مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آشامیدن آب یخ چه بلایی بر سر شما می‌آورد؟

[ad_1]

در مورد خوردن آب یخ دوباره فکر کنید. شاید با این مقاله نظرتان در مورد خوردن آب یخ عوض شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شفاف:در مورد خوردن آب یخ  دوباره فکر کنید. شاید با این مقاله نظرتان در مورد خوردن آب یخ عوض شود  محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه  گفت: مصرف آب یخ منجر به انقباض معده و جمع شدن رگ های خونی می شود و ناراحتی معده، حالت تهوع و دردهای شکمی را در پی دارد که در این شرایط معده قادر به هضم مواد غذایی نیست.

Image result for ‫اب یخ‬‎

کاهش انرژی بدن و چربی اضافه

وی ادامه داد: آب یخ برای مدت کوتاهی احساس تازگی به بدن می بخشد اما در طولانی مدت انرژی بدن را پایین می‌آورد زیرا بدن برای بازگرداندن دما به حالت طبیعی باید انرژی اضافه مصرف کند و این کاهش دما باعث سفت شدن چربی ها و فرآیند دشوار هضم آنها می شود.

تشدید گلو درد

عزیزی اظهار داشت: در فصل سرما که دچار آب‌ریزش بینی و گرفتگی سینوس می‌شوید ،خلط مرطوب کننده طبیعی برای گرم کردن هوا یا هر نوع نوشیدنی سرد تولید می شود. با نوشیدن آب یخ این خلط در گلو تجمع پیدا کرده و گلو درد را تسریع می بخشد.

کند شدن ضربان قلب

وی تصریح کرد: نوشیدن آب یخ باعث تحریک عصب واگ(که در پشت گردن قرار دارد) شده و ضربان قلب را برای بازگشت بدن به دمای طبیعی کند می کند.

یبوست

عزیزی تاکید کرد: افرادی که میزان زیادی آب یخ می نوشند با مشکل انقباض روده، سفت شدن غذا و یبوست مواجه می شوند. در موارد مزمن این یبوست ممکن است منجر به سرطان شود.

وی یاد آور شد: نوشیدن آب یخ بسیاری از عصب های حساس را تحریک و  بی‌حس می کند.

منبع:دکتر سلام


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


20 ا کتبر 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: آشامیدن مداوم آب یخ منجر به آسیبهای جدی به بدن شده و مشکلات قلبی حادی را به همراه دارد.20 ا کتبر 2016 ... به گزارش پارس نیوز، محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه گفت: مصرف آب یخ منجر به انقباض معده و جمع شدن رگ های خونی می شود و ناراحتی معده، حالت ...شفا آنلاين/ يک متخصص تغذيه گفت: آشاميدن مداوم آب يخ منجر به آسيبهاي جدي به بدن شده و مشکلات قلبي حادي را به همراه دارد.محمد حسين عزيزي متخصص تغذيه گفت: ...20 ا کتبر 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: آشامیدن مداوم آب یخ منجر به آسیبهای جدی به بدن شده و مشکلات قلبی حادی را به همراه دارد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان.20 ا کتبر 2016 ... ساعت 24 یک متخصص تغذیه گفت آشامیدن مداوم آب یخ منجر به آسیب های جدی به بدن شده و مشکلات قلبی حادی را به همراه دارد.20 ا کتبر 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: آشامیدن مداوم آب یخ منجر به آسیبهای جدی به بدن شده و مشکلات قلبی حادی را به همراه دارد.به گزارش سلام کمیجان، محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه در گفت وگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: مصرف آب یخ منجر به ...20 ا کتبر 2016 ... به گزارش پارس نیوز، محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه گفت: مصرف آب یخ منجر به انقباض معده و جمع شدن رگ های خونی می شود و ناراحتی معده، حالت ...21 ا کتبر 2016 ... در مورد خوردن آب یخ دوباره فکر کنید. شاید با این مقاله نظرتان در مورد خوردن آب یخ عوض شود. محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه گفت: مصرف آب یخ ...


کلماتی برای این موضوع

سلامت صدایتان مدتی است گرفته علاوه بر آن احساس می‌کنید تنفس و بلعیدن غذا نیز برایتان مشکل تغذیه سالم زندگی سالم مقالات سلامتدر این بخش شما با انواع حالت تهوعخواص کنجدتغذیه کودکتغذیه سالمتغذیه ماه رمضان ادبیات معاصر وقتی رسیدیم در خم رو به رو زنی سوار بر دوچرخه می گذشت هنوز هم می گذرد ، با بالاتنه ریشه ضرب المثل ویکی بلاگریشهضربالمثلمردی گناهکار در آستانه ی دار زدن بود او به فرماندار شهر گفت واپسین خواسته ی مرا مقالات کاربردی فارسی مسئولان باید هر چه سریع تر مقدمات جلوگیری از بحران سالخوردگی و پیرسالی را فراهم کنند پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی طب اسلامیدانلود فرمایشات استادضیائیطب …طب اسلامی اثبات وجود،بیان ماهیت مقدمه اثبات وجود



لینک منبع :آشامیدن آب یخ چه بلایی بر سر شما می‌آورد؟

آشامیدن آب یخ چه بلایی سر شما می‌آورد؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../آشامیدن-آب-یخ-چه-بلایی-سر-شما-می‌آورد‎Cached20 ا کتبر 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: آشامیدن مداوم آب یخ منجر به آسیب‌های جدی به بدن شده و مشکلات قلبی حادی را به همراه دارد. Images for آشامیدن آب یخ چه بلایی بر سر شما می‌آورد؟ آشامیدن آب یخ چه بلایی سر شما می‌آورد؟ - پارس نیوز www.parsnews.com/.../401743-آشامیدن-آب-یخ-چه-بلایی-سر-شما-می-آورد 20 ا کتبر 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: آشامیدن مداوم آب یخ منجر به آسیب‌های جدی به بدن شده و مشکلات قلبی حادی را به همراه دارد. آشامیدن آب یخ چه بلایی سر شما می‌آورد؟ - روز نو | دمادم https://damadam.ir/news/آشامیدن-آب-یخ-چه-بلایی-سر-شما-می‌آورد/4046907 روز نو : محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه گفت: مصرف آب یخ منجر به انقباض معده و جمع شدن رگ های خونی می شود و ناراحتی معده، حالت تهوع و دردهای شکمی را در ... نوشیدن آب یخ چه بلایی سر شما می‌آورد؟ - خبرگزاری برنا www.bornanews.ir/.../471777-نوشیدن-آب-یخ-چه-بلایی-سر-شما-می-آورد‎Cached21 ا کتبر 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: آشامیدن مداوم آب یخ منجر به آسیب‌های جدی به بدن شده و مشکلات قلبی حادی را به همراه دارد. با نوشیدن آب یخ چه بلایی بر سر بدنمان می آوریم؟! - الودکتر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147711228033430‎Cached22 ا کتبر 2016 ... محمد حسین عزیزی -متخصص تغذیه گفت: آشامیدن مداوم آب یخ منجر به ... با نوشیدن آب یخ چه بلایی بر سر بدنمان می آوریم؟ ... مدت انرژی بدن را پایین می‌آورد زیرا بدن برای بازگرداندن دما به حالت طبیعی ... نظر شما در باره مطلب بالا چیست ؟ آشامیدن آب یخ چه بلایی سر شما می‌آورد؟ | کمپرسور سازی تبریز سهامی عام cst-ir.com/آشامیدن-آب-یخ-چه-بلایی-سر-شما-می‌آورد؟/ 20 ا کتبر 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: آشامیدن مداوم آب یخ منجر به آسیب‌های جدی به بدن شده و مشکلات قلبی حادی را به همراه دارد. Source: خبرگزاری باشگاه ... بلایی که نوشیدن آب سرد، بر سرتان می آورد | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/253978‎Cached16 مه 2017 ... به گزارش فرهنگ نیوز ،با برخی مضرات عجیب، خطرناک و کمتر شناخته شده نوشیدن آب سرد آشنا می‌شویم. چربی اضافی: این که گفته می‌شود نوشیدن آب ... آشامیدن آب یخ چه بلایی سر شما می‌آورد؟ www.espeli.ir/item/yjc/5826454/آشامیدن+آب+یخ+چه+بلایی+سر+شما+می‌آورد؟ 20 ا کتبر 2016 ... محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه در گفت وگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: مصرف آب یخ منجر به انقباض معده ... آشامیدن آب یخ چه بلایی سر شما می‌آورد؟ - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/922707/ 20 ا کتبر 2016 ... محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه در گفت وگو با گفت: مصرف آب یخ منجر به انقباض معده و جمع شدن رگ های خونی می شود و ناراحتی معده، حالت تهوع و ...