مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوت 7 سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟

[ad_1]

ظاهرا سامسونگ در نظر دارد که گوشی‌های نوت ۷ ریفربیشد شده را در بازارهایی مثل هند و ویتنام به فروش برساند. به این شکل کمی از ضرر بزرگ مربوط به این گوشی جبران می‌شود و سامسونگ هم دیگر لازم نیست این مدل‌ها را نابود کند.

 به گزارش صبحانه، دیگر هر کسی که خبرهای دنیای تکنولوژی را دنبال کند می‌داند چه برسر گلکسی نوت ۷ شرکت سامسونگ آمد و چرا و چطور این گوشی از بازار جمع‌آوری شد. پس از جمع شدن این گوشی سوال‌های زیادی ذهن بسیاری از کاربران و تحلیل‌گران را به خود مشغول کرد.

یکی از این سوال‌ها این بود که سامسونگ قصد دارد با این همه گوشی جمع‌آوری شده دقیقا چه کند؟ این گوشی‌ها کاملا نابود می‌شوند یا اجزای‌شان قرار است جدا شوند و بازیافت شوند؟ قرار است اجزای نوت ۷ در گوشی‌های آینده سامسونگ استفاده شوند؟ به هر حال همه این تصمیم‌ها می‌توانند گزینه‌های محتمل شرکت سامسونگ باشند. اما یک گزینه دیگر هم هست، گزینه‌ای که کمی ترسناک به نظر می‌رسد.

یک گزارش می‌گوید سامسونگ این گزینه‌ را هم در نظر دارد که گوشی‌های نوت ۷ ریفربیشد شده را در بازارهایی مثل هند و ویتنام به فروش برساند. به این شکل کمی از ضرر بزرگ مربوط به این گوشی جبران می‌شود و سامسونگ هم دیگر لازم نیست این مدل‌ها را نابود کند.

شاید ایده مطرح شده در نگاه اول بد به نظر نرسد اما با در نظر گرفتن اینکه سامسونگ هنوز نمی‌داند مشکل نوت ۷ دقیقا چه بود ارسال دوباره این گوشی به بازار چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد.

از طرفی مطمئنیم سامسونگ اصلا دوست ندارد سال ۲۰۱۷ هم پر شوند از خبرهای انفجار نوت‌های ۷ ریفربیشد شده در هند و ویتنام. به هر حال باید دید سرنوشت نوت‌های ۷ ‌ای که روی دست سامسونگ مانده‌اند چه خواهد شد.

منبع : مجله دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گلکسی نوت سامسونگ زومیتسامسونگ با دوربین گوشی‌های گلکسی اس و نوت و گلکسی اس نشان داد که قدرت بالایی در عصر ایران نان‌ها ویتامینی می‌شوند بزرگ ترین پیتزا تلفنی دنیا به ایران می آید علی لاریجانی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرامگوشی موبایل شیائومی ردمی نوت …شیائومیردمیخرید و فروش و قیمت گوشی نسخه قیمت موبایل شیائومی ردمی نوت مقایسه سامسونگ گلکسی نوت، ال‌جی و هواوی …سامسونگ گلکسی نوت امتیاز مجموع امتیاز ال جی جی امتیاز مجموع امتیاز هواوی موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ ارزانترین لپ تاپ در بازار کدام است ؟ – جدیدترین …ارزانترینلپتاپدربازارکار در منزل خاصیت بی نظیر فلفل قرمز در کاهش وزن عکس منشورى که منجر به محرومیت ۴ بررسی تخصصی هواوی یک گوشی …در این مطلب به بررسی هواوی به همراه تصاویر اختصاصی خودمان از این گوشی می پردازیمجدید ترین قیمت روز انواع تبلت در بازار ایران – …جدیدترینقیمتروزتبلتدرقیمت انواع گوشی موبایل۱۴ مرداد هر روز اگر به بازار موبایل سر بزنید قیمت ها دچار بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا …نسل دوم از سری زد اکسپریای شرکت سونی، سال گذشته توجه زیادی در هنگام رونمایی و عرضه به گلکسی نوت سامسونگ زومیت سامسونگ با دوربین گوشی‌های گلکسی اس و نوت و گلکسی اس نشان داد که قدرت بالایی در ساخت عصر ایران نان‌ها ویتامینی می‌شوند بزرگ ترین پیتزا تلفنی دنیا به ایران می آید علی لاریجانیحساب ها ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرام گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت پرو شیائومی خرید و فروش و قیمت گوشی نسخه قیمت موبایل شیائومی ردمی نوت مقایسه سامسونگ گلکسی نوت، ال‌جی و هواوی سه هرکول سامسونگ گلکسی نوت امتیاز مجموع امتیاز ال جی جی امتیاز مجموع امتیاز هواوی اسند موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز ارزانترین لپ تاپ در بازار کدام است ؟ – جدیدترین اخبار ایران و ارزانترینلپتاپدر کار در منزل خاصیت بی نظیر فلفل قرمز در کاهش وزن عکس منشورى که منجر به محرومیت ۴ بازیکن لپ‌تاپ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد جهش لپ‌تاپ‌ها سال ۱۹۸۳ یک لپ‌تاپ به نام ۸۵ که فروش زیادی داشت روانه بازار شد بررسی تخصصی هواوی یک گوشی استایلیش در این مطلب به بررسی هواوی به همراه تصاویر اختصاصی خودمان از این گوشی می پردازیم



لینک منبع :نوت 7 سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟

گلکسی نوت 7 سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟ - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../گلکسی-نوت-7-سال-آینده-دوباره-بازار-می-آی/‎Cached16 نوامبر 2016 ... یک گزارش می‌گوید سامسونگ این گزینه‌ را هم در نظر دارد که گوشی‌های نوت 7 ریفربیشد شده را در بازارهایی مثل هند و ویتنام به فروش برساند. نوت 7 سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../نوت-7-سال-آینده-دوباره-به-بازار-می‌آید‎Cached16 نوامبر 2016 ... نوت 7 سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟ ظاهرا سامسونگ در نظر دارد که گوشی‌های نوت ۷ ریفربیشد شده را در بازارهایی مثل هند و ویتنام به فروش برساند. Images for نوت 7 سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟ نوت 7 سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟ - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/news/.../نوت-7-سال-آینده-دوباره-به-بازار-می‌آید‎Cached16 نوامبر 2016 ... نوت 7 سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟ ظاهرا سامسونگ در نظر دارد که گوشی‌های نوت ۷ ریفربیشد شده را در بازارهایی مثل هند و ویتنام به فروش برساند. نوت 7 سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟ - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/نوت-7-سال-آینده-دوباره-به-بازار-می‌آید/4282494 ظاهرا سامسونگ در نظر دارد که گوشی‌های نوت ۷ ریفربیشد شده را در بازارهایی مثل هند و ویتنام به فروش برساند. به این شکل کمی از ضرر بزرگ مربوط به این ... نوت 7 سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟ - پایش | دمادم https://damadam.ir/.../نوت-7-سال-آینده-دوباره-به-بازار-می‌آید/4283074‎Cachedنوت ۷ سال آینده دوباره به بازار می آید؟ دیگر هر کسی که خبرهای دنیای تکنولوژی را دنبال کند می داند چه برسر گلکسی نوت ۷ شرکت سامسونگ آمد و چرا و چطور این گوشی ... میهن مگ - گلکسی نوت ۷ سال آینده دوباره به بازار می آید؟ https://mihanmag.com/.../گلکسی_نوت_۷_سال_آینده_دوباره_به_بازار_می_آید؟‎Cached24 مه 2017 ... هر گونه اخبار فرد در دنیای فناوری از طریق سال به دانستن آنچه که بهترین است توجه داشته ... گلکسی نوت ۷ سال آینده دوباره به بازار می آید؟ ... سخت‌افزاری و انفجار گوشی گلکسی نوت 7 با ضرر 3 میلیارد دلاری بر اندام شرکت سامسونگ . سامسونگ به زودی نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 را به بازار عرضه می ... digiato.com/article/.../سامسونگ-گلکسی-نوت-7-بازسازی-شده/‎Cached22 فوریه 2017 ... در حالی که انتظار می رود گلکسی نوت 8 در نیمه دوم سال جاری میلادی به ... که چه تعداد از گجت های جمع آوری شده بازسازی و دوباره به بازار عرضه خواهند شد. تصمیم سامسونگ در مورد گلکسی های نوت ۷ چیست؟ - کلیک | نبض ... click.ir/1395/08/.../what-is-samsung-decision-for-note-7-smartphones/‎Cachedاما در حال حاضر این سوال پیش می آید که شرکت سامسونگ چه تصمیمی در رابطه با این گوشی ... یا اینکه در گوشی‌ های آینده سامسونگ مورد استفاده قرار بگیرند؟ ... نمی‌ داند مشکل نوت ۷ دقیقا چه بود عرضه دوباره این گوشی ها به بازار کار عاقلانه ای نیست. از طرفی سامسونگ نیز قطعا نمی خواهد بازار های هند و ویتنام هم از سال ۲۰۱۷ از خبرهای نوت های ... #گلکسی_نوت_7 hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/گلکسی_نوت_7?src=hash‎Cached۷۰ درصد خریداران Note 7 باز هم سامسونگ می‌خرند #سامسونگ #گلکسی_نوت_7 http:// eonl.ir/11xk pic.twitter.com/ .... گلکسی نوت ۷ سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟