مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه یک مشتری وفادار

[ad_1]
طرز تهیه یک مشتری وفادار

2.

به وسیله نرم افزار مدیریت روابط مشتری (CRM)، ابزار تحلیلگر وب سایت، رکوردهای تراکنش های قبلی، بازاریابی و نتایج کمپین های تبلیغاتی اطلاعات مشتری را به دست آورید. ببینید که مشتریان تان به چه چیزی واکنش نشان داده یا پاسخ داده اند تا همان عنصر را وارد برنامه تبلیغاتی تان کنید.

اگر به اطلاعات بیشتر نیاز داشتید، بپرسید. بر اساس یک نظر سنجی در ایالات متحده، 66 درصد از مردم حاضرند به ازای ارائه بخشی از اطلاعات شخصی خود، محصولات و خدمات بهتری دریافت کنند. سعی کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشتریان تان یک نظر سنجی ایجاد کنید.

3.

کمی شکر بپاشید: کاری کنید که مشتریان تان مشتاق به خرید شوند.

اگر جوایزی در برنامه وفادار سازی بگنجانید که هیچ کس به آن ها علاقه ای نداشته باشد، به نظرتان مشتریان چه دلیلی برای شرکت در این برنامه دارند؟

چه پاداشی همسویی خوبی با کسب و کارتان دارد؟ رقیبان تان چه می کنند؟ پاداشی در نظر بگیرید که می دانید انگیزه بخش مشتریان تان است: مانند محصولات، خدمات رایگان، کوپن های تخفیف و پاداش های نقدی.

به آرامی داخل فر بگذارید: روش آسانی برای شرکت در برنامه وفادار سازی ایجاد کنید.

آسان بودن برنامه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. اگر نحوه مشارکت پیچیده باشد، کسب و کارتان به دشواری خواهد توانست برنامه را مدیریت کند و مشتریان نیز علاقه کمتری به مشارکت خواهند داشت.

4.

آمازون پرایم نمونه بسیار خوبی از یک برنامه وفادار سازی موثر است. اعضا به طور سالانه 99 دلار پرداخت می کنند و این حق عضویت شامل خدمات بسیاری نظیر تحویل رایگان و دو روزه بسیاری از کالاها، موسیقی و فیلم رایگان، فضای رایگان Cloud و... می شود. این برنامه چنان موفق بود که اعضای پرایم سالانه به طور میانگین 1500 دلار در سایت خرید کردند در حالی که کاربران غیر عضو تنها 625 دلار خرید داشتند.

ساختار و پاداش برنامه هر چه که باشد، مطمئن شوید در طول ثبت نام به روشنی برای مشتری توضیح داده می شوند. برای این که مسیر ثبت نام را برای مشتری آسان کنید، به آن ها حق انتخاب بدهید که بتوانند از طریق کامپیوتر، موبایل یا حتی به صورت حضوری ثبت نام کنند.

5.

بشقاب تان را گرم نگه دارید: روابط با مشتری را حفظ کنید.

بعد از آن که یک مشتری در برنامه وفادار سازی تان شرکت کرد، مهم است که رابطه تان را با او حفظ کنید. تحقیقات نشان می دهد تناوب تعامل با مشتری باعث ایجاد وفاداری می شود. ارتباط روزانه تا 87 درصد میزان وفاداری را افزایش می دهد؛ ارتباط هفتگی تا 64 درصد، ارتباط ماهانه و فصلی نیز به ترتیب تا 49 و 33 درصد وفاداری مشتری را زیاد می کند.

حفظ رابطه با مشتری شما را مطمئن می سازد که آن ها حواس شان به کسب و کار شما هست و همین شانس شرکت در برنامه وفادار سازی را افزایش می دهد. تحقیقات نشان می دهد بازاریابی ای میلی برای شرکت کنندگان در برنامه وفادار سازی 40 درصد موثرتر، نرخ کلیک 20 درصد بیشتر و نرخ تراکنش 29 درصد بیشتر بوده و آن ای میل ها 11 درصد در آمد بیشتری کسب کرده اند.

اگر چه شما نمی توانید در آن واحد همه مشتریان را راضی نگه دارید، اما سعی کنید با همه با احترام برخورد کنید حتی اگر حق با آن ها نبود. اگر با یک مشتری ناراضی برخورد کردید، تمام تلاش تان را بکنید تا احساس بهتری کسب کند و شرایط بهتری حاصل شود.

برشی از کیک به دوستان بدهید: آگاه سازی کنید

برنامه وفادار سازی چه فایده ای دارد وقتی کسی از وجود آن باخبر نیست؟ با ترکیبی از تبلیغات آنلاین، پوشش رسانه ای، جراید و دیگر شیوه های مطلوب برنامه تان را تبلیغ کنید.

6.

 طعم آن را بچشید: با استفاده از بازخوردها به ارزیابی برنامه بپردازید.

حدود یک سوم مشتریان می گویند اگر برنامه وفادار سازی نبود، آن ها به برندی خاص وفادار نمی ماندند. بنابراین اگر در ابتدا نتیجه مناسبی از برنامه تان به دست نیاوردید، به نظرها و بازخوردهای مردم گوش دهید و براساس دیده ها، شنیده ها و تجربیات خود به بهبود برنامه پیشین بپردازید.

بعد از آن که برنامه اجرا شد و شرکت کنندگان به تدریج زیاد شدند، اعضا به طور خود جوش آن را در جمع دوستان و خانواده تبلیغ می کنند اما باز هم شما باید به روش های تبلیغاتی دیگرتان ادامه دهید.

7.

ایجاد برنامه وفادار سازی نیازمند زمان است. ممکن است در ابتدا نرخ مشارکت پایین باشد، اما ایجاد این برنامه گام مهمی به سوی موفقیت محسوب می شود. اگر نیاز به انگیزه دارید، نگاهی به برخی از برنامه های پیشین وفادار سازی بیندازید که نتیجه بخش بوده اند. و به یاد داشته باشید که توسعه چنین برنامه ای تنها راه افزایش میزان وفاداری در میان مشتریان نیست. برای کسب موفقیت واقعی، باید این برنامه را در قالب بخشی از راهبرد بازاریابی چند جانبه بگنجانید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

مشتری مداری و راهکارهای کسب رضایت …چگونه در کسب وکار موفق شویم؟ مشتری مداری و راهکارهای کسب رضایت مشتریان تعجب نکنید آموزش شغل فروشندگی ، چگونه یک فروشنده موفق … فروشنده موفق کیست ؟ ، چگونه در فروشندگی موفق شویم ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم مدیریت بازاریابی اهمیت ، ضرورت و فواید تحقیقات …مشاهده فرآیند جمعآوری دادههایی است که بدون دردسر جمعآوری شدهاند رفتارهای اشخاص آنچه مدیران باید بدانند مدیریت اثربخشاحیای یک تیم کاری که قبلا شکست خورده، کار آسانی نیست، اما غیرممکن هم نیست هر مدیری یک ایرانی در بوستون فرض کنید تیم کوهنوردی ایران قله کلیمانجارو رو فتح کرده و برگشته و دسته گل دور روش تحقیقتعاریف مفهومی برنامه ریزیطراحی و تنظیم مقررات برای اجرای یک کار یا برنامه علاقه مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ سفر برمه بسوی برمه میانمار اولین باری که وسوسه سفر به برمه به سرمان زد، هفت سال پیش بودمردم نگاری یک بیماری فرهنگ شناسیاین مقاله در فصلنامه انسان شناسی شماره که در تیر بیرون آمد انتشار یافت موقع نگارش برنامه‌ها و سریال‌های قدیمی تلویزیون سال‌های دور از … توجه هرگونه تبلیغ گروه های تلگرامی و شبکه های اجتماعی مشابه در انجمن ها ممنوع طرز تهیه یک مشتری وفادار طرز تهیه یک مشتری وفادار این سایت صرفا یک خبرخوان خودکار است و در انتخاب عناوین اخبار طرز تهیه یک مشتری وفادار فروشمشتری یک روز فروشنده روند خرید مشتری از طرز تهیه یک مشتری وفادار بازاریابیمشتری پایگاه جامع کسب و کار کشور با مطالب ، مقالات و خدمات حوزه مدیریت ، بازاریابی ، فروش ، برند و مهندسی زندگی طرز تهیه یک مشتری وفادار بسته آموزشی ویدیویی یک توضیحات دانلود بسته آموزشی ویدیویی موفقیت تبلیغات برسید، اولین کاری که به عنوان یک فرد خردمند انجام طرز تهیه یک مشتری وفادار تبلیغات و بازاریابی امروز آنلاین اقتصادی طرز تهیه یک مشتری وفادار در هر صنعتی که فعالیت داشته باشید، وفاداری مشتری یکی از چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم؟ مارک می گوید؛ در استانبول فرش فروشی را دیدم، که یک فنجان چای با مشتری طرز تهیه وفادار مشتری مداری و اهمیت آن دوره مدیریت اجرایی دوره گوناگون نکته کلیدی در تهیه یک طرز فکر و رفتار مشتری و یک مشتری وفادار بمنزله روش جذب مشتریان ثابت و به شدت وفادار روشجذب طرز تهیه کتلت جذب مشتری وفادار برای هر کسب و کاری یک هدف اصلی است آگهی گم شدن یک نماینده آموزش درست کردن شیرینی زبان و پاپیونی خانگی آموزشدرستکردن چگونه یک مشتری وفادار تهیه طرز تهیه خمیر طرز تهیه یک صبحانه کامل طرز تهیه یک عصرانه طرز تهیه یک شیرینی ساده طرز تهیه یک دسر خوشمزه طرز تهیه یک کیک خوشمزه طرز تهیه یک غذای مجلسی طرز تهیه یک غذای شیک طرز تهیه یک مقاله é é é



لینک منبع :طرز تهیه یک مشتری وفادار

طرز تهیه یک مشتری وفادار - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/416750/طرز-تهیه-یک-مشتری-وفادار‎Cached11 نوامبر 2016 ... خوشبختانه در این مقاله طرز تهیه یک مشتری وفادار را برایتان نوشته ایم! این دستورالعمل به شما کمک می کند روابط بهتری با مشتریان فعلی ایجاد و ... آموزش و طرز تهیه یک مشتری وفا دار - ایران شف iranchef.com/fa-ir/directory/آموزش-و-طرز-تهیه-یک-مشتری-وفا-دار 14 دسامبر 2016 ... خوشبختانه در این مقاله طرز تهیه یک مشتری وفادار را برایتان نوشته ایم! این دستورالعمل به شما کمک می کند روابط بهتری با مشتریان فعلی ایجاد و ... Images for طرز تهیه یک مشتری وفادار طرز تهیه یک مشتری وفادار- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/79D073991123 خوشبختانه در این مقاله طرز تهیه یک مشتری وفادار را برایتان نوشته ایم! این دستورالعمل به شما کمک می کند روابط بهتری با مشتریان فعلی ایجاد و برای ... طرز تهیه یک مشتری وفادار - دانلود ویدیو www.airvideo.ir/search/طرز_تهیه_یک_مشتری_وفادار‎Cachedطرز تهیه یک مشتری وفادار. دانلود باشگاه مشتریان وفادار اتکارت AtCard.Ir (فیلم) · دانلود برنامه باشگاه ... دانلود وفادار سازی مشتری با جیل گریفین - قسمت 1 (فیلم). راه‌های جذب مشتری وفادار در عصر ارتباطات - مجله اینترنتی زیتونی zeytooni.com/.../ways-to-attract-a-loyal-customer-at-the-time-of-communication/‎Cachedراه‌های جذب مشتری وفادار در عصر ارتباطات آموزش بازاریابی, بازاریابی, تجارت, جذب مشتری, جذب مشتری وفادار, دیجیتال مارکتینگ, ... تهیه هدیه کوچکی برای مشتریان وفادار ... زیرا پرداخت الکترونیکی پایه و اساس یک فروشگاه اینترنتی است. ۹ روش حفظ مشتریان براساس برنامه وفاداری مشتری (باشگاه مشریان ... https://belovedmarketing.com/blog/.../customers-loyalty-program/‎Cached Rating: 4.7 - 6 votes 5 جولای 2017 ... همواره سعی کنید بعد از تهیه برنامه وفادار مشتری، آن را آزمایش نموده و بعد به معرفی آن بپردازید، چرا که در طی برنامه وفادارسازی هر تغییری در نحوه ی ... طرز تهیه یک مشتری وفادار - Flickr https://www.flickr.com/photos/136942070@N07/32166591463 19 فوریه 2017 ... تیم موفقیت پارس دان طرز تهیه یک مشتری وفادار 2. به وسیله نرم افزار مدیریت روابط مشتری (CRM)، ابزار تحلیلگر وب سایت، رکوردهای تراکنش ... وفادار سازی مشتریان - داده پردازان راستین dpr.co.com/solution/وفادار-سازی-مشتریان/‎Cached12 جولای 2017 ... چه عواملی در پروسه وفادار سازی مشتریان باید در نظر گرفته شود؟ ... با پاسخ به این سوال بازاریاب میتواند دلایل عدم مراجعه یک مشتری یا گروهی ... 25 راهکار افزایش درآمد به روش ایجاد وفاداری در مشتری 2 www.mahanbs.com/.../25-راهکار-افزایش-درآمد-به-روش-ایجاد-وفاداری-در-مشتری-2‎Cachedلذا به کارمندان خود آموزش های لازم را بدهید و آنها را با ابزارهای افزایش مشتری آشنا کنید . .... برای ایجاد وفاداری در مشتری یک استراتژی تهیه کنید. از سیستم های پاداش ...