مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سریع ترین و موثرترین شربت طبیعی ضد سرفه

[ad_1]
سریع ترین و موثرترین شربت طبیعی ضد سرفه

خبرگزاری آریا- مطالعات نشان داده‌اند آناناس خواص فراوانی دارد و ترکیبی ساده از آن می‌تواند در درمان گلودرد و سرفه‌های ناشی از قرار گرفتن در هوای آلوده بسیار موثر باشد.
به گزارش سرویس اخبار جذاب و مفید خبرگزاری آریا، سایت "لایف هاک" در گزارشی به نقل از پژوهشگران نوشت، سرفه یکی ازبیشترین نشانه های ابتلا به آنفولانزا و سرماخوردگی است، و بیماران برای از بین بردن آن از داروهای تجویزشده توسط پزشک استفاده می کنند.
اما درمان با روشهای طبیعی همیشه مفیدترند که زیرا فاقد هرگونه عوارض جانبی نامطلوبند؛ در این بین آناناس، محتوی ترکیبی از مواد مغذی برای مبارزه با التهابات بوده و باکتری های موجود در گلو را از بین می برد.
متخصصان بر این باورند که نوشیدن پنج بار آب آناناس برای درمان سرفه ناشی از آنفولانزا موثرتر از شربت موجود در داروخانه هاست، به علاوه حاوی مقدار زیادی ویتامین c است. این نوشیدنی دارای ماده بروملین و آنزیمی است که خواص ضد التهابی دارد و باکتری‌ها و عفونت‌ها را از بین می‌برد.
مطالعات نشان داده اند که آب آناناس تازه می تواند تا پنج برابر سریع تر از شربت های سنتی، مخاط را تسکین دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

مقاله شرح گیاه نعناع شرح گیاه نعناع نعناع گیاه ی است علفی و چند ساله که علاوه بر ساقه زیر زمینی که گیاه را طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسیچرا از شیر و ماست استفاده نکنیم؟ هورمون پاراتیروئید، کالسیتونین، ویتامین استخوانمواد مخدر و مشروبات الکلی کلیۀ اخبار و بحث های …مواد مخدر و مشروبات الکلى در باره مواد مخدر و مشروبات الکلى نامشروع هیچگونه سازشى بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست …سرطان دومین علت مرگ ومیر در کشورهای صنعتی و سومین علت مرگ ومیر در کشورهای در حال توسعه خبرگزاری آریا سریع ترین و موثرترین شربت طبیعی ضد سرفه سریعترین سریع ترین و موثرترین شربت طبیعی ضد سرفه از واکنش رسمی و دیپلماتیک تا نظامی و هسته خبرگزاری آریا برچسب ضد سرفه ضدسرفه واکنش ایران به پیروزی ترامپ؛ از واکنش رسمی و دیپلماتیک تا نظامی و هسته ای موثرترین ماسک های طبیعی برای رفع چین و چروک در کوتاه ترین زمان … سلامت پوست، مو و ناخن موثرترین ماسک های طبیعی برای سریع ترین و موثرترین ماسک رفع چین و چروک کرم ضد سریع سریع سریع ترین راه ها پوسیدگی دندان شربت سرفه بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا بانک اطلاعات داروهای گیاهی وگیاهان دارویی ایرطب داروهای ضد سرفه ، ضد برونشیت ، ضد آسم و ضد داروهای ضد عفونی کننده و ضد شگفتى در انتخابات ریاست جمهورى آمریکا کامل مى شود دبلیو خبر لحظه به لحظه با اعلام نتایج انتخابات آمریکا کلینتون لحظه به لحظه با اعلام نتایج انتخابات آمریکا کلینتون درمان سرماخوردگی به روش طبیعی یکی از مهم‌ترین تاثیرات آن بیوتیک و ضد‌اسهال طبیعی و سرفه به جای آنکه ایتالیا به دنبال شراکت اقتصادی با استان هرمزگان خبرگزاری با حکم وزیر آموزش و پرورش «فرزانه» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش برای تقویت هوش و حافظه شربت عسل یا دو مثقال درمان سرما خوردگی و سرفه رفع سریع عفونت و



لینک منبع :سریع ترین و موثرترین شربت طبیعی ضد سرفه

خبرگزاری آریا - سریع ترین و موثرترین شربت طبیعی ضد سرفه www.aryanews.com/.../سریع-ترین-و-موثرترین-شربت-طبیعی-ضد-سرفه 9 نوامبر 2016 ... سریع ترین و موثرترین شربت طبیعی ضد سرفه. خبرگزاری آریا- مطالعات نشان داده‌اند آناناس خواص فراوانی دارد و ترکیبی ساده از آن می‌تواند در درمان ... سریع ترین و موثرترین شربت طبیعی ضد سرفه - آریا | دمادم https://damadam.ir/.../سریع-ترین-و-موثرترین-شربت-طبیعی-ضد-سرفه/4207895 سریع ترین و موثرترین شربت طبیعی ضد سرفه ... دارد و ترکیبی ساده از آن می تواند در درمان گلودرد و سرفه های ناشی از قرار گرفتن در هوای آلوده بسیار موثر باشد. موثرترین شربت طبیعی ضد سرفه! - العالم fa.alalam.ir/news/1883329 9 نوامبر 2016 ... موثرترین شربت طبیعی ضد سرفه! ... مطالعات نشان داده اند که آب آناناس تازه می تواند تا پنج برابر سریع تر از شربت های سنتی، مخاط را تسکین دهد. موثرترین شربت طبیعی ضد سرفه! - خورشید آنلاین https://iknaonline.ir/social/2694‎Cached9 نوامبر 2016 ... آناناس، ارزان ترین و موثرترین شربت ضد سرفه ... مطالعات نشان داده اند که آب آناناس تازه می تواند تا پنج برابر سریع تر از شربت های سنتی، مخاط را ... بهترین شربت سرفه با تاثیر فوری - نمناک namnak.com/بهترین-شربت-سرفه-با-تاثیر-فوری.p9515‎Cachedبهترین شربت سرفه و بهترین شربت سرفه با تاثیر فوری و بهترین و قوی ... بهترین داروها در دل طبیعت نهفته است و این بار هم بهترین تأثیر از راه طبیعی به دست خواهد آمد. میوه ی آناناس ضد احساس خارش گلو و سرماخوردگی است، پژوهشگران دریافته اند که ... عصاره خام از آناناس می تواند پنج بار سریع تر از شربت سرفه گلودرد را کاهش دهد. درمان سریع سرفه و گلودرد - نمناک namnak.com/درمان-سریع-سرفه.p8690‎Cachedدرمان سرفه به روش های طبیعی و خانگی سرفه و گلو درد ... به جرات می توان گفت چهار تخم بهترین داروی گیاهی برای درمان سرفه و گلودرد های شدید است. ... در اروپا به طور گسترده مصرف می شوند و از آنها به جای داروها و شربت های شیمیایی مصرف می کنند. ... حل کردن عسل در آبی با دمای بیش از 45 درجه باعث از بین بردن انزیم های ضد میکروب اون ... قویترین و موثرترین شربت ضد سرفه - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../قویترین-و-موثرترین-شربت-ضد-سرفه.html‎Cached8 سپر طبیعی در برابر آفتاب‌سوختگی ... قویترین و موثرترین شربت ضد سرفه ... سریع جذب می شود و آنزیم هایی دارد که به هضم غذا کمک می کند. و خوردن سه برش ... برچسب ها: آناناس سرفه شربت ضدسرفه ضد التهابی .... عجیب ترین روش درمان سر درد! سریع ترین و موثرترین شربت طبیعی ضد سرفه - لیست اخبار newslist.ir/news/.../t/سریع-ترین-و-موثرترین-شربت-طبیعی-ضد‎Cachedخبرگزاری آریا مطالعات نشان داده اند آناناس خواص فراوانی دارد و ترکیبی ساده از آن می تواند در درمان گلودرد و سرفه های ناشی از قرار گرفتن در هوای آلوده. کدام داروی ضدسرفه را بخوریم؟ - تبیان article.tebyan.net/265172/کدام-داروی-ضدسرفه-را-بخوریم-‎Cached11 دسامبر 2013 ... بیشتر داروهای ضدسرفه به نسخه پزشک نیازی ندارند و افراد می‌توانند با مراجعه به داروخانه آنها را تهیه و .... عسل، بهترین شربت سینه برای کودکان. قویترین و موثرترین شربت ضد سرفه - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../قویترین-و-موثرترین-شربت-ضد-سرفه‎Cached Similar13 نوامبر 2014 ... قویترین و موثرترین شربت ضد سرفه ... تحقیقات نشان داده است که عصاره خام از آناناس می تواند پنج بار سریع تر از شربت سرفه گلودرد را کاهش دهد.