مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سبزیجات پاییزی با طعم ادویه هندی

[ad_1]

وب‌سایت دکتر کرمانی: با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در 30 دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را با تمام وجود حس کنید. در این دستور پخت سعی شده از سبزیجات پاییزی که در حال حاضر بهترین کیفیت آنها را می توانید پیدا کنید استفاده شود.

مواد لازم:
  • یک و یک دوم قاشق چای خوری روغن زیتون
  • یک فنجان سیب زمینی شیرین پوست کنده و به صورت مکعبی قطعه قطعه شده
  • یک فنجان گلچه کل کلم
  • یک چهارم فنجان پیاز که نازک خرد شده باشد
  • دو قاشق چای خوری پودر ادویه کاری
  • یک دوم فنجان آب سبزیجات
  • یک چهارم قاشق چای خوری نمک
  • 425 گرم نخود آب کشیده و خشک شده
  • 410 گرم گوجه فرنگی ریز خرد شده
  • دو قاشق غذا خوری، گشنیز تازه خرد شده
  • یک دوم فنجان ماست چکیده با چربی دو درصد

 

 کاری سبزیجات پاییزی

دستور پخت:

1. روغن زیتون را در یک ماهی تابه بزرگ و روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. سیب زمینی شیرین را به ماهی تابه اضافه کنید، سه دقیقه سرخش کنید.

 

2. حرارت را به متوسط کاهش دهید. قطعات گل کلم، پیاز و پودر کاری را اضافه کنید، یک دقیقه بپزید، میکس داخل ماهی تابه را مرتب تکان دهید و بهم بزنید.

 

3. آب سبزیجات و سه مورد بعدی در لیست مواد لازم را اضافه کنید ( تا گوجه فرنگی ) مواد داخل ماهی تابه را به جوش بیاورید، درب ماهی تابه را بگذارید، حرارت را کاهش دهید و به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که سبزیجات نرم شوند بجوشانید.

 

4. در حال جوشیدن مواد را مرتب بهم بزنید و در پایان هم روی آن گشنیز تازه بریزید و با ماست سرو کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص خوراکیها،سبزیجات درمان عفونت های سینوسی با گریپ فروت میوه پاییزی با خواص شگفت انگیز راه های خطرناک آشپزی سالم پزشکان ایران سوپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک شام سبک پاییزی است این بار با کرفس و هویچ یک سوپ آشپزی طرز تهیه سالاد ترکیه‌ای با کُلی سبزیجاتِ سبز عکس طرز تهیه پیتزا فوری با نان تست خواص مواد غذایی، میوه ها، سبزیجاتبا این کار همسرتان را شگفت زده کنید پیشگیری از کودک آزاری جنسی با تور استانبول از خواص میوه ها و سبزیجاتخواص آجیل و دانه هاخواص …خاصیت و فواید میوه هاخواص سبزیهاخواص خشکبارخواص آجیلخواص حبوباتخواص خوراکیها غذایی خوشمزه و فوق العاده خوشگل و شیک با سیب …طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا …انواع دسرانواع دسر سادهانواع دسرهاانواع دسر با شیرانواع دسر با بستنیانواع دسرهای آیامراحل شستشوی سبزیجات را میدانید؟آیامراحل شستشوی سبزیجات را میدانید؟ دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و راه و رسم خوش ‌طعم کردن انواع غذاها گوشت ، مرغ ، ماهی راه و رسم خوش ‌طعم کردن انواع غذاها،خوش ‌طعم کردن انواع غذاها،راه و رسم خوش ‌طعم ایده‌هایی بسیار زیبا و جدید برای تزیین ژله تصاویرآخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای آشنایی با روش تهیه‌ی فلافل و راز خوشمزه‌تر شدن آنآشنایی با روش تهیه‌ی فلافل و راز خوشمزه‌تر شدن آن



لینک منبع :سبزیجات پاییزی با طعم ادویه هندی

Images for سبزیجات پاییزی با طعم ادویه هندی سبزیجات پاییزی با طعم ادویه هندی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/415980/سبزیجات-پاییزی-با-طعم-ادویه-هندی 2 نوامبر 2016 ... با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در 30 دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را با تمام وجود حس کنید. کاری سبزیجات پاییزی - دکتر کرمانی https://kermany.com/کاری-سبزیجات-پاییزی/‎Cached20 ا کتبر 2016 ... با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در 30 دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را با تمام وجود حس کنید. در این دستور پخت سعی شده از ... سبزیجات پاییزی با طعم ادویه هندی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/europefood1/news201611210121996736.html 2 نوامبر 2016 ... با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در 30 دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را با تمام وجود حس کنید. سبزیجات پاییزی با طعم ادویه هندی - کمونه kamooneh.com/fa/news/100691/سبزیجات-پاییزی-با-طعم-ادویه-هندی 3 نوامبر 2016 ... با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در 30 دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را با تمام وجود حس کنید. طعم ادویه هندی میان سبزیجات پاییزی - onvansho onvansho.ir/result/طعم-ادویه-هندی-میان-سبزیجات-پاییزی.html طرز تهیه کاری سبزیجات پاییزی با طعم ادویه هندی کاری سبزیجات پاییزی با طعم . خوراکی گیاهیخوشبوی هندی محبوب ها این سبزیجات با ادویه های طعم ادویه هندی از ... سبزیجات پاییزی با طعم ادویه هندی - مجله اینترنتی گلثمین www.golsamin.ir/سبزیجات-پاییزی-با-طعم-ادویه-هندی/ 2 نوامبر 2016 ... وب‌سایت دکتر کرمانی: با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در ۳۰ دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را با تمام وجود حس کنید. در این دستور ... طعم ادویه هندی، میان سبزیجات پاییزی | امروز آنلاین www.emruzonline.com/1395/.../طعم-ادویه-هندی،-میان-سبزیجات-پاییزی/ 18 نوامبر 2016 ... با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در ۳۰ دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را با تمام وجود حس کنید. در این دستور پخت سعی شده از ... سبزیجات پاییزی با طعم ادویه هندی،پخت کاری سبزیجات پاییزی • همراه ... https://baelm.net/tag/سبزیجات-پاییزی-با-طعم-ادویه-هندی،پخت-ک/ 3 نوامبر 2016 ... انواع خوراک | طرز تهیه غذای جدید با ادویه هندی کاری و سبزیجات تازه پاییزی آموزش و طرز تهیه خوراک سبزیجات پاییزی با طعم ادویه هندی با درست کردن ... طرز تهیه سبزیجات پاییزی با طعم ادویه هندی در 30 دقیقه! +عکس - نیک ... www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-سبزیجات-پاییزی-با-طعم-ادویه-هن.html 3 نوامبر 2016 ... با درست کردن این غذای فوق العاده سالم تنها در 30 دقیقه می توانید طعم ادویه هندی کاری را با تمام وجود حس کنید. طرز تهیه سبزیجات پاییزی طرز تهیه ...