مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه‌ای

[ad_1]

رئیس شبکه بهداشت ایذه گفت: مادر باردار ایذه‌ای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجه‌ای نداشت و علت اصلی فوت وی توسط شورای پزشکی در حال بررسی است.

به گزارش مشرق،  با توجه به اینکه سطح پزشکی و خدمات درمانی یک کشور توسط بهداشت جهانی با توجه به آمار مرگ و میر مادران باردار محاسبه می‌شود، بدون شک روی‌دادن اتفاقات ناگوار در هنگام زایمان زنان در بیمارستان‌های کشور نمی‌تواند برای وزارت بهداشت بازتاب خوب و خبر کمی باشد.

امین محمدپور با تایید این خبر اظهار کرد: 3 شب پیش مادری باردار برای وضع حمل به بیمارستان منتقل شد و پس از انجام اقدامات لازم برای وی مراحل انجام زایمان با حضور پزشک متخصص در حال انجام بود.

وی افزود: تشنج یکباره مادر باعث انتقال فوری وی به اتاق عمل شد که تمام پزشکان متخصص از جمله 2 پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک داخلی، جراح و مغز و اعصاب برای انجام اقدامات لازم در اتاق عمل حاضر شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه با بیان اینکه متاسفانه اقدامات صورت گرفته برای نجات جان مادر نتیجه‌ای در بر نداشت خاطرنشان کرد: پس از انجام سزارین این مادر نوزاد به سلامتی به‌دنیا آمد ولی تلاش‌های مجموعه حاضر در اتاق عمل برای نجات جان مادر نتیجه‌ای نداشته و وی جان خود را از دست داد.

محمدپور با بیان اینکه علت دقیق مرگ این مادر پس از تشکیل کمیته پزشکی اعلام خواهد شد تصریح کرد: کمیته مرگ مادران باردار در شهرستان، استان و وزارت بهداشت برگزار می‌شود و دلایل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه یک سری از پزشکان این نظریه را داشته‌اند که یک سری ناهنجاری عروقی و مغزی باعث مرگ شد گفت: با توجه به اینکه پروسه زایمان فشار بسیار زیادی را برای مادر در پی دارد و در این بین احتمال اینکه تشنج باعث روی‌دادن پارگی در رگ‌ها شده باشد وجود دارد.

محمدپور با بیان اینکه تمام موارد ذکر شده تنها می تواند در حد یک فرضیه و احتمال باشد عنوان کرد: پزشکی قانونی و شورای پزشکی پس از انجام بررسی‌ها و به نتیجه رسیدن دلیل فوت را اعلام می کنند و ما باید تا آن روز به شایعات و حرف‌های منتظره توجهی نداشته باشیم و نتیجه قطعی را دریافت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مرگ مادر باردار در پزشکی و بهداشت کشور و سطح جهانی بسیار اهمیت دارد گفت: در بیمارستان‌ها و محل‌های درمانی که مادران برای وضع حمل مراجعه می‌کنند کاری بالاتر از انجام خدمات و حضور پزشک متخصص نمی‌توان انجام داد و مطمئن باشید پزشکان ما برای نجات و خدمت‌رسانی به هر یک از بیماران و مادران تلاش‌های خود را تا لحظه آخر انجام می‌دهند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


25 ژوئن 2016 ... رئیس شبکه بهداشت ایذه گفت: مادر باردار ایذهای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجهای نداشت و علت اصلی فوت ...25 ژوئن 2016 ... مادر باردار ایذهای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجهای نداشت.25 ژوئن 2016 ... امین محمدپور, مشرق, مرگ مادر باردار ایذه ای, حوادث, زایمان دلیل اصلی مرگ مادران باردار مشخص شد!رئیس شبکه بهداشت ایذه گفت: مادر باردار ایذه ای دَر قبل ...25 ژوئن 2016 ... مادر باردار ایذهای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجهای نداشت.25 ژوئن 2016 ... مادر باردار ایذهای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجهای نداشت.25 ژوئن 2016 ... مادر باردار ایذهای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجهای نداشت. با توجه به اینکه سطح پزشکی و خدمات درمانی یک ...25 ژوئن 2016 ... مادر باردار ایذهای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجهای نداشت.25 ژوئن 2016 ... به گزارش فرهنگ ینوز، با توجه به اینکه سطح پزشکی و خدمات درمانی یک کشور توسط بهداشت جهانی با توجه به آمار مرگ و میر مادران باردار محاسبه ...جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه‌ای ... پرسنل بیمارستان وقتی مادر را آگاه کردند که دخترنوجوانش باردار بوده و بچه زودتراز زمان عادی درحال متولد شدن است ...


کلماتی برای این موضوع

الف جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه‌ایرئیس شبکه بهداشت ایذه گفت مادر باردار ایذه‌ای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه‌ای…رئیس شبکه بهداشت ایذه گفت مادر باردار ایذه‌ای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه‌ایمادر باردار ایذه‌ای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی مرگ تلخ مادر و دختر مرگتلخمادرودخترجزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه‌ایبرچسب ها مادر باردارمادر باردارجزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار مادر باردار ایذه ای در قبل از انجام زایمان دچارجدیدترین خبرهای شهرستان ایذه خبر فارسی ساله ی ایذه ای در یکی از جزئیات محدودیت جدیدی از مرگ مادر باردار جزئیات مرگ مادر باردار در شهرستان زرندجزئیاتمرگمادر کرمان، جزئیات مرگ یک مادر انتقال مادر از مرگ مادر باردار ایذه‌ایمرگ تلخ مادر و دختر مرگتلخمادرودخترجزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار جزئیات جدیدی از مرگ مادر مرگ مادر باردار ایذه‌اینتایج جستجو برای مرگ مادر بی گناه بعد از عمل …مرگ مادر بی گناهنتایج جستجو برای مرگ مادر بی گناه بعد از عمل مادر باردار مادرباردارمادر باردار مادر باردار دبلیو



لینک منبع :جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه‌ای

Images for جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه‌ای جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه‌ای - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../جزئیات-جدیدی-از-مرگ-مادر-باردار-ایذه-ای‎Cached25 ژوئن 2016 ... رئیس شبکه بهداشت ایذه گفت: مادر باردار ایذه‌ای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجه‌ای نداشت و علت اصلی فوت ... جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه‌ای - پارس نیوز www.parsnews.com/.../375674-جزئیات-جدیدی-از-مرگ-مادر-باردار-ایذه-ای‎Cached25 ژوئن 2016 ... رئیس شبکه بهداشت ایذه گفت: مادر باردار ایذه‌ای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجه‌ای نداشت و علت اصلی فوت ... جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه‌ای - البرز https://www.tabnakalborz.ir/fa/news/.../جزئیات-جدیدی-از-مرگ-مادر-باردار-ایذه‌ای 25 ژوئن 2016 ... مادر باردار ایذه‌ای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجه‌ای نداشت. جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه‌ای | فرهنگ | خبروان khabarone.ir/news/2359224/جزئیات-جدیدی-از-مرگ-مادر-باردار-ایذه‌ای 25 ژوئن 2016 ... مادر باردار ایذه‌ای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجه‌ای نداشت. جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه ای - آژانس خبری خوزستان - تی نیوز tnews.ir/news/84d265432697.html‎Cached25 ژوئن 2016 ... مادر باردار ایذه ای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجه ای نداشت. به گزارش خوزنا؛با توجه به اینکه سطح پزشکی ... جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه ای - تی نیوز tnews.ir/news/586f65412608.html 25 ژوئن 2016 ... دولت بهار: رئیس شبکه بهداشت ایذه گفت: مادر باردار ایذه ای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجه ای نداشت و علت ... جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه ای - انتخاب | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20836965 25 ژوئن 2016 ... جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه ای. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس شبکه بهداشت ایذه گفت: مادر باردار ایذه ای در قبل از انجام ... جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه ای - فرهنگ نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20835785 25 ژوئن 2016 ... جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه ای. مادر باردار ایذه ای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش پزشکان برای نجات وی نتیجه ای نداشت. جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه ای - اکو فارس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20982679 27 ژوئن 2016 ... جزئیات جدیدی از مرگ مادر باردار ایذه ای. اکوفارس: رئیس شبکه بهداشت ایذه گفت: مادر باردار ایذه ای در قبل از انجام زایمان دچار تشنج شد که تلاش ...