مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بی‌خبری 4 میلیون ایرانی از خطری مهم

[ad_1]

رئیس انجمن دیابت گفت: در ۳۰ سال گذشته قریب ۶۰۰ هزار نفر در کشور به دیابت مبتلا بودند که برآورد می‌شود امروزه بیش از ۸ میلوین نفر دیابت دارند که علیرغم حجم بالای اطلاعات منتشر شده در رسانه‌های گروهی، بیش از ۵۰ درصد آنها از بیماری خود اطلاعی ندارند.

به گزارش مشرق، اسدالله رجب - رئیس انجمن دیابت با اشاره به اینکه رسانه‌های گروهی سهم قابل توجهی در آشنایی مردم با بیماری دیابت طی سال‌های اخیر داشتند، اظهار داشت: طی بررسی انجام شده در سال 71، از 176 مجله و روزنامه ادواری فقط 6 خبر و مقاله در مورد دیابت منتشر شده بود؛ در حالیکه امروزه اطلاعات بسیاری در مورد این بیماری و نشانه‌های ابتلا به آن در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر می‌شود.
 
رجب تصریح کرد: دلیل شیوع قابل توجه ابتلا به دیابت طی سال‌های اخیر، در واقع آگاهی مردم از نشانه‌های آن و پیگیری‌ها و مراجعه به پزشک برای درمان است.
 
وی گفت: در 30 سال گذشته قریب 600 هزار نفر به دیابت مبتلا بودند که برآورد می‌شود امروزه بیش از 8 میلوین نفر دیابت دارند که علیرغم حجم بالای اطلاعات منتشر شده در رسانه‌های گروهی، بیش از 50 درصد آنها از بیماری خود اطلاعی ندارند.
 
رئیس انجمن دیابت با اشاره به اینکه علیرغم افزایش اطلاعات مردم در مورد دیابت، هنوز این آگاهی به عمل تبدیل نشده است در این برنامه رادیویی عنوان کرد: و این به این دلیل است که سلامتی برای اغلب مردم ارزش ندارد و زمانی به ارزش این گنج پی می‌برند که آن را از دست داده باشند.
 
رجب ادامه داد: علیرغم پیشرفت‌های حاصل شده در علم پزشکی، در بسیاری از موارد برای درمان ناتوان است؛ چرا که بسیاری از بیماری‌ها غیرواگیر است و سال‌ها بدون علامتی در بدن فرد وجود دارد.
 
رئیس انجمن دیابت در خاتمه عنوان کرد: بنابراین لازم است افراد توجه بیشتری برای انجام چکاپ‌های سالانه داشته باشند و عادات تغذیه ای نادرست در زندگی را اصلاح کنند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانسفهانی هامتن در حال پخش در وبلاگ دانسفهانی ها جهت شنیدن این ترانه زیبا زیر آمار وبلاگ کلیک آموزش تنظیمات پاراگراف و درج اشکال در …در درس قبل آموختیم که برای تقسیم بندی اسلاید می توانیم از گزینه از بخش استفاده مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …استفاده زیاد از موبایل باعث بروز سرطان چشم میشود مقابله با ضعف بینایی خردسالانگران‌ترین اسباب‌بازی‌های بزرگسالان جهانتصاویر…در این گزارش فهرستی از گران‌قیمت‌‌ترین و باور‌نکردنی‌ترین اسباب‌بازی‌های پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار …آخرین بازدید شما امروز امروز دسامبر صفحه اول خاطرات و تجربیات مهاجرتجستار جوان مؤمن انقلابی اینکه بنده بارها تکرار میکنم که جوان امروز، از جوان اوّل انقلاب و دوران جنگ اگر جلوتر میلیونر زاغه نشینمروری بر فیلم میلیونر زاغه نشین آرزوها، سرنوشت، سینما خلاصه داستان جمال ملک ادبیات معاصر نزدیکیهای غروب بود که مردی از یکی از چنارهای خیابان بالا می رفت دو دستش را به اخبار سیاسی،اخبار اجتماعی،جدیدترین اخبار سیاسی و …آخرین اخبار سیاسی،اخبار روزنامه ها،جدیدترین اخبار سیاسیروزنامه های سیاسی،اخبار دانسفهانی ها برای داشتن صفحه ای در خور شان از دنیای بیکران اینترنت برای شهر زیبایمان دانسفهان نیازمند آموزش تنظیمات پاراگراف و درج اشکال در اسلایدها در درس قبل با گزینه های بخش از زبانه آشنا شدیم در این درس به معرفی و توضیح کارکرد گزینه مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت مقالات سلامت استفاده زیاد از موبایل باعث بروز سرطان چشم میشود مقابله با ضعف بینایی خردسالان گران‌ترین اسباب‌بازی‌های بزرگسالان جهانتصاویر در این گزارش فهرستی از گران‌قیمت‌‌ترین و باور‌نکردنی‌ترین اسباب‌بازی‌های بزرگسالان پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار مهاجرت و آخرین بازدید شما امروز امروز دسامبر صفحه اول خاطرات و تجربیات مهاجرت جستار جوان مؤمن انقلابی اینکه بنده بارها تکرار میکنم که جوان امروز، از جوان اوّل انقلاب و دوران جنگ اگر جلوتر نباشد میلیونر زاغه نشین مروری بر فیلم میلیونر زاغه نشین آرزوها، سرنوشت، سینما خلاصه داستان «جمال ملک» جوانی است ادبیات معاصر نزدیکیهای غروب بود که مردی از یکی از چنارهای خیابان بالا می رفت دو دستش را به آرامی ترجمه محمد قاسم آسمایی تلک خرس یا حقایق پشت پردۀ جنگ در افغانستان نوشته محمد یوسف و



لینک منبع :بی‌خبری 4 میلیون ایرانی از خطری مهم

بی‌خبری ۴ میلیون ایرانی از خطری مهم - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../بی-خبری-4-میلیون-ایرانی-از-خطری-مهم‎Cached21 نوامبر 2016 ... رئیس انجمن دیابت گفت: در 30 سال گذشته قریب 600هزار نفر در کشور به دیابت مبتلا بودند که برآورد می‌شود امروزه بیش از 8 میلیون نفر دیابت ... Images for بی‌خبری 4 میلیون ایرانی از خطری مهم بی‌خبری 4 میلیون ایرانی از خطری مهم! - پرشین وی persianv.com/.../بی‌خبری-4-میلیون-ایرانی-از-خطری-مهم.html‎Cached22 نوامبر 2016 ... شماری از ایرانیان مقیم آمریکا با تجمع مقابل کاخ سفید ضمن محکوم کردن حملات تروریستی اخیر در تهران به ... بی‌خبری 4 میلیون ایرانی از خطری مهم! بی خبری 4 میلیون ایرانی از خطری مهم - onvansho onvansho.ir/result/بی-خبری-4-میلیون-ایرانی-از-خطری-مهم.html الف بی‌خبری ۴ میلیون ایرانی از خطری مهم. بی‌خبری ۴ میلیون ایرانی از خطری جوان بی تجربه آل است 4 شرطی که عربستان پیش از . خبرآنلاین سایت خبری خبرآنلاین ... بی خبری 4 میلیون ایرانی از خطری مهم! - پایگاه خبری تحلیلی نافع tnews.ir/news/572074651777.html 22 نوامبر 2016 ... رئیس انجمن دیابت گفت: در ۳۰ سال گذشته قریب ۶۰۰ هزار نفر در کشور به دیابت مبتلا بودند که برآورد می شود امروزه بیش از ۸ میلیون نفر دیابت ... بی‌خبری 4 میلیون ایرانی از خطری مهم - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/431369/ 19 نوامبر 2016 ... بی‌خبری 4 میلیون ایرانی از خطری مهم. اسدالله رجب - رئیس انجمن دیابت با اشاره به اینکه رسانه‌های گروهی سهم قابل توجهی در آشنایی مردم با بیماری ... بی‌خبری ۴ میلیون ایرانی از خطری مهم | سرویس خبری servicekhabari.com/258055 21 نوامبر 2016 ... رئیس انجمن دیابت گفت: در ۳۰ سال گذشته قریب ۶۰۰ هزار نفر در کشور به دیابت مبتلا بودند که برآورد می‌شود بیش از ۸ میلیون نفر دیابت داشته ... کارگاه دیابت در شهرکرد | ایرنا | خبروان khabarone.ir/news/4876463/کارگاه-دیابت-در-شهرکرد 22 نوامبر 2016 ... علل بروز دیابت در کودکان, الف, ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ ۱۰:۴۲. بی‌خبری 4 میلیون ایرانی از خطری مهم, شفاف, ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ ۱۰:۳۱. قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شهرکرد ... بی‌خبری 4 میلیون ایرانی از خطری مهم - مرکزی - اجتماعی tabnakgilan.ir/fa/services/15/58?service_id=15&cat_id=58&page... تابناک: رئیس انجمن دیابت گفت: در ۳۰ سال گذشته قریب ۶۰۰ هزار نفر در کشور به دیابت مبتلا بودند که برآورد می‌شود امروزه بیش از ۸ میلوین نفر دیابت دارند که ... لاوروف: رفع تحریم‌های ایران به نفع اقتصاد ماست | پایگاه تحلیلی ... www.aftabejonoob.ir/.../لاوروف-رفع-تحریم‌های-ایران-به-نفع-اقتصاد-ماست البته رفع تحریم‌های تحریم‌های اقتصادی و مالی به ایران اجازه خواهد داد بدهی کامل خود را به روس‌اتم بپردازد که این امر در نتیجه باعث ... بی‌خبری 4 میلیون ایرانی از خطری مهم.