مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصفیه آب با یک نوار شکری

[ad_1]

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۳

به گزارش ستاره ها به نقل از ایندین اکسپرس، این نوار کاغذی که "DipTreat" نام دارد به شکر آغشته شده و توانایی کشتن باکتری E.coli در آب آلوده را دارد.
محققان این پژوهش اظهار کردند : ما با استفاده از این نوار و قرار دادن آن در نمونه آب آلوده تقریبا قادر بودیم تا 90 درصد از باکتری‌ها را از بین ببریم.
این کشف کلید توسعه نسل جدیدی از دستگاه‌های تصفیه آب ارزان و قابل حمل، با خواص درمانی برای انسان‌ها در سراسر جهان بوده که از  شمال کانادا تا روستاهای دور افتاده هند از آن استفاده خواهند کرد.
DipTreat در کمتر از دو ساعت باکتری  E. coliدر آب را شناسایی کرده، به دام انداخته و آن را از بین می‌برد.
دانشمندان برای از بین بردن سلول‌های باکتریایی از یک عامل ضد میکروبی استخراج شده از دانه مورینگا استفاده کردند.
در حال حاضر، سیستم‌های تصفیه آب رایج از نانوذرات نقره و رس استفاده می‌کنند که در دراز مدت روی سلامت انسان تاثیر دارد.
این فناوری در حال حاضر بر روی مقادیر کمی از آب آزمایش شده است. اما محققان بر این باورند که می‌تواند به پیشرفت‌های بزرگی در این زمینه منجر شود.
این پژوهش در Environmental Science Water Research & Technology به چاپ رسیده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جلوگیری از رشد جلبک و خزه در استخردستگاه آنتی باکتریال چند منظوره موثرترین راه برای از بین بردن جلبک و تهیه سرکه سیب به روش سنتی فوت و فنسرکه سیب که از آب سیب تازه به عنوان ماده اصلی با استفاده از باکتریهای اسید استیک سازش یک دوست دات کامتاثیرات بصری کمی هستند که بتوان آنها را با علاقه انسان به صورت ها قیاس کرد تحقیقات آشتی با حسن یوسف جامع ترین ژورنال گل و گیاه ایرانمعرفیحسنیوسفسلام عزیزم خوبی شما؟ ببینید این پودر سفید با دست پاک میشه آیا ؟ و آیا میشه با دست له بشن ؟نیازمندی ها شبکه خبری صنایع غذایی ایراننیازمندیهای صنایع غذایی ایران همکاری در فروش و بازاریابی از علاقه مندان به کار آموزش ساخت تراریوم وب سایت جامع آموزش نگهداری و ……آموزش ساخت تراریومآموزش ساخت تراریوم تهیه و تنظیم امین ذهاب ناظوری با نام کاربری به نام خدا در سیویلیکا، مقالات علمی کنفرانس و ژورنال مجموعه …بانک جامع مقالات تمام متن کنفرانس و همایش های ایران در زمینه علوم فیزیکی و مهندسی اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که راهنمای تفسیر آزمایش ادرار آکاکلیه، کارخانه تصفیه بدن است هر میلی‌متر از خون در روز چند بار از این کارخانه عبور می علاقه مندان به کار در عسلویه بخوانند – جدیدترین …علاقهمندانبهکاردراصن این چه قانونیه ما جوانان با ۱۰۰۰امید و آرزو میرم درس میخونیم بعدش مهندسی رو در تصفیه آب با یک نوار شکری آکا تماس با ما تبلیغات ستاره ها تصفیه آب با یک نوار شکری تصفیه آب با یک نوار شکری تاریخ انتشار چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲ تصفیه آب با یک نوار شکری تصفیه آب با یک نوار شکری منابع آزمون تصفیه آب با یک نوار شکری منابع آزمون تصفیه آب با یک نوار شکری منابع آزمون ستاره ها در سفر به میبد از این خانه ها ستاره ها در سفر به میبد از این خانه ها ستاره ها در سفر به میبد از این خانه ها اوج‌گیری هواپیمایی با شش برابر سرعت اوج‌گیری هواپیمایی با شش برابر سرعت اوج‌گیری هواپیمایی با شش برابر سرعت ‌های انسانی با عکس‌های هابل تصاویر ‌های انسانی با عکس‌های هابل تصاویر ‌های انسانی با عکس‌های هابل تصاویر تصفیه آب با یک نوار شکری تصفیه آب با یک نوار شکری عصر جم تصفیه آب با یک نوار شکری آبان ۲۷ ۱۳۹۵ عصر تصفیه آب با یک نوار شکری جدید برای تصفیه آب استفاده تصفیه آب با یک نوار شکری با استفاده از این نوار و قرار تصفیه آب با یک نوار شکری تصفیه آب با یک نوار شکری از یک ابزار جدید برای تصفیه آب استفاده کردند که از تصفیه آب با یک نوار شکری منابع آزمون سوالات آزمون ارشد تصفیهنوار تصفیه آب با یک نوار شکری محققان هندی در دانشگاه یورک در تورنتو از یک ابزار جدید برای تصفیه تصفیه آب با یک نوار شکری پایگاه خبری ستاره ها جدید برای تصفیه آب استفاده تصفیه آب با یک نوار شکری با استفاده از این نوار و قرار تصفیه آب با یک نوار شکری تصفیهآببایکنوار تصفیه آب با یک نوار شکری تصفیه آب با یک نوار شکری تصفیه آب با یک نوار شکری مبتکران اخبار رزومه شرکت مبتکران در یک تماس با واحد ارتباط با تصفیه آب با یک نوار شکری سایت آزمون دکتری نتایج دانشگاه محققان هندی در دانشگاه یورک در تورنتو از یک ابزار جدید برای تصفیه آب استفاده کردند که از عکس ازدواج برادر با یک زن یک با یک برابر نیست چگونه با یک پسر دوست شویم با یک گل بهار نمیشه حمامی که با یک شمع مصاحبه با یک کارآفرین حکم ازدواج با یک مسیحی زندگی با یک کلیه



لینک منبع :تصفیه آب با یک نوار شکری

تصفیه آب با یک نوار شکری - ایسنا www.isna.ir/news/95082618322/تصفیه-آب-با-یک-نوار-شکری‎Cached16 نوامبر 2016 ... محققان هندی در دانشگاه یورک در تورنتو از یک ابزار جدید برای تصفیه آب استفاده کردند که از مواد ضد میکروبی طبیعی موجود و شکر استفاده می‌کند. تصفیه آب با یک نوار شکری - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/133736/تصفیه-آب-با-یک-نوار-شکری‎Cached16 نوامبر 2016 ... محققان هندی در دانشگاه یورک در تورنتو از یک ابزار جدید برای تصفیه آب استفاده کردند که از مواد ضد میکروبی طبیعی موجود و شکر استفاده می‌کند. تصفیه آب با یک نوار شکری - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/news/تصفیه-آب-با-یک-نوار-شکری/4279009 محققان هندی در دانشگاه یورک در تورنتو از یک ابزار جدید برای تصفیه آب استفاده ... محققان این پژوهش اظهار کردند : ما با استفاده از این نوار و قرار دادن آن در نمونه آب آلوده ... تصفیه آب با یک نوار شکری - همیار مردم hamyaremardom.ir/تصفیه-آب-با-نوار-شکری/ 16 نوامبر 2016 ... تصفیه آب با یک نوار شکری. 57386343. محققان هندی در دانشگاه یورک در تورنتو از یک ابزار جدید برای تصفیه آب استفاده کردند که از مواد ضد ... تصفیه آب با یک نوار شکری | | linkchee.com/sy7caaaaaaaia/ 31 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل تصفیه آب با گوی جادویی / تصاویر از ایندین اکسپرس، این نوار کاغذی که “DipTreat” نام دارد به به گزارش ایسنا و به نقل از ... تصفیه آب با نوار شکری - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID=556680 تصفیه آب با نوار شکری. محققان هندی از یک ابزار جدید برای تصفیه آب استفاده کردند که از مواد ضد میکروبی طبیعی موجود و شکر استفاده می‌کند.به گزارش ایسنا ... تصفیه آب با یک نوار شکری | محققان هندی در دانشگاه یورک در - قطره www.ghatreh.com/news/nn34636000/تصفیه-نوار-شکری 16 نوامبر 2016 ... محققان هندی در دانشگاه یورک در تورنتو از یک ابزار جدید برای تصفیه آب استفاده کردند که از مواد ضد میکروبی طبیعی. تصفیه آب با یک نوار شکری - روزنامه فرهیختگان www.farheekhtegan.ir/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID...‎Cachedتصفیه آب با یک نوار شکری. محققان هندی در دانشگاه یورک در تورنتو از یک ابزار جدید برای تصفیه آب استفاده کردند که از مواد ضدمیکروبی طبیعی موجود و شکر ... [PDF] تصفیه آب با یک نوار شکری بیمارستان روانی mashal.mop.ir/812/pdf/47.pdf‎Cached10 دسامبر 2016 ... این ضرب المثل: ماری و سوسماری با هم دوست. بودند و از صبح تا ... خوشحال شد و به فکر شکار آنها افتاد و با این فکر ... تصفیه آب با یک نوار شکری. تصفیه آب با یک نوار شکری - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/10046840/تصفیه-آب-با-یک-نوار-شکری‎Cached16 نوامبر 2016 ... محققان هندی در دانشگاه یورک در تورنتو از یک ابزار جدید برای تصفیه آب استفاده کردند که از مواد ضد میکروبی طبیعی موجود و شکر استفاده می‌کند.