مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرطان پستان همیشه با توده شروع نمی شود

[ad_1]
به گزارش شفاف  به نقل از ایرنا ،محققان کالج لندن می گویند که زنان باید از سایر نشانه های هشداردهنده آگاه باشند تا بتوانند زود کمک بگیرند.به گفته آنها ورم زیر بغل یا عفونت در بافت سینه باید توسط پزشک معاینه شود.


به گزارش پایگاه اینترنتی بی بی سی ورلد،همینطور تغییرات در نوک سینه، خونریزی و ترشح و هرگونه درد و ناراحتی روی پوست سینه باید بررسی شود.
محققان، که نتایج مطالعه خود را در کنفرانس موسسه تحقیقات ملی سرطان در لیورپول ارائه می کنند، علائم بیماری 2300 زن را که اخیرا به سرطان سینه مبتلا شده اند بررسی کردند.


آنها دریافتند که زنانی که علائمی غیر از ظاهر شدن توده در سینه دارند به احتمال بیشتر ویزیت دکتر را عقب می اندازند.
دکتر کارن کندی مدیر موسسه تحقیقات ملی سرطان گفت: این پژوهش نشان می دهد که خیلی زیاد پیش می آید که زنان با ظاهر شدن علائم سرطان سینه دکتر نمی روند.


علت می تواند این باشد که مردم به سادگی از این مساله که سرطان سینه می تواند به شکل های خیلی مختلفی ظاهر شود، یعنی نه فقط به شکل توده، بی خبرند.


در مورد بیماری ای مثل سرطان سینه، تشخیص بیماری در اسرع وقت اهمیت اساسی دارد تا برای معالجه برنامه ریزی و درمان شروع شود.بیماری هرچه سریعتر تشخیص داده شود شانس درمان آن بیشتر می شود.


در انگلستان و ولز حدود 9 زن از هر 10 زنی که به سرطان سینه مبتلا می شوند برای حداقل پنج سال یا بیشتر زنده می مانند.حدود شش نفر از هر ده نفر هم بیش از 20 سال زندگی خواهند کرد.در انگلیس به زنان 50 تا 70 ساله توصیه می شود هر سه سال یک بار تحت معاینه قرار گیرند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 ساعت قبل ... کارشناسان می گویند که از هر شش مورد سرطان پستان یکی با علائمی غیر از توده های مظنون شروع می شود. محققان از دانشگاه کالج لندن می گویند که زنان ...8 ساعت قبل ... کارشناسان میگویند که از هر شش مورد سرطان پستان یکی با علائمی غیر از تودههای مشکوک شروع میشود.8 ساعت قبل ... محققان می گویند، از هر شش مورد سرطان سینه یکی با علائمی غیر از توده های مشکوک شروع می شود.10 ساعت قبل ... سرطان سینه همیشه با توده شروع نمی شود کارشناسان می گویند که از هر شش مورد سرطان پستان یکی با علائمی غیر از توده های مظنون شروع می شود.8 ساعت قبل ... کارشناسان میگویند که از هر شش مورد سرطان پستان یکی با علائمی غیر از تودههای مشکوک شروع میشود.10 ساعت قبل ... کارشناسان می گویند که از هر شش مورد سرطان پستان یکی با علائمی غیر از توده های مظنون شروع می شود. محققان از دانشگاه کالج لندن می گویند که زنان ...8 ساعت قبل ... سرطان پستان همیشه با توده شروع نمیشود. سرطان پستان. کارشناسان میگویند که از هر شش مورد سرطان پستان یکی با علائمی غیر از تودههای مشکوک ...8 ساعت قبل ... سلامت نیوز . : محققان می گویند، از هر شش مورد سرطان سینه یکی با علائمی غیر از توده های مشکوک شروع می شود. . به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ...10 ساعت قبل ... کارشناسان میگویند که از هر شش مورد سرطان پستان یکی با علائمی غیر از تودههای مشکوک شروع میشود. به گزارش ایسنا، متخصصان دانشگاه کالج ...9 ساعت قبل ... در عناوین کل اخبار ۳۸ دقیقه پیش دیدگاهها برای سرطان سینه همیشه با توده شروع نمی شود بسته هستند ۵ نمایش سرطان سینه همیشه با توده شروع نمی شود ...


کلماتی برای این موضوع

سرطان پستان همیشه با توده شروع نمی شود …کارشناسان می گویند که از هر شش مورد سرطان پستان یکی با علائمی غیر از توده های مظنون راه های درمان سرطان پستان در زنانبا توجه به اینکه سرطان پستان، یکی از شایع‌ترین سرطان‌ها در خانم‌ها می‌باشد، تمامی اشتباه زنان درباره سرطان سینهاگرچه سرطان پستان یکی از شایع ‌ترین سرطان‌ ها در زنان است و باید مورد توجه بسیاری سرطان سینه سرطان پستان – علل ، تشخیص ، …سرطان سینه سرطان پستان، شایع ترین کنسر در زنان و اولین علت مرگ ناشی از سرطان در زنان مرکز جامع سرطان مقالاتآنچه باید در مورد سرطان پستان …آنچه باید در مورد سرطان پستان بدانید ™ مقدمه این مقاله حاوی هورمون پرولاکتین و سرطان پستان تالار گفتگوی بیوشیمی هورمون پرولاکتین و سرطان پستان بهداشت ترم اول قاینمروری بر کیست های پستان سایت پزشکان بدون مرز مسئول محتوای سایت های دیگر نیست شما نمی توانید با تکیه بر مطالبی که در سایت همه چیز در باره سرطان، علائم سرطان، درمان سرطان، سرطان …نشانه های هشدار دهنده سرطان پستان انجمن مقابله با سرطان غرب آسیا در ایران تشکیل می شودروزهایش بعد از سرطان دوران شیمی درمانی یام از سیر …عدد ۲۱۶ واسه همیشه تو ذهنم حکاکی شد امروز روز متفاوتی برا منه دیروز آزمایش خون اندازه طبیعی سینه دختران، سایز طبیعی پستان…اندازه طبیعی سینه دخترانسایز طبیعی پستاناندازه سینه ها و سلامتی دخترانسلامت پستان مرکز جامع سرطان مقالاتسرطان کبدسرطان کبد سرطان چیست؟ وقتی سلول‌های قسمتی از بدن شروع به رشد خارج از کنترل کند سرطان زنگ بیداری منهیچ چیز نمی تواند عرصه بر نگاه تو تنگ کند حتی زندگی با سرطان ببین ببین پرنده‌ای آنچه باید دربارۀ سرطان کولون روده بزرگ و رکتوم …چه باید دربارۀ سرطان کولون روده بزرگ و رکتوم راست روده بدانید کولون و رکتوم کولون و آماده کردن پستان ها برای شیردهی دانشنامه فرزندبارداریآمادگی برای شیردهی می توانید نوک پستان های خود را با ملایمت بمالید یا در بین انگشتان سرطان روده بزرگ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسرطانرودهبزرگسرطان روده بزرگ به انگلیسی که همچنین به نام‌های سرطان کولون، سرطان رکتوم انجمن علمی سرطان های زنان ایران پنجمین کنگره بین …بررسی پلی مورفیسم های ژن میتوکندریایی در بیماران ایرانی مبتلا به سرطان پستانبزرگ کردن سینه ها به صورت طبیعی با گیاهان …بهداشت و سلامتزنانبزرگ کردن سینه ها و داشتن پستان های خوش فرم و زیبا جزو آرزوها و تمایلات اکثر خانم ها در بیماری واگیر پزشکان ایرانسرطان روده بزرگ که تحت عنوان سرطان کولون، سرطان رکتوم و یا چنگار روده بزرگ نیز شناخته علائم و راههای درمان سرطان ریهسرطانریهسرطان ریه و سرطان ریهعلایم و سرطان ریه درمان دارد؟ و سرطان ریه و درمان آن و سرطان ریه بزرگ کردن سینه ها ، عوارض و مزیت پروتز سینهبهداشت و سلامتزنانبزرگ کردن اندازه سینه ها پستان و اعمال جراحی زیباسازی آن از شایع ترین جراحی های



لینک منبع :سرطان پستان همیشه با توده شروع نمی شود

سرطان پستان همیشه با توده شروع نمی شود - BBC Persian - BBC.com www.bbc.com/persian/science-37905931‎Cached8 نوامبر 2016 ... کارشناسان می گویند که از هر شش مورد سرطان پستان یکی با علائمی غیر از توده های مظنون شروع می شود. محققان از دانشگاه کالج لندن می گویند که زنان ... سرطان پستان همیشه با توده شروع نمی‌شود - ایسنا www.isna.ir/news/.../سرطان-پستان-همیشه-با-توده-شروع-نمی-شود‎Cached8 نوامبر 2016 ... کارشناسان می‌گویند که از هر شش مورد سرطان پستان یکی با علائمی غیر از توده‌های مشکوک شروع می‌شود. سرطان پستان همیشه با توده شروع نمی‌شود - مهرخانه mehrkhane.com/fa/.../سرطان-پستان-همیشه-با-توده-شروع-نمی‌شود‎Cached8 نوامبر 2016 ... دکتر "کارن کندی" مدیر موسسه تحقیقات ملی سرطان گفت: این پژوهش نشان می دهد خیلی زیاد پیش می‌آید که زنان با ظاهر شدن علائم سرطان پستان دکتر ... بالاترین: سرطان سینه همیشه با توده شروع نمی شود - Balatarin www.balatarin.com/permlink/2016/11/8/4342248‎Cached8 نوامبر 2016 ... کارشناسان می گویند که از هر شش مورد سرطان پستان یکی با علائمی غیر از توده های مظنون شروع می شود. محققان از دانشگاه کالج لندن می گویند که زنان ... سرطان پستان همیشه با توده شروع نمی‌شود | سلامت | خبروان khabarone.ir/news/4633774 8 نوامبر 2016 ... محققان می‌گویند، از هر شش مورد سرطان سینه یکی با علائمی غیر از توده‌های مشکوک شروع می‌شود. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، محققان کالج ... بهار نیوز - سرطان‌سینه همیشه با توده آغاز نمی‌شود baharnews.ir/news/120125/ 8 نوامبر 2016 ... گروه سلامت: کارشناسان می‌گویند که از هر شش مورد سرطان سینه یکی با علائمی غیر از توده‌های مشکوک شروع می‌شود. ... سرطان‌سینه همیشه با توده آغاز نمی‌شود ... آنها دریافتند زنانی که علائمی غیر از ظاهر شدن توده در پستان دارند به احتمال ... سرطان پستان همیشه با توده شروع نمی شود - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/790607/ محققان می گویند، از هر شش مورد سرطان سینه یکی با علائمی غیر از توده های مشکوک شروع می شود. محققان کالج لندن می گویند که زنان باید از سایر نشانه های هشداردهنده آگاه ... سرطان سینه همیشه با توده شروع نمی شود - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../سرطان-سینه-همیشه-با-توده-شروع-نمی-شود‎Cached8 نوامبر 2016 ... تهران - ایرنا - محققان می گویند، از هر شش مورد سرطان سینه یکی با علائمی غیر از توده های مشکوک شروع می شود. سرطان سینه همیشه با توده شروع نمی شود – آژانس خبری بین المللی کوکچه kokchapress.com/76470 8 نوامبر 2016 ... سرطان سینه همیشه با توده شروع نمی شود کارشناسان می گویند که از هر شش مورد سرطان پستان یکی با علائمی غیر از توده های مظنون شروع می شود. سرطان همیشه با توده شروع نمی شود - onvansho onvansho.ir/result/سرطان-همیشه-با-توده-شروع-نمی-شود.html سرطان پستان همیشه با توده شروع نمی شود بیماری مراقبت. محققان می گویند از هر شش مورد سرطان سینه یکی با علائمی غیر از توده های مشکوک شروع می . از شوره سر ...