مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند

[ad_1]

وب سایت جی اس ام - حسن سیدی: گوگل سیستم جدیدی به فروشگاه اپلیکیشن‌های اندروید اضافه کرده است که می‌تواند تقلب اپلیکیشن‌ها در کسب امتیاز و نظرهای مثبت را شناسایی کند و مانع از انتشار آنها شود.

 

 گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند

اگر در گوگل پلی چرخی بزنید متوجه اپلیکیشن‌های اسپم و بی‌مصرف متعددی می‎شوید که امتیاز و کامنت‌های خوبی دارند اما وقتی آنها نصب کنید متوجه می‌شوید سرتان کلاه رفته است و با یک اپلیکیشن به درد نخور مواجه هستید که کار خاصی انجام نمی‌دهد.

متاسفانه برخی از توسعه‌دهندگان با فریب و تقلب امتیاز اپلیکیشن‌ خود را در گوگل پلی بالا می‌برند و برای آن نظرهای جعلی ثبت می‌کنند تا کاربران را به نصب ترقیب کنند. اکنون گوگل برای جلوگیری از این موضوع و کاهش امتیاز و نظرهای جعلی تغییراتی در گوگل پلی اعمال کرده است که می‌تواند تا حد زیادی جلو این خرابکاری‌ها را بگیرد.

بنابراین اگر یک توسعه دهنده بخواهد با تقلب امتیاز اپ خود را بالا ببرد سیستم جدید گوگل آن را شناسایی و حذف می‌کند. این قانون برای افرادی که اقدام به ثبت کامنت‌ها و بررسی‌های غیر واقعی نیز می‌کنند نیز اعمال خواهد شد.

باید دید این سیستم جدید تا چه اندازه می‌تواند موفق عمل کند و آیا تاثیری در کم کردن اپ‌های اسپم و تبلیغاتی در گوگل پلی خواهد داشت یا خیر.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ارتباطات و رسانه ها مقالات مفیدارتباطاتارتباطات سیارارتباطات زیرساختارتباطات فن آواارتباطات سازمانیارتباطات موبایل،لپ تاپ،تبلت با این کار همسرتان را شگفت زده کنید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت با تور سایت خبری تحلیلی شفاف اخبار ایران و جهان سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با چرائی عدم تعیین تکلیف سران فتنه



لینک منبع :گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند

گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند - جی اس ام www.gsm.ir/.../گوگل-پلی-با-تقلب-اپلیکیشن‌ها-مقابله-می‌کند/‎Cached2 نوامبر 2016 ... گوگل سیستم جدیدی به فروشگاه اپلیکیشن‌های اندروید اضافه کرده است که می‌تواند تقلب اپلیکیشن‌ها در کسب امتیاز و نظرهای مثبت را شناسایی ... روزنامه ابتکار - گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند ebtekarnews.com/?newsid=59773‎Cachedمتاسفانه برخی توسعه‌دهندگان با فریب و تقلب امتیاز اپلیکیشن‌ خود را در گوگل پلی بالا می‌برند و برای آن نظرهای جعلی ثبت می‌کنند تا کاربران را به نصب ترغیب ... گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/?p=91872‎Cachedکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت جی اس ام – حسن سیدی: گوگل سیستم جدیدی به فروشگاه اپلیکیشن‌های اندروید اضافه کرده است که می‌تواند تقلب ... گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند - گذارنیوز | دمادم damadam.ir/.../اخبار.../گوگل-پلی-با-تقلب-اپلیکیشن‌ها-مقابله-می‌کند/.../4131637‎Cached2 نوامبر 2016 ... وب سایت جی اس ام – حسن سیدی: گوگل سیستم جدیدی به فروشگاه اپلیکیشن‌های اندروید اضافه کرده است که می‌تواند تقلب اپلیکیشن‌ها در کسب ... گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/273849/ گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند. اگر در گوگل پلی چرخی بزنید متوجه اپلیکیشن‌های اسپم و بی‌مصرف متعددی می شوید که امتیاز و کامنت‌های خوبی دارند ... امکان دریافت اپ‌های گوگل در گوگل پلی برای ایرانی‌ها ایجاد می ‌شود ... - N. www.newsestan.com/.../امکان-دریافت-اپهای-گوگل-در-گوگل-پلی-برای-ایرانیها-ایجاد-میشود 22 آوریل 2017 ... امیدواریم گوگل در ادامه این تصمیم درِ گوگل پلی را کاملا به روی ایرانی‌ها باز کند و کاربران کشور ما ... گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند. امکان دریافت اپ های گوگل در گوگل پلی برای ایرانی ها ایجاد می شود khabarmohem.com/اخبار.../امکان-دریافت-اپ-های-گوگل-در-گوگل-پلی-برای-ایرانی-ها-ایجاد-می-شود-463924.html امکان دریافت اپ های گوگل در گوگل پلی برای ایرانی ها ایجاد می شودگوگل در وبلاگ فارسی خود اعلام کرده است به زودی ... گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند. گوگل بررسی های تقلبی را از پلی استور حذف می‌کند - itabnak.ir itabnak.ir/fa/news/.../گوگل-بررسی-های-تقلبی-را-از-پلی-استور-حذف-می‌کند 1 دسامبر 2016 ... پس از اعلام گوگل مبنی بر برخورد با اپلیکیشن‌هایی که آمار نصب تقلبی دارند، این کمپانی امروز اعلام کرده است بررسی‌های تقلبی را نیز از سطح ... مفتا | مرور رسانه ها؛ ۱۳ آبان ۱۳۹۵ mfta.ir/media-review/مرور-رسانه-ها؛-13-آبان-1395‎Cached4 نوامبر 2016 ... وطن امروز: یک سیستم هوش مصنوعی از سال ۲۰۰۴ با جمع‌آوری ۲۰میلیون داده از شبکه‌های عمومی و اجتماعی .... گوگل پلی با تقلب اپلیکیشن‌ها مقابله می‌کند. دانلود Freedom 1.8.0 - خرید امکانات پولی برنامه ها و بازی های اندروید www.farsroid.com/freedom-android/‎Cachedدر این گونه مواقع اپلیکیشن قدرتمند و کاربردی Freedom به شما کمک خواهد که بدون پرداخت ... برنامه ما یک برنامه تعاملی است که به شما این امکان را فراهم میکند که با فالو کردن دیگر ... 1 – برنامه ی Google play installer – گوگل پلی اینستالر (دانلود) .