مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فای+عکس

[ad_1]

توتم / Totem استارتاپ نیویورکی لامپ هوشمندی را توسعه داده که با استفاده از انرژی خورشیدی به‌صورت ابزار چندمنظوره برای یک شهر هوشمند تعریف‌شده است.

به گزارش صبحانه،شهرهای هوشمند نیازمند منبع انرژی سبز برای توسعه خودروهای برقی و شبکه وای فای پرسرعت است و آنچه توتم ساخته ترکیبی از لامپ هوشمندی است که منبع انرژی خود را از نور خورشید گرفته (5 کیلووات) و ضمن عرضه اینترنت پرسرعت در مکان‌های عمومی، اجازه شارژ خودروهای برقی را به کاربران می‌دهد.

ذخیره انرژی به‌اندازه 50 کیلووات اجازه شارژ دو خودروی برقی را به‌صورت هم‌زمان می‌دهد. لامپ هوشمند کارگذاشته شده نیز بر اساس میزان نور محیط تنظیم می‌شود. اولین لامپ هوشمند توتم اواسط 2017 راهی بازار خواهد شد.

منبع : خبرآنلاین

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فایعکس لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فایعکس



لینک منبع :لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فای+عکس

Images for لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فای+عکس لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فای - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/603888/ict/hardware‎Cached20 نوامبر 2016 ... لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فای. فناوری اطلاعات > سخت افزار - توتم / Totem استارتاپ نیویورکی لامپ هوشمندی را توسعه داده که با ... لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فای+عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../لامپ-هوشمند-خیابانی-مجهز-به-اینترنت-وای-فایعکس‎Cached21 نوامبر 2016 ... به گزارش صبحانه،شهرهای هوشمند نیازمند منبع انرژی سبز برای توسعه خودروهای برقی و شبکه وای فای پرسرعت است و آنچه توتم ساخته ترکیبی از ... لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فای | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../159467-لامپ-هوشمند-خیابانی-مجهز-به-اینترنت-وای-فای 20 نوامبر 2016 ... شهرهای هوشمند نیازمند منبع انرژی سبز برای توسعه خودروهای برقی و شبکه وای فای پرسرعت است و آنچه توتم ساخته ترکیبی از لامپ هوشمندی است که ... لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فای+عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../لامپ-هوشمند-خیابانی-مجهز-به-اینترنت-وای-فای-عکس/4334026 به گزارش صبحانه،شهرهای هوشمند نیازمند منبع انرژی سبز برای توسعه خودروهای برقی و شبکه وای فای پرسرعت است و آنچه توتم ساخته ترکیبی از لامپ هوشمندی است که ... لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فای - کیانسه kianse.ir/لامپ-هوشمند-خیابانی-مجهز-به-اینترنت-وا/‎Cached21 نوامبر 2016 ... توتم / Totem استارتاپ نیویورکی لامپ هوشمندی را توسعه داده که با استفاده از انرژی خورشیدی به‌صورت ابزار چندمنظوره برای یک شهر هوشمند ... اوشیدا - لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فای www.oshida.ir/vdcdn90k.yt0kn6a22y.html 23 نوامبر 2016 ... به گزارش پایگاه خبری اوشیدا: شهرهای هوشمند نیازمند منبع انرژی سبز برای توسعه خودروهای برقی و شبکه وای فای پرسرعت است و آنچه توتم ساخته ... لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فای - ایستنا www.ictna.ir/id/081252/‎Cached22 نوامبر 2016 ... شهرهای هوشمند نیازمند منبع انرژی سبز برای توسعه خودروهای برقی و شبکه وای فای پرسرعت است و آنچه توتم ساخته ترکیبی از لامپ هوشمندی است که ... لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فای - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../لامپ-هوشمند-خیابانی-مجهز-به-اینترنت-وای-فای/ 3 فوریه 2017 ... شهرهای هوشمند نیازمند منبع انرژی سبز برای توسعه خودروهای برقی و شبکه وای فای پرسرعت است و آنچه توتم ساخته ترکیبی از لامپ هوشمندی است که ... آخرین خبر | لامپ هوشمند خیابانی مجهز به اینترنت وای فای akharinkhabar.ir/tech/3100742‎Cached20 نوامبر 2016 ... خبرآنلاین/ Totem استارتاپ نیویورکی لامپ هوشمندی را توسعه داده که با استفاده از انرژی خورشیدی به‌صورت ابزار چندمنظوره برای یک شهر هوشمند ...