مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید

[ad_1]

 

کد مطلب: 411209

این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید

بخش دانش و فناوری الف،17 آبان95

زوتَک / Zotac پی سی جدیدی راهی بازار کرد که می‌توان آن را در کوله‌پشتی جاداد و از طریق آن واقعیت مجازی اجرا کرد!

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳

 خبرآنلاین،  VR Go درواقع بَک پَک پی سی محسوب می‌شود و تمام کابل‌های موردنیاز برای اجرای واقعیت مجازی را در خود جای‌داده است و با داشتن باتری قابل‌حمل، می‌توان انرژی آن را تأمین کرد.

قدرت اصلی این پی سی روی گرافیک NVIDIA GTX 1070 با پردازنده 4 هسته‌ای اینتل است که هدست واقعیت مجازی و سایر اتصالات مرتبط برای آن تعریف و تعبیه‌شده است.

این محصول به‌صورت دسکتاپ پی سی نیز قابل‌استفاده است و سال دیگر هم‌زمان با CES 2017  قابل‌خرید خواهد بود.


 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ پی‌سی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی علم، مهارت و فن آوری این پسر جوان که برندان تان نام دارد می‌گوید در ابتدا بازی برایم فقط جنبه سرگرم لیست قیمت خرید محصولات تخفیف دار دیجی کالالیست قیمت محصولات تخفیف خورده دیجی کالا تخفیف های ویژه دیجی کالا یا خرید اینترنتی



لینک منبع :این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید

این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید ... https://faceit.ir/.../این-پی-zwnj-سی-را-در-کوله-zwnj-پشتی-بگذارید-و-واقعیت-مجازی-بازی-کنید‎Cached8 نوامبر 2016 ... زوتَک / Zotac پی سی جدیدی راهی بازار کرد که می‌توان آن را در کوله‌پشتی جاداد و از طریق آن واقعیت مجازی اجرا کرد! امروزنامه - این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید www.emrooznameh.com/.../این-پی-سی-کوله-پشتی-بگذارید-واقعیت-مجازی-بازی-کنید‎Cachedزوتَک / Zotac پی سی جدیدی راهی بازار کرد که می‌توان آن را در کوله‌پشتی جاداد و از طریق آن واقعیت مجازی اجرا کرد! این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید nesfejahan.net/.../این-پی‌سی-را-در-کوله‌پشتی-بگذارید-و-واقعیت-مجازی-بازی-کنید 10 نوامبر 2016 ... زوتَک / Zotac پی سی جدیدی راهی بازار کرد که می‌توان آن را در کوله‌پشتی جاداد و از طریق آن واقعیت مجازی اجرا کرد! VR Go درواقع بَک پَک پی سی ... الف - این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید alef.ir/vdce7z8eojh8zwi.b9bj.html?411209 7 نوامبر 2016 ... زوتَک / Zotac پی سی جدیدی راهی بازار کرد که می‌توان آن را در کوله‌پشتی جاداد و از طریق آن واقعیت مجازی اجرا کرد! این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید | خبر هدف www.khabarhadaf.ir/?p=9946 8 نوامبر 2016 ... این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید / عکس فناوری اطلاعات > سخت افزار - زوتَک / Zotac پی سی جدیدی راهی بازار کرد که ... این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید / عکس ... www.kaayyer.com/2016/11/07/این-پی‌سی-را-در-کوله‌پشتی-بگذارید-و-وا/ 7 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، VR Go درواقع بَک پَک پی سی محسوب می‌شود و تمام کابل‌های موردنیاز برای اجرای واقعیت مجازی را در خود جای‌داده است و با داشتن ... #بگذارید hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/بگذارید?src=hash‎Cachedبا مذاکره و تفاهم به مشکلات نقطه پایان بگذارید #افغانستان #بگذارید #پایان # تفاهم #مذاکره .... این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید... این کامپیوتر یک کوله پشتی واقعیت مجازی است - آپارات ► 1:56www.aparat.com/v/RGzOn/این_کامپیوتر_یک_کوله_پشتی_واقعیت_مجازی_است Mar 7, 2017 - 2 min کامپیوتر های نسل جدید در قالب کوله پشتی با واقعیت مجازی. 18 اسفند 1395. علم و تکنولوژی · علم-فناوری · واقعیت مجازی · کامپیوتر · بازی ... این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید عکس jnews.jamaran.ir/news/id/1570610 7 نوامبر 2016 ... این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید عکس. گردآوری جی نیوز : VR Go درواقع بَک پَک پی سی محسوب می‌شود و تمام کابل‌های ... این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید jnews.jamaran.ir/news/id/1570845 7 نوامبر 2016 ... این پی‌سی را در کوله‌پشتی بگذارید و واقعیت مجازی بازی کنید. گردآوری جی نیوز : VR Go درواقع بَک پَک پی سی محسوب می‌شود و تمام کابل‌های ...