مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رشد توده عجیب در صورت یک دختر +تصاویر

[ad_1]

بیماری آنسفالوسل که فتق مغزی نادر و نقص لوله عصبی است باعث رشد توده عجیبی در صورت کودک 4 ساله فیلیپینی شده بود که به کمک جراحان استرالیا درمان شد.

به گزارش فارس، دختر 4 ساله فیلیپینی که با بیماری آنسفالوسل متولد شد، توسط پزشکان استرالیا به رایگان تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از 4 سال برای اولین بار مؤفق به دیدن شد. 

بیماری آنسفالوسل، نوعی بیماری مادرزادی است که به سبب تشکیل ناقص سلول های عصبی جنین بروز می کند.

این توده که حدود 200 گرم رشد کرده بود به عضلات صورت آنجل فشار وارد می‌کرد و مانع دید او شده بود. 

پزشکان معتقدند، این اختلال در کودکان جنوب شرقی آسیا بیش از دیگر مناطق جهان دیده می‌شود و اکثرا در دختران پدید می‌آید.

 یک گروه پزشکی از استرالیا و نیوزیلند به همراه جراحان داوطلب، پرستاران و درمانگران متحد برای جراحی رایگان این کودک به استرالیا آمدند و هزینه 8000 دلاری درمان او را تقبل کردند. 

آنجل که بعد از 4 سال بینایی‌اش را به دست آورده، این روزها در مهد کودک است و مانند بقیه دوستانش زندگی عادی دارد. 

جراحی صورت برای این کودک فیلیپینی ادامه دارد تا عارضه توده به صورت کامل برداشته شود. 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانگویا حواشی سخنرانی رؤسای جمهور در دانشگاه ها آن هم در سال های پایانی دوره ریاست خارج کردن یک جنین از بدن پسر ساله تصویریاین پسر ۲۲ ساله که در یک تولد دو قلویی به دنیا آمده است این تصور را در گروهی از پزشکان رشد سرطان در بدن شما درحال پیشروی است اگر این …پربیننده ترین خبرها شگرد دختر جوان تهرانی برای اخاذی در شمال شهر از پسران‌ جوانخبرگزاری فارس صفحه اصلی جلیلی در دانشگاه شریف دانشجویان باید برجام خوانی کنند مانیفست انتخاباتی ترامپ پایگاه خبری شفاآنلاین حوزه سلامت و بهداشتروند افزایش تعرفه‌ها در دهه گذشته دولت دهم، مردم را فقیر کرد جدول افزایش سالانه فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر خبر فارسی رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر به گزارش خبرنگار گروه دانستنی های خبرگزاری فارس رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده دختر بچه تصاویر لوله عصبی است باعث رشد توده عجیبی در صورت کودک ساله رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر است باعث رشد توده عجیبی در صورت کودک تصاویر خبری رشد توده عجیب در صورت یک دختر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر این توده که حدود گرم رشد سرگردانی زائران در مهران رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر ساعت رشدتودهعجیب رشد توده عجیب در صورت یک عصبی است باعث رشد توده عجیبی در صورت کودک دختر ساله رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر پایگاه خبری تحلیلی بسیج یک حرکت روز هفته بسیج در خلخال تصاویر و ایرباس به در بسته خورد تحریم ها رشد توده عجیب در صورت یک دختر عکس بیماری آنسفالوسل که فتق مغزی نادر و نقص لوله عصبی است باعث رشد توده عجیبی در صورت کودک صورت این دختر مدام رشد می کند تصاویر بیماری آنسفالوسل است باعث رشد توده عجیبی در صورت توده عجیب در صورت یک دختر در صورت یک دختر تصاویر رشد توده عجیب در صورت یک دختر تصاویر رشدتوده بیماری آنسفالوسل که فتق مغزی نادر و نقص لوله عصبی است باعث رشد توده عجیبی در صورت کودک صورت این دختر مدام رشد می کند تصاویر بیماری است باعث رشد توده عجیبی در صورت توده عجیب در صورت یک دختر در صورت یک دختر تصاویر



لینک منبع :رشد توده عجیب در صورت یک دختر +تصاویر

رشد توده عجیب در صورت یک دختر +تصاویر - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950826000337‎Cached17 نوامبر 2016 ... بیماری آنسفالوسل که فتق مغزی نادر و نقص لوله عصبی است باعث رشد توده عجیبی در صورت کودک 4 ساله فیلیپینی شده بود که به کمک جراحان ... رشد توده عجیب در صورت یک دختر +تصاویر - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/656289/‎Cached17 نوامبر 2016 ... بیماری آنسفالوسل که فتق مغزی نادر و نقص لوله عصبی است باعث رشد توده عجیبی در صورت کودک 4 ساله فیلیپینی شده بود که به کمک جراحان ... رشد توده عجیب در صورت یک دختر +تصاویر payeshonline.com/.../رشد-توده-عجیب-صورت-یک-دختر-+تصاویر‎Cached18 نوامبر 2016 ... بیماری آنسفالوسل که فتق مغزی نادر و نقص لوله عصبی است باعث رشد توده عجیبی در صورت کودک 4 ساله فیلیپینی شده بود که به کمک جراحان ... رشد توده عجیب در صورت یک دختر +تصاویر - ساعت ۲۴ | دمادم https://damadam.ir/.../رشد-توده-عجیب-در-صورت-یک-دختر-تصاویر/4291535 ساعت 24-بیماری آنسفالوسل که فتق مغزی نادر و نقص لوله عصبی است باعث رشد توده عجیبی در صورت کودک 4 ساله فیلیپینی شده بود که به کمک جراحان استرالیا ... رشد توده عجیب در صورت یک دختر +تصاویر - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28295888 17 نوامبر 2016 ... رشد توده عجیب در صورت یک دختر +تصاویر ... سطح استروژن در بدن بالاست مثل بارداری رشد می کنند ولی عمدتاً بعد از یائسگی که تولید استروژن از ... رشد توده عجیب در صورت یک دختر +تصاویر - مشرق نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28293569 17 نوامبر 2016 ... رشد توده عجیب در صورت یک دختر +تصاویر. بیماری آنسفالوسل که فتق مغزی نادر و نقص لوله عصبی است باعث رشد توده عجیبی در صورت کودک 4 ... رشد توده عجیب در صورت یک دختر +تصاویر - خبرگزاری فارس | خبر ... khabarfarsi.com/u/28276820 17 نوامبر 2016 ... رشد توده عجیب در صورت یک دختر +تصاویر ... احوال کشور با بیان اینکه در مجموع 11 میلیون و 240 هزار دختر و پسر ... شرق: زندگی چریکی یک زن. تصاویر دردناک از رشد توده بزرگ روی صورت دختر بچه - نمناک namnak.com/رشد-توده-بزرگ-روی-صورت-بچه.p39715‎Cached17 نوامبر 2016 ... توده بزرگ و کودکان با بیماریهای خاص و بیماری عجیب یک دختر و رشد مدام صورت کودک و بیماری آنسفالوسل چیست و کودک عجیب با بینی بزرگ در ... رشد توده عجیب در صورت یک دختر + عکس - شهردارآنلاین :: پایگاه جامع ... www.shahrdaronline.com/view/.../رشد-توده-عجیب-در-صورت-یک-دختر-عکس 17 نوامبر 2016 ... دختر 4 ساله فیلیپینی که با بیماری آنسفالوسل متولد شد، توسط پزشکان استرالیا به رایگان تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از 4 سال برای ... اخبار عجیب - جدیدترین و آخرین اخبار عجیب | شهرخبر www.shahrekhabar.com/tag/عجیب اخبار عجیب, آخرین خبر های عجیب. ... شادی گل عجیب محمد قاضی +تصاویر ... رشد توده عجیب در صورت یک دختر +تصاویربیماری آنسفالوسل که فتق مغزی نادر و نقص لوله عصبی است باعث رشد توده عجیبی در صورت ... تکذیب ادعای عجیب یک عضو شورای شهر تهران! ... مرگ مشکوک دختر دانشجو دانشگاه کردستان در اطلاع رسانی عجیب.