مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام»

[ad_1]

وب‌سایت شورو شیرین: حال که سرما کم کم دارد خودش را به ما نشان می دهد، باید سعی کنیم چیزهای گرم بخوریم. در این مطلب طرز تهیه یک نوع شیرینی را به شما آموزش می دهیم که هویج و زنجفیل باعث گرمی آن شده است.

مواد لازم:

  • پودر شکر 125 گرم
  • هویج رنده کرده  2 عدد بزرگ
  • زنجفیل تازه رنده کرده 1 قاشق چایخوری
  • بادام خردکرده  150 گرم
  • آرد  300 گرم
  • نشاسته گندم 2 قاشق سوپخوری
  • بیکینیگ پودر 1 قاشق چایخوری
  • تخم‌مرغ  2 عدد
  • کره 125 گرم
  • پودر پسته 2 قاشق سوپخوری
 
شیرینی هویج و بادام 

طرز تهیه:

 

1. پودر شکر و هویج را در ظرف مناسبی بریزید و روی اجاق بگذارید تا هویج نرم شود. زنجفیل و بادام را بیفزائید. حالا آرد، نشاسته و بیکینیگ‌پودر را الک کنید، در مرکز آن حفره‌ای ایجاد نمائید و به آرامی مواد را با یکدیگر مخلوط سازید. آن‌گاه تخم‌مرغ و کره نرم شده را بیفزائید تا خمیر نرمی حاصل شود.

2. اکنون چانه‌های کوچکی از خمیر درست کنید و آن‌ها را به شکل دایره باز نمائید. حالا قدری از مخلوط بادام و هویج را در وسط هر یک از خمیرها بگذارید و لبه‌های هر یک را به هم بچسبانید.

3. اکنون خمیرهای آماده را در سینی چربکرده بچینید و شیرینی را به مدت تقریبی 25 دقیقه در فر(تاون) گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد بپزید. اینک شیرینی را روی پنجره سیمی خنک سازید و آن را با پودر پسته تزئین نمائید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

انواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی آموزش شیرینی …براونی کلاسیک گردویی شیرینی ماندل بولار؛ تنها اسمش سخت است با آناناس و کدو سبز، کیک آشپزی شیرینی و دسرشیرینی ماندل بولار نیازی نیست از اسم این شیرینی بترسید، اصلا چیز عجیب و غریبی نیستانواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و …طرز تهیه سوپ یونانی مرغ و لیمو فیلم تهیه چیپس زوکینی با ماست طرز تهیه سیب زمینی با رژیم پسر دار شدن بیان تو صفحه برای تنبلی تخمدانت هم همین دو عرق و عرق کاسنی رو بخور برای تقویت تخمدان قبلا دوستان عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایرانپوست و مو پزشکان ایران ابروها و مژه های ما به چهره مان شکل و چهارچوب می دهد زمانی که مژه ها و ابروها کم پشت علوم کلاس اولی های هوشمند دبستان هماعلومدرس ششم ،زمین خانه پر آب ما در بیشتر جاهای زمین آب به فراوانی پیدا می شود ما و همه ی پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه …پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه پفناخنسوختگی خال پیر پوستیمیخچه زگیل زونا سوالات در زمینه باغبانی آرشیو …با سلام و عرض احترام خدمت دوستان گرامی من راستش در باغچه خونم چند عدد بوته و درخت دارمآذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانیدکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین



لینک منبع :تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام»

تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام» - برترین ها www.bartarinha.ir/.../تجربه-سرمای-زمستان-با-شیرینی-هویج-و-بادام‎Cached6 نوامبر 2016 ... تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام». حال که سرما کم کم دارد خودش را به ما نشان می دهد، باید سعی کنیم چیزهای گرم بخوریم. در این مطلب طرز ... Images for تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام» تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام» - پایگاه خبری ... www.titrebartar.ir/view-32907-تجربه%20سرمای%20زمستان%20با%20«شیرینی%20هویج%20و%...‎Cached7 نوامبر 2016 ... حال که سرما کم کم دارد خودش را به ما نشان می دهد، باید سعی کنیم چیزهای گرم بخوریم. در این مطلب طرز تهیه یک نوع شیرینی را به شما آموزش می دهیم که ... تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام» - تازه های روز tazehayerooz.com/.../تجربه-سرمای-زمستان-با-شیرینی-هویج-و-بادام/.../شیرینی-و-دسر 6 نوامبر 2016 ... تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام». حال که سرما کم کم دارد خودش را به ما نشان می دهد، باید سعی کنیم چیزهای گرم بخوریم. در این مطلب طرز ... تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام» - مجله اینترنتی جورواجور jooorvajoor.ir/1395/09/20/تجربه-سرمای-زمستان-با-شیرینی-هویج-و-با/ وب‌سایت شورو شیرین: حال که سرما کم کم دارد خودش را به ما نشان می دهد، باید سعی کنیم چیزهای گرم بخوریم. در این مطلب طرز تهیه یک نوع شیرینی را به شما آموزش می دهیم ... تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام» - آکا www.akairan.com/shirinipazi/.../news201611610484660562.html‎Cached6 نوامبر 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام» ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته ... تجربه سرما فصل زمستان با «شیرینی هویج و بادام» - سرزه www.serze.com/تجربه-سرما-زمستان-شیرینی-هویج-بادام-2205855/‎Cached6 نوامبر 2016 ... تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام» حال که سرما کم کم دارد خودش را به ما نمایان میکند، باید سعی کنیم چیزهای گرم بخوریم. میهن مگ - تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام» https://mihanmag.com/.../تجربه_سرمای_زمستان_با_«شیرینی_هویج_و_بادام»‎Cached6 نوامبر 2016 ... میهن مگ - وب‌سایت شورو شیرین: حال که سرما کم کم دارد خودش را به ما نشان می دهد، باید سعی کنیم چیزهای گرم بخوریم. در این مطلب طرز تهیه یک نوع ... تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام» | ماه ایران irmoon.com/تجربه-سرمای-زمستان-با-شیرینی-هویج-با/ 6 نوامبر 2016 ... تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام».حال که سرما کم کم دارد خودش را به ما نشان می دهد، باید سعی کنیم چیزهای گرم بخوریم. در این مطلب طرز. طرز تهیه شیرینی هویج و بادام - ایران بانو iranbanou.com/magazin/606962-طرز-تهیه-شیرینی-هویج-و-بادام‎Cachedتجربه سرمای زمستان با شیرینی هویج و بادام حال که سرما کم کم دارد خودش را به ما نشان می دهد، باید سعی کنیم چیزهای گرم بخوریم. در این مطلب طرز.