مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مراقب روغن های تراریخته وارداتی باشید

[ad_1]

مراقب روغن های تراریخته وارداتی باشید

 

تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۲

Share/Save/Bookmark

 

 

به گزارش پایتخت به نقل از ایلنا علیرضا مهاجر -مشاور وزیر جهاد کشاورزی- ، در خصوص هجمه‌ای که نسبت به تولید محصولات تراریخته در داخل کشور وجود دارد بیان داشت: در اتحادیه اروپا برای مصرف این محصولات با درج تراریخته بر روی بسته‌بندی کالاها امکان انتخاب را به مصرف کنندگان می‌دهند. مشخص نیست که چرا افرادی در داخل کشور اصرار دارند که این محصولات با حجم وسیعی در کشور تولید می‌شود این در حالی است که تولید این محصولات در مرحله آزمون و خطاست.
مهاجر در پاسخ به این سوال که آیا روغن و کنجاله سویا که از کشورهای دیگر وارد می‌شود از طریق روش تراریخته تولید شده‌اند یا خیر، بیان داشت: روغن دانه سویا کنجاله از آرژانتین و برزیل وارد کشور می‌شود و همه این محصولات تراریخته هستند بنابراین سالیان متمادی این محصولات به کشور وارد شده است و هجمه ای که نسبت به این مساله وجود دارد به دلیل اقدام به تولید این محصولات در داخل کشور است.
تمام روغن‌های وارداتی تراریخته هستند/هجمه‌ها به خاطر تولید این محصولات در داخل است

کلمات کلیدی: روغن های تراریخته وارداتی-پایتخت

>سایر عناوین سرویس سلامت و زیبایی را در این صفحه مشاهده کنید

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی سلامت نیوز بازار بیمه‌های درمانی در ایران، بازار پر قصه و پر غصه‌ای است این روزها دیگر کمتر ماهی تیلاپیا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ کشور …ماهی تیلاپیا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ کشور جهان این ماهی را تولید می کننداخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …چین مقصد جدید پیکاپ های فورد و جنرال موتورز رئیس سنای برزیل برکنار شد هوای شهر پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای سلامت نیوز «بازار بیمه‌های درمانی در ایران، بازار پر قصه و پر غصه‌ای است این روزها دیگر کمتر کسی را ماهی تیلاپیا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ کشور جهان این ماهی تیلاپیا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ کشور جهان این ماهی را تولید می کنند اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری چین مقصد جدید پیکاپ های فورد و جنرال موتورز رئیس سنای «برزیل» برکنار شد هوای شهر تهران با



لینک منبع :مراقب روغن های تراریخته وارداتی باشید

پایتخت - مراقب روغن های تراریخته وارداتی باشید www.paytakhtpress.ir/fa/.../مراقب-روغن-های-تراریخته-وارداتی-باشید‎Cached19 نوامبر 2016 ... به گزارش پایتخت به نقل از ایلنا علیرضا مهاجر -مشاور وزیر جهاد کشاورزی- ، در خصوص هجمه‌ای که نسبت به تولید محصولات تراریخته در داخل کشور ... پایتخت - مراقب روغن های تراریخته وارداتی باشید - نسخه قابل چاپ www.paytakhtpress.ir/fa/doc/.../مراقب-روغن-های-تراریخته-وارداتی-باشید 19 نوامبر 2016 ... به گزارش پایتخت به نقل از ایلنا علیرضا مهاجر -مشاور وزیر جهاد کشاورزی- ، در خصوص هجمه‌ای که ... Images for مراقب روغن های تراریخته وارداتی باشید محصولات تراریخته مجاز کشور کدامند؟ - سلامت آنلاین www.salamatonline.ir/news/5681/‎Cached14 مه 2016 ... رسول دیناروند درباره وضعیت محصولات تراریخته یا اصلاح ژنتیک شده در ... می تواند مضر باشد و در عین حال اگر بررسی های لازم برای آن محصول انجام شده ... از علم و فناوری روز دنیا استفاده کنیم اما در عین حال باید مراقب باشیم، ... اند و اکنون فقط روغن سویا، دانه سویا و ذرت تراریخته مجوز واردات دارند و به ... مراقب باشید! چه نوع محصولات تراریخته در ایران مجوز دارند؟ | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/81214‎Cachedوی اظهارکرد: روغن ذرت، واردات غیر تراریخته هم دارد ضمن اینکه روغن های آفتابگردان و کنجد هم که غیر ... دیناروند گفت: سویا و ذرت به عنوان محصولاتی که مجوز واردات تراریخته دارند به هیچ وجه مشکلی برای سلامت مردم ایجاد ... مراقب باشید کلاه سرتان نرود! الزام استفاده از برچسب در محصولات تراریخته/ وجود پالم در روغن‌های شفاف www.salamatnews.com/.../الزام-استفاده-از-برچسب-در-محصولات-تراریخته-وجود-پالم-در-روغن‌های-شفاف‎Cached1 ژوئن 2016 ... مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو گفت: استفاده از برچسب «GMO» بر روی محصولات تراریخته الزامی است و در حال حاضر فقط برای روغن‌هایی ... پایتخت - خانه sarvfeed.ir/source/76/پایتخت مراقب روغن های تراریخته وارداتی باشید ... داشت: در اتحادیه اروپا برای مصرف این محصولات با درج تراریخته بر روی بسته‌بندی کالاها امکان انتخاب را به مصرف کنندگان. مراقب شبه شکلات ها باشید/ روغن جایگزین کره کاکائو - خبرگزاری مهر ... khabarfarsi.com/u/22881784 مراقب شبه شکلات ها باشید/ روغن جایگزین کره کاکائو ... ما آن را قبول ندارند و همچنان نسبت به واردات و کشت محصولات تراریخته مصر هستند؟ ... چقدر امگا 3 برای سلامتی مصرف نماییم هیچ توصیه های خاصی برای مصرف روزانه اسیدهای چرب امگا3 وجود ندارد. فرآورده های تراریخته بخوریم یا نخوریم | پایتخت khabarpu.com/n.php?u=فرآورده-های-تراریخته-بخوریم-یا-نخوریم... فرآورده های تراریخته بخوریم یا نخوریم - پایتخت | خبرپو. ... مراقب روغن های تراریخته وارداتی باشید ... تصویب سرفصل های رشته تحصیلی خانواده و سلامت جنسی. فروشگاه محصولات سالم سبوسبز (@saboosabz_shiraz_healthshop ... www.imgrum.org/user/.../1350161065614249105_1984566720‎Cachedترکیبات قاووت در انواع مختلفی (با توجه به نوع ترکیبات)تولید شده و طعم های متفاوتی داره. ... متوقف شدن واردات، کشت و تجاری سازی محصولات تراریخته تا مشخص شدن کامل اثرات آن بر سلامت انسان و محیط زیست. ..... مراقب روغن مصرفی خود باشید.