مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت

[ad_1]

 

ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۸

 

یکی از مهم‌ترین نکاتی که امروزه مورد تاکید متخصصان و محققان قرار دارد، این است که همه چربی‌ها دشمن پوست نیستند، بلکه بعضی از آن‌ها واقعا برای حفظ زیبایی و سلامت پوست ضروری‌اند.

به گزارش ستاره ها؛ یکی از مهم‌ترین نکاتی که امروزه مورد تاکید متخصصان و محققان قرار دارد، این است که همه چربی‌ها دشمن پوست نیستند، بلکه بعضی از آن‌ها واقعا برای حفظ زیبایی و سلامت پوست ضروری‌اند. متاسفانه، بسیاری از افراد هنوز هم فکر می‌کنند که همه انواع چربی‌ها برای پوست مضر هستند و می‌توانند باعث انسداد منافذ پوستی و درنهایت چرب شدن بیش از حد پوست شوند.
ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت

کارشناسان حوزه زیبایی معتقدند که وجود چربی‌ها یا استفاده از چربی‌های مفید برای کارهایی مثل پاک کردن مواد آرایشی از روی صورت لازم است. استفاده از روغن نارگیل، خصوصا در فصل پاییز، می‌تواند نیازهای پوست را در شرایط آب‌وهوایی پاییزی تا حد زیادی تامین کند. بعضی از متخصصان توصیه می‌کنند که مواد آرایشی چشم‌ها را در فصل پاییز با استفاده از روغن نارگیل پاک کنید. این روغن، دو ویژگی مهم دارد که هر دو برای شما مفید محسوب می‌شوند. اول این‌که غلیظ‌ترین مواد آرایشی ضدآب را هم از چشم‌ها پاک می‌کنند و دوم این‌که چشم‌ها و صورت شما را متناسب با تغییرات آب‌وهوایی فصل پاییز، کاملا مرطوب نگه می‌دارند.

همه ما می‌دانیم که خشکی پوست در فصل پاییز، تا چه اندازه می‌تواند آزاردهنده باشد. با این‌حال، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، راه‌های مختلفی پیش روی ما قرار دارند. مهم‌ترین کاری که باید انجام بدهیم، استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده قبل از خواب است. اگر پوست قسمت‌های مختلف بدن مثل کف پا در ماه‌های سرد سال دچار خشکی شدید شود، باید شب‌ها از وازلین استفاده کرد و حتما موقع خواب جوراب پوشید. ادامه دادن این کارها در درازمدت به نتایج مثبتی منجر می‌شود.


 

مرجع : سلامتیسم

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

تزیین دیوار، تزیین دیوار اتاقها برای زیباتر شدن …ایده های عالی برای تزئین دیوار تصویری تزئین دیوار منزل ایده ای خلاقانه برای تزیین روشهای آسان برای سفت شدن صورت و دیرتر پیر شدن …روشهای آسان برای سفت شدن صورت و دیرتر پیر شدن آن شل شدن پوست صورتپیری پوستترفند های روش هایی برای دختر دار شدنروش های خانگی دختردار شدن تعیین جنسیت راههای تعیین جنسیت تعیین جنسیت جنینآموزش آرایش صورت و زیبایی آرایش صورت و زیباییمدل موتاتو پوستجوش صورتآرایش مومدل مو کوتاهمدل مو مردانه



لینک منبع :ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت

ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../ترفندهای-پاییزی-برای-زیباتر-شدن-صورت ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت. هم‌ترین کاری که باید انجام بدهیم، استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده قبل از خواب است. اگر پوست قسمت‌های مختلف بدن مثل کف ... ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت - سلامانه www.salamaneh.com/post/.../ترفندهای-پاییزی-برای-زیباتر-شدن-صورت 3 نوامبر 2016 ... ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت. سلامانه : یکی از مهم‌ترین نکاتی که امروزه مورد تاکید متخصصان و محققان قرار دارد، این است که همه چربی‌ها ... ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت/ استفاده از ماسک‌های ... www.salamatism.com/.../ترفندهای-پاییزی-برای-زیباتر-شدن-صورت-استفاده-از-ماسک-های-مرطوب-کننده 5 نوامبر 2016 ... ترفندهای ‌زیبایی ، پوست زیبا ، پاییز طلایی ، ماسک صورت ، مرطوب‌کننده ، برای‌تامین رطوبت موردنیاز پوست در پاییز، از ماسک‌های مرطوب‌کننده ... ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت - کلوب www.cloob.com/c/1060club/124920788‎Cached3 نوامبر 2016 ... برای مشاهده ادامه مطلب و عکسهای بیشتــر روی لینک زیر [ ▽▽ ] کلیک کنید. http:// www.toptourism.ir/ترفندهای-پاییزی-برای-زیباتر-شدن-صورت/. ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت/ استفاده از ماسک‌های ... - دمادم https://damadam.ir/.../ترفندهای-پاییزی-برای-زیباتر-شدن-صورت.../4152183 پوست صورت در طول فصل تابستان معمولا کم آب می شود و همین اتفاق می تواند به زیبایی چهره شما آسیب برساند. به همین دلیل، باید این کم آبی را در فصل پاییز ... ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت - سایت خبری مه پو www.mahpoo.com/akhbar/.../news20161102215241882507.html‎Cached2 نوامبر 2016 ... یکی از مهم‌ترین نکاتی که امروزه مورد تاکید متخصصان و محققان قرار دارد، این است که همه چربی‌ها دشمن پوست نیستند، بلکه بعضی از آن‌ها واقعا برای ... ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147815004036413 هم‌ترین کاری که باید انجام بدهیم، استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده قبل از خواب است. اگر پوست قسمت‌های مختلف بدن مثل کف پا در ماه‌های سرد سال دچار خشکی شدید شود، ... ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت | یکی از مهم ترین نکاتی www.ghatreh.com/news/.../ترفندهای-پاییزی-برای-زیباتر-شدن-صورت 2 نوامبر 2016 ... ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت. یکی از مهم ترین نکاتی که امروزه مورد تاکید متخصصان و محققان قرار دارد، این است که همه چربی ها دشمن ... ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../ترفندهای-پاییزی-برای-زیباتر-شدن/.../6048509/‎Cached2 نوامبر 2016 ... متاسفانه، بسیاری از افراد هنوز هم فکر می کنند که همه انواع چربی ها برای پوست مضر هستند و می توانند باعث انسداد منافذ پوستی و درنهایت چرب شدن ... ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت - ملیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27688711 6 نوامبر 2016 ... ترفندهای پاییزی برای زیباتر شدن صورت. هم ترین کاری که باید انجام بدهیم، استفاده از کرم های مرطوب کننده قبل از خواب است. اگر پوست قسمت های ...