مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد +سند

[ad_1]

با دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع شیر خشک و لوازم تغذیه با شیر خشک از معرض دید مراجعین خود شدند.

به گزارش سرویس جامعه مشرق- این ابلاغیه با هدف صیانت از اجرای قانون ترویج تغذیه با شیر مادر و حمایت از مادران در دوران شیردهی صادر شده است؛ قانونی که تصویب آن به 19سال قبل یعنی سال 74 بر می گردد و در طول این سال ها بارها وزرای بهداشت عزم خود را برای کمتر شدن مصرف شیرخشک به عنوان جایگزینی برای شیر مادر جذب کرده و برای کاهش مصرف شیر خشک و افزایش شیردهی نوزادان با شیر مادر، دست به قلم شده بودند.

 

در این بخشنامه به صراحت تاکید شده است که هرگونه تبلیغ و حتی در دید مراجعین قرار گرفتن شیر خشک در داروخانه ها ممنوع است.

 

ممنوعیت تبلیغ شیرخشک با دستور وزیر بهداشت 

دستور اخیر وزیر بهداشت در حالی صادر شده است که بر اساس قانون ترویج تغذیه با شیر مادر و آیین نامه های اجرایی و الحاقات بعدی آن، وجود شیرخشک، شیشه شیر و گول زنک (پستانک) در معرض دید در داروخانه ها تبلیغ غیر مستقیم تلقی شده و ممنوع است.

دکتر امیر حسین جمشیدی مدیر کل نظارت و ارزیابی فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با استناد به بخشنامه وزیر بهداشت، اقدام به انتشار ابلاغیه ای خطاب به دانشگاه های علوم پزشکی کرده و از روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خواسته است این موضوع را که در چک لیست های پایش و ارزیابی مجدد بیمارستان های دوست دار کودک لحاظ شده، مد نظر داشته باشند و  البته در پایش سایر داروخانه های دولتی و خصوصی سطح کشور نیز این موضوع را مد نظر قرار دهند. همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخطی با آن برخورد کنند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


16 ا کتبر 2016 ... با دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع شیر خشک و لوازم تغذیه با شیر خشک از معرض دید ...با دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع شیر خشک و لوازم تغذیه با شیر خشک از معرض دید مراجعین خود شدند.16 ا کتبر 2016 ... با دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع ... وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد سند.16 ا کتبر 2016 ... به گزارش سرویس جامعه مشرق- این ابلاغیه با هدف صیانت از اجرای قانون ترویج تغذیه با شیر مادر و حمایت از مادران در دوران شیردهی صادر شده است؛ ...16 ا کتبر 2016 ... با دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع شیر خشک و لوازم تغذیه با شیر خشک از معرض دید ...21 ا کتبر 2016 ... با دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع شیر خشک و لوازم تغذیه با شیر خشک از معرض دید ...16 ا کتبر 2016 ... با دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع ... عکس/وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کردبا دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع شیر خشک و لوازم تغذیه با شیر خشک از معرض دید مراجعین خود...به گزارش سرویس جامعه مشرق- این ابلاغیه با هدف صیانت از اجرای قانون ترویج تغذیه با شیر مادر و حمایت از مادران در دوران شیردهی صادر شده است؛ قانونی که تصویب آن به ...16 ا کتبر 2016 ... با دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری ... عکس وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد سند.


کلماتی برای این موضوع

تدوین استراتژی جدید نظامی آمریکا؛ ایران یکی از تهدیدهای اصلی است ژنرال دیوید پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی مرکز پژوهشها قانون بودجه سال کل کشورقانون بودجه سال کل کشور جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس محترم جمهوری اسلامی رجا نیوز خبر فارسیفرمانده هوا و فضای سپاه با تأکید بر اینکه هیچ یک از هزاران موفقیت ایران از طریق سازش بهداشت شیوه های جلوگیری از شب ادراری کودکان اقدامات وزارت بهداشت برای کاهش موارد ابتلا و قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی^، اجتماعی و …هنگام نقل و انتقال ملک به چه نکاتی باید توجه کرد؟ مجازات افشای اسرار بیماران موج سوم اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز دادگر اصلاح آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی چهارشنبه ۱٩ آبان ۱۳٩٥ قانون عضویت طب اسلامیدانلود فرمایشات استادضیائیطب …طب اسلامی اثبات وجود،بیان ماهیت مقدمه اثبات وجود



لینک منبع :وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد +سند

وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد +سند - ال کا ایران lkiran.com/.../وزارت-بهداشت-تبلیغات-شیرخشک-را-ممنوع-کرد-سند‎Cached17 ا کتبر 2016 ... با دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع شیر خشک و لوازم تغذیه با شیر خشک از معرض دید ... وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد +سند - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/643316/‎Cached16 ا کتبر 2016 ... با دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع شیر خشک و لوازم تغذیه با شیر خشک از معرض دید ... وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد +سند - مشرق نیوز 185.49.84.72/.../وزارت-بهداشت-تبلیغات-شیرخشک-را-ممنوع-کرد-سند‎‎Cachedبا دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع شیر خشک و لوازم تغذیه با شیر خشک از معرض دید مراجعین خود شدند. تبلیغات شیرخشک ممنوع شد +سند - خبرگزاری دانشجو | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26640086 16 ا کتبر 2016 ... بیان کرد: تبلیغ شیر خشک از گذشته ممنوع بوده است اما طی جلسه ای، انجمن حمایت از شیر مادر از وزارت بهداشت تاکید مجدد این موضوع را خواستار شد. تبلیغ شیرخشک و پستانک ممنوع شد +سند - مشرق نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147661734043689‎Cached16 ا کتبر 2016 ... با دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع ... وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد +سند. وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد +سند - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../وزارت-بهداشت-تبلیغات-شیرخشک-را-ممنوع-کرد-سند‎Cached16 ا کتبر 2016 ... با دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع شیر خشک و لوازم تغذیه با شیر خشک از معرض دید ... وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد +سند - مشرق نیوز - نمونه ... iranimag.ir/detail/3093008/article/4‎Cachedوزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد +سند - مشرق نیوز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - May 14 2017 × mashreghnews جامعه اخبار نامزدها گزیده اقتصادی ... وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد +سند ... - رشد آنلاین roshdonline.com/detail/1050164‎Cachedوزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد +سند - مشرق نیوز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - May 14 2017 × mashreghnews جامعه اخبار نامزدها گزیده اقتصادی ... وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد +سند – فان ، زناشویی ... fun.ir/وزارت-بهداشت-تبلیغات-شیرخشک-را-ممنوع-ک/ با دستور وزارت بهداشت، تبلیغات فروش شیر خشک ممنوع و داروخانه ها موظف به جمع آوری انواع شیر خشک و لوازم تغذیه با شیر خشک از معرض دید مراجعین خود شدند. دعوای خنده دار بین دو کانگورو (فیلم) - فارسی نیوز farsinews.xyz/news/90484 16 ا کتبر 2016 ... فیلم / بارش برف پاییزی چالدران را سفید پوش کرد · فیلم کوتاه «ترازو» جایزه اصلی ... وزارت بهداشت تبلیغات شیرخشک را ممنوع کرد +سند.