مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برنامه‌ریزی فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی

[ad_1]

 

کد مطلب: 416079

برنامه‌ریزی فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی

بخش دانش و فناوری الف،1 آذر95

همزمان با تداوم انتقادات از فیس بوک به علت انتشار اخبار جعلی در این شبکه اجتماعی، مارک زاکربرگ از برنامه های جدید خود برای مقابله با این مشکل خبر داد.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۱

خبرگزاری فارس به نقل از تک کرانچ، برخی کاربران پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری را ناشی از انتشار اخبار کذب در فیس بوک به نفع وی و به ضرر هیلاری کلینتون می دانند. امری که با تکذیب مارک زاکربرگ مواجه شده است.

او مدعی است کمتر از یک درصد از کل پست های فیس بوک را این نوع اخبار جعلی تشکیل می دهند ولی برخی رسانه ها با انتشار مطالب متعددی در این زمینه در این زمینه اغراق کرده اند.

وی در مطلبی که در این زمینه در فضای مجازی منتشر کرده مدعی شده فیس بوک در زمینه برخورد با انتشار اخبار جعلی پیشرفت هایی داشته ولی باید کارهای بیشتری انجام دهد. زاکربرگ افزوده که از سیستم های پیشرفته تر هوش مصنوعی برای شناسایی اخبار دروغین استفاده خواهد شد، سیستم گزارش دهی این امر توسط کاربران ساده تر می شود و در مورد این نوع مطالب پیام های هشداردهنده ای اضافه خواهند شد.

فیس بوک همچنین هشدار داده که سایت های منتشرکننده اخبار جعلی امکان استفاده و مشارکت در برنامه تبلیغاتی این شرکت را نخواهند داشت.

مهم ترین خبر جعلی منتشر شده در فیس بوک بر ضد هیلاری کلینتون خبری با محتوای مرگ مشکوک یک مامور اف بی آی بود که در زمینه نشت محتوای ایمیل های کلینتون در اینترنت فعالیت می کرد. حامیان کلینتون مدعی شدند انتشار این اخبار در فیس بوک و عدم برخورد جدی مدیران آن به نفع ترامپ تمام شده است. در متن این خبر ادعا شده بود قتل این مامور اف بی آی و همسر خیالیش کار کلینتون بوده و تلاش شده تا این امر نتیجه درگیری خود این دو نفر نشان داده شود. این خبر در روزهای منتهی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیش از 568 هزار بار در فیس بوک به اشتراک گذارده شد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ فیس بوک

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانپر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهاناخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانتصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاطلاعیه روابط عمومی سفیرفیلم لندن نشین ها با تخریب فروغ دنبال چه می گردند؟ اعتراض جام نیوز رابطه عاشقانه خانم خبرنگار با …چگونه با پول کم یک کسب و کاری عالی برای خودتان دست و پا کنید؟ دقیقه پیشمجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتغییرسبک با تغییرنسل فوتبال ابران رتبه برتر برای روابط عمومی شهرداری اصفهان برد کره ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش ثروت واقعی …ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش برکو زن ۴۰ ساله اهل زیمبابوه در کمال ناباوری قصد اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز …اخبار سیاسی بین المللیسیاست خارجی ایران اخبار جدیدآخرین اخبار جهان اخبار امروز کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیسازمانهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی گردآورنده حمیدرضاطاهریان آشنایی با نحوه شکل سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهان پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهاناخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار اجتماعی خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری اطلاعیه روابط عمومی سفیرفیلم لندن نشین ها با تخریب فروغ دنبال چه می گردند؟ اعتراض باشگاه جام نیوز رابطه عاشقانه خانم خبرنگار با یک داعشی چگونه با پول کم یک کسب و کاری عالی برای خودتان دست و پا کنید؟ دقیقه پیش مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری تغییرسبک با تغییرنسل فوتبال ابران رتبه برتر برای روابط عمومی شهرداری اصفهان برد کره مقابل ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش ثروت واقعی بابک زنجانی ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش برکو زن ۴۰ ساله اهل زیمبابوه در کمال ناباوری قصد دارد کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتی جنگ اطلاعاتی اهداف و ابزارها گردآورندهحمیدرضااهریان تاریخچه اصطلاح جنگ اطلاعاتی برای اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز جهان،سیاست روز اخبار سیاسی بین المللیسیاست خارجی ایران اخبار جدیدآخرین اخبار جهان اخبار امروز اخبار بررسی حدیثی منسوب به امام حسینع در مذمت ایرانیان برهان پس در واقع علامه مجلسیره اینجا می خواسته بفرماید منظور از عرب در این روایت دوستان اهل بیتع



لینک منبع :برنامه‌ریزی فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی

فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی برنامه‌ریزی کرد www.farsnews.com/13950901000426‎Cached21 نوامبر 2016 ... همزمان با تداوم انتقادات از فیس بوک به علت انتشار اخبار جعلی در این شبکه اجتماعی ، مارک زاکربرگ از برنامه های جدید خود برای مقابله با این مشکل ... فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی برنامه‌ریزی ... - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../فیس-بوک-بالاخره-برای-مقابله-با-اخبار-جعلی-برنامه-ریزی-کرد‎Cached21 نوامبر 2016 ... فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی برنامه‌ریزی کرد. ... با عنایت به اینکه سایت «رویکرد ۲۴» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، ... راه حل تازه فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی - تازه های خبری www.espeli.ir/.../farsnews/.../راه+حل+تازه+فیس+بوک+برای+مقابله+با+اخبار+جعلی‎Cached4 دسامبر 2016 ... راه حل تازه فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی. ... با انتشار گسترده اخبار جعلی در فیس بوک که مشکلات زیادی برای این شرکت در ایام برگزاری انتخابات ریاست ... فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی برنامه‌ریزی کرد. الف - فیس بوک بار دیگر به چالش کشیده شد alef.ir/vdchi6nkw23nxkd.tft2.html?438429 24 ژانویه 2017 ... با اضافه شدن امکان پخش مستقیم فیس بوک و انتشار فیلم های غیر اخلاقی در آن، بار ... برنامه‌ریزی فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی. الف - گوشی عجیب و غریب فیس بوک alef.ir/vdccx0q002bqo08.ala2.html?494404‎Cached22 جولای 2017 ... شرکت فیس بوک به دنبال تولید گوشی جدید و عجیبی است که تمامی اجزای آن قابل ... برنامه‌ریزی فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی. الف - نمایش تبلیغات بیشتر در بخش مقالات فوری فیس بوک alef.ir/vdcbffbafrhbs0p.uiur.html?453633 13 مارس 2017 ... فیس بوک قصد دارد تبلیغات بیشتری را در بخش مقالات فوری یا Instant Articles خود به ... برنامه‌ریزی فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی. الف - استفاده فیس بوک از روش جدید بمباران تبلیغاتی کاربران alef.ir/vdcgtz9tnak9tx4.rpra.html?440245 29 ژانویه 2017 ... فیس بوک که هیچ روشی را برای کسب درآمد تبلیغاتی از دست نمی‌دهد در حال آزمایش روش ... برنامه‌ریزی فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی. پهپاد فیس‌بوک بالاخره بدون سقوط پرواز کرد | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/07/02/1724744‎Cached2 جولای 2017 ... فیس‌بوک پهپاد عظیم خود را که با انرژی خورشیدی شارژ می‌شود بدون مشکل ... شده کل فرآیند پرواز بر اساس برنامه‌ریزی از قبل اعلام شده پیش رفته است. ... همراه در پی دانلود رایگان اپلیکیشن‌ها · تلاش توییتر برای مقابله با اخبار جعلی. فیس‌بوک حساب‌های ترویج خبرهای جعلی را می‌بندد | دنیای وب | DW ... www.dw.com/fa-ir/فیسبوک-حسابهای...خبرهای-جعلی.../a-38418571‎Cached13 آوریل 2017 ... فیس بوک اعلام کرده که قصد دارد با جدیت بیشتری با خبرهای جعلی مقابله کند و در همین رابطه حساب‌های مشکوک را خواهد بست. تا کنون صدها حساب ... فیسبوک » طراحی سایت و اپلیکیشین تلفن همراه - سفارش دات نت sefaresh.net/tags/فیسبوک/‎Cachedفیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند ... فیس بوک برای مقابله با ویدیوهای زنده توهین آمیز از هوش مصنوعی استفاده می کند .... این گروه تروریستی در حال برنامه ریزی برای اجرای عملیات تروریستی در جریان بازی های المپیک 2016 بود.با سفارش ...