مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما بخوانند

[ad_1]

، مسعود جعفری متخصص پوست و مو درباره ریزش مو بیان کرد: ریزش مو در جوانان که بیشتر در مردان اتفاق  می افتد نوعی ریزش موی ژنتیکی و شایع ترین نوع این اختلال است.


جعفری ضمن اشاره به این موضوع که این نوع ریزش مو معمولا با ریختن مو از ناحیه رویش و فرق سر آغاز می شود، ادامه داد: ریزش موی ژنتیکی به صورت طبیعی در بعضی از مردان جوان از سن 20 تا 25 سالگی شروع می شود و درمان آن بیشتر به دلیل زیبایی و افزایش اعتماد به نفس افراد انجام می شود.

وی اظهار داشت: ریزش موی ژنتیکی جوانان 50 درصد به دلیل ژنتیک افراد و 50 درصد به دلیل به دلیل مسائل هورمونی ایجاد می شود و بهترین راه درمان این اختلال استفاده از دارو است که به دو صورت خوراکی و موضعی تجویز می شود.

این متخصص پوست و مو با بیان اینکه سبک درست زندگی نیز می تواند در کاهش ریزش مو موثر باشد، افزود: رژیم غذایی مناسب، ورزش، خواب منظم و حفظ پاکیزگی پوست و موی سر می تواند 5 تا 10 درصد ریزش مو را کاهش دهد.

جعفری گفت: استفاده از شامپو به همراه کرم و لوسیون و همچنین استفاده از طب سنتی و طب سوزنی نیز در درمان ریزش مو بی تاثیر نیست و این عوامل می توانند همراه با درمان دارویی بر کاهش روند این عارضه موثر باشند.

وی یاد آورشد: داروهای موضعی با باز کردن عروق کف سر و افزایش خون رسانی به آن باعث تقویت پیاز مو و جلوگیری از ریزش می شوند به همین دلیل توصیه می شود در طول روز یک الی دو بار موی سر خود را به صورت ملایم شانه بزنید و سر کودکان را با توجه به روش های علمی و درست ماساژ دهید  چرا این اقدامات سبب افزایش خون رسانی به سر و جلوگیری از ریزش مو می شوند.

این متخصص پوست و مو آلودگی هوا و محیط را یکی از عوامل موثر بر ریزش مو دانست و اشاره کرد: افراد می توانند با حفظ نظافت و پاکیزگی و همچنین جلوگیری از ماندن تعریق بر روی پوست سر به خصوص در مشاغلی که امکان آلودگی سر در آنها بیشتراست، از ریزش موهای سر خود جلوگیری کنند.

جعفری عنوان کرد: مردانی که اقوامشان گرفتار ریزش مو هستند باید به محض شروع این عارضه و حتی پیش از آغاز آن به پزشک مراجعه و با انجام اقدامات درمانی از بروز این اختلال جلوگیری کنند و لازم به ذکر است که تاثیر ژنتیکی ریزش مو در دایی افراد بیشتر از عمو و پدرآنها است.

وی اذعان داشت: در ریزش موی ژنتیکی که بیشتر در مردان جوان رخ می دهد، ژنتیک اصلی ترین عامل بروز این اختلال است و نمی توان انتظار داشت با انجام این اقدامات این نوع ریزش مو را به طور کامل درمان کرد بلکه با انجام آنها ریزش مو را به تعویق انداخت و یا درصد آن را کاهش داد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آرایش، آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل …لطفا توجه فرمایید بسیاری از مدل های لباس و آرایش ارائه شده با فرهنگ دینی و عرف مملکت آرایش، آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو، مدل اگر موهای نازک دارید، بخوانید آکاایران اگر موهایی نازک دارید، محصولات آرایشی می توانند به



لینک منبع :پسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما بخوانند

پسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما بخوانند+ راه پیشگیری www.yjc.ir/.../پسرانی-که-موهای-کم-پشتی-دارند-حتما-بخوانند-راه-پیشگیری‎Cached17 نوامبر 2016 ... یک متخصص پوست و مو گفت: روزانه یک الی دو بار شانه زدن مو می تواند روند ریزش مو را به تعویق بیندازد. پسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما ... Images for پسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما بخوانند پسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما بخوانند - خبرگزاری تسنیم https://www.tasnimnews.com/.../پسرانی-که-موهای-کم-پشتی-دارند-حتما-بخوانند‎Cachedپسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما بخوانند. شناسه خبر: 1243648 سرویس: رسانه ها. ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱. موی سر ریزش مو ... پسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما بخوانند - بلاغ مازندران | خبر ... khabarfarsi.com/u/28403794 20 نوامبر 2016 ... خشکی مزمن مو هم از یک اختلال ژنتیکی به وجود میاید. خوشبختانه ، راه هایی برای درمان خشکی پوست سر وجود دارد که هریک از آن ها علل خشکی پوست سر ... پسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما بخوانند+ راه پیشگیری - Kodoom news.kodoom.com/.../پسرانی-که-موهای-کم-پشتی-دارند-حتما/.../6079116/‎Cached17 نوامبر 2016 ... یک متخصص پوست و مو گفت: روزانه یک الی دو بار شانه زدن مو می تواند روند ریزش مو را به تعویق بیندازد. پسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما ... آخرین خبر | پوست و مو/ پسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما بخوانند akharinkhabar.com/...مو/-پسرانی-که-موهای-کم-پشتی-دارند،-حتما-بخوانند‎Cachedباشگاه خبرنگاران/ یک متخصص پوست و مو گفت: روزانه یک الی دو بار شانه زدن مو می تواند روند ریزش مو را به تعویق بیندازد. مسعود جعفری متخصص پوست و مو... پسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما بخوانند+ سبیل پیشگیری hair-transplantation.ir/.../پسرانی-که-موهای-کم-پشتی-دارند،-حتما-بخو/‎Cached17 نوامبر 2016 ... پسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما بخوانند+ راه پیشگیری. سعادتمند جعفری مطلع و تازه کار پوسه و رز دروازه اندر قول و گو با گزارشگر کلینیک ... پسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما بخوانند راه پیشگیری www.mevia.ir/.../پسرانی_که_موهای_کم_پشتی_دارند،_حتما_بخوانند__راه_پیشگیری‎Cachedپسرانی که موهای کم پشتی دارند، حتما بخوانند راه پیشگیری. Error loading player: No playable sources found. دانلود پشت پرده کلاهبرداری های آرایشگاه های زنانه پسرانی که موهای کم پشتی دارند حتما بخوانند راه پیشگیری www.digvideo.ir/.../پسرانی_که_موهای_کم_پشتی_دارند_حتما_بخوانند_راه_پیشگیری‎Cachedدانلود ویدیوی راه های پیشگیری از سفید شدن مو و انواع رنگ موی طبیعی (فیلم) · دانلود ویدیوی راهکارهای پیشگیری از سفید شدن و ریزش موتوسط استاد ضیایی ( فیلم). پسرانی که موهای کم پشتی دارند حتما بخوانند - ghand-pahlu ghand-pahlu.ir/result/پسرانی-که-موهای-کم-پشتی-دارند-حتما-بخوانند.html پسرانی که موهای کم پشتی دارند حتما بخوانند. مسعود جعفری متخصص پوستمو در گفتگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه . سفیدشدن موهاراستدروغ های ...