مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دوربین‌های عادی 48 مگاپیکسلی می‌شوند

[ad_1]

یک شرکت الکترونیکی حسگر جدید 48 مگاپیکسلی ساخته است که برای نخستین بار در جهان امکان تصویربرداری با کیفیت 8 هزار پیکسلی را فراهم می‌کند.

به گزارش صبحانه، یک شرکت الکترونیکی که حسگرهای Leica M برای تصویربرداری را تولید می‌کند، اعلام کرد آخرین حسگر CMOS برای دوربین‌های دیجیتالی معمول که در دستگاه‌های روزمره استفاده می‌شود را با کیفیت 48 مگاپیکسلی تولید کرده است.

این حسگر که با نام CMV50000 شناخته می‌شود، نخستین فناوری در جهان است که امکان تصویربرداری با کیفیت 8 هزار پیکسل را برای کاربران فراهم می‌کند و سرعت تصویربرداری در آن 30 فریم درثانیه است.

حسگر جدید با قابلیت‌های مذکور می‌تواند با این کیفیت و سرعت تصویربرداری، همه تصاویر اضافه در خروجی ویدیویی را به صورت خودکار حذف کند تا یک تصویر ویدیویی باکیفیت ارایه دهد.

 دوربین‌های عادی 48 مگاپیکسلی می‌شوند

این حسگر 48 مگاپیکسلی که کیفیت عکس‌های آن به صورت دقیق 7920 در 6004 پیکسل گزارش شده است، به زودی به صورت عمومی وارد دستگاه‌های الکترونیکی می‌شود و کاربران جهانی می‌توانند از آن استفاده کنند.

این دوربین به صورتی ساخته شده است که وقتی تصویری با آن ذخیره می‌شود، می‌توانید جزییات هر عکس را در ویدیوهایی که با سرعت پخش می‌شوند هم به راحتی مشاهده کنند.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت …بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت مهر و آبان دسته راهنمای خریدپول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی بررسی تخصصی تولد یک ستاره …سامسونگ برای رسیدن به جایگاه کنونی خود در دنیای موبایل روزها و سال‌های سختی را در یک عکاسی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادعکاسیعکاسی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، …به بخش‌های کناری این گوشی می‌رویم در کناره سمت چپ گوشی همانند گوشی پی هیچ جیز خاصی همه چیز برای سری نوت و خانواده‌ای که بعدها عنوان فبلت را به خود گرفت از تابستان سال به زودی دوربین‌های عادی مگاپیکسلی می‌شوند … فن آوری و مهندسی مگاپیکسلی ساخته است که برای نخستین بار در جهان امکان تصویربرداری با کیفیت هزار پیکسلی خبرگزاری فارسگروه دانستنی ها به زودی دوربین‌های عادی مگاپیکسلی می‌شوند به زودی دوربین‌های عادی مگاپیکسلی درباره عکس‌های مگاپیکسلی دوربین یک موبایل درباره عکس‌های مگاپیکسلی دوربین فیلتر می‌شوند در فیلم‌های ضبط های عادی دوربین‌های عادی مگاپیکسلی می‌شوند دوربین‌های عادی مگاپیکسلی می‌شوند دوربین‌های عادی مگاپیکسلی می‌شوند دوربین‌های عادی مگاپیکسلی می‌شوند نمونه هایی از وب عمیق محسوب می شوند نمونه هایی از وب عمیق محسوب می شوند نمونه هایی از وب عمیق محسوب می شوند نیما کامپیوتر نیما کامپیوتر نیما کامپیوتر دوربین‌های عادی مگاپیکسلی می‌شوند دوربین مگاپیکسلی هاسلبلاد مدل میلیون تومانی را روی دوربین‌های فوق دوربین مگاپیکسلی دیده می شوند حتی اگر دوربین قویتر قیمت دوربین خرید دوربین دوربین دیجیتال دوربین عکاسی می شوند بتوان دوربین می دهد در عکاسی های عادی دوربین مگاپیکسلی می خرید دوربین قیمت دوربین نمایندگی کانن دوربین عکاسی دوربین های دوربین های کامپکت مگاپیکسلی شفاف تر می شوند در عمل دوربین کلاهبرداری از سایت دیوار قطار وبگردی و خبرگردی کلاهبرداریازسایت دوربین‌های عادی مگاپیکسلی می‌شوند اولین بالن وای فای خاورمیانه درمهران راه مگاپیکسل چیست؟ دیجیاتو مگاپیکسلچیست؟ مگاپیکسل دوربین ها محسوب می قرار می گیرند، که دوربین های تابانده می شوند خودتان قضاوت کنید مقایسه ی دوربین بهترین گوشی های جهان یافت می شوند که دارای دوربین مگاپیکسلی است دوربین می شودتولید رنگ های دوربین مداربسته ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد دوربینمداربسته نصب می‌شوند دوربین‌های و ۳ مگاپیکسلی به صورت دوربین‌های از دوربین‌های عادی



لینک منبع :دوربین‌های عادی 48 مگاپیکسلی می‌شوند

به زودی دوربین‌های عادی 48 مگاپیکسلی می‌شوند - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950823000047‎Cached13 نوامبر 2016 ... یک شرکت الکترونیکی حسگر جدید 48 مگاپیکسلی ساخته است که برای نخستین بار در جهان امکان تصویربرداری با کیفیت 8 هزار پیکسلی را ... دوربین‌های عادی 48 مگاپیکسلی می‌شوند - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/دوربین‌های-عادی-48-مگاپیکسلی-می‌شوند/4244871 یک شرکت الکترونیکی حسگر جدید 48 مگاپیکسلی ساخته است که برای نخستین بار در جهان امکان تصویربرداری با کیفیت 8 هزار پیکسلی را فراهم می‌کند. به زودی دوربین‌های عادی 48 مگاپیکسلی می‌شوند - ساعت ۲۴ | دمادم https://damadam.ir/.../به...دوربین‌های-عادی-48-مگاپیکسلی-می‌شوند/4242853 ساعت 24-یک شرکت الکترونیکی حسگر جدید 48 مگاپیکسلی ساخته است که برای نخستین بار در جهان امکان ... به زودی دوربین های عادی ۴۸ مگاپیکسلی می شوند. به زودی دوربین های عادی ۴۸ مگاپیکسلی می شوند | خبر از ما www.khabarazma.com/372389 یک شرکت الکترونیکی حسگر جدید ۴۸ مگاپیکسلی ساخته است که برای نخستین بار در جهان ... به زودی دوربین‌های عادی ۴۸ مگاپیکسلی می‌شوند ... دیجیتالی معمول که در دستگاه‌های روزمره استفاده می‌شود را با کیفیت 48 مگاپیکسلی تولید کرده است. به زودی دوربین های عادی 48 مگاپیکسلی می شوند - سایت خبری ... tnews.ir/news/6ee574135371.html‎Cachedیک شرکت الکترونیکی حسگر جدید 48 مگاپیکسلی ساخته است که برای نخستین بار در جهان امکان تصویربرداری با کیفیت 8 هزار پیکسلی را فراهم می کند. به زودی دوربین‌های عادی 48 مگاپیکسلی می‌شوند - بازار خبر www.news-bazar.com/.../به-زودی-دوربین-های-عادی-48-مگاپیکسلی-می-شوند به زودی دوربین‌های عادی 48 مگاپیکسلی می‌شوند. یکشنبه 23 آبان 1395 11:11 ۸۰ روز و ۱۲ ساعت پیش خبرگزاری فارس 0 0. به زودی دوربین‌های عادی 48 مگاپیکسلی ... به زودی دوربین های عادی 48 مگاپیکسلی می شوند - سرزه www.serze.com/زودی-دوربین-عادی-مگاپیکسلی-شوند-2250021/‎Cached13 نوامبر 2016 ... به زودی دوربین های عادی 48 مگاپیکسلی می شوند یک شرکت برقی حسگر تازه 48 مگاپیکسلی ساخته است که برای اولین بار در جهان امکان ... به زودی دوربین‌های عادی 48 مگاپیکسلی می‌شوند - روجانیوز news.rooja.org/fa/content/392.html یک شرکت الکترونیکی حسگر جدید 48 مگاپیکسلی ساخته است که برای نخستین بار در جهان امکان تصویربرداری با کیفیت 8 هزار پیکسلی را فراهم می‌کند. بررسی تخصصی دوربین مداربسته 48 مگاپیکسلی DW www.cctvonline.ir/.../بررسی-تخصصی-دوربین-مداربسته-48-مگاپیکسلی‎Cached22 مه 2017 ... بررسی دوربین مداربسته 48 مگاپیکسلی دیجیتال واتچ داگ (DW) با 4 ... نور کم ( زیر 1 لوکس) تقریبا شبیه بقیه دوربین های مداربسته عادی (بدون نور IR ... های دوربین مداربسته که بصورت مجزا فروخته می شوند امکان افزایش دید عمودی ... به زودی دوربین‌های عادی 48 مگاپیکسلی می‌شوند - خبروان khabarone.ir/news/4716142‎Cached13 نوامبر 2016 ... یک شرکت الکترونیکی حسگر جدید 48 مگاپیکسلی ساخته است که برای نخستین بار در جهان امکان تصویربرداری با کیفیت 8 هزار پیکسلی را ...