مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مدل های تزیین کیک اسفنجی با میوه و خامه

[ad_1]

کیک اسفنجی (به انگلیسی: Sponge cake) نوعی کیک است که مواد اصلی آن را آرد، شکر، تخم‌مرغ تشکیل می‌دهد. در این نوع کیک با استفاده از خاصیت کف کنندگی تخم مرغ، خمیر تهیه شده و پخت می‌شود.

کیک اسفنجی (به انگلیسی: Sponge cake) نوعی کیک است که مواد اصلی آن را آرد، شکر، تخم‌مرغ تشکیل می‌دهد. در این نوع کیک با استفاده از خاصیت کف کنندگی تخم مرغ، خمیر تهیه شده و پخت می‌شود. منشأ نام این کیک اسفنج دریایی است و علت نامگذاری آن اینست که هنگامیکه کیک بریده شود، مانند اسفنج دریایی بافت این کیک نیز از تعداد بی‌شماری حباب‌های هوایی تشکیل شده‌است.
معمولاً این کیک پس از پخت به تنهایی صرف نمی‌شود بلکه با خامه، کرم کره، باواروا، موس یا انواع میوه ترکیب می‌شود. این کیک یکی از غنی‌ترین کیک‌ها از نظر داشتن انواع است و همچنین یکی از کیک‌های اصلی و پایه در شیرینی‌پزی آمریکایی-اروپایی به شمار می‌آید.کیک‌های غیرچرب یا کیک‌های فوم به نام کیک‌های اسفنجی نیز خوانده می‌شوند.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تزیین کیک، مدل های مختلف تزیین کیک های زیبا آکاتزیین کیکتزیین کیک تولدتزیین کیک خامه ایتزیین کیک با شکلاتتزیین کیک با ژلهتزیین تزیین کیک آموزش تزیین کیک و شکوفه زدن با خامه …آموزش تزیین کیک و شکوفه زدن با خامه ماسوره را داخل قیف بگذارید و خامه را داخل قیف آموزش تزیین کیک آموزش تزیین دسر آموزش تزیین …آموزش تصویری تزیین کیک ، آموزش تصویری تزیین دسر ، آموزش تصویری تزیین شیرینی ، تزیین طرز تهیه خامه فرم گرفته خانگیمخصوص تزیین کیک و …سلام و خسته نباشید این روش خامه فرم گرفته درست کردن خیلی سخته من با خامه و پودر خامه تزیین کیک آموزش تزیین کیک و شکوفه زدن با خامه …آموزش تزیین کیک و شکوفه زدن با خامه ماسوره را داخل قیف بگذارید و خامه را داخل قیف شکوفه زدن روی کیک با خامه، توسط قیف و ماسورهشکوفه زدن با خامه، یا به اصطلاح پایپ کردن یه کاریه که اکثر آدما فکر میکنن سخته سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش …تزیین شب یلدا یکی از سنت های زیبای ما ایرانیان است برای شب یلدای امسال تان با انارهای تزئین کیک نکات آشپزیتزئینکیکسلام دوستای عزیز تزئین کیک تکنیک های مختلف و زیادی داره انواع خمیر ها و کِرِم های طرز دوخت انواع پانچو روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی و دوستان با طرز دوخت پانچو که آشنا شدین مدل پانچو از اون دست لباسهایی بشمار میره که تو طرز تهیه خامه فرم گرفته با استفاده از خامه …استفاده از پودر خامه هم گزینه خوبیه و یا خامه های ویپینگ گیاهی و یا خامه های آماده ولی تزیین کیک، مدل های مختلف تزیین کیک های زیبا آکا تزیین کیکتزیین کیک تولدتزیین کیک خامه ایتزیین کیک با شکلاتتزیین کیک با ژلهتزیین کیک تزیین کیک آموزش تزیین کیک و شکوفه زدن با خامه آکا آموزش تزیین کیک و شکوفه زدن با خامه ماسوره را داخل قیف بگذارید و خامه را داخل قیف بریزیداز آموزش تزیین کیک آشپزی با ایران کوک آموزش تصویری تزیین کیک ، آموزش تصویری تزیین دسر ، آموزش تصویری تزیین شیرینی ، تزیین کیک طرز تهیه خامه فرم گرفته خانگیمخصوص تزیین کیک و شیرینی تر سلام و خسته نباشید این روش خامه فرم گرفته درست کردن خیلی سخته من با خامه و پودر خامه درست شکوفه زدن روی کیک با خامه، توسط قیف و ماسوره شکوفه زدن با خامه، یا به اصطلاح پایپ کردن یه کاریه که اکثر آدما فکر میکنن سخته، تنها سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش گلسازی،شمع سازی تزیین شب یلدا یکی از سنت های زیبای ما ایرانیان است برای شب یلدای امسال تان با انارهای تزئین کیک نکات آشپزی تزئینکیک سلام دوستای عزیز تزئین کیک تکنیک های مختلف و زیادی داره انواع خمیر ها و کِرِم های متنوع کیک های خاله ریزه برای کیک پایه روی کیک های خاله ریزه کلیک کنید آموزش کیک اسفنجی دستور خانم طوروسیان طرز دوخت انواع پانچو روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی و دوستان با طرز دوخت پانچو که آشنا شدین مدل پانچو از اون دست لباسهایی بشمار میره که تو مجالس



لینک منبع :مدل های تزیین کیک اسفنجی با میوه و خامه

Images for مدل های تزیین کیک اسفنجی با میوه و خامه تزیین کیک اسفنجی با میوه - بیتوته www.beytoote.com/housekeeping/.../cake-decorated1-fruit1.html‎Cachedتزیین کیک با خامه و میوه. نمونه های تزیین کیک با میوه, تزیینات کیک اسفنجی. تزیین کردن کیک با میوه, تزیین کیک تولد با میوه. مدل های تزیین کیک با میوه. زیباترین ایده های تزیین کیک با میوه + نکات مهم/ سری 1 - هفت گنج 7ganj.ir/زیباترین-ایده-های-تزیین-کیک-با-میوه-نک/‎Cached Similarاگر تمایل دارید کیک جشن ها و مراسم تولد عزیزانتان را در خانه تهیه کنید و یک ... بعد از آماده کردن کیک اسفنجی و خامه فرم گرفته یا همون خامه قنادی، نوبت به تزیین کیک ... جدیدترین و زیباترین مدلهای تزیین کیک با میوه مناسب برای انواع جشن و مهمانی ... عکسهای تزیین کیک اسفنجی با میوه - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/.../photos-sponge-cake-decorated-fruit/‎Cachedتزیین کیک با خامه و میوه, تزیین کیک با میوه, تزیین کیک با میوه و ژله. تزیین کردن کیک با میوه, تزیین کیک تولد با میوه. مدل های تزیین کیک با میوه. نمونه هایی ... خوشگل ترین "تزیینات مجلسی" کیک | "تزیین کیک اسفنجی" با ... https://baelm.net/خوشگل-ترین-تزیینات-مجلسی-کیک-تزیین-کی/‎Cachedخوشگل ترین “تزیینات مجلسی” کیک | “تزیین کیک اسفنجی” با انواع میوه و خامه. تزیینات زیبا و بسیار شیک کیک اسفنجی با میوه. تصاویر تزیین کیک با میوه ... مدل های تزیین کیک اسفنجی با میوه وخامه (2)+تصاویر - پرشین وی persianv.com/.../مدل-های-تزیین-کیک-اسفنجی-با-میوه-وخامه-2.html‎Cachedکیک‌های غیرچرب یا کیک‌های فوم به نام کیک‌های اسفنجی نیز خوانده می‌شوند. مدل های تزیین کیک اسفنجی با میوه وخامه. تزیین کیک اسفنجی با میوه. تزیین کیک با خامه ... مدل های تزیین کیک اسفنجی با میوه وخامه(1)+تصاویر - پرشین وی persianv.com/.../مدل-های-تزیین-کیک-اسفنجی-با-میوه-وخامه1.html‎Cached15 نوامبر 2016 ... مدل های تزیین کیک اسفنجی با میوه وخامه(1)+تصاویر ... معمولاً این کیک پس از پخت به تنهایی صرف نمی‌شود بلکه با خامه، کرم کره، باواروا، موس یا ... مدل های تزیین کیک اسفنجی با میوه و خامه - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/.../مدل-های-تزیین-کیک-اسفنجی-با-میوه-و-خامه‎Cached22 نوامبر 2016 ... مدل های تزیین کیک اسفنجی با میوه و خامه کیک اسفنجی ( Sponge cake) نوعی کیک است که مواد اصلی آن را آرد، شکر، تخم‌مرغ تشکیل می‌دهد. تزیین کیک زیبا و طرح های متنوع • دونفره https://www.2nafare.com/تزیین-کیک-زیبا-و-طرح-های-متنوع/‎Cachedایده و آموزش تزیین کیک با خامه به وسیله قیف و ماسوره، تزیین کیک خامه ای بدون استفاده از ابزار خاص، عکس های زیبا و با کیفیت از تزیین کیک زیبا. ... بعد از آماده کردن کیک اسفنجی و خامه فرم گرفته یا همون خامه قنادی، نوبت به تزیین کیک میرسه که ... میوه ها، ژله ها، خامه های رنگی، مارمالاد ها و انواع مروارید ها و دانه های رنگی خوراکی برای ... چند تزیین کیک خانگی زیبا و آسان • دونفره https://www.2nafare.com/تزیین-کیک-خانگی-زیبا-و-آسان-cake-decoration/‎Cachedدرسته که تزیین کیک اون هم با خامه از توانایی های خاص و حرفه ای در کیک پزی محسوب ... برای تهیه کیک میتونید به دستور کیک اسفنجی و کیک شکلاتی مراجعه بفرمایید. ... مدل های تزیین کیک رو در این مطلب و تزیین کیک با فوندانت رو در این مطلب ...