مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بزرگترین رویداد قرآنی کشور از امروز در گیلان آغاز می شود

[ad_1]

 

بزرگترین رویداد قرآنی کشور

تبیان به نقل گزارش خبرگزاری مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف  وامور خیریه در گفت وگویی با اشاره به اینکه آیین افتتاحیه این دوره ازمسابقات شامگاه امروز یکشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در مجتمع فرهنگی زیبا کنار آغاز می شود تصریح کرد: آیین گشایش سی ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه  ورئیس سازمان اوقاف وامور خیریه، استاندار گیلان، مدیران  ملی واستانی، جامعه قرآنی و شرکت کنندگان عصر امروزبر گزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات، امسال با تجمیع  رشته های مختلف برگزار می شود گفت : رقابت های این دوره از مسابقات از روز دوشنبه با حضور شرکت کنندگان در رشته های همخوانی و دعا خوانی در دو سالن جدا آغاز می شود.

 شعارمسابقات برگرفته از سخن امام حسین (علیه السلام)

حسینی با تأکید بر اینکه یکی از مصادیق قرآن ظلم ستیزی  است و قیام امام حسین(علیه السلام) نیز بر مبنای استکبارستیزی بوده است، بیان کرد: فعالان قرآنی باید تلاش کنند تا این پیام قرآنی انتقال یابد، بر همین اساس شعار این دوره از مسابقات همان تعبیر تاریخی امام حسین(علیه السلام) در شب عاشورا یعنی  «أَنّی کُنْتُ اُحِبُّ الصَّلاةَ لَهُ وَتِلاوَةَ کِتابِهِ» انتخاب شده است .

برگزاری بیش از ۱۳۰ محفل قرآنی

حسینی درخصوص برنامه های جانبی مسابقات امسال گفت: از ابتدای محرم محافل مختلف قرآنی در گیلان آغاز شده و قرار است تا قبل از مسابقات ۶۰ محفل در سطح استان برگزار شود همچنین در ایام برگزاری رقابت ها هم ۷۰ محفل قرآنی با حضور قاریان ملی وبین المللی  در استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه قرآن، برگزاری ۵۲ کارگاه آموزشی با حضور اساتید کشوری، تجلیل از پیشکسوتان و برگزاری مسابقات برای عموم مردم  وبینندگان تلویزیون از دیگر موضوعاتی است که در کنار مسابقات در مجموعه رفاهی زیباکنار درنظر گرفته شده است.


منبع:
خبرگزاری مهر

گیلان آماده برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی کشور  شد

گیلان آماده برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی کشور شد

بزرگترین رویداد قرآنی کشور در گیلان آغاز می شود

بزرگترین رویداد قرآنی کشور در گیلان آغاز می شود

یک رویداد مهم قرآنی در 27 رجب

یک رویداد مهم قرآنی در 27 رجب

برگزاری 9 محفل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری مصری در گیلان

برگزاری 9 محفل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری مصری در گیلان


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

پارسی نیوزخبرگزاری فارس حجت‌الاسلام رنجبر شیرازی رایزن فرهنگی ایران در سوریه گفت یکی از عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی اعلام شکست کودتای نظامی در ترکیهاردوغان آمریکا …اعلام شکست کودتای نظامی در ترکیهاردوغان آمریکا گولن را تحویل دهد رئیس‌جمهور ترکیه پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه اتحاد اَبَر شرکتهای فن آوری علیه افراط گرایی در خبر فارسی جستجوگر هوشمند خبرییک فروند کشتی با سرنشین از جمله چند زن و کودک در شمال غرب جزیره سقطری در جنوب یمن غرق جدیدترین خبرهای شهرستان کوهبنان خبر فارسییادآور می شود، مسجد جامع حضرت رقیه س در کیانشهر، خیابان شهید ابراهیمی، خیابان شهید قرآن هر انسانی در زندگی با سختی هایی روبرو می شود و موانعی سر راه زندگی اش قرار می گیرد باربد نیوزباربدنیوز جهرم درخواست های شهروندان بخشی است که با توجه به کامنت های بسیاری از اخبار سیاسی روزهای بروجردوی بابیان اینکه متأسفانه ورق ورشو در کشور تولید نمی‌شود، افزود البته فلزهای نیکل و مرتضی امینی رفتار شناسی و عملکرد خط نفوذ در …بدیهی است که هر جریان سیاسی با حضور در قدرت سیاسی کارکردهای مربوط بـه اداره امـور در اخبار امروز خبرگزاری فارس اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریثبت نام هزار زائر اربعینی گیلان در سایت سماح سازمان رسانه ای هنری اوج همکاری با میل تالشان نیوزنوشته شده در دوشنبه سیزدهم مهر ۱۳۹۴ساعت توسط خبر گزاری تالشان خبرگزاری باشگاه خبرنگاران فرهنگی هنری قرآن و …در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار مذاکراتحوادثسیاسیفرهنگیاقتصادیاجتماعی پایگاه خبری در سیاهکل جریانآیتاللهسیدصادقبه گزارش درسیاهکل وبلاگ وبلاگ طلبه جوان نوشت تشیعی که از لندن و آمریکا تبلیغ شود به بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از …ابتدا بهتر بود علت و دلیل فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی خود را مطرح می کردید و پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی …صفحهاصلیاولین فیلم منتشر شده از حضور ناوگروه نداجا در اقیانوس اطلسحسن مرتضوی عرفان عملی وتصوفمباحث ومطالب پیرامون عرفان عملی وتصوف ساعت ٢۱٤ ‎بظ روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸٦



لینک منبع :بزرگترین رویداد قرآنی کشور از امروز در گیلان آغاز می شود

بزرگترین رویداد قرآنی کشور از امروز در گیلان آغاز می شود ... www.mehrnews.com/.../بزرگترین-رویداد-قرآنی-کشور-از-امروز-در-گیلان-آغاز-می-شود‎Cached16 ا کتبر 2016 ... آیین گشایش سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت بیش از ۷۵۰ نخبه قرآنی ودر ۱۰ رشته شامگاه امروز با حضور نماینده ولی فقیه ورئیس ... بزرگترین رویداد قرآنی کشور امروز در گیلان آغاز می‌شود - ایسنا www.isna.ir/.../بزرگترین-رویداد-قرآنی-کشور-امروز-در-گیلان-آغاز-می-شود‎Cached16 ا کتبر 2016 ... آیین آغاز سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور بیش از ۷۵۰ نخبه قرآنی در قالب بزرگترین رویداد قرآنی کشور و در بیش از ۱۰ رشته ... Images for بزرگترین رویداد قرآنی کشور از امروز در گیلان آغاز می شود عصر نمایشگاه - بزرگترین رویداد قرآنی کشور در گیلان آغاز می شود www.asrenamayeshgah.com/.../بزرگترین-رویداد-قرآنی-کشور-در-گیلان-آغاز-می-شود‎Cached15 ا کتبر 2016 ... عصر نمایشگاه- آیین گشایش سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن با شرکت بیش از 750 نخبه قرآنی در قالب بزرگترین رویداد قرآنی کشور ودر بیش از 10 ... بزرگترین رویداد قرآنی کشور امروز در گیلان آغاز می‌شود - فارسی نیوز farsinews.xyz/news/108856 آیین آغاز سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور بیش از ۷۵۰ نخبه قرآنی در قالب بزرگترین رویداد قرآنی کشور و در بیش از ۱۰ رشته امروز (یکشنبه) آغاز ... آغاز بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور/ برنامه ای کشوری با سخنرانان ... iqna.ir/.../آغاز-بزرگ‎ترین-رویداد-قرآنی-کشور-برنامه‎ای-کشوری-با-سخنرانان-استانی-عکس-و-فیلم‎Cached16 ا کتبر 2016 ... آغاز بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور/ برنامه ای کشوری با سخنرانان استانی + عکس و فیلم ... انس با قرآن موجب تدبر در قرآن و معارف قرآنی می شود و امروز دنیای اسلام به این ... مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در ادامه به تشکیل دو ستاد معین و ... اوقاف سطح واقعی یک شهر رو درباره برگزاری بزرگترین رویداد اون بدونه. بزرگترین رویداد قرآنی کشور از امروز در گیلان آغاز می شود www.airvideo.ir/.../بزرگترین_رویداد_قرآنی_کشور_از_امروز_در_گیلان_آغاز_می_شود‎Cachedدانلود مهم ترین رویداد های قرآنی و اسلامی 3 مرداد ماه 1395 ... بزرگترین رویداد قرآنی کشور از امروز در گیلان آغاز می شود ... دانلود تیزر برگزاری جشن رمضان در گیلان. مسابقات قرآنی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency 46.209.139.191/page/archive.xhtml?mn=12...0...قرآنی بزرگترین رویداد قرآنی کشور از امروز در گیلان آغاز می شود ... سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت بیش از ۷۵۰ نخبه قرآنی ودر ۱۰ رشته شامگاه امروز با ... مسابقات قرآنی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency 46.209.139.191/page/archive.xhtml?mn=12...0...قرآنی ۱۳۹۵-۰۷-۲۸ ۱۲:۲۸. آغاز رقابت های ۲۶۲حا فظ وقاری برگزیده کشور در مسابقات سراسری قرآن ... بزرگترین رویداد قرآنی کشور از امروز در گیلان آغاز می شود. آیین گشایش ... آغاز بزرگترین رویداد قرآنی کشور از 25 مهر / رقابت 750 نخبه قرآنی ... goftemannews.com/.../آغاز-بزرگترین-رویداد-قرآنی-کشور-از-25-مه.htm‎Cached9 ا کتبر 2016 ... آغاز بزرگترین رویداد قرآنی کشور از ۲۵ مهر / رقابت ۷۵۰ نخبه قرآنی کشور در سی ... رویداد قرآنی کشور ودر بیش از ۱۰ رشته از ۲۵ مهرماه در گیلان آغاز می شود. ... سراسری قرآن کریم نشست خبری این دوره از مسابقات صبح امروز ۱۸ مهرماه با ...