مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می گیرد

[ad_1]

 

یونیسف هشدار داد؛

آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می گیرد

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۴

 

آلودگی هوا

 

آلودگی هوا

 

سازمان یونیسف با اعلام مرگ ۶۰۰ هزار کودک در سال به خاطر آلودگی هوا بر ضرورت اقدام در راستای کاهش آلودگی هوا تاکید کرد.

به گزارش ستاره ها؛ سازمان یونیسف با انتشار گزارشی اعلام کرد آلودگی هوا با ایجاد یا تشدید بیماری در برخی کودکان، سالانه موجب مرگ ۶۰۰ هزار کودک زیر ۵ سال و بروز بیماری میلیون ها کودک می شود.

طبق گزارش این سازمان، تولد زودهنگام و تولد با وزن پایین از عوارض جانبی آلودگی هوا در زمان تولد است و آلاینده ها به مغز کودکان در حال رشد آسیب می رساند.
آنتونی لیک، مدیر اجرایی این سازمان، در این باره می گوید: «مطالعات نشان می دهد این ذرات ریز می توانند با عبور از حصار خون-مغز که در کودکان محدودیت کمتری دارد، موجب بروز التهاب، آسیب به بافت مغز و آسیب دائمی به رشد شناختی مغز شوند.»
به گفته لیک، کودکان ساکن در شهر، روز و شب هوای آلوده استنشاق می کنند از اینرو سلامتشان، زندگی شان و آینده شان در معرض خطر است.
وی در ادامه می افزاید: «کودکان دو برابر سریع تر از افراد بزرگسال نفس می کشند و از اینرو هوای بیشتری نسبت به وزن شان استنشاق می کنند. به همین دلیل سیستم تنفسی شان آسیب پذیرتر و سیستم ایمنی شان ضعیف تر است.»
این گزارش در راستای شروع کنفرانس سازمان ملل در مورد تغییر آب و هوا که قرار است ۷ نوامبر در مراکش برگزار شود منتشر شد.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 روز پیش ... سازمان یونیسف با اعلام مرگ ۶۰۰ هزار کودک در سال به خاطر آلودگی هوا بر ضرورت اقدام در راستای کاهش آلودگی هوا تاکید کرد.تلکس دولت بهار :: هواداران دكتر محمود احمدي نژاد: آلودگي هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار كودك را مي گيرد چهارشنبه، 12 آبان 1395 - 20:57 کد خبر: 328395 ...2 روز پیش ... آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می گیرد به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان یونیسف با انتشار گزارشی اعلام کرد آلودگی هوا ...1 روز پیش ... سازمان یونیسف با اعلام مرگ ۶۰۰ هزار کودک در سال به خاطر آلودگی هوا بر ضرورت اقدام در راستای کاهش آلودگی هوا تاکید کرد.به گزارش خبرنگار مهر، سازمان یونیسف با انتشار گزارشی اعلام کرد آلودگی هوا با ایجاد یا تشدید بیماری در برخی کودکان، سالانه موجب مرگ ۶۰۰ هزار کودک زیر ۵ سال و ...به گزارش خبرنگار مهر، سازمان یونیسف با انتشار گزارشی اعلام کرد آلودگی هوا با ایجاد یا تشدید بیماری در برخی کودکان، سالانه موجب مرگ ۶۰۰ هزار کودک زیر ۵ سال و ...1 روز پیش ... سازمان یونیسف با اعلام مرگ ۶۰۰ هزار کودک در سال به خاطر آلودگی هوا بر ضرورت اقدام در راستای کاهش آلودگی هوا تاکید کرد. به گزارش مهر، سازمان ...1 روز پیش ... به گزارش ایلنا؛ سازمان یونیسف با انتشار گزارشی اعلام کرد آلودگی هوا با ایجاد یا تشدید بیماری در برخی کودکان، سالانه موجب مرگ ۶۰۰ هزار کودک ...سازمان یونیسف با اعلام مرگ ۶۰۰ هزار کودک در سال به خاطر آلودگی هوا بر ضرورت اقدام در راستای کاهش آلودگی هوا تاکید کرد. به گزارش مهر، سازمان یونیسف با انتشار ...2 روز پیش ... به گزارش خبرنگار مهر، سازمان یونیسف با انتشار گزارشی اعلام کرد آلودگی هوا با ایجاد یا تشدید بیماری در برخی کودکان، سالانه موجب مرگ ۶۰۰ هزار ...


کلماتی برای این موضوع

عصر ایران خطرناک ترین فرودگاه های دنیا عکس نهری که افراد را به کام خود می کشد عکس فروش اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث اخبار دختر دانشجو از دست پسری که قصد کشتنش را داشت جان سالم به در برد واژگونی خودرو در اطراف الف گزارش وزیر کشور از سه جلسه مفصل خصوصی …وزیر کشور با اشاره به برگزاری ۳ جلسه مفصل در شش ماه گذشته با مقام معظم رهبری در خصوص کودک، اخبار کودکان، خبرهای کودک، حوادث کودکان، کودک …تک تیراندازان داعش ۱۵ کودک را در موصل کشتند ۲ انفجار در بغداد داعش کودک در حال خروج الف ایران دومین کشور دنیا در پیوند سلولهای بنیادیبرنده جایزه برترین محقق جهان در زمینه سرطان و بیماری‌های خونی گفت ایران در درمان اصفهان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاداصفهاندر طول تاریخ به آسانی نمی‌توان رد شهر اصفهان را به طور پیوسته دنبال نمود هر چند اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز دی صدای مردم صحنه سکوت خیانت استیکی از یاران وفادار محمود احمدی‌نژاد می‌گوید که رئیس‌جمهور سابق بار برای رفع حصر نوشته های خواندنی فرحناز جمعه ‏ ‏ یکی بود یکی نبود، هزارپایی بود که خیلی خوب می رقصیدسایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانتصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانیمقدمه در زمانه ای که ما بسر می بریم زندگی انسان ها با انواع مختلف مواد شیمیایی بدست اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …ستاره‌شناسان با استفاده از شواهد دنباله‌دارها و مدل‌های جدید، نظریه جدیدی را مطح انقلاب ۱۳۵۷ ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادانقلاب۱۳۵۷ایرانمحققان معتقدند در جستجوی ریشه اصلی انقلاب ۱۳۵۷ ایران، می‌توان به کودتای ۲۸ مرداد سال اخبار روز یک مشت قالتاق پدرسوخته در شبکه جم کار می‌کنند، عین واقعیت را می‌گویم ما در خیابان آرشیو اخبار استخدام آموزش و پرورش استخدامآرشیواخباراستخدامآموزشآخرین خبر ها استخدام کارگر ساده جهت کار در لوازم خانگی در هرمزگان استخدام برنامه پوست و مو پزشکان ایران ابروها و مژه های ما به چهره مان شکل و چهارچوب می دهد زمانی که مژه ها و ابروها کم پشت کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان …امروزه کمبود زمین و قیمت بالای آن در شهرهای بزرگ، ایجاد فضای سبز را با مشکلاتی مواجه



لینک منبع :آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می گیرد

آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می گیرد - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/.../آلودگی-هوا-سالانه-جان-۶۰۰-هزار-کودک-را-می-گیرد‎Cached2 نوامبر 2016 ... به گزارش مهر، سازمان یونیسف با انتشار گزارشی اعلام کرد آلودگی هوا با ایجاد یا تشدید بیماری در برخی کودکان، سالانه موجب مرگ ۶۰۰ هزار کودک زیر ۵ ... آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می گیرد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../آلودگی-هوا-سالانه-جان-۶۰۰-هزار-کودک-را-می-گیرد 2 نوامبر 2016 ... سازمان یونیسف با اعلام مرگ ۶۰۰ هزار کودک در سال به خاطر آلودگی هوا بر ضرورت اقدام در راستای کاهش آلودگی هوا تاکید کرد. آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می‌گیرد | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/.../425100-آلودگی-هوا-سالانه-جان-هزار-کودک-را-می-گیرد‎Cached2 نوامبر 2016 ... سازمان یونیسف با اعلام مرگ ۶۰۰ هزار کودک در سال به خاطر آلودگی هوا بر ضرورت اقدام در راستای کاهش آلودگی هوا تاکید کرد. آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می گیرد - خبرگزاری تسنیم 192.99.239.193/.../آلودگی-هوا-سالانه-جان-600-هزار-کودک-را-می-گیرد‎‎Cachedبه گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،سازمان یونیسف با انتشار گزارشی اعلام کرد آلودگی هوا با ایجاد یا تشدید بیماری در برخی کودکان، سالانه موجب مرگ 600 هزار ... آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می گیرد آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ ... khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=559cda9f-7435-44c7...‎Cachedبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان یونیسف با انتشار گزارشی اعلام کرد آلودگی هوا با ایجاد یا تشدید بیماری در برخی کودکان، سالانه موجب مرگ ... آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می گیرد - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran.../آلودگی-هوا-سالانه-جان-۶۰۰-هزار/.../6048055/‎Cachedبه گزارش مهر، سازمان یونیسف با انتشار گزارشی اعلام کرد آلودگی هوا با ایجاد یا تشدید بیماری در برخی کودکان، سالانه موجب مرگ ۶۰۰ هزار کودک زیر ۵ سال و بروز ... دولت بهار: آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می گیرد www.dolatebahar.com/telex-328395.html‎Cachedتلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می گیرد چهارشنبه، 12 آبان 1395 - 21:57 کد خبر: 328395 ... آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می گیرد – کاماند نیوز kamandnews.ir/tag/آلودگی-هوا-سالانه-جان-۶۰۰-هزار-کودک-را-م/ [ad_1] معاون وزیر امور خارجه، نقش مجالس دو کشور در ارتقاء سطح همکاری ها و تعاملات سیاسی و اقتصادی را مورد توجه قرار داد و بر لزوم افزایش تبادل هیات های پارلمانی بین ... آلودگی محیطی سالانه جان ۱.۷ میلیون کودک را در جهان می گیرد https://www.darivoa.com/a/who.../3751565.html‎Cachedآلودگی محیطی سالانه جان ۱.۷ میلیون کودک را در جهان می گیرد. حوت ۱۶, ۱۳۹۵. اکثر مرگ و میر کودکان در کشور های رو به انکشاف رخ می دهد، اما آلودگی هوا کودکان فقیر و ثروتمند را یکسره متاثر می ... این رقم شامل ۶۰۰ هزار مرگ کودکان زیر سن پنج سال می گردد. آلودگی هوا سالانه جان ۶۰۰ هزار کودک را می گیرد - wthi - بلاگ خوان wthi.rzb.h5h.ir/post505028.html‎Cachedبه گزارش ستاره ها؛ سازمان یونیسف با انتشار گزارشی اعلام کرد آلودگی هوا با ایجاد یا تشدید بیماری در برخی کودکان، سالانه موجب مرگ ۶۰۰ هزار کودک زیر ۵ سال و بروز ...