مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه

[ad_1]

مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه

مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه 

یک دسر خوشمزه و عالی که مارکیز شکلاتی نام دارد و متعلق به مردم فرانسه است. حتما برای یکبار هم که شده این دسر را امتحام کنید. 

 

مواد لازم جهت تهیه مارکیز شکلاتی :

1. شکلات خالص : 200 گرم
2. کره : 100 گرم
3. زرده تخم مرغ : 3 عدد
4. شکر دانه ریز : 75 گرم
5. اسانس با طعم شکلات : 1 قاشق چای خوری
6. خامه پرچرب : 300 میلی لیتر

 

مواد لازم جهت سرو :

1. خامه تازه : مقداری
2. پودر کاکائو جهت پاشیدن روی دسر : مقداری

 

طرز تهیه مارکیز شکلاتی :

مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه

1. شکلات ها را به قطعات کوچک خرد نمایید و به همراه کره داخل کاسه ای بریزید و آن را روی قابلمه حاوی آب جوش قرار دهید و خوب هم بزنید تا با هم ترکیب شوند . سپس مایه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید تا خنک شود .

 

2. تخم مرغ های زده شده را با شکر داخل کاسه ای ریخته و با همزن بزنید تا کرم رنگ شود و حالت پفی پیدا نماید . سپس مایه ی شکلات سرد شده را اضافه و با استفاده از همزن برقی با سرعت کم , مواد را خوب بزنید . اسانس شکلات را به مواد افزوده و هم بزنید .

 

3. خامه را آنقدر بزنید تا سفت شود و فرم بگیرد . سپس آن را به مایه شکلات بیافزایید و هم بزنید . با استفاده از قاشق , مخلوط آماده شده را داخل شش عدد ظرف یک نفره و یا قالب فلزی کوچک بریزید . آن ها را حداقل تا 2 ساعت سرد نمایید .

 

4. جهت سرو , هر کدام از آن ها را داخل ظرف مخصوص سرو به صورت جداگانه برگردانید , اگر موقع بیرون آوردن دسرها از قالب هایشان , کمی دچار مشکل شدید , قالب های دسر را به مدت چند ثانیه داخل کاسه آب گرم بگذارید تا مارکیزها به راحتی از قالب ها جدا شوند . روی دسرها را پودر کاکائو بپاشید و آن ها را با میوه هایی که درون شکلات کرده اید و خامه تازه سرو نمایید .

 

توصیه سرآشپز جهت تهیه مارکیز شکلاتی :

طعم خامه تازه در مقابل مزه این دسر کامل و پر مایه , تضاد دلچسبی ایجاد می نماید . میوه ها را در شکلات سفید آب شده , فرو ببرید تا زیبایی خاصی از تضاد رنگ ها به وجود بیاید .

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا …طرز تهیه سوپ یونانی مرغ و لیمو فیلم تهیه چیپس زوکینی با ماست طرز تهیه سیب زمینی با طرز تهیه ترشی هوس برانگیز و خوشمزه انارطرز تهیه شیرینی کرم دار نوتلا خوشمزه و دوست داشتنی عکس طرز تهیه براونی کلاسیک غذایی خوشمزه و فوق العاده خوشگل و شیک با سیب …سایر مطالب آشپزی و شیرینی پزی طرز تهیه مارکیز شکلاتی ، دسر فرانسوی عکس طرز تهیه



لینک منبع :مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه

Images for مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه - پارس ناز www.parsnaz.com/مارکیز-شکلاتی-دسری-کشور-فرانسه.html‎Cachedمارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه یک دسر خوشمزه و عالی که مارکیز شکلاتی نام دارد و متعلق به مردم فرانسه است حتما برای یکبار هم که شده این دسر را. مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201611920185345463.html‎Cached9 نوامبر 2016 ... مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه یک دسر خوشمزه و عالی که مارکیز شکلاتی نام دارد و متعلق به مردم فرانسه است. مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه - onvansho onvansho.ir/result/مارکیز-شکلاتی-دسری-از-کشور-فرانسه.html مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه یک دسر خوشمزهعالی که مارکیز شکلاتی نام دارد . طرز تهیه کمپوت سیب داروی تسکین معده انسان شاد در این مطلب از منشأ آن کشور ... طرز تهیه مارکیز شکلاتی ، یک دسر شیک فرانسوی - پرشین وی persianv.com/.../طرز-تهیه-مارکیز-شکلاتی-،-یک-دسر-شیک-فران.html‎Cached9 نوامبر 2016 ... پودر کاکائو جهت پاشیدن روی دسر : مقداری طرز تهیه مارکیز شکلاتی. طرز تهیه مارکیز شکلاتی ، یک دسر شیک فرانسوی. طرز تهیه. 1. شکلات ها را به ... طرز تهیه مارکیز شکلاتی - وبسایت هفت حوض 7hooz.com/طرز-تهیه-مارکیز-شکلاتی/‎Cached12 نوامبر 2016 ... مارکیز شکلاتی,دسر,توجه داشته باشید که طعم خامه تازه در مقابل مزه این دسر کامل و پر مایه ... طرز تهیه مارکیز شکلاتی ، یک دسر شیک فرانسوی. مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه آکا - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../مارکیز_شکلاتی_دسری_از_کشور_فرانسه_آکا‎Cachedدانلود «سیب شکلاتی کاراملی»، ایده ای عالی برای شب یلدا · دانلود چه دسری بهتر از پیتزای شکلاتی؟! ( فیلم ) ... مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه آکا. طرز تهیه مارکیز شکلاتی؛ دسر فرانسوی - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../طرز-تهیه-مارکیز-شکلاتی-دسر-فرانسوی‎Cached9 نوامبر 2016 ... مارکیز شکلاتی یک دسر فرانسوی است. ... قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است. یک دسر شکلاتی خوشمزه - معرفی رستوران، کافی شاپ و غذا - ویکی فود wikifoods.ir/یک-دسر-شکلاتی-خوشمزه/‎Cached14 نوامبر 2016 ... دسرهای شکلاتی از جمله دسرهای بسیار خوشمزه ایست که معمولا طرفداران زیادی دارد، به خصوص اگر این دسر ها از کشور فرانسه باشند، آن موقع است که شما میتوانید با این دسرهای خوشمزه ... با مارکیز شکلاتی این دسر فرانسوی آشنا شوید. آموزش تهیه مارکیز شکلاتی دسر فرانسوی |سایت خبری تحلیلی بامداد ... bamdad.net/مارکیز-شکلاتی.html‎Cached12 نوامبر 2016 ... بامداد- مارکیز شکلاتی دسری از کشور فرانسه یک دسر خوشمزه و عالی که مارکیز شکلاتی نام دارد و متعلق به مردم فرانسه است. حتما برای یکبار هم که ...