مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه

[ad_1]

ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه

ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه 

ماکارونی صدفی می تواند درون خود را با گوشت پر کند و یک غذای بسیار خوشمزه و شکیل را برای شما رقم بزند. ماکارونی جزو فیوریت های خیلی ها محسوب می شود. در این مطلب به ماکارونی های صدفی بزرگ نیاز داریم که داخل آنها را با مواد خوشمزه پُر کنیم و درون فر قرار دهیم. همین!

 

مواد لازم:

ماکارونی صدفی بزرگ (18) عدد
گوشت چرخ کرده (250) گرم
سیر (1) قاشق غذاخوری
رب گوجه فرنگی (3) قاشق غذاخوری
سبزی های معطر (1) پیمانه
فلف سیاه (1) قاشق چایخوری
پنیر ریکوتا (1/2) پیمانه
پنیر موزارلا (1/2) پیمانه
نمک (1) قاشق چایخوری

ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزهطرز تهیه:

1-فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن میکنیم و سپس ماکاروانی هارا به مدت 20 دقیقه می گذاریم درون آب شور بجوشد و سپس بلافاصله درون ظرف آب سرد با چند تکیه یخ بزرگ میریزیم.
ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه2-سپس گوشت را تفت می دهیم تا هنگامی که بپزد.
ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه3-سیر را اضافه میکنیم.
ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه4-سپس رب را اضافه میکنیم وهم میزنیم.
ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه5-سپس سبزی های معطر مانند جعفری، گشنیز، آویشن را اضافه میکنیم و تفت می دهیم.
ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه6-تابه را از روی گاز بر میداریم و پنیر موزارلا و پنیر ریکوتا تارا اضافه میکنیم وبه خوبی با مواد ترکیب میکنیم.
ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه7-داخل صدف هارا با مواد پر میکنیم وبه مدت 30 الی 35 دقیقه درون فر میکذاریم تا هنگامی که پنیر ها آب شود و روی صدف ها طلایی پس از پخت غذای شما آماده می شود.
ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع ماکارونی ، انواع پاستا ، غذا با پاستا آموزش …در این بخش شما با انواع ماکارونی آشیانه ایپاستاپاستا با سس پستولازانیاغذای ساده روش پخت ماکارونی خوشمزه لطفا صفحه برای جلوگیری از نفخ کودک شیر‌خوار این نکته را رعایت کنید آغاز غربالگری اختلال آموزش آشپزی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسر طرز تهیه رولت گوشت با خمیر یوفکاطرز تهیه کاپ گوشت با خمیر فیلوپیش غذای خوشمزهانواع غذا های خوشمزه با قارچسفیده های تخم مرغها را به هم زده تا پف کند و به مایع قبلی اضافه کنید داخل ظرف سوفله را طرز تهیه زرشک پلو با مرغ راز خوشمزه‌تر شدن آنطرز تهیه شوید لوبیا با گوشت قیمهپلو مخلوط شیرازیطرز تهیه سالاد ماکارونی خیلی خوشمزه و سریع امادهطرز تهیه سالاد ماکارونی طرز تهیه سالاد ماکارونی سالاد به فرانسوی غذایی است که انواع غذاهایی که با قارچ تهیه می شود نازوبقارچ صدفی را در کره یا روغن بغلتانید سپس به آن نمک و فلفل زده به مدت الی دقیقه صبر غذا با قارچ آکا در این قسمت با انواع و اقسام غذا که با استفاده از قارچ آماده می شود آشنا می شویمغذا با آشپزی سالم پزشکان ایران جوجه ایتالیایی را برای یک پذیرایی بی‌نظیر آماده کنید مواد لازم سس مایونز سه چهارم انواع ماکارونی ، انواع پاستا ، غذا با پاستا آموزش آشپزی آکا در این بخش شما با انواع ماکارونی آشیانه ایپاستاپاستا با سس پستولازانیاغذای سادهشام روش پخت ماکارونی خوشمزه لطفا صفحه برای جلوگیری از نفخ کودک شیر‌خوار این نکته را رعایت کنید آغاز غربالگری اختلال متابولیک آموزش آشپزی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسرقهوهکباب طرز تهیه رولت گوشت با خمیر یوفکا طرز تهیه کاپ گوشت با خمیر فیلوپیش غذای خوشمزه انواع غذا های خوشمزه با قارچ سفیده های تخم مرغها را به هم زده تا پف کند و به مایع قبلی اضافه کنید داخل ظرف سوفله را با کره طرز تهیه زرشک پلو با مرغ راز خوشمزه‌تر شدن آن طرز تهیه شوید لوبیا با گوشت قیمهپلو مخلوط شیرازی طرز تهیه سالاد ماکارونی خیلی خوشمزه و سریع اماده طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه انواع غذاهایی که با قارچ تهیه می شود نازوب قارچ صدفی را در کره یا روغن بغلتانید سپس به آن نمک و فلفل زده به مدت الی دقیقه صبر کنید تا غذا با قارچ آکا در این قسمت با انواع و اقسام غذا که با استفاده از قارچ آماده می شود آشنا می شویمغذا با قارچ آشپزی سالم پزشکان ایران اگر طرفدار غذاهای سالم هستید، سعی کنید این خوراک را در برنامه غذایی‌اتان بگنجانید



لینک منبع :ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه

Images for ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/ماکارونی-صدفی-را-با-گوشت-پر-کنید-خوشمزه.html‎Cachedماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه ،طرز تهیه ماکارونی،بهترین ماکارونی صدفی خوشمزه،ماکارونی صدف آموزش تهیه،ماکارونی صدفی با گوشت ناهار عالی. ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه | پرشین سورنا www.persiansurena.com/ماکارونی-صدفی-را-با-گوشت-پر-کنید-خوشمزه/ 20 نوامبر 2016 ... "پایگاه اینترنتی روبات سورنا": ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه ماکارونی صدفی می تواند درون خود را با گوشت پر کند و یک غذای ... ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه | سوسوگروپ soosoogroup.ir/ماکارونی-صدفی-را-با-گوشت-پر-کنید-خوشمزه/‎Cached20 نوامبر 2016 ... ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه. ماکارونی صدفی می تواند درون خود را با گوشت پر کند و یک غذای بسیار خوشمزه و شکیل را برای شما رقم ... پاستا صدفی شکم پر | سرآشپزباشی sarashpazbashi.com/1394/02/27/stuffed-shells/‎Cached Similar17 مه 2015 ... در دسته گوشت قرمز, آشپزی با فر, غذای اصلی, پنیر دار, تولد, غذای مدرن, دلمه، رولت، ... برجسب شده در: ماکارونی در فر, پاستا صدفی, صدف شکم پر, طرز تهیه پاستا ... امروز با یه غذای خوشمزه و شیک و مناسب مهمونی مخصوصا جشن تولد کوچولوها اومدیم. ... برای سس گوجه یه پیاز دیگه رو خرد کنید و در مقداری روغن تفت بدید. ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه - مفیدستان mofidestan.ir/ماکارونی-صدفی-را-با-گوشت-پر-کنید-خوشمزه/‎Cachedماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه ۶-تابه را از روی گاز بر میداریم و پنیر موزارلا و پنیر ریکوتا تارا اضافه میکنیم وبه خوبی با مواد ترکیب میکنیم. ماکارونی - طرز تهیه ماکارونی صدفی با گوشت چرخ کرده | ایران کوک https://irancook.ir/07/16/makaroni-sadafi-gosht/10763/‎Cachedطرز تهیه ماکارونی صدفی با گوشت چرخ کرده : داخل ماهیتابه مقداری روغن بریزید و ... داخل قابلمه را پر کنید و لایه آخر را با ماکارونی صدفی بپوشانید سپس با کمک دو ... ماکارونی صدفی با گوشت چرخ کرده-مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/ماکارونی-صدفی-با-گوشت-چرخ-کرده/‎Cachedماکارونی صدفی با گوشت چرخ کرده. ... مایه گوشت اضافه کنید و چند لایه به همین صورت داخل قابلمه را پر کنید و لایه آخر را با ماکارونی صدفی بپوشانید سپس با کمک ... ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید طعم دار (9 عکس) - سرزه www.serze.com/ماکارونی-صدفی-گوشت-کنید-عکس-2436905/‎Cached7 دسامبر 2016 ... ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید خوشمزه تصویر و عکس شماره 1 ⇩ ماکارونی صدفی را با گوشت پر کنید طعم دار ماکارونی صدفی قادر هست داخل ... طرز تهیه جامبو (پاستا صدفی شکم پر) بسیار خوشمزه و محبوب - آرگا arga-mag.com/87812/طرز-تهیه-جامبو‎Cached4 ا کتبر 2016 ... جامبو و ماکارونی و لازانیا از انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ هستند و بهتر است این ... سپس پاستاهای صدفی را با مخلوط اسفناج و گوشت و پنیر پر کنید.