مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تلاش فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی

[ad_1]

وب‌سایت تک شات - ساناز عظیمی: تقریبا همه از تلاش های ناموفق فیس بوک برای خرید اسنپ چت با خبر هستند و از آن زمان به بعد این شرکت سعی کرد این کمبود را با اضافه کردن قابلیت های مشابه اسنپ چت به تمامی سرویس ها و محصولات خود جبران کند.

 

به همین دلیل هنگامی که اپلیکیشن Snow راه اندازی شد، فیس بوک شانس دوباره ای پیدا کرد و شاید فکر می کرد که شانس دوباره ای پیش رو دارد.

 

فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی Snow هم تلاش کرده است

بر اساس گزارشی از سوی TechCrunch، فیس بوک برای تصاحب Snow نیز تلاش کرده است. این اپلیکیشن لقب اسنپ چت آسیا را به خود اختصاص داده است و به کاربران اجازه می دهد فیلترهایی مشابه فیلترهای اسنپ چت را روی تصاویر و چهره افراد پیاده کنند. البته یکی از تفاوت های اساسی این دو اپلیکیشن، تعداد فیلترهای بسیار زیاد اسنو نسبت به اسنپ چت است.

این اپلیکیشن توسط شرکت کره ای Naver توسعه یافته که پیش از این نیز اپلیکیشن لاین را تولید کرده بود. به گفته Naver، آنها مطلع هستند که در حال پاسخ گویی به تماس های مشتاقانه شرکت های متعددی هستند اما نام هیچ متقاضی بالقوه ای را فاش نکرده اند و حتی فیس بوک هم در مورد پرسش های مرتبط با این موضوع نظری نداده است. البته TechCrunch اعلام کرده که تلاش های فیس بوک برای خرید این اپلیکیشن بی نتیجه مانده است.

یکی از دلایل پس زده شدن فیس بوک در معامله اسنو این است که Naver هم مثل اسنپ چت پتانسیل زیادی را در فعالیت مستقل و رشد اپلیکشن اسنو می بیند اما مشخص نیست که این اپلیکشن هم به پایان افسانه ای اسنپ چت دست خواهد یافت یا خیر.

اگر مشتاق هستید با اپلیکشن اسنو بیشتر آشنا شوید، می توانید به اپ استور iTunes و یا گوگل پلی بروید و آن را به صورت رایگان دانلود کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

سوالات متداول کاربران واتس اپآموزشبا سلام کسی می دونه برای رجیستر واتس آپ روی ویندوز فون از چه روشی میشه استفاده کرد ؟اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی



لینک منبع :تلاش فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی

تلاش فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../تلاش-فیس-بوک-برای-خرید-اسنپ-چت-آسیایی‎Cached1 نوامبر 2016 ... تقریبا همه از تلاش های ناموفق فیس بوک برای خرید اسنپ چت با خبر هستند و از آن زمان به بعد این شرکت سعی کرد این کمبود را با اضافه کردن ... تلاش فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../تلاش-فیس-بوک-برای-خرید-اسنپ-چت-آسیایی/‎Cached3 ژوئن 2017 ... ساناز عظیمی: تقریبا همه از تلاش های ناموفق فیس بوک برای خرید اسنپ چت با خبر هستند و از آن زمان به بعد این شرکت سعی کرد این کمبود را با ... تلاش فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی - برترین ها 94.182.146.175/fa/.../تلاش-فیس-بوک-برای-خرید-اسنپ-چت-آسیایی‎Cached1 نوامبر 2016 ... تقریبا همه از تلاش های ناموفق فیس بوک برای خرید اسنپ چت با خبر هستند و از آن زمان به بعد این شرکت سعی کرد این کمبود را با اضافه کردن ... تلاش ناکام فیس بوک برای خرید Snow | ITIRAN itiran.com/پیشنهاد-فیسبوک-به-اسنپ‌چت‎Cached1 نوامبر 2016 ... طبق گزارش TechCrunch، پیشنهاد تابستانی امسال غول شبکه های مجازی، فیس بوک، برای خرید Snow ( سرویس شبیه اسنپ چت مخصوص منطقه آسیا) ... تلاش فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27484916/back تلاش فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی. وب سایت تک شات - ساناز عظیمی: تقریبا همه از تلاش های ناموفق فیس بوک برای خرید اسنپ چت با خبر هستند و از آن زمان ... فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی Snow هم تلاش کرده است | تک‌شات vista.ir/.../فیس-بوک-برای-خرید-اسنپ-چت-آسیایی-Snow-هم-تلاش-کرده-است‎Cachedتقریبا همه از تلاش های ناموفق فیس بوک برای خرید اسنپ چت با خبر هستند و از آن زمان به بعد این شرکت سعی کرد این کمبود را با اضافه کردن قابلیت های مشابه اسنپ ... سعی فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی - سرزه www.serze.com/برای-خرید-اسنپ-آسیایی-2166994/‎Cached1 نوامبر 2016 ... تلاش فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی تقریبا همه از تلاش های ناموفق فیس بوک برای تهیه کرد اسنپ چت با خبر هستند و از آن وقت به بعد این ... تلاش فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی www.rahekhob.ir/ch/تلاش_فیس_بوک_برای_خرید_اسنپ_چت_آسیایی دانلود اسنپ و سوتی هایش · دانلود یوزپلنگ آسیایی در معدود پناهگاه های امن در استان سمنان · دانلود ساخت تیزر تبلیغاتی و ویدیویی برای تلگرام و فیس بوک. آخرین اخبار اپلیکیشن snow - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/اپلیکیشن-snow تقریبا همه از تلاش های ناموفق فیس بوک برای خرید اسنپ چت با خبر هستند و از آن زمان به بعد این ... فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی snow هم تلاش کرده است. اسنپ چت بایگانی - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/اسنپ-چت‎Cachedامید خوزستان: وب سایت تک شات: اینستاگرام و اسنپ چت احتمالا به صورت تصادفی، قابلیت‌های جدیدی مربوط به بخش ... تلاش فیس بوک برای خرید اسنپ چت آسیایی.