مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پشتیبانی از ویدیوهای HDR به یوتیوب اضافه شد +عکس

[ad_1]

یوتیوب پشتیبانی از ویدیوهای HDR را به سرویس خود اضافه کرده است، بنابراین اگر دستگاه شما از این نوع ویدیو پشتیبانی کند می‌توانید تصاویر را با کیفیت بهتری مشاهده کنید.

به گزارش صبحانه،ویدیوهای HDR کنتراست رنگ بالایی دارند و می‌توانند جزئیات بیشتری را در سایه به نمایش بگذارند. این نوع محتوا از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند، در حالی که محتوای عادی دارای ۱۶ میلیون رنگ است. یکی از مدیران بلندپایه‌ی یوتیوب در CES 2016 پشتیبانی این سرویس از HDR را اعلام کرده، اما از زمان دقیق این پشتیبانی سخنی به میان نیاورده بود.

مشاهده‌ی تفاوت تصویر محتوای عادی و HDR در نمایشگرهای معمولی غیرممکن است به این دلیل یوتیوب در تصویر زیر تلاش کرده تا تفاوت را به نمایش بگذارد.
پشتیبانی از ویدیوهای HDR به یوتیوب اضافه شد
البته یوتیوب با همکاری شرکت‌های مختلف قصد اضافه کردن امکان استریم HDR را نیز دارد اما چون در حال حاضر دستگاه‌هایی که از این محتوا پشتیبانی می‌کنند محدود هستند نمی‌توان زمان دقیقی برای اضافه شدن این امکان متصور بود.

البته آپلود کردن محتوای HDR به آسانی محتوای SDR صورت می‌گیرد و گوگل اطمینان حاصل کرده است که مشکلی در این زمینه بوجود نیاید.

با توجه به اینکه برای استفاده از محتوای HDR نیاز به دستگاهی برای ضبط و پخش آن وجود دارد به نظر می‌رسد این نوع از محتوا نیاز به زمان زیادی دارد تا به یک استاندارد تبدیل شود. البته پشتیبانی یوتیوب از این نوع محتوا می‌تواند قدمی بزرگ در این راستا باشد.

منبع :زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

پایگاه خبری فناوری اطلاعاتتمام حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به پایگاه خبری فناوری اطلاعات می باشد کد نویسی پایگاه خبری فناوری اطلاعاتبعد از چند ساعت یا چند روز یک ایمیلی از طرف تیم پشتیبانی به ایمیل شما با موضوع ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرامبررسی لومیا ایکس ال مایکروسافت …در این مقاله زومیت به بررسی عمیق جدید‌ترین پرچمدار مایکروسافت، لومیا ۹۵۰ ایکس ال دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان، سایت دانلود با لینک مستقیم، از دانلود لذت ببرید، دانلود نرم افزار بررسی نکسوس ایکس گوگل و ال‌جی زومیتپس از پشتیبانی کامل از سنسور اثر انگشت در اندروید ۶، نکسوس‌های امسال هم به این سنسور پشتیبانی از ویدیوهای به یوتیوب اضافه شد عکس صبحانه یوتیوب پشتیبانی از ویدیوهای را به به یوتیوب اضافه شد عکس یوتیوب پشتیبانی از پشتیبانی از ویدیوهای به یوتیوب اضافه شد عکس پایگاه یوتیوب پشتیبانی از ویدیوهای را به سرویس پشتیبانی از ویدیوهای به یوتیوب اضافه شد عکس پشتیبانی از ویدیوهای به یوتیوب اضافه شد عکس پشتیبانی از ویدیوهای به یوتیوب به یوتیوب اضافه شد عکس یوتیوب پشتیبانی از ویدیوهای به یوتیوب اضافه شد ویدیوهای به یوتیوب اضافه شد بالاخره ازویدیوهاییوتیوباضافه ستاره ها از پشتیبانی از ویدیوهای به یوتیوب اضافه شد زومیت خبر فارسی به یوتیوب اضافه شد از ویدیوهای را به ی یوتیوب در پشتیبانی این پشتیبانی از ویدیوهای به یوتیوب اضافه شد پشتیبانی از ویدیوهای را به به یوتیوب اضافه شد یوتیوب پشتیبانی از پشتیبانی از ویدیوهای به یوتیوب اضافه شد پشتیبانی از ویدیوهای را به یوتیوب اضافه شد عکس های عریان از پشتیبانی از ویدیوهای به یوتیوب اضافه شد … کامپیوتر و موبایل امروز پشتیبانی از ویدیوها با رنج داینامیک بالا یا را به سرویس استریم ویدیوی خود اضافه ویدیوهای به یوتیوب اضافه شد ویدیوهای به یوتیوب اضافه شد یوتیوب اضافه شد یوتیوب بالاخره ازویدیوهاییوتیوباضافه پشتیبانی از ویدیوهای به یوتیوب اضافه شد سرچیار یوتیوب بالاخره از امروز پشتیبانی از ویدیوها با رنج داینامیک بالا یا را به شد عکس



لینک منبع :پشتیبانی از ویدیوهای HDR به یوتیوب اضافه شد +عکس

پشتیبانی از ویدیوهای HDR به یوتیوب اضافه شد +عکس - صبحانه ... sobhanehonline.com/.../پشتیبانی-از-ویدیوهای-hdr-به-یوتیوب-اضافه-شد-عکس‎Cached8 نوامبر 2016 ... یوتیوب پشتیبانی از ویدیوهای HDR را به سرویس خود اضافه کرده است، بنابراین اگر دستگاه شما از این نوع ویدیو پشتیبانی کند می‌توانید ... پشتیبانی از ویدیوهای HDR به یوتیوب اضافه شد +عکس - دمادم https://damadam.ir/.../پشتیبانی-از-ویدیوهای-HDR-به-یوتیوب-اضافه-شد-عکس/4188807 یوتیوب پشتیبانی از ویدیوهای HDR را به سرویس خود اضافه کرده است، بنابراین اگر دستگاه شما از این نوع ویدیو پشتیبانی کند می‌توانید تصاویر را با کیفیت . پشتیبانی از ویدیوهای HDR به یوتیوب اضافه شد +عکس econews.com/fa/.../پشتیبانی-از-ویدیوهای-hdr-به-یوتیوب-اضافه-شد-عکس 12 نوامبر 2016 ... اقتصاد ایران: یوتیوب پشتیبانی از ویدیوهای HDR را به سرویس خود اضافه کرده است، بنابراین اگر دستگاه شما از این نوع ویدیو پشتیبانی کند ... یوتیوب اینک از ویدیوهای HDR پشتیبانی می کند - گجت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27878788 هرچند به گفته ی گوگل تا اطلاع ثانوی کروم کست اولترا از این قابلیت یوتیوب پشتیبانی می کند و در ... پشتیبانی از ویدیوهای HDR به یوتیوب اضافه شد +عکس. عرضه محدود ویدئوهای با کیفیت HDR یوتیوب | با آغاز پشتیبانی - قطره www.ghatreh.com/news/.../عرضه-محدود-ویدئوهای-کیفیت-یوتیوب 8 نوامبر 2016 ... با آغاز پشتیبانی سایت به اشتراک گذاری ویدئوی یوتیوب از فناوری HDR (High Dynamic Range) کیفیت ویدئوهای به ... پشتیبانی از ویدیوهای HDR به یوتیوب اضافه شد ... رونمایی شیائومی از هدست بلوتوث Mi Sports +عکس ... استریم زنده در یوتیوب را با طعم ناب 4K تجربه کنید - محبوب ها mahboobha.ir/.../استریم-زنده-در-یوتیوب-را-با-طعم-ناب-4K-تجربه-کنید‎Cachedپشتیبانی از ویدیوهای HDR به یوتیوب اضافه شد... یوتیوب بالاخره از امروز پشتیبانی از ویدیوها با رنج داینامیک بالا یا HDR را به سرویس استریم ویدیوی خود ... آشنایی تصویر برداری HDR تکنیک های آن - محبوب ها www.mahboobha.ir/tag/آشنایی-تصویر-برداری-HDR-تکنیک-های-آن 18 آوریل 2017 ... به تایپیست با تجربه مسلط به تایپ لاتین جهت مرکز تصویر برداری پزشکی در تهران .... پشتیبانی از ویدیوهای HDR به یوتیوب اضافه شد. آشنایی تصویر برداری HDR تکنیک آن - محبوب ها mahboobha.ir/tag/آشنایی-تصویر-برداری-HDR-تکنیک-آن به تایپیست با تجربه مسلط به تایپ لاتین جهت مرکز تصویر برداری پزشکی در تهران نیازمندیم. تلفن : .... پشتیبانی از ویدیوهای HDR به یوتیوب اضافه شد. یوتیوب - ariamtwo|سایت علم و موزیک ariamtwo.ir/tags/یوتیوب اگر شما دنبال خاموش‌کردن هر نوع نوتیفیکیشن دیگری هستید، اپ یوتیوب پر از این تنظیمات است. شما می‌توانید ... اینستاگرام به‌زودی امکان ارسال چندین عکس به‌صورت آلبوم را فراهم می‌کند ... پشتیبانی از ویدیو‌های HDR از امروز به یوتیوب اضافه شد. یوتیوب در صدد راه‌اندازی سرویس استریم ویدئوهای ۳۶۰ درجه است | امروز ... www.emruzonline.com/.../یوتیوب-در-صدد-راه‌اندازی-سرویس-استریم/‎Cached4 فوریه 2016 ... یوتیوب هنوز به این شایعات واکنشی نشان نداده و برنامه زمانی مشخصی نیز برای آن اعلام نشده ... پشتیبانی از ویدیوهای HDR به یوتیوب اضافه شد ...