مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرغ شکم با دستور پخت گیلانی

[ad_1]

مرغ شکم با دستور پخت گیلانی

مرغ شکم با دستور پخت گیلانی 

مرغ شکم پر که می تواند اولین گزینه برای مهمانی های کوچک باشد را به سبک آشپزی مردم گیلان به شما آموز می دهیم. مرغ شکم پر از خورشت های مجلسی و آبرومند و سنتی گیلان می باشد که بسیار در مهمانی ها بر روی سفره ها قرار دارد, در ادامه با طرز درست کردن مرغ شکم پر گیلانی آشنا خواهیم شد.

 

مواد لازم

۱ عدد پیاز رنده شده
ازگیل
۱ عدد مرغ یک کیلویی
۳ تا ۴ قاشق سوپ خوری رب آلوچه یا ازگیل
۳۰۰ گرم مغز گردوی آسیاب شده
سبزی معطر به صورت لازم
۲ عدد لیمو ترش
روغن به میزان لازم
نمک و فلفل و زردچوبه به میزان لازم
مرغ شکم با دستور پخت گیلانیطرز تهیه

1. در ابتدا باید کاسه ای کوچک تهیه و ۱/۲ و ۱ قاشق سوپ خوری رب آلوچه یا ازگیل را با مقداری نمک و فلفل و زردچوبه مخلوط کرده و سپس با مخلوط, داخل و بیرون مرغ را مزه دار و مرغ را به مدت یک شب داخل یخچال قرار بدهید.

 

2. بعد مدت زمان سپری شده, باید در کاسه ای دیگر گردوی آسیاب شده را به همراه باقی مانده رب , آب لیموترش و در صورت تمایل خودتان با سبزی معطر خرد شده کاملا مخلوط کرده و شکم مرغ را پاره کنید و مواد مخلوط شده را داخل آن بریزید.

 

3. فر را روشن کرده و دما را بر روی ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار بدهید, تابه ای مناسب تهیه و کمی روغن داخلش ریخته و بر روی حرارت قرار بدهید.

 

4. حالا مرغ را داخل تابه تفت داده تا به رنگ طلایی بشود, بلافاصله تابه را از روی حرارت بردارید. ( مرغ را جدا کنید, تابه بهمراه روغن باقی مانده را کنار بگذارید بعد به آن نیاز دارید )

 

5. ظرفی تهیه کنید مرغ را داخلش قرار داده, با فویل ظرف را بپوشانید و به مدت ۱ ساعت داخل فر بگذارید.

 

6. بعد از مدت زمان ذکر شده, فویل را از روی ظرف بردارید, مجددا ظرف را به مدت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه داخل فر قرار بدهید, روغنی که قبلا کنار گذاشته بودید را روی مرغ ریخته و باید صبر کنید تا مرغ کاملا برشته بشود.

 

7. بعد از برشته شدن و آماده شدن مرغ میتوانید آن را بردارید و در ظرفی تزیین کرده و سر کنید.

 

نکته : از گشنیز و جعفری خرد شده می توانید به عنوان سبزی های معطر استفاده کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

مرغ شکم با دستور پخت گیلانی مرغشکمبادستورپختگیلانیمرغ شکم با دستور پخت گیلانی مرغ شکم پر که می تواند اولین گزینه برای مهمانی های کوچک مرغ معده با دستور درست کردن گیلانی ۲ عکس سرزهآشپزیآموزش های گوناگونمرغ شکم با دستور پخت گیلانی تصویر و عکس شماره ⇩ مرغ شکم با دستور پخت گیلانی مرغ شکم طرز پخت مرغ شکم پر فوق العاده خوشمزه با انار طرز …طرزتهیهمرغشکمپرگیلانی طرز تهیه مرغ شکم پر گیلانی مرغ شکم پرغذا با مرغطرز تهیه مرغ شکم پرپخت مرغ شکم طرز تهیه مرغ شکم پُر گیلانی؛ سنتی و آبرومندمرغشکمپُرگیلانیسنتیو در ادامه با طرز درست کردن مرغ شکم پر گیلانی آشنا دستور جدید آشپزی مرغ با سس مرغ شکم با دستور پخت گیلانیمرغشکمبادستورپختگیلانیمرغ شکم با دستور پخت گیلانی مرغ شکم پر که می تواند اولین گزینه برای مهمانی های کوچک طرز تهیه مرغ شکم پر گیلانی هاباز هم با یک نوع غذای گیلانی دیگر در خدمت شما هستیم مرغ شکم جستجو بر اساس مدت زمان پختمرغ شکم پر نحوه پخت مرغ شکم پُردرست کردن مرغ شکم پُرمرغ شکم پُرمرغ شکم پر با آلوانواع پخت خورش مرغ ترش گیلانی خوشمرغترشگیلانی خورش مرغ ترش گیلانی را دستور خورش مرغ ترش و بهنره با رون مرغ این طرز تهیه ی مرغ ترش غذای محلی استان گیلانطرز تهیه مرغ شکم پر گیلانی زمان پخت خوراکهایی که با مرغ تهیه میشوند بهتر طرز تهیه ماهی شکم پر گیلانیطرز تهیه ماهی شکم پر گیلانی داخل شکم ماهی قرار داده و با نخ و سوزن دستور پخت آشپزی برای صنم بانو خورش مرغ ترش گیلانیدر آخر که مرغ و لپه پخت براتون مرغ شکم پر با که دستور کیکی دارین که با آرد مرغ شکم پر طرز تهیه مرغ شکم پر عالی و خوشمزه …مرغ شکم پر داخل مرغ داخل فر با دمای درجه سانتیگراد به تمامی مواد اولیه و دستور کتاب آشپزیمرغ ترش ویکی‌کتابکتابآشپزیمرغترش۲ دستور شماره دو، گیلانی ۳ دستور تازه نیز در هنگام پخت خورش در رابطه با مرغ آموزش پخت مرغ شکم پر گیلانی به روش اصلیآموزشپختمرغشکمپرگیلانیآموزش پخت مرغ شکم پر گیلانی به دستور پخت بوقلمون کالباس درست کنیم با دو روش پختطرز تهیه مرغ شکم پُر گیلانی؛ سنتی و آبرومندطرزتهیهمرغشکمپُرگیلانی مرغ شکم پر با رب انار شمالیمرغ شکم پر گیلانیمرغ شکم دستور پخت مرغ شکم طرز تهیه جوجه ترش گیلانی جوجه کباب ترش کباب مجلسی با کباب مجلسی با مرغ آکاایران دستور مرغ آکاایران دستور پخت گیلانی ابتدا مرغ طرز تهیه جوجه ترش گیلانی جوجه کباب ترش کباب مجلسی با کباب مجلسی با مرغ دستور پخت جوجه روش پخت جوجه ترش گیلانی ابتدا مرغ را به قطعات طرز تهیه واویشکا غذایی گیلانی لازم برای پخت واویشکاآشنایی با خورش های یک تخم مرغ شکم، پهلو و طرز تهیه جوجه ترش گیلانی جوجه کباب ترش کباب مجلسی با کباب مجلسی با مرغ کباب مجلسی با مرغ آکاایران دستور پخت روش پخت جوجه ترش غذاهای شمالی و گیلانی آکا شمالی با مرغغذاهای گیلانی با مرغ شکم پر گیلانی با بادمجاندستور



لینک منبع :مرغ شکم با دستور پخت گیلانی

طرز تهیه مرغ شکم پُر گیلانی؛ سنتی و آبرومند - برترین ها www.bartarinha.ir/.../طرز-تهیه-مرغ-شکم-پُر-گیلانی-سنتی-و-آبرومند‎Cached9 ا کتبر 2016 ... مرغ شکم پر از خورشت های مجلسی و آبرومند و سنتی گیلان می باشد که بسیار در مهمانی ها بر روی سفره ها قرار دارد, در ادامه با طرز درست کردن مرغ شکم پر ... مرغ شکم پر گیلان از خورش های خوب شمالی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news20161021373260594.html‎Cached2 ا کتبر 2016 ... طرز تهیه مرغ شکم پر , از غذاهای محلی گیلانی : ... در صورت تمایل خودتان با سبزی معطر خرد شده کاملا مخلوط کرده و شکم مرغ را پاره کنید و مواد مخلوط شده ... Images for مرغ شکم با دستور پخت گیلانی طرز تهیه مرغ شکم پر گیلانی - نازوب www.nazweb.ir/160310-stuffed-chicken-gilani.html‎Cachedآموزش طبخ ساده و بسیار خوشمزه مرغ شکم پر به سبک گیلانی ها نووووووووووش جان باز هم با یک نوع غذای گیلانی دیگر در خدمت شما هستیم م. طرز تهیه مرغ شکم پر شمالی بدون فر - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../stuffed1-chicken-america1.html‎Cachedحتما تا به حال مرغ شکم پر را امتحان کرده اید، مرغ شکم پر یکی دیگر از غذاهای مرسوم در مجالس و مهمانی ها می باشد که در ادامه با طرز تهیه مرغ شکم پر مازندرانی ها آشنا خواهیم ... آموزش پخت مرغ شکم پر گیلانی به روش اصلی - تک فارس www.takfars.ir/آموزش-پخت-مرغ-شکم-پر-گیلانی-به-روش-اصلی/ 9 ا کتبر 2016 ... image, آموزش پخت مرغ شکم پر گیلانی به روش اصلی. ۱. در ابتدا باید کاسه ای کوچک تهیه و ۱/۲ و ۱ قاشق سوپ خوری رب آلوچه یا ازگیل را با مقداری ... کتاب آشپزی/مرغ شکم پر گیلانی - ویکی‌کتاب https://fa.wikibooks.org/wiki/کتاب_آشپزی/مرغ_شکم_پر_گیلانی‎Cachedمواد لازم برای درست کردن مرغ شکم پر گیلانی به تعداد ۴ تا ۶ نفر: ... طرز تهیه: در ابتدا باید کاسه‌ای کوچک تهیه و ۱/۲ و ۱ قاشق سوپ خوری رب آلوچه یا ازگیل را با مقداری نمک و فلفل و زردچوبه مخلوط کرده و سپس با مخلوط، داخل و بیرون مرغ را مزه دار و مرغ را ... طرز تهیه مرغ شکم پر , غذاهای مازندرانی - شمال گردی shomalgardi.com/1899/مرغ-شکم-پر‎Cached Similarآموزش آشپزی : حتما تابحال مرغ شکم پر را امتحان کرده اید, مرغ شکم پر یکی دیگر از غذاهای مرسوم در مجالس و مهمانی ها میباشد که در ادامه با طرز تهیه مرغ شکم پر مازندرانی ها ... مرغ شکم پر - طرز تهیه مرغ شکم پر عالی و خوشمزه | ایران کوک https://irancook.ir/07/31/morgh-shekam-por/7984/‎Cachedطرز تهیه : داخل ماهیتابه مقداری روغن بریزید ، پیاز و سیر را خرد کنید و در روغن تفت ... موادی که آماده کرده اید را داخل شکم مرغ بریزید و با دست خوب پخش کنید تا تمام ... طرز تهیه مرغ شکم پر مجلسی • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-مرغ-شکم-پر-مجلسی/‎Cachedطرز تهیه کامل مرغ شکم پر مجلسی با آموزش مرحله به مرحله. آموزش مرحله به مرحله مرغ شکم پر برای مهمانی ها که بسیار لذیذ و خوشمزه و خوش قیافه اس. این غذای اشتها ...