مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اعلام قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین

[ad_1]

تین نیوز| مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت گفت: قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین ساماندهی و اعلام شده است و دریافت مبلغ بیش از میزان تعیین شده تخلف محسوب می شود.

 

مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت درباره پروازهای عتبات در ایام اربعین امسال با اشاره به تعیین قیمت‌های توافقی برای پروازهای عتبات عالیات افزود : به منظور ایجاد وحدت رویه و ساماندهی وضعیت ارائه خدمات بهتر به زائرین و جلوگیری از اجحاف به مسافرین، سازمان هواپیمایی کشوری با شرکت های هواپیمایی هماهنگی لازم را انجام و اقدام به تعیین نرخ توافقی برای بازه زمانی 23 آبان تا پنجم آذر ماه به مقاصد پروازی تهران- نجف (بغداد)-تهران و مشهد – نجف (بغداد)- مشهد تعیین کرده است.
وی گفت : این قیمتها برای مسیر تهران – نجف (بغداد) – تهران یک میلیون و 100 هزار تومان و مسیر مشهد – نجف (بغداد) – مشهد مبلغ یک میلیون و 350 هزار تومان ریال می باشد.
احمدی تصریح کرد : نرخ گذاری بر اساس قیمت‌های پیشنهادی شرکت های هواپیمایی، با توجه به هزینه های تمام شده آنها و تائیدیه انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری بوده است.
مدیر کل نظارت بر خدمات ، درباره احتمال چارتر شدن پروازهای عتبات در ایام اربعین حسینی گفت : نرخ بلیط در پروازهای برنامه ای و چارتری یکسان بوده و دفاتر فروش بلیط حق دریافت وجه اضافه به بهانه چارتر بودن پرواز را ندارند.
احمدی گفت : برای مسیرهای یک طرفه نیز مقرر گردیده نرخ بلیط 60 درصد نرخ بلیط رفت و برگشت محاسبه و اخذ گردد.
وی با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی موظف به نظارت بر نرخ‌ها هستند گفت: کارگروهی متشکل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن صنفی شرکتهای هواپیمایی نظارت کامل بر نحوه فروش بلیت عتبات عالیات دارند و در صورت احراز هرگونه تخلف با متخلفان برخورد می شود.
  هموطنان در صورت مواجهه با واسطه‌گران و یا پیشنهاد بلیت با نرخ‌های بالاتر می توانند مراتب را برای رسیدگی از طریق سامانه 124 سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت استان ها ، انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی و یا سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری نمایند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

گزارش ها و ایران در آئینه رسانه های آلمان تازه های روز ، گفتنیها ، نوشته ها و اندیشه پایگاه اطلاع رسانی صنعت هواپیمایی کشورتیک آف مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت درباره پروازهای عتبات در ایام نحوه استفاده از خدمات رومینگ همراه اول و ایرانسل نحوهاستفادهازخدماتتخفیف ۷۲درصدی ایرانسل برای مکالمات رومینگ در عتبات عالیات عراق تخفیف ۷۲درصدی دیدار امام خامنه ای آرزوی مردم پاکستان پایگاه اطلاع دیدارامامخامنهایبه گزارش عصر هامون، اربعین امام حسینع در چهلمین روز بعد از عاشورای حسینی در نقاط وزارت صنعت، معدن و تجارت معاونت امور اقتصادی و …مراسم معارفه آقای فرزاد خلفی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و وزارت صنعت، معدن و تجارت مرکز امور اصناف و بازرگانانمراسم معارفه آقای فرزاد خلفی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و ناوگان خطوط هوایی ایران حضور فرمانده نهاجا در کنفرانس بین‌المللی آموزش پرواز نظامی چینشبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایرانمهندس نعمت زاده در نمایشگاه کیف و کفش و چرم از تولید و صادرات چرم مرغوب در کشور حمایت خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاعلام ترکیب تیم های کشتی منتخب ایران اعزام بیمار بدحال به بیمارستان های عراقاخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث اخبار اخبار حوادث حوادث خبر حوادث حوادث ایران تجاوز به دخترتجاوز حوادث روزحوادث ایران



لینک منبع :اعلام قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین

اعلام قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/...4/425278-اعلام-قیمت-بلیط-پروازهای-عتبات-در-ایام-اربعین 2 نوامبر 2016 ... ایلنا: مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت گفت: قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین ساماندهی و اعلام شده است و دریافت مبلغ بیش از میزان ... اعلام قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین - تبیان article.tebyan.net/.../اعلام-قیمت-بلیط-پروازهای-عتبات-در-ایام-اربعین‎Cached5 نوامبر 2016 ... مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان حمایت درباره پروازهای عتبات در ایام اربعین امسال با اشاره به تعیین قیمت های توافقی برای پروازهای عتبات عالیات ... اعلام قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/8555‎Cached5 نوامبر 2016 ... قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین ساماندهی و اعلام شده است و دریافت مبلغ بیش از میزان تعیین شده تخلف محسوب می شود. الف - اعلام قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین alef.ir/vdccooq002bqxo8.ala2.html?409994 3 نوامبر 2016 ... مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت: قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین ساماندهی و اعلام شده است و دریافت مبلغ بیش از میزان تعیین شده ... قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین - onvansho onvansho.ir/result/قیمت-بلیط-پروازهای-عتبات-در-ایام-اربعین.html اعلام قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین بلیط هواپیما راه جویان ققنوس شرق. زمان آغاز فروش بلیط اربعین عتبات با نرخ مصوب زمان آغاز فروش بلیط اربعین ... اعلام نرخ پرواز های عتبات در ایام اربعین arbaeen.net/اعلام-نرخ-پرواز-های-عتبات-در-ایام-اربعی/‎Cached10 نوامبر 2015 ... به گزارش موکب اربعین حسینی، وحید منایی با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی به عتبات عالیات، از ... نرخ بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین اعلام شد - سایت خبری آناهید ... anahidnews.com/اعلام-قیمت-بلیط-پروازهای-عتبات-در-ایام/‎Cached5 نوامبر 2016 ... قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین ساماندهی و اعلام شده است و دریافت مبلغ بیش از میزان تعیین شده تخلف محسوب می شود. آناهید نیوز مدیرکل ... /اختصاصی فارس/ تصویب نرخ بلیت پرو‌ازهای عتبات برای اربعین‌ ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940812000173‎Cached Similar3 نوامبر 2015 ... دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اعلام تصویب نرخ بلیت پروازهای نجف و ... اسعدی سامانی درباره احتمال چارتر شدن پروازهای عتبات در ایام اربعین ... اعلام قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین - تین نیوز www.tinn.ir/...4/108028-اعلام-قیمت-بلیط-پروازهای-عتبات-در-ایام-اربعین 2 نوامبر 2016 ... تین نیوز| مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت گفت: قیمت بلیط پروازهای عتبات در ایام اربعین ساماندهی و اعلام شده است و دریافت مبلغ بیش از ... قیمت بلیت هوایی اربعین اعلام شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/2159066052858609794‎Cached Similar6 نوامبر 2015 ... درحالی فروش بلیت پروازهای عتبات عالیات همزمان با اربعین حسینی برای بازه ... بلیت در مسیر پروازی نجف و بغداد با سقف قیمتی اعلام شده، خواهند کرد. ... همچنین نرخ بلیت هر صندلی هواپیما در مسیر مشهد - نجف - مشهد برای این ایام یک ...