مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی

[ad_1]

سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی

سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی 

غذایی شکیل خوشمزه و آسان که می توانید در خانه درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. این غذا سرشار از مواد مغذی نیز هست. بعضی غذاها همیشگی هستن چون هم درست کردنشون خیلی راحته و هم خیلی خوشمزه هستن. مثل این دستور سیب زمینی با پنیر که شباهت زیادی به سیب زمینی تنوری داره.

 

هر دوی این غذاها خیلی خوشمزه هستن و داخل سسی که با آرد و کره درست شده پخته میشن. بیایید با هم این غذای عالی رو درست کنیم.

 

مواد لازم:

۴ عدد سیب زمینی بزرگ

۱ عدد پیاز شیرین بزرگ

۲ فنجان شیر

۲ فنجان پنیر چدار رنده شده

۳ قاشق غذاخوری آرد

۳ قاشق غذاخوری کره

۱ قاشق چای خوری نمک

½ قاشق غذاخوری فلفل سیاه

۳ عدد پیاز سبز

سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی

فر را روی ۴۰۰ درجه گرم کنید.

در ابتدا اگر دوست داشتید سیب زمینی ها را پوست بگیرید. سپس آن ها را حلقه حلقه کنید. در کنار آن ها پیاز را هم حلقه حلقه کنید. دقت کنید حلقه ها تا جای ممکن نازک باشد.

سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی

داخل ظرف را چرب کنید. سپس یک لایه سیب زمینی کف ظرف بچینید. روی سیب زمینی ها یک لایه پیاز بچینید. همینطور سیب زمینی ها و پیازها را بچینید تا ظرف پر شود.

سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی

سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی

یک عدد قابلمه یا تاوه روی گاز با حرارت پایین قرار دهید و کره و آرد را داخل آن بریزید. آرد و کره را به مدت ۲ الی ۳ دقیقه هم بزنید تا خامی آرد گرفته شود.

سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی

شیر را به آرد و کره اضافه کنید و هم بزنید. غلظت آن زمانی مناسب است که یک لایه روی قاشق را بپوشاند. سپس نمک و فلفل را به آن اضافه کنید.

نصف فنجان از پنیر را نگهداشته و بقیه را به سس اضافه کنید.

سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی

وقتی پنیر کاملا ذوب شد سس را روی لایه های سیب زمینی و پیاز که داخل ظرف چیده اید بریزید. سس باید روی تمام سیب زمینی ها را بپوشاند. دوباره روی لایه سس باقیمانده پنیر را بریزید.

سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی

روی ظرف را با فویل بپوشانید و به مدت یک و نیم ساعت داخل فر قرار دهید تا سیب زمینی ها کاملا نرم شود. دوباره فویل را برداشته و به مدت ۱۵ دقیقه دیگر داخل فر قرار دهید. در آخر روی آن را با پیاز سبز تازه تزئین کنید.

سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گراتن مرغ و سیب زمینی ، غذای خارجی خوشمزهگراتن مرغ و سیب زمینی اگر دلتان هوس یک غذای خوشمزه کرده است که مزه ای شبیه فست فود روش تهیه کوکو دولایه سیب زمینی و سبزیسبزی پلو،کوکو،کوکو دولایه سیب زمینی و سبزیروش تهیه کوکو دولایه سیب زمینی و سبزیگراتن مرغ و سیب زمینی سرآشپزمواد لازم گوشت مرغ پخته شده ۲ پیمانه سیب زمینی متوسط ۳ عدد قارچ ۱۵۰ گرم شیر ۱ پیمانهآموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت سیب زمینی توپی شکم پر یه غذای خوشگل و خوشمزهطرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز یازده پیش غذای خوشمزه و ساده آکاطرز تهیه پیش غذای ساده و خوشمزهیک پیش غذای ساده و خوشمزهیه پیش غذای ساده و خوشمزهپیش عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی کمپوت سیب بسیار مقوی و خوشمزه عکسطرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز آشپزی برای صنم بانو خوراک سیب زمینی و قارچسیب زمینی هامون رو که بعد از شستن حسابی خشک شده باشن به روغن اضافه میکنیم و نمک میزنیم طرز تهیه خوراک مرغ و سیب زمینی با سس انارطرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده با سس مخصوص پنیری گراتن مرغ و سیب زمینی ، غذای خارجی خوشمزه گراتن مرغ و سیب زمینی اگر دلتان هوس یک غذای خوشمزه کرده است که مزه ای شبیه فست فود داشته روش تهیه کوکو دولایه سیب زمینی و سبزی سبزی پلو،کوکو،کوکو دولایه سیب زمینی و سبزیروش تهیه کوکو دولایه سیب زمینی و سبزی گراتن مرغ و سیب زمینی سرآشپز مواد لازم گوشت مرغ پخته شده ۲ پیمانه سیب زمینی متوسط ۳ عدد قارچ ۱۵۰ گرم شیر ۱ پیمانه سیب زمینی توپی شکم پر یه غذای خوشگل و خوشمزه طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت © آشپزی برای صنم بانو خوراک سیب زمینی و قارچ سیب زمینی هامون رو که بعد از شستن حسابی خشک شده باشن به روغن اضافه میکنیم و نمک میزنیم و زمان غذاهای فوری و سریع، شش غذای فوری مجردی خوشمزه آکا خوراکی های مجردیغذای فوری و سریعغذاهای فوری و سریعغذاهای فوری خوشمزهغذاهای فوری با سیب غذایی خوشمزه و فوق العاده خوشگل و شیک با سیب زمینی طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه طرز تهیه خوراک مرغ و سیب زمینی با سس انار طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده با سس مخصوص پنیری پیتزا سیب زمینی چی بپزم پیتزا و ساندویچ سیب زمینی الی عدد گوجه فرنگی ورقه شده عدد فلفل دلمه ای عدد پنیر پیتزا گرم



لینک منبع :سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی

Images for سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی سیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی - پارس ناز www.parsnaz.com/سیب-زمینی-پنیر-غذای-خوشمزه-عالی.html‎Cachedسیب زمینی و پنیر غذای خوشمزه و عالی ،طرز تهیه سیب زمینی،غذا با سیب زمینی، پیشنهاد آشپزی با سیب زمیین و پنیر،بهترین غذا با سیب زمینی،غذای مقوی با سی ... گراتن مرغ و سیب زمینی ، غذای خارجی خوشمزه - پرشین وی persianv.com/.../گراتن-مرغ-و-سیب-زمینی-،-غذای-خارجی-خوشم.html‎Cached4 آگوست 2015 ... گراتن مرغ و سیب زمینی اگر دلتان هوس یک غذای خوشمزه کرده است که مزه ای شبیه ... ترکیب مرغ، پنیر و سیب زمینی طعم فوق العاده ای به این غذا می دهد. طرز تهیه غذا با قارچ و سیب زمینی بسیار خوشمزه و عالی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201713020102544110.html‎Cachedطرز تهیه 2 نوع غذا با قارچ و سیب زمینی خوشمزه و خوش طعم در منزل به صورت مرحله به مرحله و با ساده ترین روش را در این ... طرز تهیه بقچه پنیر و سبزی برای عصرانه ... یک غذای خوشمزه و سالم طرز تهیه سیب زمینی پنیری | | روزنامه پزشکی ... www.iran.pezeshk.us/archives/80534‎Cached... علائم بیماری لوپوس چیست · خانه / آشپزی سالم / یک غذای خوشمزه و سالم طرز تهیه سیب زمینی پنیری ... بیایید با هم این غذای عالی رو درست کنیم. مواد لازم: ۴ عدد سیب ... طرز تهیه پیتزا ی سیب زمینی، غذایی شیک، لذیذ و آسان • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-پیتزا-ی-سیب-زمینی،-غذایی-شیک،-ل/‎Cachedاونهایی که خیلی پیتزا دوست دارن، خیلی هم سیب زمینی دوست دارن، امتحان این غذا میتونه جذابیت خیلی زیادی داشته. برای اونهایی هم که دنبال غذاهای شیک و جمع و جورن میتونه یک گزینه بی دردسر و عالی باشه. ... سیب زمینی متوسط; سس گوجه فرنگی; پنیر موتزارلا; کره; سوسیس; جعفری تازه .... طرز تهیه پیتزا ی خوشمزه و آسون با نان باگت. خوراکهایی ساده ولی خوشمزه با سیب زمینی - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/.../33387-خوراکهایی-ساده-ولی-خوشمزه-با-سیب-زمینی‎Cached Similar18 دسامبر 2013 ... سیب‌زمینی شکم‌پر یک غذای خوشمزه و آسان است که برای هر زمانی مناسب است. ... شیر، کره، پنیر خامه‌ای و ¼ پیمانه پنیر رنده شدهٔ چدار یا گودا را اضافه ... طرز تهیه کوکو سیب زمینی مجلسی و 10 ترفند برای خوشمزه تر شدن آن namakstan.net/coco-potatoes-with-cheese.html‎Cached13 آوریل 2017 ... فرنی,طرز تهیه فرنی,دستور پخت غذای فرنی ... برای شروع دستور آشپزی کوکو سیب زمینی با پنیر ابتدا سیب زمینی ها را خرد می کنیم و در تابه ای ... یک غذای پیک نیکی خوشمزه با سیب زمینی+طرز تهیه و تصاویر www.yjc.ir/.../یک-غذای-پیک-نیکی-خوشمزه-با-سیب-زمینی-طرز-تهیه-و-تصاویر‎Cached29 جولای 2017 ... سیب زمینی های مغز پخت با لبه های سرخ شده همراه با ژامبون و پیاز و پنیر به قدری خوشمزه و عالی میشه که امتحان کردنش واقعا ارزشش رو داره. میزغذا » کروکت سیب زمینی و سوسیس www.mizeghaza.com/1387/10/.../کروکت-سیب-زمینی-و-سوسیس/‎Cached Similarبرای اینکه غذای ما، مزه کوکو سیب زمینی معمولی نده، بهتره طعم مواد بیرونی رو تغییر بدیم. ... این غذا واقعا خوشمزه هست من قبلا یه بار امتحان کردم اگر وسطش یه مقدار پنیر هم بزاری دیگه ... با سلام خدمت شما دوست عزیز ممنون بابت وبلاگ عالی ای که دارید.