مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه جهان آشنا شوید

[ad_1]

برای بسیاری از افراد نام Diamondback به عنوان برند دوچرخه های کوهستانی و BMX شناخته می‌شود و حال به تازگی این کمپانی با توسعه سریعترین دوچرخه جهان نام خود را به ثبت رساند.

Diamondback در این هفته طی مسابقه Ironman World Championships در کونا/هاوایی از سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه خود به نام Andean پرده‌برداری کرد. این دوچرخه توسط Michael Weiss از قهرمانان مسابقات آیرون‌من (مرد آهنی) و المپیک رانده می‌شود.

دوچرخه مورد اشاره طی دو سال توسعه پیدا کرده و دیامون‎بک آن را با همکاری Kevin Quan Studios از مکان‌های تست تونل باد در دانشگاه تورنتو برای مطالعات هوا و فضا ساخته است. 

همانطور که در تصاویر پیدا است، Andean از قاب فیبرکربنی پهنی بهره می‌برد که به نام Aero Core شناخته می‌شود. چنین طراحی موجب خواهد شد تا هوا نسبتا آزادانه از هر دو طرف چرخ جلو عبور کرده و در این بین فشار کمتری روی چرخ عقب خواهد بود. ایده اصلی این بوده است که با پر شدن فضای خالی بین دو چرخ، اختلال به حداقل برسد.

گذشته از ساختار، محفظه‌هایی برای جای دادن سه بطری آب، سه نوار انرژی و ۱۰ بسته ژل در نظر گرفته شد. همچنین می‌توان در بخش عقب صندلی، کیف خود را قرار دهید.

مدل پایه این دوچرخه با پیشرانه SRAM Force X1 و چهار لاستیک HED Ardennes Plus به قیمت ۴۷۷۹ دلار عرضه خواهد شد. در کنار این مدل یک نمونه‌ای با پیشرانه Shimano Dura-Ace Di2، ترمز هیدرولیک Dura-Ace و لاستیک‌های HED Jet Black 9 با قیمت ۸ هزار دلار نیز در نظر گرفته شد. وزن کلی دوچرخه پرسرعت Andean به ۹ کیلوگرم می‌رسد که در نوع خود مناسب است.

مشتریان این دوچرخه با پیش خرید محصول از وب سایت دیامون‌بک می‌توانند آن را در ماه ژانویه تحویل گیرند.

نظر شما درباره چنین دوچرخه چیست؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ورزشکارانبیوگرافی ورزشکاران،آشنایی با ورزشکارانسرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه پاسخ سردار آزمون برای انتقال مهدی طارمی قیمت خودرو اروندی اروند پلاکاروند پلاکقیمتخودرواروندیتازه های خودرو اینتل و دلفی در زمینه خودروهای خودران همکاری می کنند ولوو بزرگ‌ترین نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدیدتکنولوژی جدیدتکنولوژی روزگرافیک کامپیوتراخبار اختراعاتکامپیوتر اینترنت نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در دانلود کارتون ماجراهای هاکلبرفین دوبله فارسی …دانلود کارتون با لینک مستقیمدانلود دوبله فارسی کارتوندانلود دانلود رایگان کارتون دانلود کارتون رایگان دانلود کارتون با لینک مستقیمدانلود دوبله فارسی کارتوندانلود دانلود رایگان کارتون امکان درخواست سفارشی کردن خودروهای سایپا در …سایپامدیر عامل ستکو گفت مشتریان گروه سایپا می توانند، پس از انتخاب خودرو در نمایندگی های اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر …اولین ورزشکار ایرانی در راه بارسلونا فعالیت داور بدمینتون ایران در سطح جهان و آسیانرگس آبادهاز همان سال که با نام حاج اسدالله لاجوردی و قاطعیت و شجاعتش در برابر عملیات وحشیانه دانلود انیمیشن جدید دانلود رایگان کارتوندانلودانیمیشندانلود کارتون با لینک مستقیمدانلود دوبله فارسی کارتوندانلود دانلود رایگان کارتون دانش و فناوری خودرو پس از مقایسه ی دو خودروی پژو پارس و سورن با توجه به حدود هزار تومان قیمت مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان خارجی تویوتا بر سر کمری قمار می بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام تمام داستان های من در این تایپیک سعید …قسمت مثل خیلی از روز های دیگه تمام روز رو با سیاوش گذروندمولی اون روز با روز های دیگه



لینک منبع :با سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه جهان آشنا شوید

با سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه جهان آشنا شوید - زومیت www.zoomit.ir/.../diamondback-andean-fastest-triathlon-bike45456/‎Cached3 نوامبر 2016 ... Diamondback در این هفته طی مسابقه Ironman World Championships در کونا/هاوایی از سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه خود به نام Andean ... با سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه جهان آشنا شوید - onvansho onvansho.ir/.../با-سریعترین-دوچرخه-مسابقات-سه-گانه-جهان-آشنا-شوید.html سه‌گانه جهان آشنا شوید در مسابقات سه‌گانه جهان سریعترین دوچرخه جهان . سریع‌ترین دوچرخه جهان عکس سریع‌ترین دوچرخه جهان عکس محققان دانشگاه دلفا در هلند با هدف ... با سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه جهان آشنا شوید |اروند پلاک https://arvandplak.ir/.../با-سریعترین-دوچرخه-مسابقات-سه-گانه-جها.html‎CachedDiamondback در این هفته طی مسابقه Ironman World Championships در کونا/هاوایی از سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه خود به نام Andean پرده‌برداری کرد. با سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه جهان آشنا شوید- جستجوگر اخبار ... football.tnews.ir/news/827C73511255 Diamondback در این هفته طی مسابقه Ironman World Championships در کونا/هاوایی از سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه خود به نام Andean پرده‌برداری کرد. با سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه جهان آشنا شوید - مجله کاریزه mag.carize.com/1395/08/diamondback-andean-fastest-triathlon-bike/‎Cached5 نوامبر 2016 ... برای بسیاری از افراد نام Diamondback به عنوان برند دوچرخه های کوهستانی و BMX شناخته می‌شود و حال به تازگی این کمپانی با توسعه سریعترین ... با سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه جهان آشنا شوید – دیوار خرید و ... routepair4.edublogs.ir/.../با-سریعترین-دوچرخه-مسابقات-سه-گانه-ج/‎Cached24 مه 2017 ... برای بخش اعظمی از اشخاص نام Diamondback به عنوان مارک دوچرخه های کوهستانی و BMX شناخته می گردد و هم اکنون اخیرا این کمپانی با بسط ... با سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه جهان آشنا شوید | خرید خودروی ... harbornurse9.amoblog.ir/.../با-سریعترین-دوچرخه-مسابقات-سه-گانه-ج/‎Cachedبرای بسیاری از اشخاص اسم Diamondback تحت عنوان مارک دوچرخه های کوهستانی و BMX شناخته میگردد و هم اکنون به تازگی این کمپانی با توسعه سریعترین دوچرخه ... با سریع‌ترین دوچرخه در مسابقات سه‌گانه جهان، آشنا شوید - چرخان charkhan.com/.../با-سریع‌ترین-دوچرخه-در-مسابقات-سه‌گا.html‎Cached10 مه 2017 ... برای بسیاری از مردم، نام “دایموندبک (Diamondback)” دوچرخه کوهستان BMX را یادآوری می‌کند. این شرکت در سالهای اخیر تلاش زیادی برای رشد و ... با سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه جهان آشنا شوید | سایت خبری ترجمه 22t.ir/با-سریعترین-دوچرخه-مسابقات-سه-گانه-جها/‎Cachedبا سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه جهان آشنا شوید. فارسی به انگلیسی آنلاین , انگلیسی ب فارسی تاکید آنلاین ترجمه , وب سایت ترجمه . مترجم آنلاین عربی به ... با سریعترین دوچرخه مسابقات سه گانه جهان آشنا شوید | شرکت کهکشان ... kranetco.com/با-سریعترین-دوچرخه-مسابقات-سه-گانه-جها/ 3 نوامبر 2016 ... برای بسیاری از افراد نام Diamondback به عنوان برند دوچرخه های کوهستانی و BMX شناخته می‌شود و حال به تازگی این کمپانی با توسعه سریعترین ...