مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شارژ تکنولوژی های پوشیدنی با حرارت بدن

[ad_1]

وب سایت کلیک: متخصصان فناوری با توجه به افزایش نیاز کاربران تکنولوژی های پوشیدنی به شارژ گجت خود در هر زمان و مکان،  خازنی را طراحی کرده اند که با دریافت حرارت از بدن و تبدیل آن به انرژی الکتریسیته، کاربران را از شارژ گجت خود بی نیاز می کند.

 

 تکنولوژی های پوشیدنی که با حرارت بدن شارژ می شود

یکی از معضلات استفاده از گجت های هوشمند خالی شدن شارژ در حین استفاده و مواقع ضروریست که متخصصان را به فکر طراحی خازنی قابل انعطاف جهت تبدیل انرژی گرمایی بدن به الکتریسیته واداشته است.

متخصصان فناوری، موفق به طراحی خازن قابل انعطافی شده اند که نسل تازه ای از تبدیل کننده ها را روانه بازار تکنولوژی کرده است. این خازن ها با دریافت حرارت از بدن افراد می توانند انرژی گرمایی حاصل را ذخیره و به انرژی الکتریسیته تبدیل کنند. این طراحی که بسیاری را حیرت زده ساخته است، دغدغه بسیاری از کاربران فناوری های پوشیدنی را برطرف کند.

به گفته "چونگویو” (Choongho Yu) استاد الکترونیک دانشگاه تگزاس،  برای نخستین بار تیم تحقیقاتی موفق به طراحی  خازن الکتروشیمیایی شده اند که توانایی بی نظیر در دریافت و ذخیره حرارت بدن و تبدیل آن به الکترو مغناطیس دارد. این خازن قادر است حرارت بدن را با عملیاتی شیمیایی به انرژی قابل استفاده در شارژ گجت ها به کار برد.

برای بسیاری از کاربران استفاده مداوم از گجت های پوشیدنی و شارژ دائم از موارد حیاتی به شمار می رود. پس خالی شدن این گجت ها از شارژ معضلیست که بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده است. متخصصین الکترونیک دانشگاه تگزاس با تعبیه این خازن اعجاب انگیز در گجت های پوشیدنی، تحولی عظیمی در شارژ گجت ها بوجود آورده است. این خازن که همزمان انرژی حرارتی متصاعد از بدن را دریافت و تبدیل به انرژی الکتریسیته می کند دغدغه بسیاری از کاربران را برطرف کرده است.

برای مثال کارشناسان،  آزمایشاتی در جهت تایید کارایی این خازن ها انجام داده اند که می توان به استفاده بی وقفه از گجت پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند و عدم نیاز به شارژرهای معمول را نام برد. طراحان شاخص مورد توجه در این خازن را قابل انعطاف بودن آن دانسته اند که می تواند در تمامی فناوری های پوشیدنی جای خود را باز کند. با کاربرد این خازن در گجت ها می توان به آینده صرفه جویی در انرژی ها نیز بیش از پیش امیدوار بود. چرا که تبدیل انرژی حرارتی بدن به الکتریسیته هوشمندانه ترین راه حل در رفع مشکلاتی نظیر صرفه جویی در انرژیست.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

علم ورزش گرم کردن بدن و سرد کردن آن در ورزشهر برنامه ورزشی دارای ۲ مرحله بسیار با اهمیت می باشد که شامل گرم کردن بدن و سرد کردن آن علم ورزش انواع ویتامین و فواید آنکمبود و فقدان این ویتامین ها نیز می تواند عوارض و پیامد های جبران ناپذیری برای بدن بررسی گجتی نگاهی عمیق به تبلت مایکروسافت …۱۶ آذر ۹۵ ساعت ۱۵۱۰ گیم‌شات ده مکانیک برتر در بازی های ویدئویی ؛ قسمت اول ۱۶ آذر ۹۵ اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که آشنایی با عیب یابی و تعمیر تجهیزات پزشکیآشنایی با عیب یابی و تعمیر تجهیزات پزشکیآشنایی با عیب یابی و تعمیر تجهیزات پزشکی ایده که ثابت می‌کنند نیکولا تسلا نابغه، اما …یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۳ از رباتی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز تا حقایقی عجیب در ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …ترفند های نرم افزار دانلود منیجر روش های خاموش کردن کامپیوتر دریافت آپدیت های نشاط کوهستان تجهیزات کوهنوردیتجهیزاتکوهنوردیمقدمه در برنامه های طبیعت گردی و کوهنوردی های سبک به خصوص جنگل نوردی ، کویر پیمایی و بدو علم علوم فضایی و هوانوردیحمایت‌های گسترده آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی باعث گشته میلیاردهادلار هزینه بر پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه …آیا لکه های بدون رنگ گسترش می یابند ؟ راهی برای پیش بینی احتمال انتشار لکه های علم ورزش گرم کردن بدن و سرد کردن آن در ورزش هر برنامه ورزشی دارای ۲ مرحله بسیار با اهمیت می باشد که شامل گرم کردن بدن و سرد کردن آن می باشد علم ورزش انواع ویتامین و فواید آن کمبود و فقدان این ویتامین ها نیز می تواند عوارض و پیامد های جبران ناپذیری برای بدن داشته بررسی گجتی نگاهی عمیق به تبلت مایکروسافت سرفیس پرو گجت نیوز دانلود ویدیو سخت افزار بررسی را از سخت افزار شروع می کنیم شاید بیشترین اشتراک این تبلت با اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که می آشنایی با عیب یابی و تعمیر تجهیزات پزشکی آشنایی با عیب یابی و تعمیر تجهیزات پزشکیآشنایی با عیب یابی و تعمیر تجهیزات پزشکیپایگاه ایده که ثابت می‌کنند نیکولا تسلا نابغه، اما دیوانه بوده یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۳ از رباتی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز تا حقایقی عجیب در مورد ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر ترفند های نرم افزار دانلود منیجر روش های خاموش کردن کامپیوتر دریافت آپدیت های فیس بوک نشاط کوهستان تجهیزات کوهنوردی تجهیزات مقدمه در برنامه های طبیعت گردی و کوهنوردی های سبک به خصوص جنگل نوردی ، کویر پیمایی و بدو علم علوم فضایی و هوانوردی بدو علم علوم فضایی و هوانوردی بدو علم همچنین فروند بالگرد در میانه های دهه پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه پفناخنسوختگی خال پیر آیا لکه های بدون رنگ گسترش می یابند ؟ راهی برای پیش بینی احتمال انتشار لکه های ویتیلیگو وجود



لینک منبع :شارژ تکنولوژی های پوشیدنی با حرارت بدن

شارژ تکنولوژی های پوشیدنی با حرارت بدن - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../شارژ-تکنولوژی-های-پوشیدنی-با-حرارت-بدن‎Cached16 نوامبر 2016 ... متخصصان فناوری با توجه به افزایش نیاز کاربران تکنولوژی های پوشیدنی به شارژ گجت خود در هر زمان و مکان، خازنی را طراحی کرده اند که با دریافت ... تکنولوژی های پوشیدنی که با حرارت بدن شارژ می شود - کلیک | نبض ... click.ir/.../wearables-that-can-be-charged-with-human-body-temrature/‎Cachedمتخصصان فناوری با توجه به افزایش نیاز کاربران تکنولوژی های پوشیدنی به شارژ گجت خود در هر زمان و مکان، خازنی را طراحی کرده اند که با دریافت حرارت از بدن و ... شارژ تکنولوژی های پوشیدنی با حرارت بدن - برترین ها 94.182.146.175/fa/.../شارژ-تکنولوژی-های-پوشیدنی-با-حرارت-بدن‎Cached16 نوامبر 2016 ... متخصصان فناوری با توجه به افزایش نیاز کاربران تکنولوژی های پوشیدنی به شارژ گجت خود در هر زمان و مکان، خازنی را طراحی کرده اند که با دریافت ... شارژ تکنولوژی های پوشیدنی با حرارت بدن – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/280801/‎Cachedتکنولوژی های پوشیدنی که با حرارت بدن شارژ می شود ... این خازن ها با دریافت حرارت از بدن افراد می توانند انرژی گرمایی حاصل را ذخیره و به انرژی الکتریسیته تبدیل ... تکنولوژی های پوشیدنی که با حرارت بدن شارژ می شود! | 24 آنلاین vista.ir/.../تکنولوژی-های-پوشیدنی-که-با-حرارت-بدن-شارژ-می-شود!‎Cachedمتخصصان فناوری با توجه به افزایش نیاز کاربران تکنولوژی های پوشیدنی به شارژ گجت خود در هر زمان و مکان، خازنی را طراحی کرده اند که با دریافت حرارت از بدن و ... فناوری های پوشیدنی که با حرارت اندام شارژ می شود - سرزه www.serze.com/فناوری-پوشیدنی-حرارت-اندام-شارژ-2272290/‎Cached15 نوامبر 2016 ... تکنولوژی های پوشیدنی که با حرارت بدن شارژ می شود متخصصان فناوری با توجه به ازدیاد احتیاج کاربران فناوریهای پوشیدنی به شارژ گجت خود در هر ... تکنولوژی های پوشیدنی که با حرارت بدن شارژ می شود - نشرنامه nashrname.ir/.../detail?...تکنولوژی+های+پوشیدنی...با+حرارت+بدن+شارژ...‎Cachedمتخصصان فناوری با توجه به افزایش نیاز کاربران تکنولوژی های پوشیدنی به شارژ گجت خود در هر زمان و مکان، خازنی را طراحی کرده اند که با دریافت حرارت از بدن و ... ساعت هوشمندی که با گرمای بدن شارژ می شود - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28201396/redirect/gozarnews.ir متخصصان فناوری با توجه به افزایش نیاز کاربران تکنولوژی های پوشیدنی به شارژ گجت خود در هر زمان و مکان، خازنی را طراحی کرده اند که با دریافت حرارت از بدن و ... با پاور واچ آشنا شوید: ساعت هوشمندی که با حرارت بدن شارژ می شود | مجله ... https://viwo.ir/?p=21620 با پاور واچ آشنا شوید: ساعت هوشمندی که با حرارت بدن شارژ می شود. الهه میرافضل۲۷ آبان ۱۳۹۵پوشیدنی ها, تکنولوژی, جدیدترین خبر, ساعت هوشمند ۰. 2 ... با در نظر گرفتن مشکلات ساعت های هوشمند، استارتاپ Matrix Industries روشی ابداع کرده که بتواند ... هرلحظه، شارژ تکنولوژی های پوشیدنی با حرارت بدن harlahze.com/اخبار-علم-و.../شارژ-تکنولوژی-های-پوشیدنی-با-حرارت-بدن تولید کرم‌های ضدآفتاب با قابلیت رهایش ماده‌ ضدسرطان و جذب بیشتر اشعه ماورابنفش · خودروی شبه SUV اوپل با نام ... شارژ تکنولوژی های پوشیدنی با حرارت بدن.