مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستور پخت ماکارونی با گوشت قلقلی

[ad_1]

دستور پخت ماکارونی با گوشت قلقلی

 

در این بخش از ایران ناز دستور پخت ماکارونی با گوشت های قلقلی را برای شما قرار داده ایم. با پخت این غذا خانواده و خصوصا کودکان خود را مهمان طعمی دلنشین کنید با ما در ایران ناز همراه باشید.امیدوارم لذت ببرید.

مواد لازم

 

اسپاگتی 250 گرم
گوشت چرخ کرده 250 گرم
پیاز 1 عدد
سیر 2 حبه
تخم مرغ 1 عدد
پنیر رنده شده 2 قاشق غذاخوری
آرد سوخاری 3 قاشق غذاخوری
آبلیمو 2 قاشق غذاخوری
رب گوجه فرنگی 3 قاشق غذاخوری
جعفری و ریحان به مقدار لازم
نمک و فلفل به مقدار لازم

 

طرز تهیه : درون قابلمه ای آب و مقداری نمک بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید.اسپاگتی ها را درون آب جوش بریزید و پس از 10 دقیقه ( بسته به مدت زمان پخت روی بسته بندی ) اسپاگتی ها را آبکشی کنید و کناری بگذارید.

 

درون کاسه ای گوشت چرخ کرده ، تخم مرغ ، سیر و پیاز رنده شده ، آرد سوخاری ، جعفری و ریحان خرد شده ، نمک و فلفل بریزید و با دست خوب ورز دهید تا تمام مواد خوب مخلوط شوند. سپس تکه هایی به اندازه یک گردو از مواد درست کنید.

 

درون تابه مقداری روغن بریزید و پس از داغ شدن قلقلی ها را درون روغن سرخ کنید ، رب گوجه فرنگی را با 1 لیوان آب ، آبلیمو ، نمک و فلفل مخلوط کنید تا رقیق شود. سپس این سس را به گوشت های قلقلی سرخ شده اضافه کنید ، حرارت را کم کنید و در تابه را بگذارید تا با حرارت کم گوشت ها مغز پخت شوند و سس غلیظ شود.

 

دستور پخت ماکارونی با گوشت قلقلی

درون تابه ای دیگر 1 قاشق غذاخوری روغن بریزید و بگذارید تا داغ شود. سپس اسپاگتی هایی که آبکشی کرده اید را درون  تابه بریزید و با حرارت بالا برای 2 دقیقه تفت دهید تا رطوبت اضافی اش بخار شود. برای سرو این غذا ، اسپاگتی ها را در ظرف ریخته و روی آن سس و گوشت های قلقلی اماده شده بریزید و با کمی جعفری و ریحان خرد شده و پنیر رنده شده تزئین کنید.

 

نکته ها : می توانید در صورت تمایل به جای رب گوجه از خود گوجه فرنگی بصورت خرد شده استفاده کنید ، اگر در زمان تهیه سس گوجه کمی غلظت سس زیاد شد میتوانید از نصف پیمانه آب جوش درون سس استفاده کنید ، در صورتی که پنیر در دسترس ندارید از سس های اماده استفاده کنید.

 

برای: 3 نفر
حاضر است در : 30 دقیقه
وعده: شام, نهار

 

مطالب مرتبط:

 

اسپاگتی به سبک مدرن و جدید

 

طرز تهیه سالاد ماکارونی آسیایی


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اسپاگتی طرز تهیه اسپاگتی با گوشت قلقلی …اسپاگتی با گوشت قلقلی طرز تهیه درون قابلمه ای آب و مقداری نمک بریزید و روی حرارت کلم پلو طرز تهیه کلم پلو شیرازی با گوشت قلقلی …کلم پلو شیرازی کلم قمری گرم گوشت چرخ کرده گرم پیاز عدد تخم مرغ عددانواع ماکارونی ، انواع پاستا ، غذا با پاستا آموزش …در این بخش شما با انواع ماکارونی آشیانه ایپاستاپاستا با سس پستولازانیاغذای ساده آموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها فسنجان با کوفته قلقلی، فسنجون باگوشت آکافسنجون باگوشتطرز تهیه فسنجان با گوشتفسنجان با گوشت قلقلینحوه پخت فسنجان با گوشت دستور پخت یک ماکارانی بسیار متفاوت و خوشمزهمواد لازم ماکارونی یک بسته گوشت چرخ‌کرده گرم پیاز عدد فلفل دلمه‌ای یک عددمزه چند غذای فوری با گوشت چرخ کرده سرخ شدهباورکنید تنها غذای فوری با گوشت چرخ کرده ماکارونی نیست برای غذاهایی با گوشت چرخ کرده تزیین سالاد ماکارونی میهمانان خود را شگفت زده …سالاد ماکارونی قالبی مواد لازم قالب ژله نایلون فریزر ماست چکیده زعفران آب لبو خواص گوشت وتخم بلدرچین خواص گوشت وتخم بلدرچین بلدرچین پردنده ای پرجنب وجوش از خانواده ماکیان و زیر خانواده آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه کباب تسبیحی با پلوی زعفرانی مواد لازم برای کباب تسبیحی گوشت چرخ کرده گرم اسپاگتی طرز تهیه اسپاگتی با گوشت قلقلی ایران کوک اسپاگتی با گوشت قلقلی طرز تهیه درون قابلمه ای آب و مقداری نمک بریزید و روی حرارت قرار دهید کلم پلو طرز تهیه کلم پلو شیرازی با گوشت قلقلی ایران کوک کلم پلو شیرازی کلم قمری گرم گوشت چرخ کرده گرم پیاز عدد تخم مرغ عدد انواع ماکارونی ، انواع پاستا ، غذا با پاستا آموزش آشپزی آکا در این بخش شما با انواع ماکارونی آشیانه ایپاستاپاستا با سس پستولازانیاغذای سادهشام فسنجان با کوفته قلقلی، فسنجون باگوشت آکا فسنجون باگوشتطرز تهیه فسنجان با گوشتفسنجان با گوشت قلقلینحوه پخت فسنجان با گوشتمواد دستور پخت یک ماکارانی بسیار متفاوت و خوشمزه مواد لازم ماکارونی یک بسته گوشت چرخ‌کرده گرم پیاز عدد فلفل دلمه‌ای یک عدد مزه چند غذای فوری با گوشت چرخ کرده سرخ شده باورکنید تنها غذای فوری با گوشت چرخ کرده ماکارونی نیست برای غذاهایی با گوشت چرخ کرده آموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها، دسرها تزیین سالاد ماکارونی میهمانان خود را شگفت زده کنید تصاویر تزیین سالاد ماکارونی ، تزیین سالاد ماکارونی ویژه مهمانی ها و مراسم رسمی تزیین سالاد خواص گوشت وتخم بلدرچین خواص گوشت وتخم بلدرچین بلدرچین پردنده ای پرجنب وجوش از خانواده ماکیان و زیر خانواده کبک آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی همیشه دوغ را دقیقه بعد از غذا خوردن استفاده کنید چرا که مصرف دوغ همراه با غذاهای حاوی آهن طرز پخت ماکارونی با سبزیجات



لینک منبع :دستور پخت ماکارونی با گوشت قلقلی

طرز تهیه ماکارونی با گوشت قلقلی • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-ماکارونی-با-گوشت-قلقلی/‎Cachedطرز تهیه ماکارونی با گوشت قلقلی · معصومه رجایی، ۳۰ام آبان ۱۳۹۴ @ ۱۱:۲۶ ق.ظ در دانشگاه معماری خوندم ولی چون علاقم به هنر و تجربه کردن خیلی زیاده سعی کردم از هر ... طرز تهیه ماکارونی با گوشت قلقلی - سوران www.sooran.com/fa/recipes/4257/‎Cached Similar17 ژوئن 2014 ... طرز تهیه ابتدا پیاز و سیر را رنده زده و آب اضافی آنها را بگیرید و بعد با گوشت چرخکرده مخلوط کرده و به خوبی ورز دهید،سپس تخم مرغ، نمک و فلفل ... اسپاگتی- طرز تهیه اسپاگتی با گوشت قلقلی | ایران کوک https://irancook.ir/12/17/espageti-gosht-ghelgheli/642/‎Cachedاسپاگتی با گوشت قلقلی : اسپاگتی ها را درون آب جوش بریزید و پس از 10 دقیقه آبکشی کنید و ... گوشت قلقلی با اسپاگتی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/pasta1/30131.html‎Cached Similarآموزش اسپاگتی با گوشت قلقلی,درست کردن اسپاگتی با گوشت قلقلی,اسپاگتی با گوشت قلقلی خوشمزه,دستور تهیه اسپاگتی با گوشت قلقلی,تهیه اسپاگتی با گوشت قلقلی. ... طرزتهیه گوشت قلقلی با اسپاگتی : *. به نقل از آکاایران : گوشت ... طرز تهیه پاستا با گوشت قلقلی - نمناک namnak.com/پاستا-با-گوشت-قلقلی.p658‎Cachedپاستا با گوشت قلقلی و دستور تهیه پاستا و پاستا با گوشت را در نمناک بخوانید. ماکارونی با گوشت چرخ کرده | آشپزی با آشپزباشی https://ashpazbashy.com/recipe/ماکارونی-با-گوشت-چرخ-کرده/‎Cached1 hr 2 مارس 2015 ... بخش آشپزی سایت آشپزباشی، طرز تهیه ماکارونی با گوشت چرخ کرده را برای ... برای پخت ماکارونی ابتدا آب را همراه با مقداری نمک در قابلمه ریخته و ... طرز تهیه ماکارونی با گوشت قلقلی و سالاد قارچ - مجله ونوس - دانشنامه ... https://mag.farzand.net/.../طرز-تهیه-ماکارونی-با-گوشت-قلقلی-و-سالاد/‎Cached19 دسامبر 2016 ... طرز تهیه ماکارانی با گوشت قلقلی: بعد از اینکه ماکارونی جوشید و آبکشی کردیم. یک پیاز رنده شده را با دو قاشق روغن زیتون کمی تفت می دیم ، پنج ... دستور پخت ماکارونی با گوشت قلقلی - ایران ناز www.irannaz.com/پخت-ماکارونی-گوشت-قلقلی.html‎Cachedدستور پخت ماکارونی با گوشت قلقلی در این بخش از ایران ناز دستور پخت ماکارونی با گوشت های قلقلی را برای شما قرار داده ایم با پخت این غذا خانوا. طرز تهیه ماکارونی با گوشت قلقلی - کاویاب www.kavyab.com/طرز-تهیه-ماکارونی-گوشت-قلقلی/‎Cached16 جولای 2017 ... در این بخش دستور پخت ماکارونی با گوشت قلقلی را برای شما قرار داده ایم. با پخت این غذا خانواده و خصوصا کودکان خود را مهمان طعمی دلنشین کنید با ما ... طرز تهیه پاستا با گوشت قلقلی ساده - کجارو - آپارات ► 1:03www.aparat.com/v/PN8Fx/طرز_تهیه_پاستا_با_گوشت_قلقلی_ساده_-_کجارو May 25, 2016 - 1 min کجارو پاستا و گوشت قلقلی و یک سس خوشمزه ی شیر به سرعت و در یک ماهیتابه کنار هم درست کنید و لذت ببرید. مطالب بیشتر: www.kojaro.com ...