مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تنها ۵.۱ یا ۵.۲ اینچ از نمایشگر آیفون پریمیوم 2017 در دسترس خواهد بود

[ad_1]

تحلیلگران معتقد هستند که مدل پریمیوم آیفون ۲۰۱۷ دارای نمایشگر ۵.۸ اینچی است اما تنها قسمتی از این نمایشگر در دسترس خواهد بود.

شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل می‌خواهد در سال آینده آیفونی مجهز به نمایشگر اولد تولید کند، اما تاکنون مشخص نشده است که ابعاد این تلفن هوشمند چقدر بوده و اختلاف نظرهای مختلفی در مورد ابعاد نمایشگر مدل پریمیوم آیفون ۲۰۱۷ وجود دارد.

مینگ چی کیو، تحلیلگر KGI در گذشته گفته بود که اپل قصد دارد آیفونی با نمایشگر ۵.۸ اینچ عرضه کند که صفحه آن منحنی بوده و از پنل اولد استفاده خواهد کرد. این در حالی بود که تحلیلگران Barclays مدعی شده بوده‌اند که محصول اپل تنها ۵ اینچ بوده اما از نمایشگر اولد منحنی بدون حاشیه بهره خواهد برد. وب‌سایت ژاپنی Nikkei نیز گفته است که آیفون پریمیوم ۵ اینچ است و پشت آن شیشه‌ای خواهد بود.

حال تحلیلگر KGI در ادعای تازه‌ای گفته است که مدل پریمیوم آیفون ۲۰۱۷ مجهز به نمایشگر اولد ۵.۸ اینچی خواهد بود، اما تنها ۵.۱ یا ۵.۲ اینچ آن فعال بوده و کاربران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. کیو علت این امر را به دلیل طراحی خاص دستگاه بیان کرده که احتمالا منظور از طراحی خاص، وجود داشتن لبه‌های منحنی بوده است. وی در این مورد گفته است:

ما تخمین می‌زنیم با وجود نظرات مختلف در سطح اینترنت، آیفون مجهز به نمایشگر اولد، ابعاد ۵.۱ الی ۵.۲ اینچ داشته باشد. اطلاعاتی که هم‌اکنون در سطح اینترنت وجود دارد از محصولی با نمایشگر بین ۵ الی ۵.۸ اینچ صحبت می‌کند که البته خلاف نظر ما نیست. ما حدس می‌زنیم که نمایشگر مدل پریمیوم آیفون ۲۰۱۷ دارای ابعاد ۵.۷ الی ۵.۸ اینچ باشد اما به دلایل خاصی، به نحوی طراحی شود که تنها ۵.۱ یا ۵.۲ اینچ آن فعال بوده و بتوان استفاده کرد. به غیر از مدل پریمیوم، انتظار داریم که اپل مدل‌هایی از آیفون را با ابعاد ۴.۷ اینچ و ۵.۵ اینچ نیز معرفی کند که البته از پنل‌های TFT-LCD در آنها استفاده خواهد شد.

نظر شما در مورد تحلیل‌های کیو چیست؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرام اپل آیفون زومیت این هفته کاربران از وجود باگی در آخرین نسخه‌ی سیستم عامل اپل خبر داده‌اند که در اثر پخش تماشا کنید مقایسه سونی اکسپریا پریمیوم با سامسونگ گلکسی مقایسهاکسپریا سونی در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه ، پرچم دار جدید خود را با نام اکسپریا در ۳ مدل



لینک منبع :تنها ۵.۱ یا ۵.۲ اینچ از نمایشگر آیفون پریمیوم 2017 در دسترس خواهد بود

تنها ۵.۱ یا ۵.۲ اینچ از نمایشگر آیفون پریمیوم 2017 در دسترس خواهد بود www.zoomit.ir/2016/11/17/148620/ipone-premium-oled-screen/‎Cached17 نوامبر 2016 ... تحلیلگران معتقد هستند که مدل پریمیوم آیفون ۲۰۱۷ دارای نمایشگر ۵.۸ اینچی است اما تنها قسمتی از این نمایشگر قابل دسترسی خواهد بود. تنها ۵.۱ یا ۵.۲ اینچ از نمایشگر آیفون پریمیوم 2017 در دسترس خواهد ... www.digi98.com/.../23436-تنها-۵-۱-یا-۵-۲-اینچ-از-نمایشگر-آیفون-پریمیوم-2017-در-دسترس-خواهد-بود.html Rating: 5 - 1 vote 18 نوامبر 2016 ... تحلیلگران معتقد هستند که مدل پریمیوم آیفون ۲۰۱۷ دارای نمایشگر ۵.۸ اینچی است اما تنها قسمتی از این نمایشگر در دسترس خواهد بود.شایعات زیادی ... تنها قسمت اندکی از نمایشگر آیفون پریمیوم ۲۰۱۷ در دسترس خواهد بود ... tech24.ir/تنها-قسمت-اندکی-نمایشگر-آیفون-پریمی.html‎Cached18 نوامبر 2016 ... تنها قسمت اندکی از نمایشگر آیفون پریمیوم ۲۰۱۷ در دسترس خواهد بود ... ۲۰۱۷ با ابعاد ۵.۷ الی ۵.۸ اینچ باشد اما به علل خاصی،به گونه ای طراحی شود که فقط ۵.۱ یا ۵.۲ اینچ ... برچسب ها : Apple iphone iphone 2017 آیفون آیفون 2017 اپل ... آخرین اخبار نمایشگر اولد - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/نمایشگر-اولد تنها ۵.۱ یا ۵.۲ اینچ از نمایشگر آیفون پریمیوم ۲۰۱۷ در دسترس خواهد بود ... ال جی پنجمین جایزه خلاقیت CES را برای تلویزیون OLED خود در CES 2017 دریافت کرد و ... آیفون پریمیوم 2017 - تکنومون technomon.com/tag/آیفون%20پریمیوم%202017‎Cached18 نوامبر 2016 ... تنها ۵ ۱ یا ۵ ۲ اینچ از نمایشگر آیفون پریمیوم 2017 در دسترس خواهد بود ... آیفونی مجهز به نمایشگر اولد تولید کند، اما تاکنون مشخص نشده است که ... ip - تکنومون technomon.com/tag/ip?page=98‎Cachedتنها ۵ ۱ یا ۵ ۲ اینچ از نمایشگر آیفون پریمیوم 2017 در دسترس خواهد بود · تنها ۵ ۱ یا ۵ ۲ اینچ از ... تنها مدل گران قیمت گوشی موبایل آیفون 8 به نمایشگر خمیده مجهز است. گوگل اتحاد PAX را برای مقابله با شکایات پتنتی معرفی کرد - تکنومون technomon.com/.../گوگل-اتحاد-pax-را-برای-مقابله-با-شکایات-پتنتی-معرفی-کرد‎Cached4 آوریل 2017 ... واژه PAX در لاتین به معنای صلح یا Peace است و هدف گوگل ایجاد صلح در ... تنها ۵ ۱ یا ۵ ۲ اینچ از نمایشگر آیفون پریمیوم 2017 در دسترس خواهد بود. تامین کنندگان سال آینده قادر به تولید پنل OLED ... - آیفون 6 و آیفون 7 www.apple-wiki.com/?p=354‎Cachedتنها ۵.۱ یا ۵.۲ اینچ از نمایشگر آیفون پریمیوم 2017 در دسترس خواهد بود .... سایز آیفون 7 یا حتی سایز آیفون‌های 4 اینچی را می‌پسندم؛ پس ارتقا به آیفون 7 پلاس برایم ... تنها 5.1 یا 5.2 اینچ از نمایشگر آیفون پریمیوم 2017 در دسترس خواهد بود www.ghatreh.com/.../تنها-اینچ-نمایشگر-آیفون-پریمیوم-دسترس-خواهد-بود 17 نوامبر 2016 ... ... پریمیوم 2017 در دسترس خواهد بود. تحلیلگران معتقد هستند که مدل پریمیوم آیفون 2017 دارای نمایشگر 5. 8 اینچی است اما تنها قسمتی از این نمایشگر در دسترس خواهد بود. ... سرویس گوگل Photos با دو قابلیت جدید بروز رسانی شد ... تعداد کاربران ماهانه فیسبوک به دو میلیارد نفر می‌رسد | رادمان داده پردازی radmandp.com/تعداد-کاربران-ماهانه-فیسبوک-به-دو-میلی/ تعداد کاربران ماهانه فیسبوک به دو میلیارد نفر می‌رسد. 2017-02-02 /0 دیدگاه /در News ... تنها ۵.۱ یا ۵.۲ اینچ از نمایشگر آیفون پریمیوم 2017 در دسترس خواهد بود.