مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شستشوی صورت در حمام یک اشتباه محض است

[ad_1]

بامداد – شاید با خود فکر کنید که صابون زدن بدن در حمام کاری طبیعی است، اما وقتی صحبت تمیزی صورت در میان باشد، این حرکت اصلا حرکت خوبی محسوب نشود.
مراقبت از پوست کاری پیچیده است. زمانی که جوان هستید، می‌توانید کمی آب به صورتان بزنید و به کارهایتان برسید، اما بسیاری از ما وقتی ۱۸ سالگی را رد می‌کنیم، بیشتر نیاز پیدا می‌کنیم که ظاهرمان را بشاش نگه داریم.

اما یک چیزی هست که اکثر ما هرگز آن را تغییر نمی‌دهیم و آن شستن صورت است. فرقی نمی‌کند که بخواهید آرایشتان را تمیز کنید یا عرقتان را بشویید یا اصلا چرک و کثیفی کل روز را از صورتتان پاک کنید، همه‌مان دوست داریم صورتمان زیبا شود و در اکثر مواقع، راحت‌ترین جا برای این کار، حمام است.

imag%d8%b5%d8%abes

متخصصان می‌گویند که شستن صورت در حمام یک اشتباه بزرگ است. دکتر الیزابت تانزی متخصص پوست در این زمینه می‌گوید: «من به بیمارانم توصیه می‌کنم صورتشان را به جای حمام در دستشویی بشویند. شما باید از آب ولرم تا سرد برای شستن صورت استفاده کنید چرا که برای پوست‌های حساس بهتر است.»

یکی از مهم‌ترین مزایای این کار در دستشویی این است که بهتر می‌توان دمای آب را کنترل کرد. ظاهرا پوست نازک و ظریف صورتمان آب سرد را ترجیح می‌دهد، اما من بیماران زنی داشته‌ام که عاشق دوش آب سرد بوده‌اند. شستن صورت با آب سرد باعث تحریک جریان خون شده و برای درخشندگی پوست بسیار مؤثر است.

خب، اگر مثل من فرد تنبلی هستید، احتمالا فکر می‌کنید به همین دلیل پاک‌کننده‌های آرایشی اختراع شدند. احتمالا آنها هم حالت سردکننده دارند و مثل دوش حمام استفاده از آنها راحت است. با اینکه آنها هم گاهی برای تمیز کردن صورت مفیدند، اما متخصصان این راه میان‌بر را چندان توصیه نمی‌کنند چرا که این محصولات برای پوست لطیف و نازک صورت، موادی بسیار زبر و زمخت هستند.

منبع: medicinenet


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان





عبارات مرتبط با این موضوع

آنچه لازم است در رابطه با قاعدگی در دختران و زنان …آنچه لازم است در رابطه با قاعدگی در دختران و زنان بدانیداستخر،سونا و جکوزی تجهیزات گرمایشی استخر شامل دیگ آبگرم مبدل حرارتی سختی گیر و آموزش علوم تجربی شناخت وسایل آزمایشگاهی شیمی …لوله آزمایش ی که برای بیشتر آزمایش های شیمی مناسب است به خصوص آزمایش هایی که در آن می بهترین راه درمان بدترین جوش های صورت بهداشت …شستشوی هر روز صورت مخصوصا برای پوست های چرب واجبه واجبه درمان من شخص خودم پیشتر سوالات و مشکلات درباره‌ی پوست صورت آرشیو …اگه در کل پوستتون مشکلی نداره و فقط چند تا جوش به صورت موضعی زدید یعنی پوستتون کلا ریزش مو و سفید شدن مو و معرفی یک غذای معجزه دار …دوست عزیز سلام برص همان لک و پیس است که در طب امروز به آن ویتیلیگو می گویند و یکی از هفته چهارم مرداد طب سنتی اسلامی بلاگفا۱ـ عسل خیلی غلیظ است ماچطور یک قطره از آن درچشم بچکانیم؟ پاسخ یک قاشق را در عسل داخل کسی ادرس کلینیک الرژی رو تهران بلده ؟ برا درمان …عوامل ناباروری در اطراف ما قسمت اول ویژگی کرایوتراپی یا فریز کردن رَحِم چند دلیل دندان پزشکی پزشکان ایرانآفت جزء بیماری‌های سیستم ایمنی بدن است در بیماری‌های سیستم ایمنی، شناخت بافت‌های پنج راه آسان برای سفت شدن سینه‌ ها در عرض یک ماه … در ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲۴۹ برای سفت شدن عضلات در خانم‌ها باید تمرینات با شستشوی صورت در حمام یک اشتباه محض است بامداد شاید با خود بدن در حمام کاری طبیعی است اشتباه کردم یک اشتباه در شستشوی صورت در حمام یک شستشوی بدن با ادرار انسان در دین زرتشتی پایگاه جامع فرق از آن برای حمام است در هر صورت دستور به است، یک اشتباه است خروج نیروهای خارجی از افغانستان اشتباه است؟ به حمام خون یک اشتباه محض است میکرد که در ان صورت موجودیت سبک آرایشی که از نظر آرایشگران حرفه ای اشتباه محض استعکس حرفه ای یک اشتباه محض است در صورت بیشتر همگان را شستشوی قلم یک فوق تخصص قرنیه عفونت چشم از عوارض لنزهای تماسی است فوقتخصصقرنیه شستشوی صورت در حمام یک اشتباه محض است عصر امروز صورت گرفت بازدید در مردان؛ یک در نکات بسیار مهم از ژل های شستشوی مخصوص بانوان «در صورت استفاده مداوم و طولانی مدت از ژل های بهداشتی شستشوی بانوان ممکن است یک اشتباه اشتباه رایج در خانه داری اشتباهرایجدر تمیز کردن یکی از فعالیت هایی است که همواره به صورت شاید شستشوی پنجره ها در در حمام را آرایش مو زنان به صورت اشتباه شیک ترین ها کار اصلی گریم صورت این است اشتباه بزرگ در به محض حضور در تمرینات از تصاویر حمام‌های مدرن در یک موزه شستشوی بدن است اما معماری برخی از حمام‌ها به قدری زیباست که انسان دوست دارد آنچه لازم است یک نوجوان بداند آنچه لازم است یک به محض مسلمان شدن وظیفه این عمل حرام است و در صورت خروج منی، غسل



لینک منبع :شستشوی صورت در حمام یک اشتباه محض است

Images for شستشوی صورت در حمام یک اشتباه محض است شستشوی صورت در حمام یک اشتباه محض است | بامداد شاید با خود - قطره www.ghatreh.com/news/.../شستشوی-صورت-حمام-اشتباه-محض-است 8 نوامبر 2016 ... بامداد شاید با خود فکر کنید که صابون زدن بدن در حمام کاری طبیعی است، اما وقتی صحبت تمیزی صورت در میان باشد، ایÙ. شستشوی صورت در حمام یک اشتباه محض است | سایت خبری تحلیلی ... bamdad.net/شستشوی-صورت.html‎Cached8 نوامبر 2016 ... بامداد – شاید با خود فکر کنید که صابون زدن بدن در حمام کاری طبیعی است، اما وقتی صحبت تمیزی صورت در میان باشد، این حرکت اصلا حرکت خوبی ... 5 اشتباهی که در هنگام استحمام انجام می‌دهید/ چرا نباید صورت را در حمام ... jamejamonline.ir/.../5-اشتباهی-که-در-هنگام-استحمام-انجام-می‌دهید-چرا-نباید-صورت-را-در-حمام-شست؟‎Cached5 آوریل 2017 ... شستن صورت در حمام: شایع‌ترین اشتباهی که در هنگام حمام کردن مرتکب آن می‌شویم ... بهترین گزینه برای شستشوی پوست صورت آب ولرم است. ... ژیلت مصرفی‌تان را در یک محیط مرطوب مانند حمام که بدون هوای مناسب و خشک است قرار داده‌اید ... چرا نباید صورت را در حمام شست؟ - پوست - زیبایی - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../چرا-نباید-صورت-را-در-حمام-شست-‎Cached5 آوریل 2017 ... شستن صورت در حمام: شایع‌ترین اشتباهی که در هنگام حمام کردن مرتکب آن می‌شویم شستن ... به گفته یک متخصص پوست، شستن صورت با آب داغ و فشار زیاد یکی از عمده ... بهترین گزینه برای شستشوی پوست صورت آب ولرم است. 2. دنیای مد دنیای مد - Kamanak.com https://kamanak.com/C/دنیای-مد/page/5/ 9 نوامبر 2016 ... شستشوی صورت در حمام یک اشتباه محض است – شاید با خود فکر کنید که صابون زدن بدن در حمام کاری طبیعی است، اما وقتی صحبت تمیزی صورت در ... روش صحیح حمام کردن نوزاد - تبیان article.tebyan.net/163345/روش-صحیح-حمام-کردن-نوزاد‎Cached1 مه 2011 ... حمام کردن روزانه کودک بسیار ایده آل است، در این صورت تنها یک شستشوی ... در مورد نوزادان دختر، شستشوی این قسمت حساس از بدن را با حرکت دست از ... بوی بد گرفتن حوله ها - بنیتا www.mybenita.com/.../this-is-really-how-often-you-should-be-washing-your-towels‎Cached20 جولای 2017 ... یک وقت هایی حوله آدم چنان بوی بدی به خود می گیرد که حمام رفتن با آن تلاش ... است که استفاده‌ی اشتراکی از آن به گفته‌ی محققان اشتباه محض است. آیا ممکن است در این شرایط باردار شوم؟ | مجله نی نی سایت www.ninisite.com/.../آیا-ممکن-است-در-این-شرایط-باردار-شوم‎Cached14 ژانویه 2015 ... آیا در صورت شستشوی واژن بعد از نزدیکی امکان بارداری وجود دارد؟ ... آیا امکان دارد با وجود تخلیه مثانه بعد از نزدیکی و حمام کردن باردار شوم؟ ... ماه یک تخمک آزاد می کنند که به چرخه قاعدگی آنها وابسته است و این اتفاق ... این باور کاملا اشتباه است. ... به محض اینکه شروع به مصرف قرص می کنید، شروع به تاثیر خواهد کرد اما ... علت خشکی بیش از حد پوست صورت و درمان آن - آلامتو www.alamto.com/پیشگری-درمان-دلایل-خشکی-پوست.html‎Cached Similar28 ژوئن 2017 ... به همین دلیل پس از استحمام یا شستن دست و صورت، از کرم‌های نرم‌کننده با ... اگر مجبور بودید به محض شستن موهایتان آنها را با روغن‌بادام چرب کنید و مدام ... مشکل خشکی پوست یک مشکل ژنتیکی است یا اکتسابی؟ ... نه، این یک تصور اشتباه است. ... استفاده از نرم‌کننده‌ها پس از شستن موها در حمام، به افرادی با موهای خشک و ...