مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه خورشت آلو و گوشت خوشمزه

[ad_1]

آموزش تهیه خورشت آلو و گوشت خوشمزه

آموزش تهیه خورشت آلو و گوشت خوشمزه 

شما می توانید بهترین خورشت مقوی و خوشمزه را در این مطلب مشاهده کنید که بسیار شکیل نیز می باشد و تحریک کننده خوبی برای اشتها است. خورش آلو را اغلب با مرغ درست می کنند، در اصل خورش مرغ و آلو معروف است، اما در این مطلب طرز تهیه خورش آلو با گوشت گوسفندی یا گوساله را به شما آموزش می دهیم.

 

مواد لازم:

روغن 2 قاشق غذاخوری
گوشت خورشتی گوسفند یا گوساله 450 گرم
پیاز ریز خرد شده 1 عدد
سیر 4 حبه
فلفل قرمز تازه 1 عدد
چوب دارچین 1 عدد
آویشن تازه 1 قاشق چایخوری
برگ بو 1 عدد
پودر پاپریکا 1 قاشق چایخوری
زیره سبز 1/2 قاشق چایخوری
نمک و فلفل به میزان دلخواه
رب گوجه 1/2 فنجان
سرکه سیب 1 قاشق غذاخوری
آلوبخارا تازه 1 فنجان
گشنیز یا جعفری تازه مقداری برای تزیین (اختیاری)

آموزش تهیه خورشت آلو و گوشت خوشمزهطرز تهیه:
1. قابلمه را روی حرارت زیاد قرار دهید و روغن را داخل آن بریزید. گوشت خورشتی را به روغن اضافه کنید و حدود 5 دقیقه تفت دهید تا رنگ گوشتها عوض شود. حرارت را به متوسط تغییر دهید. سپس پیاز خرد شده، سیر و فلفل قرمز را اضافه کنید و 5 دقیقه دیگر گوشتها را تفت دهید.

 

2. نمک، فلفل، برگ بو ، چوب دارچین، زیره ، پاپریکا و آویشن را به خورش اضافه کنید و تفت دهید تا عطر ادویه ها بلند شود. سپس رب گوجه، سرکه سیب، آلوها و 2 فنجان آب را به گوشت اضافه کنید. درب قابلمه را بگذارید. حرارت را کم کنید و اجازه دهید خورش آلو به مدت 30 الی 40 دقیقه بپزد.

 

3. چوب دارچین و برگ بو را از خورش دربیاورید. در قابلمه را بگذارید و 30 دیگر خورش را روی حرارت قرار دهید تا گوشت کاملا پخته و نرم شود.

 

4. زمانیکه آب خورش غلیظ شد و خورش جا افتاد، خورش آلو با گوشت را در ظرف مناسب بریزید و بدلخواه با کمی گشنیز یا جعفری آن را تزیین کنید. این غذای خوش طعم و خوش عطر را با نان یا همراه با برنج نوش جان کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع خورش ، انواع خورشت ، انواع قلیه آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی یک خورش خوشمزه ، خورش هویج و پرتقال طرز تهیه خورش به دستور طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی …آشپزیطرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوشمزه نمکستان برای این پست آموزش طرز تهیه آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …طرز تهیه کباب دنده در فر، با سس باربکیوی تند و شیرین آموزش تهیه گوشت بره با سس لوبیاآموزش آشپزی آموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها آموزش آشپزی سایت تفریحی و آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسر فسنجان طرز تهیه خورشت فسنجان با گوشت …خورشت فسنجان با گوشت طرز تهیه پیاز را ریز رنده کنید و با گوشت چرخ کرده ، نمک ، فلفل و طرز تهیه خورشت فسنجان راز های خوشمزگیشابتدا گردوها را کامل آسیاب می کنیم بعد پیاز را خرد و در کمی روغن سرخ میکنیم و به آن نمک خورشت کرفس مجلسی با گوشت ایران کوکخورشت کرفس طرز تهیه ابتدا کرفس ها را بشوئیدِ سپس به اندازه های دلخواه و یک اندازه طرز تهیه یک خورشت مرغ خوشمزهپرشین پرشیاطرز تهیه یک خورشت مرغ خوشمزهمواد لازم برای خورشت مرغ و گردو، کنجد، سیر و جوز هندی را طرز تهیه رولت گوشت با خمیر یوفکاطرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر یوفکا انواع خورش ، انواع خورشت ، انواع قلیه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه خورش قارچ با طعم عالی یک خورش خوشمزه ، خورش هویج و پرتقال طرز تهیه خورش به ، خورشی دستور طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوش طعم آشپزی طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوشمزه نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خورشت آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت طرز تهیه کباب دنده در فر، با سس باربکیوی تند و شیرین آموزش تهیه گوشت بره با سس لوبیا آموزش آشپزی آموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها آموزش آشپزی سایت تفریحی و سرگرمی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسرقهوهکباب فسنجان طرز تهیه خورشت فسنجان با گوشت قلقلی ایران کوک خورشت فسنجان با گوشت طرز تهیه پیاز را ریز رنده کنید و با گوشت چرخ کرده ، نمک ، فلفل و یک طرز تهیه خورشت فسنجان راز های خوشمزگیش ابتدا گردوها را کامل آسیاب می کنیم بعد پیاز را خرد و در کمی روغن سرخ میکنیم و به آن نمک و خورشت کرفس مجلسی با گوشت ایران کوک خورشت کرفس مجلسی با گوشت کرفس ها را بشوئید سپس به اندازه های دلخواه و یک اندازه خرد کنید طرز تهیه یک خورشت مرغ خوشمزهپرشین پرشیا طرز تهیه یک خورشت مرغ خوشمزهمواد لازم برای خورشت مرغ و گردو، کنجد، سیر و جوز هندی را با هم طرز تهیه رولت گوشت با خمیر یوفکا طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر یوفکا



لینک منبع :آموزش تهیه خورشت آلو و گوشت خوشمزه

طرز تهیه خورش آلو با گوشت - خورشت آلو - خورش آلو بخارا | ایران کوک https://irancook.ir/10/31/طرز-تهیه-خورش-آلو-با-گوشت/23870/‎Cachedخورش آلو با گوشت : قابلمه را روی حرارت زیاد قرار دهید و روغن را داخل آن بریزید. گوشت خورشتی را به روغن اضافه کنید و حدود 5 دقیقه ... خورش آلو، طرز تهیه خورش آلو - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/khoresh/6146.html‎Cached Similarخورش آلو اسفناج,خورش آلو با مرغ,خورش آلو,خورش آلو با گوشت,خورش آلو مسما,خورش آلو بخارا,خورش آلو هویج,خورش آلو گشنیز,خورش آلو زرشک,خورش آلو اسفناج با مرغ. ... آموزش طرز تهیه خورش آلو اسفناج مجلسی و خوشمزه با گوشت و مرغ · خورش آلو را این ... طرز تهیه خورش آلو با گوشت - مجله اینترنتی زیتونی zeytooni.com/1395/08/.../how-to-prepare-meat-stew-with-prunes/‎Cachedطرز تهیه خورش آلو با گوشت آشپزی, آموزش خورش آلو, خورش آلو, خورش آلو خوشمزه, دستور پخت خورش آلو, دستور تهیه خورش آلو, روش تهیه خورش آلو, طرز پخت خورش آلو, طرز ... چطور می شه خورشت آلو با گوشت درست کرد؟ - کلوب www.cloob.com/timeline/answer_30467_244655‎Cached Similar5 آگوست 2008 ... چطور می شه خورشت آلو با گوشت درست کرد؟ ... روش دوستمان کاملن درست است ولی نیاز به جدا کردن هسته آلو نیست چون ... طرز تهیه: آلو ها را بشویید، معمولا در مغازه‌ها آلو را در بسته بندی نگهداری نمی‌کنند و در نتیجه گرد و خاک محیط روی آن می‌نشیند. ... خلال شده مثل خورشت قیمه اضافه کنید (که از خورش آلوی تنها خوشمزه تره) ... طرز تهیه خورش قیمه آلو - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-خورش-قیمه-آلو.p13656‎Cachedخورش قیمه آلو و خورشت قیمه الو و طرز تهیه خورشت قیمه آلو و طرز تهیه خورش قیمه و طرز ... پس از طلایی شدن پیازها گوشت را شسته و درون قابلمه بریزید تفت دهید تا کمی ... طرز تهیه خورشت آلو اسفناج • دونفره https://www.2nafare.com/خورشت-آلو-اسفناج-خوشمزه/‎Cachedآلو اسفناج از خورشت های مجلسی و بسیار لذیذه ایرانیه. این خورشت عالی خواص بسیار زیادی هم داره که در ادامه صحبت میکنیم. آلو اسفناج رو هم با گوشت و هم با مرغ میشه ... طرز تهیه کامل خورشت آلو اسفنجاج • دونفره https://www.2nafare.com/خورشت-آلو-اسفنجاج-spinach-and-plum-stew/‎Cachedطرز تهیه خورشت آلو اسفناج اصیل و خوشمزه مرحله به مرحله با نکات جا افتادن آلو اسفناج. این خورشت با گوشت و آلو و اسفناج، پر از خواص و طعم بی نظیر یک وعده کامل . آموزش تهیه خورشت آلو و گوشت خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-خورشت-آلو-گوشت-خوشمزه.html‎Cachedآموزش تهیه خورشت آلو و گوشت خوشمزه ،خورش آلو و گوشت گوساله،خورشت های خوشمزه ایرانی،بهترین خورش آلو خوشمزه،خورشت تند ایرانی با آلو و گوشت گاو. طرز تهیه خورش آلو - آپارات ► 12:25www.aparat.com/v/GQt1S/طرز_تهیه_خورش_آلو May 27, 2016 - 12 min مواد لازم: گوشت گوسفند 300 گ سیب 4 عدد آلو 200 گ پیاز 2 عدد لیمو 1 عدد رب گوجه فرنگی 1 ق غ هل 6 دانه چوب دارچین 2 تکه نمک و ... طرز تهیه انواع خورشت آلو با مرغ + خواص آلو | ستاره setare.com/fa/news/.../طرز-تهیه-انواع-خورشت-آلو-با-مرغ-خواص-آلو‎Cached26 جولای 2016 ... خورشت آلو مرغ و خورشت آلو اسفناج جزو خوشمزه‌ ترین و پرطرفدارترین انواع ... نکته: خورشت آلو را با گوشت هم می‌توان درست کرد اما در این صورت باید ...