مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ نباشید

[ad_1]

قبلا گفته شده بود که عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبه‌رو شده. دلیل این تاخیر هم وجود برخی مشکلات اعلام شده که اپل سعی دارد آن‌ها را برطرف کند.

به گزارش صبحانه،حالا به نظر می‌رسد که برطرف کردن این مشکلات زمان بیشتری می‌برد و احتمالا این محصولات در سال ۲۰۱۶ راهی بازار نمی‌شوند و تا سال ۲۰۱۷ باید منتظر آن‌ها باشید.

شرکت اپل هنوز هیچ زمان عرضه‌ی دقیقی برای هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ اعلام نکرده و به احتمال زیاد برای زمان تعطیلات سال ۲۰۱۶ در اختیار علاقه‌مندان قرار نمی‌گیرد. براساس گزارش قرار گرفته در سایت Economic Daily هدفون‌های AirPods در دی ماه و اوایل سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهند شد. در این گزارش گفته شده که اپل قصد داشت این محصولات را در مهر ماه یا اوایل آبان راهی بازار کند؛ اما عرضه‌ آن‌ها را تا دی ماه به تاخیر انداخته است. این تصمیم زمانی گرفته شد که نمونه‌های اولیه هدست‌های بی‌سیم آیفون ۷ با مشکلاتی همراه بودند که مربوط به خط تولید آن‌ها می‌شد.

هنوز مشخص نیست که این مشکلات دقیقا چه بوده‌اند؛ اما باعث شدند که اپل آن‌ها را فعلا راهی بازار نکند. شاید خیلی‌ها آیفون ۷ را برای این هدفون‌های هیجان‌انگیز خریده بودند که فعلا باید برای تجربه‌ی آن‌ها صبر کنند.

منبع :دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 روز پیش ... قبلا گفته شده بود که عرضهی هدفونهای بیسیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبهرو شده. دلیل این تاخیر هم وجود برخی مشکلات اعلام شده که اپل ...قبلا گفته شده بود که عرضه ی هدفون های بی سیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبه رو شده. دلیل این تاخیر هم وجود برخی مشکلات اعلام شده که اپل سعی دارد آن ها را ...مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: قبلا گفته شده بود که عرضهی هدفونهای بیسیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبهرو شده. دلیل این تاخیر هم وجود برخی مشکلات اعلام ...2 روز پیش ... فعلا منتظر هدفون های بی سیم آیفون 7 نباشید قبلا نقل شده بود که عرضهی هدفونهای بیسیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبهرو شده.قبلا گفته شده بود که عرضهی هدفونهای بیسیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبهرو شده. دلیل این تاخیر هم وجود برخی مشکلات اعلام شده که اپل سعی دارد آنها را ...قبلا گفته شده بود که عرضهی هدفونهای بیسیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبهرو شده. دلیل این تاخیر هم وجود برخی مشکلات اعلام شده که اپل سعی دارد آنها را ...قبلا گفته شده بود که عرضهی هدفونهای بیسیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبهرو شده. دلیل این تاخیر هم وجود برخی مشکلات اعلام شده که اپل سعی دارد آنها را ...فعلا منتظر هدفونهای بیسیم آیفون 7 نباشید.قبلا گفته شده بود که عرضهی هدفونهای بیسیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبهرو شده. دلیل این تاخیر هم وجود برخی مشکلات اعلام شده که اپل سعی دارد آنها را ...


کلماتی برای این موضوع

نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدیدتکنولوژی جدیدتکنولوژی روزگرافیک کامپیوتراخبار اختراعاتکامپیوتر اینترنت گوشی اکسپریا سونی دارای هدیهسونیاکسپریازدتوگوشی سونی اکسپریا گوشی اپل آیفون قاب و کیف و محافظ صفحه گوشی سونی



لینک منبع :منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ نباشید

فعلا منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون 7 نباشید - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/مقاله.../هدفون‌های-بی‌سیم-آیفون-7/‎Cached2 نوامبر 2016 ... قبلا گفته شده بود که عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبه‌رو شده. دلیل این تاخیر هم وجود برخی مشکلات اعلام شده که اپل ... Images for منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ نباشید فعلا منتظر هدفون های بی سیم آیفون 7 نباشید - onvansho onvansho.ir/result/فعلا-منتظر-هدفون-های-بی-سیم-آیفون-7-نباشید.html فعلا منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ نباشید فعلا AirPods Apple AirPods آیفون 7 آیفون 7 . منتظر سریع ترین lte ممکن در آیفون 8 نباشید جستجو تیتر یاب منتظر ... فعلا منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون 7 نباشید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../فعلا-منتظر-هدفون‌های-بی‌سیم-آیفون-7-نباشید/ مجید نوردوست: قبلا گفته شده بود که عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ یا همان ... احتمالا این محصولات در سال ۲۰۱۶ راهی بازار نمی‌شوند و تا سال ۲۰۱۷ باید منتظر آن‌ها باشید. فعلا منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ نباشید - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/...منتظر-هدفون‌های-بی‌سیم-آیفون-۷-نباشید/4130819 مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: قبلا گفته شده بود که عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبه‌رو شده. دلیل این تاخیر هم ... فعلا چشم انتظار هدفون های بی سیم اپل آیفون 7 نباشید - سرزه www.serze.com/فعلا-انتظار-هدفون-آیفون-نباشید-2173935/‎Cached2 نوامبر 2016 ... فعلا منتظر هدفون های بی سیم آیفون 7 نباشید قبلا نقل شده بود که عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبه‌رو شده. فعلا منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ نباشید – اخبار کشاورزی – مجله ... keshavarzejavan.ir/blog/.../فعلا-منتظر-هدفون‌های-بی‌سیم-آیفون-۷-ن/‎Cachedمجله دیجی کالا – مجید نوردوست: قبلا گفته شده بود که عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبه‌رو شده. دلیل این تاخیر هم وجود برخی مشکلات اعلام ... فعلا منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ نباشید - دیجی‌کالا مگ | خبرپو khabarpu.com/k.php?u...bWFnLmRpZ2lrYWxhLmNvbS/...‎Cachedفعلا منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ نباشید - دیجی‌کالا مگ | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. آیفون 7 بایگانی - صفحه 2 از 9 - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/آیفون-7/page/2 فعلا منتظر هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ نباشید ... شرکت اپل هنوز هیچ زمان عرضه‌ی دقیقی برای هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ اعلام نکرده و به احتمال زیاد برای زمان تعطیلات ... فعلا منتظر هدفون های بی سیم آیفون 7 نباشید dot html - لاوینز ns-shop.ir/فعلا-منتظر-هدفون-های-بی-سیم-آیفون-7-نباشید.html برای دیدن ایرپاد های اپل باید تا سال 2017 منتظر بمانید. -. قبلا گفته شده بود که عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ یا همان AirPods با تاخیر روبه‌رو .