مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی

[ad_1]

یک استاد دانشکده طب سنتی راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا کردافشاری درباره مشکلات معده اظهار داشت: در کسانی که مشکل ریفلاکس و برگشت غذا یا اسید به مری و ترش کردن دارند، می‌توانند تقویت کننده های معده رانیم ساعت بعد از غذا به همراه کمی عرق نعنا و آبجوش و عسل مصرف کنند.
 
به گفته وی همچنین افرادی که مشکل برگشت اسید معده دارند می‌توانند کمی تخم بارهنگ نیز به آبجوش و عسل و عرق نعنا اضافه کنند. این دارو باید حتما بعد غذا مصرف شود تا با خاصیت قبضی که دارد دهانه معده را تنگ کرده و مانع برگشت غذا یا اسید شود.
 
این استاد دانشکده طب سنتی افزود: اکثر کسانی که دچار نفخ و یا سایر مشکلات گوارشی هستند, دچار یبوست نیز می‌شوند و نکته مهم این که ممکن است خود فرد متوجه به یبوست نبوده و در جواب سوال شما هم اعلام کنند که یبوست ندارند ولی وقتی دقیق پرسیده شود, متوجه خواهید شد که تخلیه کامل معده و روده روزانه صورت نمی‌گیرد.
 
کردافشاری افزود: در این موارد استفاده از روغن مالی شکم با روغن‌های گرم و ملین مثل زیتون، کرچک، مصطکی، قسط و سیاهدانه و ... روزی 4-5 بار در جهت عقربه‌های ساعت می‌تواند کمک کننده باشد.
 
وی یاداور شد: بادکش شکم نیز باعث گرم شدن و افزایش حرکات روده و تحلیل نفخ می‌شود, استفاده از داروهایی مانند آلو، انجیر، خاکشیر، ترنجبین, مالجبن و ... می‌تواند کمک کننده باشد.
 
این استاد دانشکده طب سنتی خاطرنشان کرد: البته همانطور که می‌دانید مبحث یبوست از مباحث کلیدی طب سنتی است همچنین یکی از علل ایجاد مشکلات گوارش نزله و ضعف دماغ (مغز) است که باید به آن نیز توجه شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 ا کتبر 2016 ... به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم, غلامرضا کردافشاری درباره مشکلات معده اظهار داشت: در کسانی که مشکل ریفلاکس و برگشت غذا یا اسید ...5 ا کتبر 2016 ... به گزارش مشرق، غلامرضا کردافشاری درباره مشکلات معده اظهار داشت: در کسانی که مشکل ریفلاکس و برگشت غذا یا اسید به مری و ترش کردن دارند، ...یک استاد دانشکده طب سنتی راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی را تشریح کرد. به گزارش مشرق، غلامرضا کردافشاری درباره مشکلات معده اظهار داشت: در ...طب سنتی ایران - ترش کردن (سوزش سر دل، ریفلاکس، بازگشت اسید معده به مری) - احیای طب ... راهکارهای طب سنتی برای سالم زیستن در پاییز ... بسیاری از مواقع به علّت اسپاسم عضلات حنجره و گلو در تماس با اسید معده؛ بیمار احساس وجود یک عقده در ...یک استاد دانشکده طب سنتی راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی را تشریح کرد. به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم, غلامرضا کردافشاری درباره ...اگر رفلاکس معده امان شما را بریده تا آخر این مطلب را بخوانید. ما در این بحث نظر پزشکی جدید و راه کارهای ارائه شده آن را نوشته ایم و در آخر مطلب نظر طب سنتی و راهکار ...یک استاد دانشکده طب سنتی راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی را تشریح کرد. به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم, غلامرضا کردافشاری درباره ...به گزارش مشرق، غلامرضا کردافشاری درباره مشکلات معده اظهار داشت: در کسانی که مشکل ریفلاکس و برگشت غذا یا اسید به مری و ترش کردن دارند، میتوانند تقویت ...یک استاد دانشکده طب سنتی راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی را تشریح کرد.به گزارش پارس نیوز، غلامرضا کردافشاری درباره مشکلات معده اظهار داشت: در کسانی که مشکل ریفلاکس و برگشت غذا یا اسید به مری و ترش کردن دارند، میتوانند تقویت ...


کلماتی برای این موضوع

علل افزایش اوره و اسید اوریک خون روزنامه پزشکی ایراناوره در کبد از آمونیاک تولید می شود یعنی کبد یون آمونیم را که بسیار سمی است گرفته و به طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتطب سنتیگیاهان دارویی درمان با طب سنتی گیاه دارویی حجامتبادکشیگیاه درمانیطب سنتی کم خونی طب شیعهارزش های پست مدرن، نارضایتی از پزشکی؛ گرایش به طب مکمل اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه دندان پزشکی پزشکان ایراناستفاده از نخ دندان‌، بخشی اساسی در حفظ سلامت دندان است توصیه می‌شود که دست‌ کم یک ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانیدکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانلودمتنکاملمقالاتدرببهتره برای پیدا کردن مقاله از این همه حجم مقاله، از منوی بالا روی گزینه ی رفته و دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانلودمتنکاملمقالاتببهتره برای پیدا کردن مقاله از این همه حجم مقاله، از منوی بالا روی گزینه ی رفته و



لینک منبع :راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی

راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../راهکار-رفع-برگشت-اسید-معده-از-منظر-طب-سنتی‎Cached5 ا کتبر 2016 ... به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم, غلامرضا کردافشاری درباره مشکلات معده اظهار داشت: در کسانی که مشکل ریفلاکس و برگشت غذا یا اسید ... طب سنتی ایران - ترش کردن (سوزش سر دل، ریفلاکس، بازگشت اسید ... tebirani.blogfa.com/post/323‎Cached Similarطب سنتی ایران - ترش کردن (سوزش سر دل، ریفلاکس، بازگشت اسید معده به مری) ... بسیاری از مواقع به علّت اسپاسم عضلات حنجره و گلو در تماس با اسید معده؛ بیمار .... ۸ - حجامت: یکی از بهترین راه ها برای درمان قاطع و طولانی مدّت ترش کردن به خصوص در ... درمان رفع برگشت اسید معده در طب سنتی - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/درمان-رفع-برگشت-اسید-معده-در-طب-سنتی/ یک استاد دانشکده طب سنتی راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی را ... این استاد دانشکده طب سنتی افزود: اکثر کسانی که دچار نفخ و یا سایر مشکلات ... رفع مشکل ریفلاکس از نظر طب سنتی - الودکتر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147575220052881‎Cached6 ا کتبر 2016 ... یک استاد دانشکده طب سنتی راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی را تشریح کرد. - الودکتر. راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی - کمال مهر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26194133 6 ا کتبر 2016 ... راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی ... کسانی که زخم معده و ورم روده دارند عناب را با هسته سائیده بعد از غذا یک قاشق چای خوری میل کنند. راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی - رجا نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26360925 9 ا کتبر 2016 ... یک استاد دانشکده طب سنتی راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی را ... این متخصص طب سنتی، این سخن را که عده ای می گویند مصرف همزمان ... راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی | خبروان khabarone.ir/news/4144700 9 ا کتبر 2016 ... یک استاد دانشکده طب سنتی راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی را تشریح کرد. درمان خانگی و سنتی ریفلاکس معده به مری (ترش کردن) - راستینه ... https://rastineh.com/درمان-خانگی-و-سنتی-ریفلاکس-معده-به-مری/‎Cachedوزن اضافی باعث فشار بر شکم، فشرده شدن معده و در نتیجه برگشت اسید به مری می شود. ... تحقیق جدید نشان می دهد که می شود از طب سوزنی برای درمان سوزش معده ای که حتی بعد از درمان هم باقی است، استفاده نمود. ... علائم اسیدی شدن بدن و راه خنثی کردن آن. راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/419148/ 6 ا کتبر 2016 ... مجله اینترنتی 24خبر: یک استاد دانشکده طب سنتی راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی را تشریح کرد. آخرین اخبار علل ریفلاکس معده - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/علل-ریفلاکس-معده چه درمان های خانگی به این کودکان کمک خواهد کرد برنامه غذایی ان ها با وجودریفلاکس چه تغییری ... راهکار رفع برگشت اسید معده از منظر طب سنتی · رجانیوز ۹ روز پیش ۰.