مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درباره آیفون اشتباه کردم

[ad_1]

 

کد مطلب: 411757

اعتراف مدیر سابق مایکروسافت پس از ۱۰ سال:

درباره آیفون اشتباه کردم

بخش دانش و فناوری الف،18 آبان95

استیو بالمر مدیر اجرایی سابق مایکروسافت اعتراف کرد 10 سال پیش نظرش درباره آیفون غلط بوده است.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۵

باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی استیو جابز در سال 2007 آیفون را عرضه کرد مدیرانی مانند استیو بالمر در مایکروسافت عرضه گوشی گران لمسی و بدون کیبورد فیزیکی را مورد تمسخر قراردادند و آن زمان اعلام کردند کاربران بیزینس از این نوع گوشی‌ها استقبال نخواهند کرد درحالی‌که پس از گذشت 10 سال معلوم شده است که این‌گونه اظهارنظرها از سر بغض بوده است.
 
آن زمان بالمر تأکید کرد که گوشی بدون کیبورد فیزیکی qwerty برای ارسال ایمیل خوب نیست و آیفون نمی‌تواند موفق شود.
 
وی همچنین اعتراف کرد باید زودتر مایکروسافت را وارد بیزینس سخت‌افزاری می‌کرد که تصمیم اشتباه وی خسارت جبران‌ناپذیری به مایکروسافت وارد کرد.
 
داستان ساخت سرفیس توسط مایکروسافت و فشارهای بیل گیتس به بالمر برای توسعه سخت‌افزار سرانجام باعث شد تا این دو دوست قدیمی از هم جداشده و بالمر از ریاست بیفتد هرچند بالمر گفت من به هیئت مدیره برای ساخت سرفیس فشار آوردم اما دیر شروع کردیم.
 
وقتی آیفون آمد استیو بالمر گفت ما ابزارهای ویندوز موبایلی خوبی داریم، موتورولا مدل Motorola Q را عرضه کرده بود و جیم بالسیلی و مایک لازاریدیس از مدیران بلک‌بری علیه آیفون سخن گفتند اما باگذشت 10 سال می‌بینیم که دیگر از بلک‌بری و گوشی‌های مایکروسافت و .... خبری در بازار نیست و اپل شماره یک بازار گوشی‌های هوشمند است.

منبع: خبرآنلاین

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ آیفون

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 ساعت قبل ... استیو بالمر مدیر اجرایی سابق مایکروسافت اعتراف کرد 10 سال پیش نظرش درباره آیفون غلط بوده است.54 دقیقه قبل ... درباره آیفون اشتباه کردم. خلاصه خبر. باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی استیو جابز در سال 2007 آیفون را عرضه کرد مدیرانی مانند استیو بالمر در ...16 ساعت قبل ... در سال 2007 بعد از این که استیو جابز اپل آیفون, را معرفی کرد مدیرعامل مایکروسافت استیو بالمر در مورد ایده این دستگاه ها سوالاتی را مطرح کرد, ...استیو بالمر مدیر اجرایی سابق مایکروسافت اعتراف کرد 10 سال پیش نظرش درباره آیفون غلط بوده است. آفتابنیوز :باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی استیو جابز در سال 2007 آیفون را عرضه کرد مدیرانی مانند استیو بالمر در مایکروسافت عرضه گوشی گران لمسی و بدون کیبورد ...n n n اعتراف مدیر سابق مایکروسافت پس از ۱۰ سال: درباره آیفون اشتباه کردم n n n به گزارش خبرآنلاین،درباره آیفون اشتباه کردم. بخش دانش و فناوری الف،18 آبان95. استیو بالمر مدیر اجرایی سابق مایکروسافت اعتراف کرد 10 سال پیش نظرش درباره آیفون غلط بوده است.3 ساعت قبل ... به گزارش نهانه، وقتی استیو جابز در سال ۲۰۰۷ آیفون را عرضه کرد مدیرانی مانند استیو بالمر در مایکروسافت عرضه گوشی گران لمسی و بدون کیبورد ...فناوری اطلاعات > سخت افزار - استیو بالمر مدیر اجرایی سابق مایکروسافت اعتراف کرد 10 سال پیش نظرش درباره آیفون غلط بوده است. به گزارش خبرآنلاین، وقتی ...


کلماتی برای این موضوع

دانلود نرم افزار تلگرام نرم افزار تلگرام آیفوندانلود نرم افزار تلگرام برای آیفون و آیپد بازدید نحوه‌ی ذخیره‌ی دانلود بازی برای آیفون،آیپاد تاچ و …مسابقات حرفه ای آسفالت در بازی برای آیفون،آیپاد تاچ و آیپد اگر آیپد یا آیفون یا آیپاد شما به هیچ …دقیقاً دو سال پیش در همین روزها نسل اول را خریدم و این مطلب را نوشتم نظر من در مورد کدهای مخفی گوشی های آیفون آریا موبایل…ترفند و کد مخفی موبایل که طبق ادعای سازندگانش انقلاب صنعتی گوشی موبایل است، قابلیت هایی مثل برقراری دانلودرمان سفربه دیارعشق جاوا،اندروید،ایفون…دانلود رماندانلودرمان سفربه دیارعشق جاوا،اندروید،ایفون،،تبلت،ایپدآموزش ساخت رایگان اپل آیدی با آیفون یا آی پد آی …آموزش ساخت رایگان اپل آیدی با آیفون یا آی پد این قسمت طریقه ساخت اپل آیدی از طریق ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات … آیفون تصویری سیم بندی پنل تکنیک ها و ترفند های اپلستانسلام گوشی من آیفون هستشآیا راهی هست که برای دیدن تماس های نا موفق گرفته شده به من پنج اشتباه عمده والدین در برخورد با نوجوانانپنج اشتباه عمده والدین در برخورد با نوجوانان نکاتی که باید درباره دوره آموزشی …احتمالاً مستحضرید که بنده از ابتدای تیر ماه به دوره آموزشی سربازی اعزام شدم و اکنون پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران …تلفنهمراهوتبلتپرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران اندروید و اپل و ویندوز فوندانستنیهای جالب درباره کره زمیندانستنیهای جالب درباره کره زمین خورشید را سیاره احاطه کرده‌اند که در بین آنها کره جام نیوز عذر بدتر از گناه مطهری؛ شوخی کردمبه گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز علی مطهری در صفحه شخصی اینستاگرام، انعکاس جمله ای از همه چیز درباره ی تزریق بوتاکس و ژل ،اثرات …همه چیز درباره ی تزریق بوتاکس و ژل ،اثرات زیبایی،درمانی و عوارض ممکن آقای دکتر لطفاً الف اطلاعیه‌ دفتر هاشمی درباره فیش‌های حقوقیدفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره مساله فیش‌های حقوقی اطلاعیه‌ای صادر کردتوقف انتشار مجله صدا توضیحات قوچانی درباره …سردبیر هفته‌نامه صدا درباره مطلب طنزی که در شماره اخیر این نشریه منتشر شده آیا می دانید بازی آنلاین روزانه چه مقدار اخبارقطعا یک بار هم که شده بازی آنلاین را انجام داده اید اگر هم بازی نکرده اید بازیابی عکس ها، تصاویر و یا فایل های حذف شده …آموزشبا سلاممن میخوام اون عکسهایی که از سطل اشغال پاک کردم یا به عبارتی شیفت دیلیت کردم جستجوگر اخبار تی نیوز بهترین و جامعترین سیستم جمع آوری خبر فارسی و قویترین موتور جستجوی خبر و جستجوگر



لینک منبع :درباره آیفون اشتباه کردم

Images for درباره آیفون اشتباه کردم اعتراف مدیر سابق مایکروسافت پس از ۱۰ سال: درباره آیفون اشتباه کردم www.khabaronline.ir/detail/598658/ict/hardware‎Cached8 نوامبر 2016 ... استیو بالمر مدیر اجرایی سابق مایکروسافت اعتراف کرد 10 سال پیش نظرش درباره آیفون غلط بوده است. بالمر به اشتباه خود در مورد آیفون اعتراف کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/8/.../ballmer-i-was-wrong-about-the-iphone/‎Cached12 نوامبر 2016 ... بالمر، مدیرعامل سابق مایکروسافت، زمانی معتقد بود که آیفون ... مجبور شد با وارد کردن سرفیس پرو به معادله، اندکی وضعیت را به نفع خود باز گرداند. اعتراف مدیر سابق مایکروسافت پس از ۱۰ سال: درباره آیفون اشتباه کردم www.parsine.com/.../اعتراف-مدیر-سابق-مایکروسافت-پس-از-۱۰-سال-درباره-آیفون-اشتباه-کردم 8 نوامبر 2016 ... استیو بالمر مدیر اجرایی سابق مایکروسافت اعتراف کرد ۱۰ سال پیش نظرش درباره آیفون غلط بوده است. مدیر سابق مایکروسافت درباره آیفون اشتباه کردم - onvansho onvansho.ir/result/مدیر-سابق-مایکروسافت-درباره-آیفون-اشتباه-کردم.html مدیر سابق مایکروسافت اعتراف کرد درباره آیفون اشتباه کردم نظرش درباره آیفون . علت اختلاف استیو بالمربیل گیتس بر سر ورود به حوزه سخت ارشد اجرایی سابق ... اعتراف مدیر سابق مایکروسافت پس از ۱۰ سال: درباره آیفون اشتباه کردم www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/08/1544507 8 نوامبر 2016 ... استیو بالمر مدیر اجرایی سابق مایکروسافت اعتراف کرد 10 سال پیش نظرش درباره آیفون غلط بوده است. درباره آیفون اشتباه کردم - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/درباره_آیفون_اشتباه_کردم‎Cachedدانلود نگاه نزدیک به آیفون ۶S و آیفون ۶S پلاس دانلود اپل هر ساله با انتشار آیفون، بسیاری از مردم را با رونمایی هایش شگفت زده می کند. مطمئنا، هر بار دارای یک دوربین ... درباره آیفون اشتباه کردم - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27823840 8 نوامبر 2016 ... درباره آیفون اشتباه کردم. استیو بالمر مدیر اجرایی سابق مایکروسافت اعتراف کرد 10 سال پیش نظرش درباره آیفون غلط بوده است. ... ادامه خبر. اعتراف مدیر سابق مایکروسافت پس از ۱۰ سال: درباره آیفون اشتباه کردم www.airvideo.ir/.../اعتراف_مدیر_سابق_مایکروسافت_پس_از_۱۰_سال:_درباره_آیفون_اشتباه_کردم‎Cachedاعتراف مدیر سابق مایکروسافت پس از ۱۰ سال: درباره آیفون اشتباه کردم. دانلود رادیو مدیریت نهم اعتراف به اشتباه نزد مدیران ارشد · دانلود معرفی اولین نسل آیفون توسط ... مدیر سابق مایکروسافت: درباره آیفون اشتباه کردم | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/.../مدیر-سابق-مایکروسافت-درباره-آیفون-اشتباه-کردم 9 نوامبر 2016 ... مدیر سابق مایکروسافت: درباره آیفون اشتباه کردم. وقتی استیو جابز در سال 2007 آیفون را عرضه کرد مدیرانی مانند استیو بالمر در مایکروسافت ...