مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران

[ad_1]

 

در کنگره چشم پزشکی ایران؛

گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲

 

چشم پزشکی

 

چشم پزشکی

 

دبیر علمی بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی، از حضور ۱۷ سخنران از اروپا، آمریکا و کانادا در کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران خبر داد.

به گزارش ستاره ها؛ دکتر حمیدرضا جهادی حسینی در آستانه برگزاری بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی، اظهارداشت: در بخش علمی کنگره چشم پزشکی، ۵ گروه تخصصی انجمن شامل قرنیه، شبکیه، استرابیسم و...، همکاری داشته اند تا بتوانیم این کنگره را پربارتر برگزار کنیم.

وی در تشریح بخش های علمی کنگره، گفت: سخنرانی های اصلی کنگره شامل ۱۷ سخنران خارجی از اروپا، آمریکا و کانادا خواهیم داشت به همراه ۹ سمپوزیوم علمی و ۲۹ کارگاه علمی و همچنین دو جشنواره فیلم و عکس چشم پزشکی در طول برگزاری کنگره برپا خواهد شد.
حسینی با اشاره به ارسال ۲۴۵ مقاله به بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی، افزود: مقالات برتر به صورت سخنرانی و پوستر در کنگره ارائه می شود.
وی همچنین از برگزاری سمپوزیوم پرستاری و پاراکلینیک در چشم پزشکی خبر داد و گفت: چشم پزشکان برای ارائه خدمات درمانی، نیازمند همکاری گروه پرستاری و پاراکلینیک هستند.
دبیر علمی بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی، با تاکید بر اینکه رشته چشم پزشکی وابسته به استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز است، تصریح کرد: برای اعمال جراحی چشم، می بایست از خدمات پاراکلینیک استفاده کنیم.
حسینی به پیش برنامه یک روزه قبل از برگزاری کنگره اشاره کرد و افزود: در روز ۲۲ آذر، گروه های تخصصی چشم پزشکی گردهم می آیند و درباره موضوعات مربوط به حوزه تخصصی خود بحث و تبادل نظر می کنند.
به گفته وی، برنامه علمی چشم پزشکان جوان نیز در روز پیش کنگره برگزار می شود.
دبیر علمی بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی، در ادامه از همکاری نهاد بین المللی ICO با انجمن چشم پزشکی ایران در برگزاری کنگره خبر داد و افزود: این نهاد بین المللی چشم پزشکی، دو کارگاه علمی را برای ما برگزار می کند.
بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران از ۲۲ تا ۲۵ آذر ۹۵ در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایرانپارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه اتحاد اَبَر شرکتهای فن آوری علیه افراط گرایی در الف جهانگیری هرگونه افزایش حقوق و مزایا و …جهانگیری هرگونه افزایش حقوق و مزایا و استخدام‌های جدید ممنوع استخبرگزاری فارس صفحه اصلی روحانی در مراسم روز دانشجو اوباما تمدید تحریم‌ها را امضا و بعد تعلیق کند باز هم نقض به مرکز رزرواسیون گروه هتلهای هما در شهرهای تهران …رزرو اینترنتی هتل در سراسر جهان، رزرو هتلها بصورت آنلاین به همراه پرداخت اینترنتی نگاهی به اندرونی شاهان قاجار و موقعیت سیاسی زنان …حرمسرای ناصری عرصه‌ای سیاسی محسوب می‌شد و در دوره‌های مختلف حکومت او، زنان نقشی الف معمای مرگ عباس کیارستمی نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر به مرکز رزرواسیون گروه هتلهای هما در شهرهای تهران …رزرو اینترنتی هتل در سراسر جهان، رزرو هتلها بصورت آنلاین به همراه پرداخت اینترنتی سازمان بسیج اساتید کشوردولت جنابعالی که در تاریخ به نام دولت برجام ثبت شده و ظاهراً از خسارت عظیم آن که بر سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهاندر کنار دخالت های بیگانگان و تحرک های تجزیه طلبان، قدرت طلبی برخی نخبگان محلی، عامل دانشگاه آزاد اسلامی در ششمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران از دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا جزئیات همه برنامه‌های تلویزیون در نوروز ۹۵رسانه ملی در ویژه‌برنامه‌های نوروزی امسال علاوه بر جدیدترین فیلم‌های سینمایی که بامیـــــــــانسرانجام در میان تمامی گمانه زنی ها و نظرسنجی های که اغلب اشتباه از آب در آمد دونالد اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه انقلاب ۱۳۵۷ ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادانقلاب۱۳۵۷ایرانانقلاب ۱۳۵۷ ایران در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ هجری خورشیدی با مشارکت طبقات مختلف مردم جامعه شناسیمقدمه فناوری کامپیوتر بطور وسیع در جامعه گسترش پیدا کرده است و با تمامی جنبه های زندگی



لینک منبع :گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران

گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../گردهمایی-چشم-پزشکان-آمریکا-و-اروپا-در-تهران‎Cached2 نوامبر 2016 ... دبیر علمی بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی، از حضور ۱۷ سخنران از اروپا ، آمریکا و کانادا در کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران خبر داد. گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/.../گردهمایی-چشم-پزشکان-آمریکا-و-اروپا-در-تهران 2 نوامبر 2016 ... گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران. دبیر علمی بیست و ششمین کنگره چشم پزشکی گفت: رشته چشم پزشکی وابسته به استفاده از ... گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران - خبرگزاری دانشجو snn.ir/fa/news/.../گردهمایی-چشم-پزشکان-آمریکا-و-اروپا-در-تهران‎Cached2 نوامبر 2016 ... گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران. دبیر علمی بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی، از حضور ۱۷ سخنران از اروپا، آمریکا و کانادا در ... گردهمایی چشم پزشکان آمریکا اروپا در تهران - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1123667 گردهمایی چشم پزشکان آمریکا اروپا در تهران. سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر:1395/08/12 ساعت انتشار:17:16:04 بازدید:186بار کد خبر: DEN-1123667. گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران - میگنا | دمادم https://damadam.ir/.../گردهمایی-چشم-پزشکان-آمریکا-و-اروپا-در-تهران/4142978 دبیر علمی بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی، از حضور ۱۷ سخنران از اروپا ، آمریکا و کانادا در کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران خبر داد. میگنا: دکتر ... گردهمایی چشم پزشکان آمریکا اروپا در تهران - onvansho onvansho.ir/result/گردهمایی-چشم-پزشکان-آمریکا-اروپا-در-تهران.html گردهمایی چشم پزشکان آمریکا اروپا در تهران. به گزارش فارس حمیدرضا جهادی حسینی در آستانه برگزاری بیستششمین کنگره سالیانه چشم . پزشک ایرانی برنده جایزه ... گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران/لزوم ... - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950812001318‎Cached2 نوامبر 2016 ... دبیر علمی بیست و ششمین کنگره چشم پزشکی مطرح کرد. گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران/لزوم استفاده از تکنولوژی روز در چشم ... گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران | ایران ویج | خبروان khabarone.ir/news/.../گردهمایی-چشم-پزشکان-آمریکا-و-اروپا-در-تهران 2 نوامبر 2016 ... دبیر علمی بیست و ششمین کنگره چشم پزشکی گفت: رشته چشم پزشکی وابسته به استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز است و برای اعمال جراحی ... ایران ویج گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران www.iranvij.ir/1931511/گردهمایی-چشم-پزشکان-آمریکا-و-اروپا-در-ت 2 نوامبر 2016 ... دبیر علمی بیست و ششمین کنگره چشم پزشکی گفت: رشته چشم پزشکی وابسته به استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز است و برای اعمال جراحی ... گردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../گردهمایی-چشم-پزشکان-آمریکا-و-اروپا-در-تهران/‎Cachedگردهمایی چشم پزشکان آمریکا و اروپا در تهران. دبیر علمی بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی، از حضور ۱۷ سخنران از اروپا، آمریکا و کانادا در کنگره سالیانه ...