مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه خوراک هوموس و گوشت خوشمزه

[ad_1]

طرز تهیه خوراک هوموس و گوشت خوشمزه

طرز تهیه خوراک هوموس و گوشت خوشمزه 

غذایی مقوی که می توانید در دورهمی ها مهمانی ها میل کنید و هنر آشپزی خود را نیز به نمایش بگذارید. خوراک شخومزه هوموس و گوشت. خوراک هوموس بیشتر یک نوع پیش غذا است، اما به علت اینکه در تهیه اش همراه گوشت سرو شده میتواند به عنوان خوراک اصلی در نظر گرفته شود.

 

مواد لازم:

۲ قاشق غذاخوری کره
۲ قاشق غذاخوری دانه کاج
۱ عدد پیاز
۵۰۰ گرم گوشت کله گنجشکی گاو (گوشت را به مکعبی خرد کنید)
نمک
فلفل سیاه

 

مواد لازم جهت هوموس:

۵۰۰ گرم نخود
۳ حبه سیر
۱ عدد لیموی درشت (لیموی درشت عطر و طعم بی نظیری دارد)
۲ قاشق غذاخوری ارده
۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون اصل
نمک
نصف قاشق چایخوری زیره
۱ قاشق چایخوری سماق

 

جهت تزئین:

روغن زیتون، پیازچه
طرز تهیه خوراک هوموس و گوشت خوشمزهطرز تهیه:

1. کره را بدون آنکه بسوزانید در ظرف نسبتا بزرگی ذوب کنید. دانه کاج را در کره آنقدر تفت دهید تا طلایی شوند. گوشت و پیاز( پیاز را مکعبی ریز و گوشت را مکعبی درشت خرد کنید) را اضافه کنید.

 

2. زیر ظرف را کم کرده، درب دیگ را بگذارید. هر از چند گاهی خوراک را هم بزنید. زمان طبخ بسته به نرم شدن و پختن گوشت دارد. ۱۵ دقیقه قبل از آنکه ظرف را از روی حرارت بردارید. نمک و فلفل را اضافه کنید.

 

3. نخود را از یک شب قبل خیس دهید. و چند بار آبش را عوض کنید. نخود زود بو میگیرد و تغییر آب از بوی بد جلو گیری میکند.

 

4. روز بعد نخود را شسته و دو برابر حجمش آب ولرم افزوده روی حرارت قرار دهید تا بپزد. نخود پخته، آب لیموی تازه، ارده، روغن زیتون، نمک، سماق، پودر زیره، سیر را در غذا ساز ریخته آنقدر مخلوط کنید تا کاملا یک دست و شبیه به پوره شود.

 

5. ظرفی مناسب اگر سفالی با روکش آبی باشد جلوه بیشتری دارد. انتخاب کرده هوموس را در مرکز ظرف خالی کنید، با پشت قاشق اندکی پهن کرده مرکزش را کمی خالی کنید تا جا برای گوشت باز شود. در مرکز هوموس گوشت را افزوده روی گوشت روغن زیتون، پیازچه خرد شده بپاشید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه کروکت گوشت ، غذایی خوشمزه و آسان با گوشت …کروکت گوشت ، غذا با گوشت چرخ کرده طرز تهیه کروکت گوشت ، غذایی خوشمزه و آسان با گوشت طرز تهیه کیک گوشت بسیار خوشمزه بدون فر فوری و …کیک ، کیک گوشت ، گوشت چرخ کرده ، کیک گوشت بدون نیاز به فر ، کیک گوشت لذیذ ، کیک گوشت انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سوپ یونانی مرغ و لیمو فیلم تهیه چیپس زوکینی با ماست طرز تهیه سیب زمینی با طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر …طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز طرز تهیه دسر عربی کونفه کاداییف مخصوص ماه …طرز تهیه شیرینی کرم دار نوتلا خوشمزه و دوست داشتنی عکس طرز تهیه براونی کلاسیک طرز تهیه کیک بدون نیاز به فرساده و خوشمزهطرز تهیه آرد و بکینگ پودر را مخلوط کرده و آنها را بار الک کنید شکر و تخم‌مرغ‌ها و انواع ترشی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و …طرز تهیه سالاد ترشی مشهدیشوری طرز تهیه لواشک هفت میوه به روش تصویری کرپ نوتلا و موز طرز تهیه «کروکت گوشت» ، غذایی خوشمزه و آسان با گوشت چرخ کرده کروکت گوشت ، غذا با گوشت چرخ کرده طرز تهیه «کروکت گوشت» ، غذایی خوشمزه و آسان با گوشت چرخ کرده طرز تهیه کیک گوشت بسیار خوشمزه بدون فر فوری و آسان کیک ، کیک گوشت ، گوشت چرخ کرده ، کیک گوشت بدون نیاز به فر ، کیک گوشت لذیذ ، کیک گوشت مناسب انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سوپ یونانی مرغ و لیمو فیلم تهیه چیپس زوکینی با ماست طرز تهیه سیب زمینی با پنیر طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر یوفکا عکس طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه طرز تهیه دسر عربی کونفه کاداییف مخصوص ماه رمضان بسیارآسان و طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه طرز تهیه کیک بدون نیاز به فرساده و خوشمزه طرز تهیه آرد و بکینگ پودر را مخلوط کرده و آنها را بار الک کنید شکر و تخم‌مرغ‌ها و روغن را انواع ترشی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان طرز تهیه سالاد ترشی مشهدیشوری طرز تهیه لواشک هفت میوه به روش تصویری کرپ نوتلا و موز



لینک منبع :طرز تهیه خوراک هوموس و گوشت خوشمزه

طرز تهیه خوراک هوموس و گوشت خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-خوراک-هوموس-گوشت-خوشمزه.html‎Cachedطرز تهیه خوراک هوموس و گوشت خوشمزه ،غذاهای خوشمزه ایرانی،آموزش آشپزی بهترین غذاها با گوشت،گوشت سرخ شده خوش طعم،آموزش تهیه خوراک هوموس،خوراک های خوشمزه. طرز تهیه خوراک هوموس و گوشت سرخ شده ، این هوموس دیگر پیش غذا نیست persianv.com/.../طرز-تهیه-خوراک-هوموس-و-گوشت-سرخ-شده-،-ای.html‎Cachedطرز نهیه خوراک مرغ و آناناس غذای خوشمزه و مقوی. تاریخ نشر :سه شنبه 08 نوامبر 2016 مشاهده : پیش غذا ... طرز تهیه خوراک هوموس و گوشت سرخ شده ، این هوموس دیگر پیش غذا نیست ... اخبار مرتبط : طرز تهیه هوموس ، یک اردور یا پیش غذای عالی برای میهمانی ها. طرز تهیه حُمُص(هوموس)غذای معروف و خوشمزه لبنانی به شیوه ترکی ... ► 3:06https://www.youtube.com/watch?v=tFTBZLpbMiA Feb 22, 2017 - 3 min - Uploaded by کانال پارسیان برای اون دسته از افرادیکه با اسم حمص(هوموس) آشنایی ندارند توضیح بدم که حمص یک اسم عربی میباشد. حمص به نخود له شده گفته میشود. حمص در بین ... طرز تهیه هوموس (حمص) با گوشت و پیازچه - سوران www.sooran.com/fa/recipes/3978/‎Cached Similar27 نوامبر 2014 ... گوشت را در یک تابه ی بزرگ روی شعله ی متوسط تفت دهید و بپزید و سپس آن را داخل بشقابی که با حوله ی کاغذی پوشانده اید قرار دهید و روغن آن را ... طرز تهیه گوشت چرخ کرده با هوموس - سوران www.sooran.com/fa/recipes/3683/‎Cached2 مه 2014 ... طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده(بسیار خوشمزه و بدون فر!) ... هوموس را در یک کاسه بریزید سپس روی آن گوشت ادویه دار، 1 قاشق دیگر روغن زیتون، نعنای خرد شده و پنیر فتا ... طرز تهیه خوراک کدو و بادمجان با گوشت چرخ کرده و پنیر موزارلا ... طرز تهیه سس هوموس به 4 روش websavar.ir/fa/news/3916/طرز-تهیه-سس-هوموس-به-4-روش‎Cached Similar3 آگوست 2014 ... سادگی طرز تهیه آن در کنار ویژگی‌های غذایی آن هوموس را تبدیل به اردوری کرده ... هوموس رقیق به عنوان یک سس در کنار گوشت، مرغ و ماهی هم کاربرد دارد. هوموس - ساناز سانیا www.sanazsania.ir/recipes/152-هوموس/‎Cached Similarراز خوشمزه شدن هوموس این است که باید به قدر کافی اجازه دهید تا نخود پخته شود. ... هوموس یک غذای عربی، یونانی است که تقریباً هر روز در بیشتر خانه های لبنانی تهیه می شود. ... طرز تهیه. 1.نخود را از 24 ساعت قبل خیسانده، هنگام مصرف در آبکش ریخته مجدداً به آن مقداری آب اضافه کنید و روی حرارت قرار ... خوراک گوشت و نخود DSC_4104. jpg ... حمص نخود - طرز تهیه هوموس نخود و سیر | ایران کوک https://irancook.ir/12/27/hummus-nokhod-sir/11855/‎Cachedطرز تهیه هوموس نخود و سیر : برای تهیه هوموس ابتدا بوته های سیر را 1 ساعت داخل فر با دمای 160 درجه سانتیگراد قرار دهید تا کباب شوند ، بوته های سیر را از ... شیوه پخت خوراک هوموس و گوشت طعم دار (2 عکس) - سرزه www.serze.com/شیوه-خوراک-هوموس-گوشت-عکس-2436837/ 7 دسامبر 2016 ... صفحه اصلی آشپزی آموزش های گوناگون شیوه پخت خوراک هوموس و گوشت طعم دار (2 عکس). دو نوع کالزونه؛ این ... طرز تهیه خوراک هوموس و گوشت خوشمزه ... شیوه پخت خوراک هوموس و گوشت طعم دار (2 عکس) - سرزه www.serze.com/شیوه-خوراک-هوموس-گوشت-عکس-2310064/‎Cached20 نوامبر 2016 ... طرز تهیه خوراک هوموس و گوشت خوشمزه تصویر و عکس شماره 1 ⇩ شیوه پخت خوراک هوموس و گوشت طعم دار خوراکی ای انرژی زا که قادر هستید در برنامه ...