مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پشتیبانی از تصاویر GIF به Whatsapp اضافه شد

[ad_1]

وب سایت جی اس ام - مریم فانی: واتساپ بالاخره امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های گیف را برای کاربران فراهم کرد؛ ویژگی محبوبی که فعلا تنها در دسترس کاربران نسخه iOS این اپلیکیشن است.

 

 پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF به Whatsapp اضافه شد

اپلیکیشن محبوب پیام‌رسان واتس اپ بدون سروصدا پشتیبانی از فایل‌های GIF را به نسخه iOS خود اضافه کرد و احتمالا این قابلیت به‌زودی به نسخه اندروید نیز اضافه می‌شود. علاوه بر این، ویژگی دیگری با نام موتور جستجوی GIF وجود دارد که ویدئوهای 6 ثانیه‌ای و Live Photos را به عکس‌های انیمیشنی تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، می‌توان به فایل‌های GIF عکس و ایموجی اضافه کرد، قبل از اینکه آنها را به اشتراک گذاشت. اما ویژگی دیگری که احتمالا به مذاق بسیاری خوش می‌آید امکان اضافه کردن این فایل‌ها به بخش علاقه‌مندی‌هاست تا خیلی سریع و راحت بتوان به آنها دسترسی پیدا کرد.

مدت‌هاست همه منتظر پشتیبانی از فایل های GIF در واتساپ هستند و به همین خاطر از جایگزین‌هایی مثل iMessage اپل استفاده می‌کنند؛ اپلیکیشنی که به صورت پیش‌فرض به موتور جستجوی GIF مجهز است و از اپلیکیشن‌های سوم شخص اشتراک‌گذاری GIF همچون Tumblr و GIF Keyboard استفاده می‌کند.

واتساپ اخیرا اشتراک‌گذاری عکس‌ها با شخصی‌سازی‌هایی مثل اضافه کردن متن، نقاشی یا ایموجی را اضافه کرده است و اکنون با پشتیبانی از GIF، بر قابلیت های اشتراک‌گذاری خود تاکید بیشتری می‌کند تا افراد بیشتری به استفاده از این پیام‌رسان تشویق شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از حرفه های در حال توسعه در ایران است امروزه بسیاری از کسب دانلود برنامه ویرایش حرفه ای تصاویر … بهبود در برخی از قسمت های ویرایش تصاویر تغییرات نسخه اضافه شدن یک قلم جدید برای دانلود برنامه واتس اپ …واتس آپ یکی از مسنجر های محبوب برای برقراری تماس های صوتی و ارسال پیام به صورت رایگان دانلود نرم افزار پی سی ورلد به صورت عادی دوربین های دیجیتال یا کامپکت ها ، گزینه ای به نام عکاسی پانوراما دانلود نرم افزار واتس اپ برای اندروید …نرمافزارواتساپدانلود نرم افزار واتس اپ برای اندروید نرم افزار واتس اپ دانلود نرم افزار گرفیک کورل دراو از لحاظ امور چاپ کورل دراو یک ویژگی بسیار مهم دارد که آن هم به خاطر برداری بودن آن استآموزش اینترنتترفتدهای اینترنتیاهو مسنجرآموزش یاهو مسنجر اینترنتترفند اینترنتآموزش اینترنتسرعت اینترنت ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این دانلود ……گرافیکطراحی بعدیبرای دانلود فایل ها از نرم افزار دانلود منیجر استفاده کنید فایل های چند بخشی را بصورت آپدیتنصب اپلیکیشن های کرک شده،بدون نیازبه …… ؛ باز کردن نوتیفکیشن‌ها با استفاده از جسچر لمس سه بعدی توییکی برای رایگان اجتماعی » پشتیبانی از تصاویر به اضافه شد پشتیبانی از تصاویر به های را به نسخه خود اضافه با پشتیبانی از پشتیبانی از تصاویر به اضافه شد صبحانه آنلاین هم به کشور صادر شد تصاویر به اضافه پشتیبانی از فایل‌های را پشتیبانی از تصاویر به اضافه شد پشتیبانی از تصاویر درجه ای در شبکه پشتیبانی از تصاویر درجه ای در شبکه پشتیبانی از تصاویر درجه ای در شبکه برچسب‌ها گوگل ترنسلیت برچسب‌ها گوگل ترنسلیت برچسب‌ها گوگل ترنسلیت تصاویر و ویدیو‌های گوگل پلاس شما را به تصاویر و ویدیو‌های گوگل پلاس شما را به تصاویر و ویدیو‌های گوگل پلاس شما را به پشتیبانی از تصاویر به اضافه شد پشتیبانی از تصاویر به اضافه شد پشتیبانی از تصاویر به اضافه پشتیبانی از فایل‌های به اردوی تیم ملی اضافه شد پشتیبانی از تصاویر به اضافه شد مجله راگا پشتیبانی از فایل‌های را به نسخه خود اضافه کرد و قبل از ازدواج و تصاویر پشتیبانی از تصاویر به اضافه شد برترین ها خبر از تصاویر به پشتیبانی از فایل های را به نسخه خود اضافه کرد و احتمالا این پشتیبانی از تصاویر به اضافه شد برترین ها پشتیبانی از تصاویر به را نیز به آیفون هایش اضافه و غذاها از آن استفاده می شد به پشتیبانی از تصاویر متحرک به اضافه شد پشتیبانیاز اخبار پشتیبانی از تصاویر متحرک به اضافه شد پشتیبانی از تصاویر به واتس‌اپ اضافه شد فارنت پشتیبانی از را پشتیبانی کامل از تصاویر متحرک سرانجام به واتس‌اپ اضافه شد پشتیبانی از تصاویر به اضافه شد پشتیبانی از تصاویر به به اضافه شد پشتیبانی از فایل‌های را پشتیبانی از تصاویر به اضافه شد درج اَگهی رایگان خرید و فروش خودرو،املاک،ثبت اَگهی استخدام و کاریابی،تبلیغات گردشگری



لینک منبع :پشتیبانی از تصاویر GIF به Whatsapp اضافه شد

پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF به Whatsapp اضافه شد - جی اس ام www.gsm.ir/.../پشتیبانی-از-تصاویر-متحرک-GIF-به-Whatsapp-اضافه-شد/‎Cached9 نوامبر 2016 ... پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF به Whatsapp اضافه شد. مریم فانی. واتساپ بالاخره امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های گیف را برای کاربران فراهم کرد؛ ... پشتیبانی از تصاویر GIF به Whatsapp اضافه شد - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../پشتیبانی-از-تصاویر-gif-به-whatsapp-اضافه-شد‎Cached9 نوامبر 2016 ... اپلیکیشن محبوب پیام‌رسان واتس اپ بدون سروصدا پشتیبانی از فایل‌های GIF را به نسخه iOS خود اضافه کرد و احتمالا این قابلیت به‌زودی به نسخه ... پشتیبانی از تصاویر GIF به Whatsapp اضافه شد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../پشتیبانی-از-تصاویر-GIF-به-Whatsapp-اضافه-شد/4210068 اپلیکیشن محبوب پیام رسان واتس اپ بدون سروصدا پشتیبانی از فایل های GIF را به نسخه iOS خود اضافه کرد و احتمالا این قابلیت به زودی به نسخه اندروید نیز اضافه ... پشتیبانی از تصاویر GIF به Whatsapp اضافه شد - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../پشتیبانی-از-تصاویر-GIF-به-Whatsapp-اضافه-شد/4210722‎Cachedپشتیبانی از تصاویر GIF به Whatsapp اضافه شد. وب سایت جی اس ام – مریم فانی: واتساپ بالاخره امکان اشتراک گذاری فایل های گیف را برای کاربران فراهم کرد؛ ... پشتیبانی از تصاویر GIF به واتس‌اپ اضافه شد | فارنت farnet.ir/1395/08/165415/gif-support-for-whatsapp/‎Cached8 نوامبر 2016 ... پشتیبانی کامل از تصاویر متحرک GIF سرانجام به واتس‌اپ اضافه شد ... به تازگی این اپلیکیشن قابلیت پشتیبانی از فرمت GIF را به نسخه iOS اضافه کرده تا کاربران خود را راضی‌تر از همیشه نگه‌دارد و همچنین قصد ... whatsapp-gif. پشتیبانی از تصاویر GIF به Whatsapp اضافه شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../پشتیبانی-از-تصاویر-GIF-به-Whatsapp-اضافه-شد/ 3 فوریه 2017 ... اپلیکیشن محبوب پیام‌رسان واتس اپ بدون سروصدا پشتیبانی از فایل‌های GIF را به نسخه iOS خود اضافه کرد و احتمالا این قابلیت به‌زودی به نسخه ... پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF به Whatsapp اضافه شد - جی اس ام ... khabarfarsi.com/u/27894601 9 نوامبر 2016 ... پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF به Whatsapp اضافه شد. واتساپ بالاخره امکان اشتراک گذاری فایل های گیف را برای کاربران فراهم کرد؛ ویژگی ... پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF به Whatsapp اضافه شد | واتساپ ... www.ghatreh.com/.../پشتیبانی-تصاویر-متحرک-Whatsapp-اضافه‎Cached10 نوامبر 2016 ... پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF به Whatsapp اضافه شد. واتساپ بالاخره امکان اشتراک گذاری فایل های گیف را برای کاربران فراهم کرد؛ ویژگی ... پشتیبانی از تصاویر GIF به Whatsapp اضافه شد - سایت خبری ... tnews.ir/news/af4c73928350.html واتساپ بالاخره امکان اشتراک گذاری فایل های گیف را برای کاربران فراهم کرد؛ ویژگی محبوبی که فعلا تنها در دسترس کاربران نسخه iOS این اپلیکیشن است. پشتیبانی از تصاویر GIF به Whatsapp اضافه شد – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/277228/‎Cachedپشتیبانی از تصاویر متحرک GIF به Whatsapp اضافه شد. اپلیکیشن محبوب پیام‌رسان واتس اپ بدون سروصدا پشتیبانی از فایل‌های GIF را به نسخه iOS خود اضافه ...