مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماجرای فعال شدن سیمکارت آمریکایی در ایران

[ad_1]

در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر همکاری اپراتور ایرانی با یک اپراتور آمریکایی، معاون تجاری اپراتور رایتل گفت: این همکاری تنها در مورد سرویس رومینگ بین الملل است.

 به گزارش مشرق، معاون تجاری اپراتور سوم تلفن همراه درمورد انتشار خبری مبنی بر توافق اپراتور تلفن همراه آمریکایی AT&T با این اپراتور و آنتن دهی موبایل‌های آمریکایی در ایران اظهار داشت: موضوع آنتن دهی سیم کارتهای خارجی اپراتورهای طرف قرارداد رایتل، موضوع تازه ای نیست و رایتل برمبنای سرویس رومینگ بین الملل با بیش از ۸۷ کشور و با ۱۲۳ اپراتور موبایل توافق همکاری دارد.

وی با بیان اینکه با استفاده از سرویس رومینگ مشترکان رایتل می‌توانند در سفر به هر ۵ قاره از خدمات رایتل استفاده کنند، افزود: برعکس این مطلب نیز صادق است و مشترکان اپراتورهای خارجی طرف قرارداد رایتل نیز می توانند در ایران از خدمات اپراتورهای خود استفاده کنند.

جباری هرگونه قرارداد دیگری را با این اپراتور خارجی رد کرد و گفت: قرارداد رایتل تنها مختص به رومینگ بین الملل است که مطابق با مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این اقدام قانونی است.

امروز برخی اخبار به نقل از رسانه های خارجی منتشر شد که در آن اعلام شده است که خطوط تلفن همراه آمریکایی تا همین چند وقت پیش در ایران هیچ گونه سیگنالی نداشت اما هفته گذشته یک سخنگوی شرکت AT&T خبر داد که این شرکت برای مشتریان خود که دارای خطوط تلفن همراه آمریکایی هستند با مشارکت یک شرکت محلی ایرانی، خدمات مکالمات صوتی و دیتا ارائه می‌کند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در این خبر آورده است: بعد از توافق شرکت بوئینگ و شرکت ایرباس با ایران که ماه گذشته حاصل شد، توافق شرکت AT&T با رایتل، این شرکت را به اولین شرکت آمریکایی تبدیل می‌کند که به مشتریان خود با تلفن همراه آمریکایی در ایران خدمات رسانی می‌کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

راهنمای کامل فعال سازی اینترنت ایرانسل و …اخبار آی تیدر این مطلب شیوه‌ی فعالسازی اینترنت یا ایرانسل ، نحوه فعال سازی بسته های روش فعال سازی اینترنت و سیم‎کارت‎های همراه اولروشفعالهمراهاولبرای فعال سازی سرویس‎های و به شیوه‎ی ذیل اقدام کنید در صورتی که مشترک اپراتور الف حقوق نسبی پزشکان در آلماندر حالی که بحث ها در مورد علت و چگونگی درآمد پزشکان در ایران ادامه دارد، بد نیست نگاهی پرچم های سیاه آخرین اخبار ایران و جهانیک تیم افراطی اصلاح‌طلب سیاسی‌کاری در شورا را هدایت می‌کند حکیمی‌پور اسناد را از الف ترفندهای به دردبخور برای موبایلحتما شما نیز تا به حال برای دریافت خلافی اتومبیلتان اقدام کرده اید و می دونید که این شهادت فرمانده شجاع افغان در جبهه‎های سوریه حاج …شمار شهدای زیاد این تیپ که از دو سه سال قبل غریبانه در شهرهای مختلف ایران و افغانستان تبلیغات در تاپ ناز تبلیغات در اینترنت تبلیغ…اخبار آی تیتبلیغ بنری در سایت تبلیغ متنی تبلیغ رپورتاژ آگهی در اینترنت تبلیغات در اینترنت، یکی کرج رسا مردم در صورت توزیع ناعادلانه سبد کالا به مراجع ذیربط اعتراض کنند مفقود شدن رزیدنت یک سفر مجانی به دبی سفرنامه لست سکندتمامی مطالب عنوان شده در سفرنامه ها نظر و برداشت شخصی نویسنده است و وب‌ سایت لست سکند برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …یکسوساز قوسیجیوه ای در برمونستر سوئیس یکسوساز قوسیجیوه ای نوعی یکسوساز است که برای برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …• هسته هسته بخش مرکزی فیبر است که از شیشه ساخته شده و نور در این قسمت سیر می‌کند



لینک منبع :ماجرای فعال شدن سیمکارت آمریکایی در ایران

ماجرای فعال شدن سیمکارت آمریکایی در ایران - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../ماجرای-فعال-شدن-سیمکارت-آمریکایی-در-ایران‎Cached9 ا کتبر 2016 ... در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر همکاری اپراتور ایرانی با یک اپراتور آمریکایی، معاون تجاری اپراتور رایتل گفت: این همکاری تنها در مورد سرویس ... ماجرای فعال شدن سیم کارت آمریکایی در ایران - سیمرغ seemorgh.com/news/.../321537-ماجرای-فعال-شدن-سیمکارت-آمریکایی-در/ 10 ا کتبر 2016 ... ماجرای فعال شدن سیم کارت آمریکایی در ایران. سیم کارت آمریکایی در ایران. در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر همکاری اپراتور ایرانی با یک اپراتور ... تک شات | ماجرای فعال شدن سیم کارت آمریکایی در ایران به نقل از معاون ... https://www.techshot.ir/mobile/101092 9 ا کتبر 2016 ... امروز در تک شات و به نقل از نیویورک تایمز خواندید که رایتل، اپراتور ایرانی با یک اپراتور آمریکایی تفاهم نامه همکاری را به امضا رسانده است و به ... ماجرای فعال شدن سیم کارت آمریکایی در ایران - خبرلند khabarland.com/.../ماجرای-فعال-شدن-سیم-کارت-آمریکایی-در-ایران-1‎Cached30 مه 2017 ... ماجرای فعال شدن سیم کارت آمریکایی در ایران ساسان جباری، معاون تجاری اپراتور سوم تلفن همراه درمورد انتشار خبری مبنی بر توافق اپراتور تلفن ... ماجرای فعال شدن سیمکارت آمریکایی در ایران - عصر ایران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26361637 9 ا کتبر 2016 ... ماجرای فعال شدن سیم کارت آمریکایی در ایران ... ساسان جباری، معاون تجاری اپراتور سوم تلفن همراه درمورد انتشار خبری مبنی بر توافق اپراتور تلفن ... ماجرای فعال شدن سیم کارت آمریکایی در ایران - شهر آشخانه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26437178 11 ا کتبر 2016 ... ماجرای فعال شدن سیم کارت آمریکایی در ایران. ساسان جباری، معاون تجاری اپراتور سوم تلفن همراه درمورد انتشار خبری مبنی بر توافق اپراتور تلفن ... واکنش رایتل به فعال شدن سیمکارت های آمریکایی AT&T در ایران www.sakhtafzarmag.com/.../واکنش-رایتل-به-توافق-با-شرکت-آمریکایی-at-t‎Cached10 ا کتبر 2016 ... ماجرای آنتن دهی خطوط AT&T در ایران از آنجا شروع شد که نیویورک تایمز در مطلبی از تجربه یک تاجر ایرانی آمریکایی گفت که به ایران سفر کرده و به ... شدن سیم های - کارخانه تولید ماشین آلات معدن ایران dimensionsfitness.in/38703/شدن-سیم-های/‎Cachedماجرای فعال شدن سیم کارت آمریکایی در ایران !! همکاری اپراتور ایرانی با یک اپراتور آمریکایی , سیم کارت آمریکایی , همکاری اپراتور ایرانی , اپراتور آمریکایی ... ماجرای فعال شدن سیم کارت آمریکایی در ایران به نقل از معاون رایتل khabarezendeh.com/.../ماجرای-فعال-شدن-سیم-کارت-آمریکایی-در-ایران-به-نقل-از-معاون-رایتل-1888774.html 9 ا کتبر 2016 ... امروز در تک شات و به نقل از نیویورک تایمز خواندید که رایتل، اپراتور ایرانی با یک اپراتور آمریکایی تفاهم نامه همکاری را به امضا رسانده است و به ... آخرین اخبار همکاری رایتل با at&t - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/همکاری-رایتل-با-at&t‎Cachedاخیرا اخباری مبنی بر فعال شدن سیم کارت آمریکایی در ایران منتشر شده و با واکنش هایی همراه بود. معاون تجاری اپراتور ... ماجرای فعال شدن سیمکارت آمریکایی در ایران.