مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ضرورت های زندگی برای زنان باردار

[ad_1]

، در این مقاله لیستی از بهترین راه‌ها برای ساده‌تر کردن زندگی برای نه ماه آینده‌ی شما آورده شده است. 

 

 ضرورت های زندگی برای زنان باردار

 

 زیاد هزینه نکنید


هزینه‌ی لازم برای لباس‌های بارداری اغلب دو برابر لباس‌های معمولی شماست و زیاد راحت یا جذاب نیستند. هزینه‌ای که صرف خرید این‌گونه لباس‌ها می‌کنید را تا حد ممکن کم کنید و سعی کنید از لباس‌های گشادی که همین حالا دارید استفاده نمایید.

قفسه‌ای در  دسترس داشته باشید

گذاشتن وسایل روی طبقات بالا یا کابینت‌های پایین می‌تواند مشکل بزرگی برای شما باشد، خصوصاً زمانی که شکمتان بزرگ‌شده و کمردرد دارید. بهتر است وسایل مورد نیاز را در قفسه‌هایی در دسترس بگذارید.

 ضرورت های زندگی برای زنان باردار

آب بدن را حفظ کنید

بدن شما زمانی که  فرد دیگری را داخلتان می‌سازد آب زیادی استفاده می‌کند. از این رو شما باید حتماً برای حفظ سلامت خود H20 را در بدن جایگزین کنید. متأسفانه اگر دچار حالت تهوع شدید هستید شاید نگه‌داشتن آب زیاد در بدن کار سختی باشد. اگر نمی‌توانید در طول روز اندازه‌ی کافی آب بنوشید ناامید نشوید – گزینه‌های دیگری نیز برای شما وجود دارد. خوراکی‌هایی مانند خیار و طالبی جایگزین‌های مناسبی برای آب هستند.

الکترولیت ها و پتاسیم دوست شما هستند

برای بسیاری از مادران گرفتگی عضلات پا یا دیگر عضلات در طول بارداری می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. ساده‌ترین راه برای مبارزه با این حالت دردناک حفظ الکترولیت و پتاسیم در بدن است. به جای نوشیدنی‌های ورزشی و قندی به سراغ آب‌های دارای الکترولیت بروید و در طول روز یک یا دو موز مصرف کنید.

 

اگر شب از گرفتگی عضلات رنج می‌برید مجبور نیستید دراز بکشید و آن را تحمل کنید. بلند شده و شروع به کشش یا ماساژ ماهیچه کنید. با این کار گرفتگی متوقف‌شده و شما راحت تر به خواب خواهید رفت.

 

ضرورت های زندگی برای زنان باردار
 
آمادگی داشته باشید

بالأخره این اتفاق می‌افتد: بر اثر هورمون‌ها شما یک  لحظه خوبید و سپس حس می‌کنید خسته و بی‌حوصله شده‌اید. این اتفاق نباید شما، دوستان یا خانواده را شگفت‌زده کند. آن‌ها را برای رویارویی با این شرایط در طول بارداری و حتی پس از تولد نوزاد آماده کنید.

 

اگر برای این لحظه آماده نشده باشید ممکن است ناگهان جیغ وحشتناکی برای یک موضوع پیش‌پاافتاده بر سر یکی از عزیزان خود بکشید. از آن‌ها از قبل بخواهید در این شرایط شما را درک کرده و در صورت نیاز کمی تنهایتان بگذارند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


16 ا کتبر 2016 ... در این مقاله لیستی از بهترین راهها برای سادهتر کردن زندگی برای نه ماه آیندهی شما آورده شده است. ضرورت های زندگی برای زنان باردار ...10 ساعت قبل ... قطعا باردار شدن و بارداری تجربه شگفتانگیزی برای خانمها است. اما این تجربه بزرگ با تغییرات روحی و جسمی زیادی همراه است که خواه یا ناخواه زندگی ...وبسایت ویکی 5040: در این مقاله لیستی از بهترین راهها برای سادهتر کردن زندگی برای نه ماه آیندهی شما آورده شده است. ضرورت های زندگی برای زنان باردار. زیاد هزینه ...وبسایت ویکی 5040: در این مقاله لیستی از بهترین راهها برای سادهتر کردن زندگی برای نه ماه آیندهی شما آورده شده است. ضرورت های زندگی برای زنان باردار. زیاد هزینه ...10 ساعت قبل ... ضرورت های زندگی برای زنان باردار. خلاصه خبر. وب سایت ویکی 5040: در این مقاله لیستی از بهترین راه ها برای ساده تر کردن زندگی برای نه ماه آینده ی ...9 ساعت قبل ... Home بخش اخبارها اخبار رسانه ها ضرورت های زندگی برای زنان باردار ... قطعا باردار شدن و بارداری تجربه شگفتانگیزی برای خانمها است. اما این تجربه ...مجله تفریحی دنیای خبر تفریحی سرگرمی اخبار روز ایران و جهان پزشکی سلامت سبک زندگی زناشویی مد و زیبایی مجله تفریحی سرگرمی کامپیوتر و موبایل.8 ساعت قبل ... ضرورت های زندگی برای زنان باردار. وبسایت ویکی ۵۰۴۰: در این مقاله لیستی از بهترین راهها برای سادهتر کردن زندگی برای نه ماه آیندهی شما آورده شده ...ضرورت های زندگی برای زنان باردار. ۱۸ آبان ۱۳۹۵ بدون دیدگاه. آب بدن را حفظ کنید. بدن شما زمانی که فرد دیگری را داخلتان میسازد آب زیادی استفاده میکند. از این رو شما ...10 ساعت قبل ... قطعا باردار شدن و بارداری تجربه شگفتانگیزی برای خانمها است. اما این تجربه بزرگ با تغییرات روحی و جسمی زیادی همراه است که خواه یا ناخواه زندگی ...


کلماتی برای این موضوع

نوشیدنی برای تقویت زنان باردارزنان باردار باید از خود مراقبت کنند که سرما نخورند چرا که سرفه و عطسه بیش از حد می لیست غذاهای ممنوعه برای خانم های بارداراز اولین قرارملاقاتتان با دکتر در دوران بارداری، حرف‌های زیادی درمورد مواد غذایی که لحظه های سخت پرستاران اورژانساین اولین و آخرین زندگی ماست ، معنا در زندگی ما توسط خود ما ساخته می شود فیلم های مردمان پورتال جوانان ایرانیهیچکس منکر درمان‌های جدید و پیشرفته نیست واقعاً بدون داروهایی مثل پنیسیلین برای پاسخ به سئوالات شما مادران باردار در رابطه با تست …پاسخ به سئوالات شما مادران باردار در رابطه با تست های سلامت جنین دابل مارکر و کواد ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئیروابط جنسی بخش مهم زندگی هر زوج است و هر گونه عاملی که به این رابطه آسیب برساند، می دوران بارداری دانستنی ها در بارداری تلاش نمایید تا در دوران بارداری ، درست پیش ازانجمن علمی سرطان های زنان ایران پنجمین کنگره بین …انجمن علمی سرطان های زنان ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه علوم نحوه مصرف قرص آهن زنان توانمندپریسا ترابی ، مدیر اداره بهبود تغذیه ی وزارت بهداشت گفت نیاز زنان به آهن در دوران همه چیز در مورد یائسگی زیباشو دات کامیائسگی یک مرحله طبیعی از زندگی زنان است که با یک سری تغییرات همراه است برخی از تدابیر دوران بارداریآداب معنوی بارداریدرمان های ساده و عملی انگل های گوارشیبازدید روش های تعیین جنسیت جنینبازدیددرمان خارش ناحیه تناسلی در زنان سلامت نیوزشرایط خاص ناحیه تناسلی در زنان ، این ناحیه را مستعد ابتلا به خارش می کند محیط مرطوب و طب اسلامی دانلود صوت سلسله مباحث صوتی …دانلود صوت بخش سخنرانی های آموزشی پیشرفته سلسله مباحث پیرامون بیـماری هـای زنـانارتباط با دوست پسر، بعد از ازدواج شهر سوالراه های کنترل و روش های کم کردن و از بین بردن نیروی شهوت و تمایلات جنسی زناشویی برای تعریف آموزش بهداشت سایت بهداشت محیط ایرانتعریف آموزش بهداشت تعریف آموزش بهداشت به طور کلی، آموزش و بهداست عبارت است از مامایی پزشکان ایران تقریباً یک سوم بچه های متولد شده از مادران مبتلا به ایدز ، در طی دوران بارداری ، حین قرائتی مبارز کلیپمحسن پاسخ در تاریخ اسفند ۲۱م ۱۳۹۳ ۱۸۰۹ راه های کنترل و روش های کم کردن و از بین بردن چرا یک مرد مسلمان می تواند چهار زن به همسری بگیرد؟ …تفاوت های ذاتی زن و مرد رمز اساسی این تفاوت است و اندک توجهی نشان می دهد که تفاوت در



لینک منبع :ضرورت های زندگی برای زنان باردار

ضرورت های زندگی برای زنان باردار - wiki 5040 wiki.5040.ir/ضرورت-های-زندگی-برای-زنان-باردار.html‎Cached16 ا کتبر 2016 ... در این مقاله لیستی از بهترین راه‌ها برای ساده‌تر کردن زندگی برای نه ماه آینده‌ی شما آورده شده است. ضرورت های زندگی برای زنان باردار ... ضرورت های زندگی برای زنان باردار - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/bardari/pregnant4-women.html‎Cachedدانستنی های بارداری زن باردار بارداری,مراقبت های دوران بارداری,زنان باردار,لباس‌های بارداری,هزینه های بارداری, ضرورت های زندگی برای زنان باردار -آکا - آکاایران www.akairan.com/koodak/hygiene-lady/news20161022156156803.html 22 ا کتبر 2016 ... آکاایران: ضرورت های زندگی برای زنان باردار. بهترین راه ها برای ساده تر کردن زندگی برای نه ماه بارداری. به گزارش آکاایران: در این مقاله لیستی از ... ضرورت های زندگی برای زنان باردار،زنان باردار • همراه با علم baelm.net/tag/ضرورت-های-زندگی-برای-زنان-باردار،زنان/ مطالب بسیار مهم برای داشتن “نه ماه بارداری” و حاملگی راحت و مطمئن در این مقاله لیستی از بهترین راهها برای ساده‌ تر کردن زندگی برای نه ماه بارداری آورده شده است. ضرورت های زندگی برای زنان باردار - برترین‌ها | دمادم https://damadam.ir/news/ضرورت-های-زندگی-برای-زنان-باردار/4184562 قطعا باردار شدن و بارداری تجربه شگفت انگیزی برای خانم ها است. اما این تجربه بزرگ با تغییرات روحی و جسمی زیادی همراه است که خواه یا ناخواه زندگی مادران را تحت ... ضرورت های زندگی برای زنان باردار - onvansho onvansho.ir/result/ضرورت-های-زندگی-برای-زنان-باردار.html دانستنی های بارداری باردار بارداری مراقبت های دوران بارداری زنان باردار لباس‌های . تدابیر دوران بارداری 1 shiateb com در صورت ضرورت از آرام بخش های ساده در زندگی های ... ضرورت های زندگی برای زنان باردار - شماخبر www.shomakhabar.com/news/.../ضرورت-های-زندگی-برای-زنان-باردار قطعا باردار شدن و بارداری تجربه شگفت‌انگیزی برای خانم‌ها است. اما این تجربه بزرگ با تغییرات روحی و جسمی زیادی همراه است که خواه یا ناخواه زندگی مادران را تحت ... [PDF] 1391 ﺑﺮرﺳﻲ ﻛﻴﻔﻴﺖ زﻧﺪﮔﻲ در زﻧﺎن ﺑﺎردار در ﺷﻬﺮ ﻓﺮﺧﺸﻬﺮ در ﺳﺎ - دانشگاه علوم ... jcnm.skums.ac.ir/article-1-68-en.pdf‎Cachedدر دوران ﺑﺎرداری ﻗﺎﺑﻞ ﺳﻨﺠﺶ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺳﻨﺠﺶ ﻛﻴﻔﻴﺖ. زﻧﺪﮔﻲ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰی ﺑﺮای ﻣﺮاﻗﺒﺖ ﻣﺎدران، ﻧﻮزادان و. درک و ﻓﻬﻢ ﺿﺮورت وﺟﻮد اﻳﻦ ﻣﺮاﻗﺒﺖ ﻫﺎ ﺑﺮای. ﺳﻴﺎﺳﺖ ﮔﺬاران و اﻧﺠﻤﻦ ﻫﺎی ﻣﺮاﻗﺒﺖ از ﺳﻼﻣﺖ اﻫﻤﻴﺖ. ضرورت های زندگی برای زنان باردار - شفا آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27857398 9 نوامبر 2016 ... ضرورت های زندگی برای زنان باردار. قطعا باردار شدن و بارداری تجربه شگفت انگیزی برای خانم ها است. اما این تجربه بزرگ با تغییرات روحی و جسمی ... آزمایش های ضروری دوران بارداری کدامند؟ - نمناک namnak.com/آزمایش-های-ضروری-دوران-بارداری.p24012‎Cachedنمناک سبک زندگیبارداری و نوزاد آزمایش های ضروری دوران بارداری کدامند؟ ... بعضی از این آزمون ها در همه زنان لازم است اما انجام برخی از آن ها با توجه به نظر پزشک و در مواردی ...