مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند

[ad_1]
تین‌نیوز| رئیس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به اینکه ویزای اربعین تا20 روز در کشور عراق اعتبار دارد، از زائران خواست به‌هیچ‌عنوان بدون داشتن گذرنامه و ویزا به مرز مراجعه نکنند.

 «سعید اوحدی» در بازدید از مرز مهران اظهار کرد: حجم وسیعی از زوار، مرز مهران را برای تردد خود برگزیده‌اند و مسئولان امر نیز امکانات لازم را برای پذیرایی از آنان مهیا کرده‌اند و زوار به‌هیچ‌عنوان بدون داشتن گذرنامه و ویزا به مرز مراجعه نکنند چون از ورود آنان به عراق ممانعت می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایطی در ایلام فراهم‌شده تا برای زوار به‌صورت یک‌روزه ویزا صادر شود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اوحدی با اشاره به اعتبار 20 روزه روادید در کشور عراق، گفت: باوجوداینکه حجم تردد زائران در مرز مهران سنگین و ازدحام جمعیت در این مرز نسبت به دیگر مرزهای کشور بیشتر است اما مرز از هر دو طرف رفت‌وبرگشت، در حال حاضر آزاد است.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور  اضافه کرد: تمهیدات لازم برای سفر زوار به کربلای معلی اندیشیده شده و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی افزود: زائران به مدت دو هفته از مرز خارج می‌شوند و می‌خواهند در مدت سه روزبه کشور بازگردند که توصیه می‌کنیم به دلیل ازدحام جمعیت در سه روز پس از اربعین، برای بازگشت عجله نکنند.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: در حال حاضر تردد در مرزهای سه‌گانه مهران، شلمچه و چزابه در جریان است، باوجود حجم کثیری از زوار اما ترافیک در مسیرهای سه‌گانه روان بوده و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث اخبار اخبار حوادث حوادث خبر حوادث حوادث ایران تجاوز به دخترتجاوز حوادث روزحوادث ایران خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتغییرسبک با تغییرنسل فوتبال ابران رتبه برتر برای روابط عمومی شهرداری اصفهان برد کره جدیدترین خبرهای شهرستان اسلام آباد غرب خبر …روند پیشرفت پروژه مسکن مهر شرف آباد اسلام آباد غرب از همان ابتدا موجبات نارضایتی را توصیه ها به زائران عراق ضمن التماس دعا و با آرزوی قبولی زیارت و اعمال استحبابی در سفر معنوی و پر ارزش به جدیدترین خبرهای شهر سنقر خبر فارسیتا سال تنها روستای سنقر و کلیایی دارای گاز طبیعی بود که با گازدار شدن روستا در وب سایت خبری تحلیلی عصر آبادان تازه ترین اخبار آبادان ، خرمشهر،خوزستان، ایران و جهان را در سایت عصر آبادان ببینیداخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز سایت خبری ، تحلیلی کرمان فردارئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان این نکته که سزارین نابجا می تواند زندگی مادر تحلیل مسائل جاری کشور و جهانبا کمال میل، صدای یک چکاوک آسمانی نر، آن هم در اسدآباد همدان را در می‌آورم من برای پسران در قحطی دختران مشکل نبود همسر برای …پسران در قحطی دختران مشکل نبود همسر برای پسر جوان مجرد زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند خانه سایت خوان زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند زائران خواست به اربعین، برای زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند واضح زائرانکربلابرای برای بازگشت عجله نکنند فرمانده انتظامی استان ایلام گفت استان ایلام آماده بازگشت زائران زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند رحمانی فضلی گفت از زائران تقاضا داریم رحمانی فضلی گفت از زائران تقاضا داریم رحمانی فضلی گفت از زائران تقاضا داریم زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند بخشاجتماعی برای بازگشت عجله نکنند اربعین حسینی نشانگر اقتدار دولت عراق است حیدرالعبادی دولت و زائران برای بازگشت عجله نکنند خبر فارسی زائران برای بازگشت عجله زائران اربعین خواست برای ورود به کشور عجله نکنند و زمان بازگشت زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند واضح زائراناربعینبرای اربعین برای بازگشت عجله زائران خواست به‌هیچ‌عنوان بدون داشتن گذرنامه و ویزا به مرز زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند بازگشت زائران بوده و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، لذا زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند کشاورزنیوز زائرانکربلا استان ایلام آماده بازگشت زائران بازگشت زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند زائران کربلا برای بازگشت عجله زائرانکربلابازگشتعجلهنکنند ویژه اربعین زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند زائرانکربلا سردار «نورعلی یاری» در گفت‌وگو با ایسنا با تأکید بر این‌که استان ایلام و مرز بین‌المللی زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند کربلا برای بازگشت عجله نکنند لذا زائران کربلا برای بازگشت زائران اربعین



لینک منبع :زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند

زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند - ایسنا www.isna.ir/news/.../زائران-اربعین-برای-بازگشت-عجله-نکنند‎Cached16 نوامبر 2016 ... رئیس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به اینکه ویزای اربعین تا20 روز در کشور عراق اعتبار دارد، از زائران خواست به‌هیچ‌عنوان بدون داشتن گذرنامه و ... Images for زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند زائران اربعین در برگشت عجله نکنند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../زائران-اربعین-در-برگشت-عجله-نکنند‎Cached15 نوامبر 2016 ... رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه ویزا تا ۲۰ روز در کشور عراق اعتبار دارد، گفت: زائران اربعین در برگشت عجله نکنند. زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1130842 16 نوامبر 2016 ... رئیس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به اینکه ویزای اربعین تا20 روز در کشور عراق اعتبار دارد، از زائران خواست به‌هیچ‌عنوان بدون داشتن گذرنامه و ... اوحدی: زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند - مشرق www.mashreghnews.ir/.../اوحدی-زائران-اربعین-برای-بازگشت-عجله-نکنند 16 نوامبر 2016 ... رئیس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به اینکه ویزای اربعین تا20 روز در کشور عراق اعتبار دارد، از زائران خواست به‌هیچ‌عنوان بدون داشتن گذرنامه و ... زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند - پلیس news.police.ir/News/fullStory.do?Id=237572‎Cached10 دسامبر 2014 ... به گزارش پایگاه خبری سعید اوحدی با اعلام این خبر افزود: مهر ورودی عراق در گذرنامه ها به این منزله است که زائران می توانند تا پایان صفر در این کشور ... زائران اربعین برای بازگشت به کشور عجله نکنند - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../466873-زائران-اربعین-برای-بازگشت-به-کشور-عجله-نکنند‎Cached3 دسامبر 2015 ... سرویس دهی به زائران اربعین و برنامه ریزی برای بازگشت موج ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفری ایرانیان از کربلا به سوی وطن از روز گذشته آغاز شد. زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند - خبرگزاری دانشجو snn.ir/fa/news/561449/زائران-اربعین-برای-بازگشت-عجله-نکنند‎Cached16 نوامبر 2016 ... زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند. «سعید اوحدی» در بازدید از مرز مهران اظهار کرد: حجم وسیعی از زوار، مرز مهران را برای تردد خود برگزیده‌اند و ... اوحدی: زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../اوحدی-زائران-اربعین-برای-بازگشت-عجله-نکنند/ 2 فوریه 2017 ... اوحدی: زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند. «سعید اوحدی» در بازدید از مرز مهران اظهار کرد: حجم وسیعی از زوار، مرز مهران را برای تردد خود ... اوحدی: زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../اوحدی-زائران-اربعین-برای-بازگشت-عجله-نکنند/ اوحدی: زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند. «سعید اوحدی» در بازدید از مرز مهران اظهار کرد: حجم وسیعی از زوار، مرز مهران را برای تردد خود برگزیده‌اند و مسئولان امر نیز ...