکاب زدن همراهی کند. ... ادامه خبر ... رونمایی از دوچرخه الکتریکی و تاشوی شیائومی +عکس. شیائومی از دوچرخه هوشمند الکتریکی خود با نام QiCycle رونمایی کرد ... tech-news.ir/xiaomis-foldable-electric-bicycle.html‎Cached23 ژوئن 2016 ... شیائومی از دوچرخه هوشمند الکتریکی خود با نام QiCycle رونمایی کرد؛ ... این دوچرخه الکتریکی که البته قابل تاشو شدن نیز می‌باشد، قرار است با ...