مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مردم همان واکسنی را تزریق می‌کنند که رهبر تزریق کرده است

[ad_1]

وزیر بهداشت گفت: واکسنی که در کشور توزیع شده است، از نوع همان واکسنی است که رهبر انقلاب، رئیس جمهور و اعضای دولت از آن استفاده کردند، بنابراین جایی برای نگرانی مردم وجود ندارد.

به گزارش مشرق، دکتر سیدحسن هاشمی - وزیر بهداشت در حاشیه نشست صندوق جهانی ایدز، سل و مالاریا، با اشاره به اینکه واکسن آنفلوآنزای موجود در کشور مراحل کنترل کیفیت را طی کرده و از کیفیت مطلوب برخوردار است، درباره شایعات موجود در مورد کیفیت نامطلوب واکسن‌های آنفلوانزای موجود در کشور اظهار داشت: متاسفانه این گونه شایعات همواره وجود داشته و دارند ولی آنچه مهم است این است که مردم به آگاهی مطلوبی رسیده اند و به مجموعه وزارت بهداشت نیز اعتماد نسبی دارند و سلامت خود را به خاطر این شایعات به خطر نمی‌اندازند.
 
وزیر بهداشت درباره اثربخشی و کیفیت واکسن‌های آنفلوانزای موجود در کشور گفت: واکسنی که در کشور توزیع شده است، از نوع همان واکسنی است که رهبر انقلاب و رئیس جمهور و اعضای دولت از آن استفاده کردند بنابراین جایی برای نگرانی مردم وجود ندارد.
 
وی با اشاره به کمبود واکسن آنفلوانزا در کشور در سال‌های گذشته گفت: همه سعی ما بر این بوده است که واکسن مورد نیاز کشور را در زمان مناسب توزیع کنیم نه اینکه مانند سال‌های گذشته این واکسن در فصل زمستان که اثربخشی آن کم است، در اختیار مردم قرار بگیرد.
 
به گزارش وزارت بهداشت - هاشمی در پاسخی مبنی بر فروش نرفتن واکسن آنفلوانزا و تلاش وزارت بهداشت برای فروش این واکسن‌ها گفت: در حال حاضر من از میزان واکسن‌های باقی مانده اطلاع ندارم و این موضوع در برابر تامین سلامت مردم اهمیتی ندارد؛ تلاش ما برای تامین واکسن برای حفظ سلامت مردم بوده و شأن وزارت بهداشت بالاتر از آن است که بخواهد برای فروش تعدادی واکسن در انبار مانده، تبلیغات کند.
 
وزیر بهداشت در پایان با یادآوری وضعیت بحرانی ایجاد شده سال‌های گذشته در کشور به دلیل کمبود واکسن آنفلوآنزا بخصوص استان‌هایی مثل کرمان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های انجام شده در حال حاضر مشکلی در این خصوص نداریم و تنها نکته در مورد تزریق واکسن آنفلوآنزا این است که برای اثربخشی بیشتر آن، تزریق باید پیش از شروع فصل سرما انجام شود و مردم و به ویژه گروه‌های در معرض خطر بهتر است زودتر این کار را انجام دهند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


15 ا کتبر 2016 ... وزیر بهداشت گفت: واکسنی که در کشور توزیع شده است، از نوع همان واکسنی است که رهبر انقلاب، رئیس جمهور و اعضای دولت از آن استفاده کردند، ...15 ا کتبر 2016 ... وزیر بهداشت گفت: واکسنی که در کشور توزیع شده است، از نوع همان واکسنی است که رهبر انقلاب، رئیس جمهور و اعضای دولت از آن استفاده کردند، ...15 ا کتبر 2016 ... وزیر بهداشت گفت: شأن وزارت بهداشت بالاتر از آن است که برای فروش رفتن واکسن بخواهد تبلیغات کند. به گزارش ...15 ا کتبر 2016 ... شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت به برخی شایعات درباره واکسن آنفلوآنزا پاسخ داد.وزیر بهداشت گفت: شأن وزارت بهداشت بالاتر از آن است که برای فروش رفتن واکسن بخواهد تبلیغات کند. ... مردم همان واکسنی را تزریق میکنند که رهبر تزریق کرده است.15 ا کتبر 2016 ... مردم همان واکسنی را تزریق میکنند که رئیسجمهور تزریق کرده است .... میگوید: واکسنی که در کشور توزیع شده است، از نوع همان واکسنی است که رهبر ...وزیر بهداشت گفت: واکسنی که در کشور توزیع شده است، از نوع همان واکسنی است که رهبر انقلاب، رئیس جمهور و اعضای دولت از آن استفاده کردند، بنابراین جایی برای ...مردم همان واکسنی را تزریق میکنند که رهبر تزریق کرده است - تراز نیوز | خبرپو.وزیر بهداشت گفت: واکسنی که در کشور توزیع شده است، از نوع همان واکسنی است که رهبر انقلاب، رئیس جمهور و اعضای دولت از آن استفاده کردند، بنابراین جایی برای ...صفحه نخست وبلاگ ها جاذبه های گردشگری ارسال خبر وعده های مسئولین عکس فیلم صدا پیوندهای مهم ارتباط با ما ورود اعضا RSS. آخرین خبر در ساعت 11:41 AM.


کلماتی برای این موضوع

بیماری اوتیسم چیست؟ تب در بیشتر مواقع به این معنی است که بدن در حال مبارزه با یک عفونت است درجه حرارت طبیعی نکات پیاده روی اربعین به صورت سوال و جواب فرهنگ …به گزارش فرهنگ نیوز این متن سوال و جواب به دلیل استقبال مردم از پیاده روی اربعین توسط مشاوره ،مشاوره ازدواج ،مشاوره خانواده ،مشاوره رایگان …مشاوره ازدواجکاهش میل جنسیارضا شدنمرکز مشاورهمشاوره روانشناسیروانشناسی مشاوره



لینک منبع :مردم همان واکسنی را تزریق می‌کنند که رهبر تزریق کرده است

مردم همان واکسنی را تزریق می‌کنند که مسئولان تزریق کرده‌اند ... https://www.tasnimnews.com/.../مردم-همان-واکسنی-را-تزریق-می-کنند-که-مسئولان-تزریق-کرده-اند‎Cached15 ا کتبر 2016 ... مردم همان واکسنی را تزریق می‌کنند که مسئولان تزریق کرده‌اند ... وزیر بهداشت گفت: واکسنی که در کشور توزیع شده است، از نوع همان واکسنی است که رهبر انقلاب، ... واکسن آنفلوآنزای موجود در کشور مراحل کنترل کیفیت را طی کرده و از ... مردم همان واکسنی را تزریق می‌کنند که رهبر تزریق کرده است - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../مردم-همان-واکسنی-را-تزریق-می-کنند-که-رهبر-تزریق-کرده-است 15 ا کتبر 2016 ... وزیر بهداشت گفت: واکسنی که در کشور توزیع شده است، از نوع همان واکسنی است که رهبر انقلاب، رئیس جمهور و اعضای دولت از آن استفاده کردند، ... مردم همان واکسنی را تزریق می کنند که رهبر تزریق کرده است/"ایدز" توهم ... shafaonline.ir/.../مردم-همان-واکسنی-را-تزریق-می-کنند-که-رهبر-تزریق-کرده-استایدز-توهم-نیست‎Cached15 ا کتبر 2016 ... شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت به برخی شایعات درباره واکسن آنفلوآنزا پاسخ داد. مردم همان واکسنی را تزریق می‌کنند که رئیس‌جمهور تزریق کرده است www.siasatrooz.ir/vdcc0iqo.2bqms8laa2.html‎Cached15 ا کتبر 2016 ... با وجود تذکرات پی‌درپی درباره نحوه تزریق واکسن آمفلوانزا و فصل تزریق اما هربار ... مردم همان واکسنی را تزریق می‌کنند که رئیس‌جمهور تزریق کرده است .... می‌گوید: واکسنی که در کشور توزیع شده است، از نوع همان واکسنی است که رهبر ... مردم همان واکسنی را تزریق می‌کنند که رهبر تزریق کرده است www.24khabar.com/news/596042/ 15 ا کتبر 2016 ... دکتر سیدحسن هاشمی - وزیر بهداشت در حاشیه نشست صندوق جهانی ایدز، سل و مالاریا، با اشاره به اینکه واکسن آنفلوآنزای موجود در کشور مراحل کنترل ... روزنامه سپید - مردم همان واکسنی را تزریق می‌کنندکه رهبری و اعضای دولت ... sepidonline.ir/d/?newsid=44179 16 ا کتبر 2016 ... وی ادامه داد: «جای تاسف است که بخشی از شایعات به صورت سازمان یافته مطرح ... هاشمی تصریح کرد: «در حوزه سلامت مردم اعتماد نسبی به ما دارند و باید ... مردم به تدریج در برابر شایعات واکسینه می‌شوند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../مردم-به-تدریج-در-برابر-شایعات-واکسینه-می‌شوند‎Cached15 ا کتبر 2016 ... هاشمی بیان کرد: این واکسنی که در اختیار مردم است همان واکسنی است که ... آن استفاده کرده‌اند البته بنده علی‌رغم اینکه واکسن آنفولانزا تزریق کردم به ... روزنامه وطن امروز www.vatanemrooz.ir/Newspaper/BlockPrint/165989 16 ا کتبر 2016 ... مردم واکسنی را تزریق می‌کنند که رهبر تزریق کرده است ... خاطرنشان کرد: واکسنی که در کشور توزیع شده است، از نوع همان واکسنی است که رهبر انقلاب ... وزیر بهداشت: مردم همان واکسن آنفلوآنزایی را تزریق می کنند که رهبری ... tnews.ir/news/474e72269424.html 15 ا کتبر 2016 ... وزیر بهداشت گفت: شأن وزارت بهداشت بالاتر از آن است که برای فروش ... مراحل کنترل کیفیت را طی کرده و از کیفیت مطلوب برخوردار است. ... وزیر بهداشت: مردم همان واکسن آنفلوآنزایی را تزریق می کنند که رهبری تزریق کرده است. مردم همان واکسن آنفلوآنزایی را تزریق می کنند که رهبری تزریق کرده است tuseah.com/next.aspx?asp=13171 16 ا کتبر 2016 ... وزیر بهداشت: مردم همان واکسن آنفلوآنزایی را تزریق می کنند که رهبری تزریق ... مراحل کنترل کیفیت را طی کرده و از کیفیت مطلوب برخوردار است.