مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه بهترین خورش قورمه سبزی

[ad_1]

آموزش تهیه بهترین خورش قورمه سبزی

آموزش تهیه بهترین خورش قورمه سبزی

محبوبیت خورش قورمه سبزی را جا افتاده بودن آن مشخص می کند و هر کدبانویی که خورش جا افتاده تر درست کند نتیجه بهتری می گیرد. از قدیم قورمه سبزی غذای محبوبی بین ایرانی ها بوده است و اکثر مردم این غذای خوشمزه را دوست دارند، فقط باید به آن زمان بدهید تا به قول ما ایرانی ها قشنگ جا بیفتد. خوشمزگی این غذا به سبزی تازه اش می باشد.

 

مواد لازم:
زردچوبه به میزان لازم
نمک به میزان لازم
آب غوره ۲قاشق سوپ خوری
لیمو عمانی ۴ عدد
روغن به میزان لازم
پیاز ۱ عدد
لوبیا چیتی ۱ لیوان
گوشت گوسفندی ۵۰۰ گرم
سبزی قورمه ۳ کیلوگرم
آموزش تهیه بهترین خورش قورمه سبزیتره خاصیتی شبیه سیر و پیاز دارد و برای عفونت ها موثر است. همین طور مدر و ملین است، اما نفخ می آورد .جعفری هم مدر است و برای دفع سنگ کلیه به کار می آید. همین طور تب بر است. گشنیز خاصیت میکروب کشی دارد و برای عفونت ها مفید است. همچنین برای بیماری های دهان و دندان عالی است .

 

برای تسکین درد صفرا و همین طور التهاب معده مفید است. در ضمن آرام بخش هم هست. اسفناج فیبر زیادی دارد و آنتی اکسیدان بسیار قوی است و همین طور خون را قلیایی می کند. همین کافی است که آن را ضد سرطان بدانیم .

 

کلسترول را پایین می آورد و برای فشار خون هم مفید است و در نهایت شنبلیله باعث ازدیاد شیر در مادران شیرده می شود و در تقویت قلب هم موثر است. خاصیت ضد التهابی هم دارد. لیمو عمانی یا امانی منبع غنی کلسیم و پتاسیم و سرشار از ویتامین ث می باشد و برای کاهش کلسترول مفید است. لیمو عمانی ضد نفخ است و التیام دهنده سرفه و سرما خوردگی .

 

جعفری و تره و شنبلیله گرم و خشک هستند. گشنیز و لیمو عمانی سرد و خشک هستند و اسفناج سرد و تر است.

 

طرز تهیه:

1-اگر خودتان سبزی را پاک می کنید، ساقه های بلند آن را جدا کنید تا قورمه سبزی شما مزه ی آش ندهد.

 

2-پس از خرد کردن آن را در روغن سرخ کنید. خیلی ها سبزی را آن قدر سرخ می کنند تا سبزی سیاه شود ولی در این حالت دیگر هیچ یک از خواص سبزی باقی نمی ماند پس بهتر است با کمی تغییر رنگ سبزی را بردارید.

 

3-اگر شنبلیله خشک دارید حین سرخ شدن به آن اضافه کنید، عطر خوبی دارد.

 

4-پیاز را نگینی خرد کرده و در روغن تفت دهید.

 

5-زرچوبه را اضافه کنید و سپس گوشت را اضافه کرده و کمی تفت دهید.

 

6-دو لیوان آب اضافه کنید و در قابلمه را بگذارید. (می توانید گوشت را در زود پز هم بپزید.)

 

7- لوبیا را باید از شب قبل در آب خیس کنید . اگر احیانا این کار را فراموش کرده اید، آنها را در آب بجوشانید، آب آن را خالی کنید و بعد استفاده کنید.

 

8- سبزی، لوبیا و لیمو عمانی را به خورش اضافه کنید و زمان بدهید تا جا بیافتد. در آخر نمک و آبغوره را اضافه کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان
26 مه 2015 ... در این دستور پخت سعی شده عمومی ترین خورش قورمه سبزی آموزش داده شود. ... و شیوه و با انواع مواد کم و بیش مشابه با توجه به ذائقه آن منطقه تهیه می شود.آموزش طرز تهیه خورشت قورمه سبزی مجلسی جا افتاده و خوشمزه مواد لازم برای تهیه خورشت ... طرز تهیه قرمه سبزی خوشمزه , قرمه سبزی , آموزش آشپزی قورمه سبزی برای 6 یا ..... مجموعه گلچین بهترین اشعار عاشقانه ، زیبا و کوتاه سهراب سپهری 15 آبان 1395.10 ژانويه 2015 ... طرز تهیه کامل و مرحله به مرحله قورمه سبزی با عکس و با نکات مهم پخت این خورشت. ... و سبزی هاش درست انتخاب شده باشه بی شک بهترین غذای خونه خواهد بود. ... در این مطلب آموزش مرحله به مرحله قورمه سبزی، این خورشت لذیذ رو برای اون ...طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوشمزه نمکستان برای این پست آموزش طرز تهیه ... نمکستان برای این پست آموزش طرز تهیه خورشت قورمه سبزی را آماده کرده ایم برای مشاهده دستور ..... بهترین سایتها برای ارائه پایان نامه و ترجمه کدامند؟9 فوریه 2015 ... دستور تهیه قرمه سبزی ایرانی اصل, آموزش پخت خورش قرمه سبزی اصل با سبزی خشک و قرمه سبزی با مرغ و روش های دیگر.طرزتهیه کاپوچینو با شکلات سفید و کارامل. نحوه درست ... خورش قورمه سبزی. مواد لازم : ... طرز تهیه : گوشت را پس از تمیز کردن خرد کرده همراه با پیاز داغ تفت می دهیم .گرچه قورمه سبزی به اندازه خورش قیمه در میان غذاهای نذری فراوانی ندارد اما به هر حال شاید بتوان آن را جزو سه غذای معمول نذری روزهای محرم به شمار آورد .معمولا بیشتر از همه ...قورمه سبزی,خورش قورمه سبزی,آموزش پخت خورشت قورمه سبزی,طرز تهیه خورش قورمه سبزی ... کرفس را در هر فصلی می توانید پیدا کنید اما بهترین طعم آن را در فصل ...یک عدد پیاز متوسط را ریز خرد کرده، با یک فنجان روغن سرخ می کنیم. طرز تهیه خورشت قورمه سبزی,طرز تهیه خورشت قورمه سبزی مجلسی,بهترین روش تهیه ...


عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش قورمه سبزی کاملا تصویریکلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز طرز تهیه خورش قرمه سبزی از فضایل و خوشمزگی و اصالت قرمه سبزی هرچی بگیم کم گفتیم و این خورش واقعا خوشمزستطرز طرز تهیه قورمه سبزی نذری طرز درست کردن قورمه سبزی آموزش آشپزی سایت آشپزی پخت قورمه سبزیطرز تهیه قورمه سبزی آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی طرز تهیه خورش کرفس چاشنی آبغوره میتونید رب گوجه هم کمی با پیازداغ تفت بدین و بریزین طرز تهیه خورش کرفس طرز پخت خورش قیمه سایت جامع آموزش آشپزیطرز تهیه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، آموزش پخت کیک و شیرینی ، روش تهیه خورشت قورمه سبزی خورشتخورشتقورمهسبزیبالاخره نوبت رسید به خورشت قرمه سبزی که خیلی وقته که دوستان زیادی ازم میخوان آموزش بدمآموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت آشنایی با روش تهیه خورش قیمه با مرغطرز تهیه خورش قیمه با مرغ یک عدد پیاز متوسط را با نصف فنجان روغن سرخ کرده، کمی زردچوبه خورش آلو، طرز تهیه خورش آلو آکاایرانطرز تهیه خورش آلو آکاایران آلو را می شوییم در دو لیوان آب خیس می کنیممرغ را با پیاز آموزش قورمه سبزی کاملا تصویری آموزش قورمه سبزی کاملا تصویری بهترین طرز تهیه انواع آموزش تهیه ی دلمه تره‌ طرز تهیه قورمه سبزی به صورت مرحله به مرحله • دونفره آشپزی خورشت طرز تهیه قورمه سبزی رو قبلا در طرز تهیه خورش قیمه دعا کنید بهترین قورمه سبزی های خورش قورمه سبزی طرز تهیه خورشت قورمه سبزی قورمه سبزیطرز تهیه خورش قورمه سبزیخورش قورمه سبزی خورش قورمه سبزی آموزش آشپزی آموزش تهیه خورشت قورمه سبزی • دونفره آشپزی خورشت آموزش پخت قورمه سبزی اسفناج سرشار از آهن هست و بهترین عزیزم میشه لطفا طرز تهیه خورش مطبخ خاله خانم خورش قورمه سبزی خورش قورمه سبزی بهترین سایت آموزش شیرینی پزی یه وبلاگ خوشمزه آموزش تهیه بهترین خورش قورمه سبزی آموزش تهیه بهترین خورش قورمه سبزی فان آموزش تهیه بهترین خورش قورمه سبزی فان آموزش تهیه بهترین خورش قورمه سبزی فان طرز تهیه خورشت قورمه سبزی آموزش دانلود طرز تهیه خورشت قورمه سبزی آموزش دانلود طرز تهیه خورشت قورمه سبزی آموزش دانلود خورش قرمه سبزی و طرز تهیه خورش جدید خورش قرمه سبزی و طرز تهیه خورش جدید خورش قرمه سبزی و طرز تهیه خورش جدید تا حالاقورمه سبزی به این خوشمزگی تا حالاقورمه سبزی به این خوشمزگی تا حالاقورمه سبزی به این خوشمزگی آموزش تهیه بهترین خورش قورمه سبزی آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی خورش قورمه سبزی خورشقورمه آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی تهیه دسر با ماست و توت خورش قورمه سبزی آموزش آشپزی ، شیرینی پزی ، هنری سفره خونه سبزی مناسب خورش آموزش آشپزی خورش قورمه سبزی با سبزی بهترین کار اینکه که شما همیشه برای خودتون یک طرز تهیه خورشت قورمه سبزی آموزش آشپزی دسر غذای ایرانی طرز تهیه خورشت قورمه سبزی تا خورش مزه‌دار شود قورمه آموزش تهیه خورشت قورمه طرز تهیه خورش قرمه سبزی طرز تهیه خورش قرمه سبزی تا حالاقورمه سبزی به این خوشمزگی خوردید؟ سبزی خورش کیلو گرم بمقدار لازم طرز تهیه بهترین راه برای پولدار شدنحتما



لینک منبع :آموزش تهیه بهترین خورش قورمه سبزی

طرز تهیه قورمه سبزی به صورت مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-قورمه-سبزی-ghormeh-sabzi/‎Cachedطرز تهیه کامل و مرحله به مرحله قورمه سبزی با عکس و با نکات مهم پخت این خورشت. نکات خوب جا افتادن قورمه سبزی و نشانه قورمه سبزی جا افتاده. طرز تهیه خورشت قرمه سبزی خوش طعم با نکات جا افتادن • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-خورشت-قرمه-سبزی-ghormeh-sabzi/‎Cachedطرز تهیه کامل خورشت قرمه سبزی با آموزش مرحله به مرحله و با عکس. نکات جا افتادن خورشت قرمه سبزی با لوبیا قرمز و گوشت و سبزی های مخصوص قرمه. فوت و فن قرمه ... آموزش طرز تهیه قورمه سبزی مجلسی جا افتاده و خوشمزه + تصاویر تزیین mepatogh.ir/133/ghormeh-sabzi/‎Cached23 آوریل 2017 ... آموزش طرز تهیه قورمه سبزی مجلسی جا افتاده و خوشمزه + تصاویر تزیین آموزش آشپزی و دستور پخت خورشت قورمه سبزی جا افتاده و خوشمزه مواد لازم ... طرز تهیه قورمه سبزی مجلسی و خوشمزه و 10 ترفند خوشمزه تر شدن آن namakstan.net/49741-ghormeh-sabzi.html‎Cached12 ژوئن 2017 ... طرز تهیه قورمه سبزی مجلسی و خوشمزه و 10 ترفند خوشمزه تر شدن آن نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خورشت قورمه سبزی را آماده کرده ایم برای ... طرز تهیه خورشت قورمه سبزی جا افتاده و خوشمزه | ستاره setare.com/.../طرز-تهیه-خورشت-قورمه-سبزی-جا-افتاده-و-خوشمزه‎Cached Similar26 مه 2015 ... خورشت قورمه سبزی یک غذای خوشمزه اصیل و لذیذ ایرانی است. قرمه سبزی در گوشه و کنار ایران به طور معمول به یک شیوه و با مواد اولیه تقریبا مشابه ... خورش قورمه سبزی, طرز تهیه خورشت قورمه سبزی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/khoresh/5924.html‎Cached Similarقورمه سبزی,خورش قورمه سبزی,آموزش پخت خورشت قورمه سبزی,طرز تهیه خورش قورمه سبزی,خورش قورمه سبزی با مرغ,روش تهیه خورشت قورمه سبزی,طرز تهیه خورش قرمه ... فوت و فن قورمه سبزی خوشمزه - آسمونی www.asemooni.com/cookery/tips/tricks-of-ghormeh-sabzi‎Cachedسایت آسمونی در این مقاله فوت و فن قورمه سبزی خوشمزه را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید. راز و رمز و فوت و فن کوزه گری خورش های خوشمزه و خورش قرمه سبزی معمولا در استفاده از ... بهتره که یا درسته بمونه و با چنگال سوراخهایی روش تعبیه بشه تا مزه اش داخل خورش بشه . ... بعدی بهترین جاهای ایران برای سفر پاییزی ... طرز تهیه خورشت قورمه سبزی - ایران کوک https://irancook.ir/07/23/khoreshte-ghorme-sabzi/2509/‎Cachedخورشت قورمه سبزی : سبزی ها را پس از شستن ریز خرد کنید سپس درون تابه چند قاشق روغن ... دستور آشپزی; مشاهده عکس و فیلم آموزشی تهیه این غذا; دیدگاه ها; سایز متن ... طرز تهیه قورمه سبزی مجلسی ( قورمه سبزی جاافتاده) - Delkhoshi.com www.delkhoshi.com/.../طرز-تهیه-قورمه-سبزی-مجلسی-قورمه-سبزی-ج/‎Cached1 نوامبر 2016 ... راز قورمه سبزی جاافتاده چیست، فوت و فن یک قورمه سبزی مجلسی، چه کار کنیم تا روی قورمه سبزی روغن سیاه بیافتد، بهترین چاشنی برای قورمه ... طرز تهیه قرمه سبزی خوشمزه و بیان نکات جا افتادن آن How to make ... ► 13:43https://www.youtube.com/watch?v=oTiezlWwnS0 Feb 5, 2017 - 14 min - Uploaded by Just amazing طرز تهیه قرمه سبزی خوشمزه و بیان نکات جا افتادن آن برای ایرانیان خوش سلیقه This is the Recipe for delicious Ghormesabzi ( the most delicious ...